Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

832

Kommenttia

198

1. ~ Vääristynyt ~

~~~ ¤ Todellisuus vääristynyt harha Vaeltaa kaduilla näyttelee etsii Kulkee jonoissa kassoilla hymyilee Vääristynyt
    Rakkausrunot
    2
    224
  2. Muutama sana kasteesta ! 2.0

Kasteen liitto otetaan Uskolla vastaan kun ihminen uudestisyntyy ylhäältä ja sanoo puolestaan "Tahdon" ! :))) Kun mo
    Adventismi
    22
    224
  3. ME TARZAN YOU JANE

. Aromanttinen romantikko aseksuaalinen androkyynikko ollako vai ei olla . Entinen minä, deadname merkintä asiakirjoissa
    Rakkausrunot
    1
    223
  4. NAINEN

NAINEN Jos en ajattele sinua. Olenko Mies ? Mies ollenkaan... Vastakappaleeni, mutterini, pakkiisiko jäit ? Siivouskom
    Rakkausrunot
    2
    223
  5. ~ Elämä on ~

~~ Elämä on lahja matka ja portti maailmankaikkeuteen Lahja, jonka lopulta luovutamme takaisin Takaisin lahjan antaj
    Runot
    4
    223
  6. ~ Auringonsiltaa ~

~~ ♥ Etääntyneet ovat kosketukset ilmojen halki rauenneet runojen säikeet Hiljaisuus istuu polvelleni katsoo silmiin
    Rakkausrunot
    8
    222
  7. Hmmm...

Hmmm... Tunsin säären ; säärtäni vasten... Se oli sileä... Tunsin kämmenen ; vatsallani... Se hivuttautui alaspäin...
    Rakkausrunot
    1
    221
  8. ~ Totuus ~

* Niin kauan kuin olet Kyselijä Olet tiellä ~ Mutta jos sinusta tulee Opettaja Olet jo eksynyt ~ *
    Runot
    1
    221
  9. # Aallonmurtaja #

¤¤¤¤¤¤¤~ ♥#♥ ~¤¤¤¤¤¤¤ Naura ihminen... Nyt itkee sydän Sä nauroit, Mä nauroin onnenkiharat kuulaassa yössä sylissämme
    Rakkausrunot
    8
    220
  10. ~ Tyhjyys ~

^^^^^^^ Seisoo pylväät tila tuo täytetty huomaamatta huomattu Kyyhkysen kyyneleet itkee sielunsa tuskaa Etääntyy tie k
    Rakkausrunot
    4
    219
  11. *@ Illuusio @*

************************** * @ ILLUUSIO @ * Harhaako kaikki - kuvitelmaa - Mitä näet Mitä ymmärrät * Kasvot heijas
    Runot
    2
    218
  12. ~ Rysähdys ~

~~ ♥ Läpi erämaan yli vuorien alas niityille, poskipäille lounatuuli... Taas muistan sinun silmäsi sinun naurusi, voi
    Rakkausrunot
    1
    217
  13. ~ Rakkauden kerjäläinen ~

>> Et sä yksin tääl oo et rakkaani et sä oo Jos minun rakkautein ei riittäis sulle ja olisit murheissas kyynelviitta h
    Rakkausrunot
    4
    215
  14. ~ Surun sävel ~

~~(♥) Tunteet itkee lyö päätään kallioon kovaan kraniittiin iskeytyy ilo On naurun varjossa peite peite mikä odottaa p
    Rakkausrunot
    7
    215
  15. Maapallon ikä... 6000 vuottako ?!

Lainaus kirjasta Suudelma Hunnun läpi - Risto Santala s. 29 " Luomiskertomuksessa on kohtia, joista syntyi kirkolliskok
    Adventismi
    54
    215
  16. Kyyneleet kadulla

Kyyneleet kadulla Kyyneleet kadulla näen taas. Se Baabel on ollut myös minun... Kyyneleet kadulla, kaunis kohtalo ? Elä
    Runot
    1
    214
  17. 4
    214
  18. ~ Requiem ~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Viimeinen päivä - sielunmessu se on kesken vieläkin sävel soinnuton etsii yhä tavoittaa Kylmyyden k
    Rakkausrunot
    8
    214
  19. 2
    213
  20. ~ ENNUSTUSTEN ITKUMUURILLE UUTENA VUOTENA 5770 ~

Aihe: Ennustusten itkumuurilla vuonna 5770 " Kuulkaa siis teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille " (Luuk 13:35).
    Jeesus
    1
    213