Pillun perässä opiskelemaan

.............

naisvaltaista alaa. Onko hyvä idea?

7

1016

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuori nainen*

Annoin jo yhdelle isomunaiselle opiskelijalle.

• J.R

mistä oot? olisin kiinn.oon norm kok.
        p.050-5942028,viest

• on edessä..

Edelleen täytyy osata rennosti jutella ja naurattaa tyttöjä. Ja jos sen osaa, voi pillua hakea yhtähyvin mistä vain.

• se...

pillu sulle tärkein on, niin niitä saa kyllä ihan alan liikkeistä helpoimmalla irtoversiona.

• .............

Tosin sillä tavalla että pillu on osa naista, tärkein osa. Ja mikäs se olisikaaan parempi "kauppa" tähän tarkoitukseen kuin yliopisto?

• minne haet
        ............. kirjoitti:

Tosin sillä tavalla että pillu on osa naista, tärkein osa. Ja mikäs se olisikaaan parempi "kauppa" tähän tarkoitukseen kuin yliopisto?

Yliopistossa tulee olemaan helvetin työlästä, jos ala ei kiinnosta tai sitä ei jaksa opiskella. Eikä sinne pillun perässä kannata hakea. Suurin osa yliopisto tytöistä on kilttejä tyttöjä, joita ei seksihurjastelut kiinnosta. No jos haet, niin hae humanistiseen lukemaan kielijä tai matemaattisluonnontietelliseen biologiaa. Näissä on valtaosa naisia. Tekniikan aloilla ja matemaattisissa aineissa saat runkkailla niin kuin ennenkin, eli siis ei ole naisia.

• Outoja. Minulle ainakin tärkeintä olisi naisen kosketus, siis naiset kädet, huulet, ym.....

Pelkästä pillusta puhuva voi yhtä hyvin vetääkin käteen. Ei käteenveto muutenkaan huono harrastus ole.

Se tympii, ettei saa naisen kosketusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      121
      7045
    2. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      55
      4767
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      74
      3734
    4. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      27
      2824
    5. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      32
      2478
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      22
      1936
    7. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      207
      1462
    8. Martinan prinsessahäät peruuntui

Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      319
      1254
    9. Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona

Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on
      41
      1063
    10. Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella

Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/
      Ikävä
      162
      911
    Aihe