otakoppi

![]()
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
856
Kommenttia
199
~ Pienenä suureksi ~
*** Tie kapenee mies pienenee Suorittaja kertoo tarinaa sinun täytyy on pakko yrittää Seikkailija sanoo sinä saat k6293Minin Herrani ja Minun Jumalani !
Miten Jehovan todistajat selittävän tämän... ? ! Joh 20:28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun J61292. Evodia .
~ . Minä olen koiranpaska kenkäsi pohjassa kalman haju maksumuistuttaja tahtomattani . sinä pakenet mutta haju kulkee pe1291~ Kaunis ~
~~♥♥ Jos uskallat edemmäs merta niin tule kanssani Jos et pelkää verta niin tule todeksi elämääni Jos et pelkää kipua6291- 2290
~ Delirium ~
~ Yön takaa loistaa kuu Katujen valoista yksinäisten ikkunoista Intohimoihin sekoittuu Todentuu taruja.. impulsseja6289Riko vain minut
*** Tässä olen riko minut jos tahdot mutta jos rikot niin riko se, jonka minäkin rikkoisin Riko vain, mutta jätä se1288- Matkallani -
*** Rikki raastettuna rakkauden ruoskan iskuin kasvoista rintaani asti tällä tiellä, en kenenkään tiellä Olenhan minä2288^^ Pyramidi ^^
************************************** PYRAMIDI Kiipeän pyramidiin Sinäkin kiipeät Hän kiipeää He kiipeävät7287~ Onnelliset ihmiset ~
~~ ♥ Onko onni olla erilainen vai onko onni olla liki Onko onni tassunjälki sydämessä tai ehken kissan naukaisu ruokak3286Syysunelmaa
~~~ Suloista on leipä salassa syödä valon varjoissa Tekisitkö minulle sen saman kuin toisellekin tekisitkö Olenko min1286Näkymätöntä
~~~ Hiljaisuus kuinka ihmeellistä se onkaan kun ei tarvita sanoja on on vain on ~~~ ... https://www.youtube.com/watc3285^ Tikkuraitilla ^
^^^ Elämän tummissa väreissä kävelykadulla musta, vielä poika kävelyttää sylissään mäyräkoiraa Sataa vettä on marras,9284~ Pikkujoulua ~
~~ ♥ Rouvia tulee ja rouvia menee Neitejä on ja neiteinä pysyy Hurmuri lukee Petetty kostaa ja liehakoi Mies salaa v5284" Profetian henki "
Ellen G White / Kristillisiä opetuksia, sivu 154: ~ " Eräs piirre, mikä erottaa totisen Jumalan vääristä Jumalista on k29284Toivoton...
Pölyn alta hiljaisuus tuulee . Hämärän ikuisuuden varjo peittyy taas pimeyteen . Voi ihminen... . Kuvaksi luotu se heill0283Muutama sana kasteesta ! 2.0
Kasteen liitto otetaan Uskolla vastaan kun ihminen uudestisyntyy ylhäältä ja sanoo puolestaan "Tahdon" ! :))) Kun mo22283# Tähdenlentoja #
♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ *** TÄHDENLENTOJA *** Kuinka onkaan kaunis ihminen Minä olen ihme ! Huudahtaa Daavid1283Huijaako "Uskonnollisuus" ?
Sana Uskonto = Engl "Religion" ja se on johdettu latinan verbistä "Religo", joka on yhtä kuin "Sitoa" ! Eli " Uskonnoll18282Luukas 23:43 Mihin sijoitan kaksoispisteen loogisesti !
Raamatussa Jeesus sanoo n. 53x tämän Hänelle tutun hebrealaisen sanonnan "Totisesti, Totisesti minä sanon sinulle " eli188282