Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

832

Kommenttia

198

1. ~ Sano Se, Rakastan ! ~

~~~~~~♥♥~~~~~~ Liekein ~ lepattavin siivin liehuvin ~ laineilla lanteiden lähestyvin Sinun katseessasi sininen ~ a
    Rakkausrunot
    8
    253
  2. ...Asurim...

~~~ Ihminen, itsensä orja sidottu, vangittu tekee vaikka ei tahtoisikaan vasen käsi, miettii sitä mutta ei ymmärrä Tah
    Runot
    1
    253
  3. .Vangitut.

. Itse se on sääli tehtävä sitä ei ansaita ei pelata tai voiteta . Rauhassa saat rypeä kenenkään huomaamatta itsesi kan
    Runot
    1
    253
  4. IHAN LÄHELLE

IHAN LÄHELLE Tulla lähelle, ihan lähelle... Tuntea sisälle, nähdä toinen ... hengittää toista... Ei vain käsin kos
    Rakkausrunot
    2
    252
  5. ~ Sanoitta ~

~~ ♥♥ ~~ Aamulla varhain kietoutuneina Se on parhain vailla sanoja Kosketuksesi Armain ~ ~~ ♥♥ ~~ http://www.yout
    Rakkausrunot
    6
    252
  6. ~ Yksi Yö ~

#######♥~♥####### ~ YKSI YÖ ~ Kuin yksi yö Liittää kaksi - Yhdeksi - Luo onnen Ihmisonnen - Unelman - Kuin yksi yö
    Rakkausrunot
    2
    251
  7. ... Tuulen tie ...

♥;:;♥;:;♥♥;:;♥;:;♥ ...TUULEN TIE... Suljetut mietteet Salatut aatteet Ratsun selkä Ohikiitävä hetki Tuulen kosketu
    Rakkausrunot
    3
    250
  8. ¤ Naisen kaipuu ¤

¤¤¤¤¤¤¤ ♥ 100 ♥ ¤¤¤¤¤¤¤ ... Naisen kaipuu ... Kuinka ihana oletkaan Rakkautesi - Suloisuutesi Sinuun on minun hal
    Rakkausrunot
    2
    249
  9. ~ Ascension Day ~

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ` ~ Ascension Day ~ ` Tänään taivaisiin siivin levitetyin kanssasi lent
    Rakkausrunot
    7
    249
  10. ~ Lukittu ~

~~ (♥`) ~~ Tunsin kerran naisen hän ei osannut enää itkeä Ei itkeä... Voi kuinka surullista ja minä itkin sitä Vaikk
    Rakkausrunot
    8
    249
  11. ~ Kulkuri ~

~~ ♥ Tein runon rakkaudesta kuvittelin sen Tein runon kasvoistasi tein sen koska katseesi kosketti minua Tein tämän k
    Rakkausrunot
    8
    249
  12. ~ Unipilviä ~

~~ ♥ Sinä olit runoni tarinassa lempeät kasvot edessäni huulet huulillani Siemailin sinua unessa varauksetta välitit
    Rakkausrunot
    2
    249
  13. ~ Zombie ~

#~#~# Tää zombien maa turtana vain vaeltaa Uhkuen hiljaa ei osaa naurahtaa Tää on zombien maa kukaan ei tiedä mikä si
    Runot
    1
    249
  14. KATSEET

KATSEET Etsin , löysin ja kadotin. Kun katsoin, näin sen. Katseesi kertoi... Etsin, löysin ja kadotin. Kun katsoi
    Rakkausrunot
    2
    248
  15. DAAVID EI OLE NOUSSUT YLÖS TAIVAASEEN !

Johdanto: Ap 2:34 Sillä ei Daavid ole astunut ylös taivaisiin, vaan hän sanoo itse: 'Herra sanoi minun Herralleni: Istu
    Adventismi
    23
    248
  16. AVERA OOL...

. Väkivallan synti ylitsekäyden kumartakaa . Put In, Put Out . Valta turmelee miekkako miehen mitta . Put In, Put Out .
    Runot
    5
    248
  17. ~ Jos Rakkaus ~

~ *♥* ~ Sinä olit minun kanssani jos Rakkaus Sinä hait koko ajan parempaa koska nimesi on jos Rakkaus Sinä laskit tar
    Rakkausrunot
    6
    247
  18. Vanheneminen

*** Ikääntyminen on pujottelurataa vaivoja kipujen keskellä yritys väistellä keppejä osumatta jokaiseen *** https:/
    Runot
    1
    246
  19. ,., Kotiinpäin ,.,

♥ ((((((( ♥♥ ))))))) ♥ ,., KOTIINPÄIN ,., Tien niittyjen kivikkojen - Näen kulkevan - Kotiinpäin - Leskenlehdetkin
    Rakkausrunot
    4
    245
  20. ~ Kohtalo ~

~~ ♥♥ Se olisi voinut sattua kenelle tahansa mutta se sattui juuri minun kohdalleni Se oli törmäys ja kohtalo se istu
    Rakkausrunot
    6
    245