Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

775

Kommenttia

193

1. ~ Kameleontti ~

~~ ♥ Pukeutuisinko tänään keltaiseen vaiko mustaan siniseen vaiko kirjavaan Valitsisinko hatun ja silmälasit vai liikk
    Rakkausrunot
    7
    227
  2. # Värttinä #

#-#-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-#-# # VÄRTTINÄ # Keskeltä kaaosteorian Myrskyn silmästä Aallot lyö rantaan Kivun kyyneleet Löydä
    Rakkausrunot
    3
    226
  3. ~ Valkoinen lippu ~

~~ ♥ On tauonnut taistelujen kentät tyrehtyneet veriset haavat vuotavat vihdoin ovat kuivaneet nääntyneet silmäkulmat
    Rakkausrunot
    2
    225
  4. ~ Zyklon-B ~

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Tapa yksi, olet murhaaja Tapa tuhat, olet sankari Tapa kuusi miljoonaa, olet Evil Homo Sabi
    Runot
    6
    224
  5. ~ Arkulla tanssija ~

* Kuolema saa odottaa sinun pistimesi ei osunut olit osua, mutta kaaduin ennen sinua minua taivuteltiin ja minä taivuin
    Runot
    2
    223
  6. ~ Kimallus ~

~~ ♥ Tähden tähdistä kirkkaimman sen haluaisin nähdä mä vain jakaa kanssasi tunteen tään Tähden sen tuikkeen kirkkaude
    Rakkausrunot
    6
    223
  7. # Kinship #

#############♥############ * KINSHIP * Purtenain - ain vain Ääretön - ulapallain Etsijä loputon Kuin oisin
    Rakkausrunot
    8
    222
  8. ~ Niin irrallaan ~

♥ ~~ ♥ Sä olit mun edessäni pysäytit katseeni Sä olit siinä niin mun edessäni minun toiveeni Voi kun olis vielä nuori
    Rakkausrunot
    3
    222
  9. # Käväsin Armaassa #

####################### ... KÄVÄSIN ARMAASSA ... Portsari kysyi ovella Kuinka jaksat Voitko hyvin Vastasin Kiitos kys
    Runot
    1
    221
  10. Kummastus.

~~~ . Outo lintu runoilijan kehto . Ystävän selkä ei ole ystävän hymyile ja niele itsesi . Kahden hiekkalaatikon välissä
    Runot
    0
    221
  11. ~ Oksa ~

♥ ~ ♥ Paratiisin oksat huojuvat tuulessa kuin lehvät kietoutuneena toisiinsa on kaksi niin viatonta Katseet kohtaavat
    Rakkausrunot
    8
    220
  12. ~ Vääristynyt ~

~~~ ¤ Todellisuus vääristynyt harha Vaeltaa kaduilla näyttelee etsii Kulkee jonoissa kassoilla hymyilee Vääristynyt
    Rakkausrunot
    2
    220
  13. Vuodenajat

~ Kirjoitin nimesi hankeen aurinkoisena kevätpäivänä seuraavana päivänä se oli poissa en kirjoittanut enää jäiselle p
    Rakkausrunot
    1
    220
  14. NAINEN

NAINEN Jos en ajattele sinua. Olenko Mies ? Mies ollenkaan... Vastakappaleeni, mutterini, pakkiisiko jäit ? Siivouskom
    Rakkausrunot
    2
    219
  15. # ITB-syndrooma #

################ Etenin, kuljin suunnitelmaa katkesi juoksu, kuin kanan lento kiihtyy vauhti kipu kasvaa Onneksi, apos
    Runot
    2
    219
  16. Kuka vaiensi Lauran ~

~~~ ♥ Yö yksin huutaa tyhjyyteen kaikuu kanjonista hiljainen kuiskaus ~ Rakkaani ~ Rakkaimpani ~ Falling ~ Falling E
    Rakkausrunot
    4
    219
  17. Hmmm...

Hmmm... Tunsin säären ; säärtäni vasten... Se oli sileä... Tunsin kämmenen ; vatsallani... Se hivuttautui alaspäin...
    Rakkausrunot
    1
    218
  18. ~ Loputon yö ~

♥>
    Rakkausrunot
    8
    217
  19. ~ Keidashetki ~

o~~ ♥♥ ~~o Tää haavemaa se mua kivussa kantaa auttaa eteenpäin toivoon parempaan Ei asu siel onni kuitenkaan vaan sy
    Rakkausrunot
    4
    217
  20. # Aallonmurtaja #

¤¤¤¤¤¤¤~ ♥#♥ ~¤¤¤¤¤¤¤ Naura ihminen... Nyt itkee sydän Sä nauroit, Mä nauroin onnenkiharat kuulaassa yössä sylissämme
    Rakkausrunot
    8
    215