Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

775

Kommenttia

193

1. ~ Valoperhosia ~

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ~ VALOPERHOSIA ~ Hajalle hakattu pimitetty kuoleman varjon maa Yhdentekevä elämä syödään juo
    Runot
    0
    195
  2. ~ Vaputtaa ~

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ~ VAPUTTAA ~ Vappuna keinuu kevään peppu Sitähän katsoo joka heppu Kun heiluu tytön lanne Ei k
    Runot
    0
    195
  3. ~ Välinpitämättömyys ~

♥~~♥ Välin pidän sinuun välinpitämättömyys En suutele varpaitasi en kiehnaa kyljessäsi sillä sinä luulet hallitsevasi
    Rakkausrunot
    1
    195
  4. DAAVID EI OLE NOUSSUT YLÖS TAIVAASEEN !

Johdanto: Ap 2:34 Sillä ei Daavid ole astunut ylös taivaisiin, vaan hän sanoo itse: 'Herra sanoi minun Herralleni: Istu
    Adventismi
    23
    195
  5. Avattu ja suljettu ovi ?!

Tässä on kanssa mielenkiintoinen tarina ja voisiko joku adventimin asiantuntija vähän avata tätä minulle, koska kuulemma
    Adventismi
    83
    194
  6. ~ Aika kuluu ~

^^^^^^^ ♥♥ ^^^^^^^ Limissä kuin köynnökset sääresi sileät silittävät minua tuoksua ihollasi samettia huulillasi kaunii
    Rakkausrunot
    6
    194
  7. ~ I´m Back ~

#################### ~ I´m Back ~ Aina olen Itte itteeni Kehunut Kehunut ja kehunut Ja aina olen Kehutuksi tullu
    Runot
    2
    192
  8. ,., Mitä jos ,.,

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,., ,., MITÄ JOS ,., Sä tulit Sä riuhtasit Mun sydämen - irti
    Rakkausrunot
    2
    191
  9. ~ Tupa Kalle ~

~~ ♥ Sinun silmistäsi näin katseesi kertoi olit vain hetken päässä ja juuri kun olin koskettamassa sinua Silloin sinä
    Kirjallisuus
    4
    191
  10. UNI

UNI Näin kerran unta... Se oli kaunis ja herkkä. Sointia suudelmain, kosketusta hellää... Mutta sitten heräsin. Avasin
    Rakkausrunot
    1
    190
  11. ~ Rakkaus ei kuole ~

♥ Rakkaus elää ! koska Luojamme ! Sinä olet Rakkaus ! Olet ikuinen ja Iankaikkinen vailla aikaa, vailla paikkaa ~ Minun
    Rakkausrunot
    8
    189
  12. ~Rakkaus ~

~ ♥♥ ~ Ei Rakkaus tavoittele korkeita ja ei niin alhaalla kenkään etteikö Rakkaus siellä olisi Rakkaus tulee rinnalle
    Rakkausrunot
    4
    188
  13. ~ Vain hetki ~

~~ ♥ Tänään sen taas mä näin ei kulje kortti aina kädessäin Voi pakasta tulla mutkan takaa Musta Pekka Sen tänään mä
    Rakkausrunot
    4
    188
  14. Tietoista elämää kuoleman jälkeen... ?!

Noh, mitä tämä nyt sitten on... http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2014100718726223_ul.shtml Luuk 16:19-31 Oli rikas m
    Adventismi
    222
    187
  15. ~ Keidashetki ~

¤¤ ♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥ ¤¤ Vain häivähdys varjokuva suureen kuvajainen kumma Retki salaperäinen sinuun Rakkaus ~ Minä voimaton
    Rakkausrunot
    7
    186
  16. ~ Kuin kiittää ~

* Kuin kiittää mä täst päiväst osaisin kertoa et onnellinen saan olla saan nähdä ilot ja naurut, itkulla itkeä surun kyy
    Rakkausrunot
    7
    186
  17. ~ Askeleet ~

~~ ♥ Astutaan askel ~ edemmäs Astutaan tuuleen ~ tietämättömyyteen Astutaan ~ Sinetiksi syliisi sinä laita minut luj
    Rakkausrunot
    8
    186
  18. ~ Gehenna ~

# Iloton elämä etsii hakeutuu joukkoihin aitojen katveeseen aimomies löylynlyömäksi luhistuen Nurmikolla mennyt kuuma
    Rakkausrunot
    8
    186
  19. ¤ Flowers of the universe ¤

¤~~~~¤~~~~¤~~~~¤ Avaruus matkaa, vapaana kuin uni siinä olet Sinä, Minä Etsii, syntyy jostain kulkee, kotiaan alati ka
    Rakkausrunot
    8
    185
  20. ~ Kuvastin ~

~~ ♥ Laulu elää sinussa iloissaan kuin keväinen lintu tai suruissaan kuin kaatopaikan korppi Sielujen säveliksi sen vo
    Rakkausrunot
    6
    185