otakoppi
Vapaa kuvaus
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
775
Kommenttia
193
~ Kameleontti ~
~~ ♥ Pukeutuisinko tänään keltaiseen vaiko mustaan siniseen vaiko kirjavaan Valitsisinko hatun ja silmälasit vai liikk7227# Värttinä #
#-#-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-#-# # VÄRTTINÄ # Keskeltä kaaosteorian Myrskyn silmästä Aallot lyö rantaan Kivun kyyneleet Löydä3226~ Valkoinen lippu ~
~~ ♥ On tauonnut taistelujen kentät tyrehtyneet veriset haavat vuotavat vihdoin ovat kuivaneet nääntyneet silmäkulmat2225~ Zyklon-B ~
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Tapa yksi, olet murhaaja Tapa tuhat, olet sankari Tapa kuusi miljoonaa, olet Evil Homo Sabi6224~ Arkulla tanssija ~
* Kuolema saa odottaa sinun pistimesi ei osunut olit osua, mutta kaaduin ennen sinua minua taivuteltiin ja minä taivuin2223~ Kimallus ~
~~ ♥ Tähden tähdistä kirkkaimman sen haluaisin nähdä mä vain jakaa kanssasi tunteen tään Tähden sen tuikkeen kirkkaude6223# Kinship #
#############♥############ * KINSHIP * Purtenain - ain vain Ääretön - ulapallain Etsijä loputon Kuin oisin8222~ Niin irrallaan ~
♥ ~~ ♥ Sä olit mun edessäni pysäytit katseeni Sä olit siinä niin mun edessäni minun toiveeni Voi kun olis vielä nuori3222# Käväsin Armaassa #
####################### ... KÄVÄSIN ARMAASSA ... Portsari kysyi ovella Kuinka jaksat Voitko hyvin Vastasin Kiitos kys1221Kummastus.
~~~ . Outo lintu runoilijan kehto . Ystävän selkä ei ole ystävän hymyile ja niele itsesi . Kahden hiekkalaatikon välissä0221~ Oksa ~
♥ ~ ♥ Paratiisin oksat huojuvat tuulessa kuin lehvät kietoutuneena toisiinsa on kaksi niin viatonta Katseet kohtaavat8220~ Vääristynyt ~
~~~ ¤ Todellisuus vääristynyt harha Vaeltaa kaduilla näyttelee etsii Kulkee jonoissa kassoilla hymyilee Vääristynyt2220Vuodenajat
~ Kirjoitin nimesi hankeen aurinkoisena kevätpäivänä seuraavana päivänä se oli poissa en kirjoittanut enää jäiselle p1220NAINEN
NAINEN Jos en ajattele sinua. Olenko Mies ? Mies ollenkaan... Vastakappaleeni, mutterini, pakkiisiko jäit ? Siivouskom2219# ITB-syndrooma #
################ Etenin, kuljin suunnitelmaa katkesi juoksu, kuin kanan lento kiihtyy vauhti kipu kasvaa Onneksi, apos2219Kuka vaiensi Lauran ~
~~~ ♥ Yö yksin huutaa tyhjyyteen kaikuu kanjonista hiljainen kuiskaus ~ Rakkaani ~ Rakkaimpani ~ Falling ~ Falling E4219Hmmm...
Hmmm... Tunsin säären ; säärtäni vasten... Se oli sileä... Tunsin kämmenen ; vatsallani... Se hivuttautui alaspäin...1218- 8217
~ Keidashetki ~
o~~ ♥♥ ~~o Tää haavemaa se mua kivussa kantaa auttaa eteenpäin toivoon parempaan Ei asu siel onni kuitenkaan vaan sy4217# Aallonmurtaja #
¤¤¤¤¤¤¤~ ♥#♥ ~¤¤¤¤¤¤¤ Naura ihminen... Nyt itkee sydän Sä nauroit, Mä nauroin onnenkiharat kuulaassa yössä sylissämme8215