otakoppi

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
832
Kommenttia
198
~ Vääristynyt ~
~~~ ¤ Todellisuus vääristynyt harha Vaeltaa kaduilla näyttelee etsii Kulkee jonoissa kassoilla hymyilee Vääristynyt2224Muutama sana kasteesta ! 2.0
Kasteen liitto otetaan Uskolla vastaan kun ihminen uudestisyntyy ylhäältä ja sanoo puolestaan "Tahdon" ! :))) Kun mo22224ME TARZAN YOU JANE
. Aromanttinen romantikko aseksuaalinen androkyynikko ollako vai ei olla . Entinen minä, deadname merkintä asiakirjoissa1223NAINEN
NAINEN Jos en ajattele sinua. Olenko Mies ? Mies ollenkaan... Vastakappaleeni, mutterini, pakkiisiko jäit ? Siivouskom2223~ Elämä on ~
~~ Elämä on lahja matka ja portti maailmankaikkeuteen Lahja, jonka lopulta luovutamme takaisin Takaisin lahjan antaj4223~ Auringonsiltaa ~
~~ ♥ Etääntyneet ovat kosketukset ilmojen halki rauenneet runojen säikeet Hiljaisuus istuu polvelleni katsoo silmiin8222Hmmm...
Hmmm... Tunsin säären ; säärtäni vasten... Se oli sileä... Tunsin kämmenen ; vatsallani... Se hivuttautui alaspäin...1221~ Totuus ~
* Niin kauan kuin olet Kyselijä Olet tiellä ~ Mutta jos sinusta tulee Opettaja Olet jo eksynyt ~ *1221# Aallonmurtaja #
¤¤¤¤¤¤¤~ ♥#♥ ~¤¤¤¤¤¤¤ Naura ihminen... Nyt itkee sydän Sä nauroit, Mä nauroin onnenkiharat kuulaassa yössä sylissämme8220~ Tyhjyys ~
^^^^^^^ Seisoo pylväät tila tuo täytetty huomaamatta huomattu Kyyhkysen kyyneleet itkee sielunsa tuskaa Etääntyy tie k4219*@ Illuusio @*
************************** * @ ILLUUSIO @ * Harhaako kaikki - kuvitelmaa - Mitä näet Mitä ymmärrät * Kasvot heijas2218~ Rysähdys ~
~~ ♥ Läpi erämaan yli vuorien alas niityille, poskipäille lounatuuli... Taas muistan sinun silmäsi sinun naurusi, voi1217~ Rakkauden kerjäläinen ~
>> Et sä yksin tääl oo et rakkaani et sä oo Jos minun rakkautein ei riittäis sulle ja olisit murheissas kyynelviitta h4215~ Surun sävel ~
~~(♥) Tunteet itkee lyö päätään kallioon kovaan kraniittiin iskeytyy ilo On naurun varjossa peite peite mikä odottaa p7215Maapallon ikä... 6000 vuottako ?!
Lainaus kirjasta Suudelma Hunnun läpi - Risto Santala s. 29 " Luomiskertomuksessa on kohtia, joista syntyi kirkolliskok54215Kyyneleet kadulla
Kyyneleet kadulla Kyyneleet kadulla näen taas. Se Baabel on ollut myös minun... Kyyneleet kadulla, kaunis kohtalo ? Elä1214- 4214
~ Requiem ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Viimeinen päivä - sielunmessu se on kesken vieläkin sävel soinnuton etsii yhä tavoittaa Kylmyyden k8214- 2213
~ ENNUSTUSTEN ITKUMUURILLE UUTENA VUOTENA 5770 ~
Aihe: Ennustusten itkumuurilla vuonna 5770 " Kuulkaa siis teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille " (Luuk 13:35).1213