Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

856

Kommenttia

199

1. ~ Pienenä suureksi ~

*** Tie kapenee mies pienenee Suorittaja kertoo tarinaa sinun täytyy on pakko yrittää Seikkailija sanoo sinä saat k
    Runot
    6
    293
  2. Minin Herrani ja Minun Jumalani !

Miten Jehovan todistajat selittävän tämän... ? ! Joh 20:28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun J
    Uskonnot ja uskomukset
    61
    292
  3. . Evodia .

~ . Minä olen koiranpaska kenkäsi pohjassa kalman haju maksumuistuttaja tahtomattani . sinä pakenet mutta haju kulkee pe
    Runot
    1
    291
  4. ~ Kaunis ~

~~♥♥ Jos uskallat edemmäs merta niin tule kanssani Jos et pelkää verta niin tule todeksi elämääni Jos et pelkää kipua
    Rakkausrunot
    6
    291
  5. 2
    290
  6. ~ Delirium ~

~ Yön takaa loistaa kuu Katujen valoista yksinäisten ikkunoista Intohimoihin sekoittuu Todentuu taruja.. impulsseja
    Rakkausrunot
    6
    289
  7. Riko vain minut

*** Tässä olen riko minut jos tahdot mutta jos rikot niin riko se, jonka minäkin rikkoisin Riko vain, mutta jätä se
    Rakkausrunot
    1
    288
  8. - Matkallani -

*** Rikki raastettuna rakkauden ruoskan iskuin kasvoista rintaani asti tällä tiellä, en kenenkään tiellä Olenhan minä
    Rakkausrunot
    2
    288
  9. ^^ Pyramidi ^^

************************************** PYRAMIDI Kiipeän pyramidiin Sinäkin kiipeät Hän kiipeää He kiipeävät
    Runot
    7
    287
  10. ~ Onnelliset ihmiset ~

~~ ♥ Onko onni olla erilainen vai onko onni olla liki Onko onni tassunjälki sydämessä tai ehken kissan naukaisu ruokak
    Rakkausrunot
    3
    286
  11. Syysunelmaa

~~~ Suloista on leipä salassa syödä valon varjoissa Tekisitkö minulle sen saman kuin toisellekin tekisitkö Olenko min
    Rakkausrunot
    1
    286
  12. Näkymätöntä

~~~ Hiljaisuus kuinka ihmeellistä se onkaan kun ei tarvita sanoja on on vain on ~~~ ... https://www.youtube.com/watc
    Rakkausrunot
    3
    285
  13. ^ Tikkuraitilla ^

^^^ Elämän tummissa väreissä kävelykadulla musta, vielä poika kävelyttää sylissään mäyräkoiraa Sataa vettä on marras,
    Runot
    9
    284
  14. ~ Pikkujoulua ~

~~ ♥ Rouvia tulee ja rouvia menee Neitejä on ja neiteinä pysyy Hurmuri lukee Petetty kostaa ja liehakoi Mies salaa v
    Rakkausrunot
    5
    284
  15. " Profetian henki "

Ellen G White / Kristillisiä opetuksia, sivu 154: ~ " Eräs piirre, mikä erottaa totisen Jumalan vääristä Jumalista on k
    Kristinusko
    29
    284
  16. Toivoton...

Pölyn alta hiljaisuus tuulee . Hämärän ikuisuuden varjo peittyy taas pimeyteen . Voi ihminen... . Kuvaksi luotu se heill
    Runot
    0
    283
  17. Muutama sana kasteesta ! 2.0

Kasteen liitto otetaan Uskolla vastaan kun ihminen uudestisyntyy ylhäältä ja sanoo puolestaan "Tahdon" ! :))) Kun mo
    Adventismi
    22
    283
  18. # Tähdenlentoja #

♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ *** TÄHDENLENTOJA *** Kuinka onkaan kaunis ihminen Minä olen ihme ! Huudahtaa Daavid
    Runot
    1
    283
  19. Huijaako "Uskonnollisuus" ?

Sana Uskonto = Engl "Religion" ja se on johdettu latinan verbistä "Religo", joka on yhtä kuin "Sitoa" ! Eli " Uskonnoll
    Adventismi
    18
    282
  20. Luukas 23:43 Mihin sijoitan kaksoispisteen loogisesti !

Raamatussa Jeesus sanoo n. 53x tämän Hänelle tutun hebrealaisen sanonnan "Totisesti, Totisesti minä sanon sinulle " eli
    Adventismi
    188
    282