Citymaasturit ovat kadonneet!

Mitä ihmettä

Muutama vuosi sitten niitä näki Helsingissä vaikka kuinka paljon, nyt ovat harvinaisia. Minne ne ovat kadonneet, onko ne myyty maakuntiin tai venäläisille?

24

1063

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myyty

      venäläisille ym. Ei niistä enää oikein mitään saa.

    • Täällä ne pyörivät jänisjahdissa vielä tämän
      viikon. Metsästäjien käytössä nelivetoiset,
      sekä maasturit että farmarit, ovat enemmistönä.
      Varsinkin kahtena viime vuotena niitä on tullut
      silmiinpistävän paljon. Sitä en osaa sanoa, mitä
      niistä myydessä saa, kun kukaan ei ole myymässä.
      Käytettyjä kaverit ovat kyllä kyselleet ja sanovat,
      että ensi talvena minullakin on tommonen.

      Ihmetyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa....,
      että ihmettele Sinä vaan.

      • ja PALJON

        ja halvalla. Kai ihmiset ovat vaihtaneet ne tavallisiin henkilöautoihin ja cittarit seisovat jobbareiden pihoissa.

        Yksi oikea maasturi on näkynyt jänisjahdissa ja muut ovat tavallisia henkilöautoja täällä päin.


      • Epäilijä
        ja PALJON kirjoitti:

        ja halvalla. Kai ihmiset ovat vaihtaneet ne tavallisiin henkilöautoihin ja cittarit seisovat jobbareiden pihoissa.

        Yksi oikea maasturi on näkynyt jänisjahdissa ja muut ovat tavallisia henkilöautoja täällä päin.

        Puhut paskaa. Ei noin köyhää seutua Suomesta löydy. Tosin voihan olla kysymyksessä kylä, jossa on kaksi autoa ja toinen niistä on maasturi.

        Vertaa myynnissä olevia määriä sedaneihin, esim. Audeja löytyy pilvin pimein ja tosi halvalla. Parhaiten säilyttävät hintansa katumaasturit ja farmarit. Voit itse todeta autotalli.comista.


      • sellaista
        Epäilijä kirjoitti:

        Puhut paskaa. Ei noin köyhää seutua Suomesta löydy. Tosin voihan olla kysymyksessä kylä, jossa on kaksi autoa ja toinen niistä on maasturi.

        Vertaa myynnissä olevia määriä sedaneihin, esim. Audeja löytyy pilvin pimein ja tosi halvalla. Parhaiten säilyttävät hintansa katumaasturit ja farmarit. Voit itse todeta autotalli.comista.

        rikkaiden mökkialuetta jossa on noin 25 mökkiä. Yksi oikea maasturi on, sitten on henkilömallin ja farkkumallin Audia, Bemaria, Mersua, Volvoa, Passattia ym. Ei ensimmäistäkään citymaasturia.
        Cittarien hinnat ovat romahtaneet, sen tietävät kaikki asioista perillä olevat.


      • Epäonnistut
        sellaista kirjoitti:

        rikkaiden mökkialuetta jossa on noin 25 mökkiä. Yksi oikea maasturi on, sitten on henkilömallin ja farkkumallin Audia, Bemaria, Mersua, Volvoa, Passattia ym. Ei ensimmäistäkään citymaasturia.
        Cittarien hinnat ovat romahtaneet, sen tietävät kaikki asioista perillä olevat.

        Väität, että kaikki 25 mökkiläistä metsästää. Metsästyskäytöstä lähinnä tässä oli kysymys.


      • tietenkään
        Epäonnistut kirjoitti:

        Väität, että kaikki 25 mökkiläistä metsästää. Metsästyskäytöstä lähinnä tässä oli kysymys.

        kaikki metsästä ja alueella liikkuu muita metsästäjiä kuin mökkiläiset. Koskaan hekään eivät aja citymaastureilla. Eivätkä citymaastureilla ajavat metsästä tai liiku luonnossa. Jos haluaa jostain syystä nähdä citymaasturin niin varmimmin sen näkee kaupungissa kerrostalon parkkipaikalla.


      • väännät
        tietenkään kirjoitti:

        kaikki metsästä ja alueella liikkuu muita metsästäjiä kuin mökkiläiset. Koskaan hekään eivät aja citymaastureilla. Eivätkä citymaastureilla ajavat metsästä tai liiku luonnossa. Jos haluaa jostain syystä nähdä citymaasturin niin varmimmin sen näkee kaupungissa kerrostalon parkkipaikalla.

        sitä ihtiään. Naurattaa nuo epätoivoiset keksityt jutut joilla ei ole mitään yhtymäkohtaa todellisen elämän kanssa.


      • en ole
        väännät kirjoitti:

        sitä ihtiään. Naurattaa nuo epätoivoiset keksityt jutut joilla ei ole mitään yhtymäkohtaa todellisen elämän kanssa.

        nähnyt ensimmäistäkään citymaasturia mökki- tai metsäteillä. Niitä näkee kaupungeissa kerrostalojen pihassa eniten.
        Naurattaa tuo vänkäämisesi ja tekeytymisesi suureksi metsästäjäksi niinkuin pupujussin ampuminen olisi hirvittävän miehekäs teko.


      • metsästyksestäkään
        en ole kirjoitti:

        nähnyt ensimmäistäkään citymaasturia mökki- tai metsäteillä. Niitä näkee kaupungeissa kerrostalojen pihassa eniten.
        Naurattaa tuo vänkäämisesi ja tekeytymisesi suureksi metsästäjäksi niinkuin pupujussin ampuminen olisi hirvittävän miehekäs teko.

        mitään. Sama porukka se käy hirvimettälläkin ja samoilla nelivetosilla. Muuten ne mökkiläiset suhtautuvat hyvin lämpimästi jänismetsästykseen. Säilyvät puutarhan puut ja pensaat paremmin.

        Mutta eihän sinulla ole sitä mökkiäkään, joten mitäs sinä siitä tietäisitkään.


      • metsästin
        metsästyksestäkään kirjoitti:

        mitään. Sama porukka se käy hirvimettälläkin ja samoilla nelivetosilla. Muuten ne mökkiläiset suhtautuvat hyvin lämpimästi jänismetsästykseen. Säilyvät puutarhan puut ja pensaat paremmin.

        Mutta eihän sinulla ole sitä mökkiäkään, joten mitäs sinä siitä tietäisitkään.

        itsekin ennen mutta nyt se on jäänyt. Hirviporukan metsästysmajallakaan ei ole yhtään citymaasturia, muutama pick-up kylläkin.

        Minulla kyllä on mökki, sinulla ei ole. Mutta eihän sinulla ole oikeaa autoakaan niin mitäs niistä ymmärtäisit. Olet näitä "metsästyssaapasmiehiä" jotka puntaroivat paljonko etu- tai takaylitystä saisi olla, jotta auto mahtuisi kääntymään risteyksessä. Me normaalit ihmiset käännämme puoli metriä pidemmän auton samassa paikassa vaivattomasti.
        Toisaalta ei sinun kuntosikaan kestä kummoista metsästysreissua eli se siitä.


      • metsästin kirjoitti:

        itsekin ennen mutta nyt se on jäänyt. Hirviporukan metsästysmajallakaan ei ole yhtään citymaasturia, muutama pick-up kylläkin.

        Minulla kyllä on mökki, sinulla ei ole. Mutta eihän sinulla ole oikeaa autoakaan niin mitäs niistä ymmärtäisit. Olet näitä "metsästyssaapasmiehiä" jotka puntaroivat paljonko etu- tai takaylitystä saisi olla, jotta auto mahtuisi kääntymään risteyksessä. Me normaalit ihmiset käännämme puoli metriä pidemmän auton samassa paikassa vaivattomasti.
        Toisaalta ei sinun kuntosikaan kestä kummoista metsästysreissua eli se siitä.

        Olette näemmä lukeneet ahkerasti kirjoituksiani
        kun niitä noin hyvin siteeraatte. Kiitos vaan
        osoittamastanne mielenkiinnosta.


      • saa makeat
        Täpinä kirjoitti:

        Olette näemmä lukeneet ahkerasti kirjoituksiani
        kun niitä noin hyvin siteeraatte. Kiitos vaan
        osoittamastanne mielenkiinnosta.

        naurut, siksi niitä on hauska lukea. Me normaalit ihmiset ajamme talvikengät jalassa vaikka kalaan ja vaihdamme lämpösaappaat vasta sitten kun lähdemme kävelemään tai kelkalla/mönkijällä ajamaan. On paljon turvallisempaa niin kuin ajaa tunnottomilla ja kolhoilla kengillä.


        P.S. Itsehän tuolla toimit "vastaväittelijänä".


      • saa makeat kirjoitti:

        naurut, siksi niitä on hauska lukea. Me normaalit ihmiset ajamme talvikengät jalassa vaikka kalaan ja vaihdamme lämpösaappaat vasta sitten kun lähdemme kävelemään tai kelkalla/mönkijällä ajamaan. On paljon turvallisempaa niin kuin ajaa tunnottomilla ja kolhoilla kengillä.


        P.S. Itsehän tuolla toimit "vastaväittelijänä".

        Et ole ollut yhdessäkään jahdissa mukana.
        Niin pehmosia juttelet. Kun siirrytään
        passituksesta toiseen, niin ei siinä kenkiä
        vaihdeta vaan ne pidetään koko päivä jalassa.

        Ajokengät aamulla ja illalla ovat erikseen,
        jos on pitkä matka kotiin.

        Siinäs näet, se parhaiten nauraa, joka....


      • suurinpiirtein
        Täpinä kirjoitti:

        Et ole ollut yhdessäkään jahdissa mukana.
        Niin pehmosia juttelet. Kun siirrytään
        passituksesta toiseen, niin ei siinä kenkiä
        vaihdeta vaan ne pidetään koko päivä jalassa.

        Ajokengät aamulla ja illalla ovat erikseen,
        jos on pitkä matka kotiin.

        Siinäs näet, se parhaiten nauraa, joka....

        sadassa. Viimeisestä on aikaa 10 vuotta. Ei siellä ole tapana ollut ajella autolla välillä ja jos on, ei se kenkien vaihto iso homma ole.

        Se tosiaan parhaiten nauraa...nauruista puheen ollen menepäs selittelemään tuo kitkarengasjuttu kyselijöille, heh heh.


      • seurannut
        suurinpiirtein kirjoitti:

        sadassa. Viimeisestä on aikaa 10 vuotta. Ei siellä ole tapana ollut ajella autolla välillä ja jos on, ei se kenkien vaihto iso homma ole.

        Se tosiaan parhaiten nauraa...nauruista puheen ollen menepäs selittelemään tuo kitkarengasjuttu kyselijöille, heh heh.

        En ikinä ole vaihtanut kenkiä muutaman kilometrin siirtymillä passista toiseen. Ei siinä ole edes aikaa moiseen tuherteluun. Hirvet ovat menneet jos monoja ruvetaan vaihtelemaan. Varmaan sinut on potkittu pois 10 vuotta sitten, kun olet ollut kenkiä vaihtamassa, kun ois pitänyt olla jo passissa.


      • minäkään
        seurannut kirjoitti:

        En ikinä ole vaihtanut kenkiä muutaman kilometrin siirtymillä passista toiseen. Ei siinä ole edes aikaa moiseen tuherteluun. Hirvet ovat menneet jos monoja ruvetaan vaihtelemaan. Varmaan sinut on potkittu pois 10 vuotta sitten, kun olet ollut kenkiä vaihtamassa, kun ois pitänyt olla jo passissa.

        monoja ole vaihtanut kuin hiihtämään mennessä. Muutaman kilometrin matkan pystyy ajamaan tai olemaan kyydissä vaikka niillä metsästyssaappailla ihan joka autossa.
        Eiköhän sinut ole potkittu pois töistäkin.


    • ja halvalla saa citymaasturin
      • halpa mulle,

        aattelin jotain crv tyyppiä


      • Mitä kuvitella saattaa. Vai mitä voisi ajatella 2000-luvun autosta, joka kuluttaa bensiiniä 14 litraa 100 km/h nopeudella? Eiköhän bensakone ole jo epäonnistunut valinta tuollaiseen autoon?

        Uusien autojenhan pitäisi olla "ympäristöystävällisiä"...

        Vai onko se niin, että rikkailla siihen saastuttamiseenkin on etuoikeus?

        Kun uudet saavat viedä bensaa noin paljon, pitäisi sitten lopettaa myös paskapuheet vanhojen autojen "saastuttavuudesta"....


      • tietää

        että millä perusteella tuollainen hinta lätkäistään? auto: 69 tonnii ja porschen merkki 100 tonnii? ei taida antaa rahalle vastinetta...ehkä?

        ja kaiken kukkuraksi typerä rekkari: KÖ551
        ei ole mauttomuudella rajaa mutta rahaa on...tai siis piti sanoa että hieno auto on kun on noin kallis ja varmasti preemiumi :D


      • meikäläinen tässä
        M1978 kirjoitti:

        Mitä kuvitella saattaa. Vai mitä voisi ajatella 2000-luvun autosta, joka kuluttaa bensiiniä 14 litraa 100 km/h nopeudella? Eiköhän bensakone ole jo epäonnistunut valinta tuollaiseen autoon?

        Uusien autojenhan pitäisi olla "ympäristöystävällisiä"...

        Vai onko se niin, että rikkailla siihen saastuttamiseenkin on etuoikeus?

        Kun uudet saavat viedä bensaa noin paljon, pitäisi sitten lopettaa myös paskapuheet vanhojen autojen "saastuttavuudesta"....

        aika paljon on autoja jotka kuluttavat yli 14l sadalla, mistä olet tuollaisia saannut päähäsi
        että ei saisi olla??

        Ja missä sanotaan että uusien autojen pitäisi olla sen erikoisempia?
        Erikois- ja urheiluautoja tehdään ja ostetaan kokoajan, samoin muita "bensasyöppöjä"


    • ..............................

      Ei ne ole minnekkään kadonneet, vouhottajat palstalla vähentyneet ja itse olet tottunut jo niiden näkemiseen maantiellä.

    • meikäläinen tässä

      ei ne minnekään ole kadonnut, mitä oikeen höpiset.
      Tuolla liikenteessähän niitä on vaikka kuinka,
      omasta tuttavapiiristä löytyy CRV ja RAV4.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      99
      987
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      591
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    Aihe