otakoppi
Vapaa kuvaus
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
775
Kommenttia
193
~ Valoperhosia ~
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ~ VALOPERHOSIA ~ Hajalle hakattu pimitetty kuoleman varjon maa Yhdentekevä elämä syödään juo0195~ Vaputtaa ~
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ~ VAPUTTAA ~ Vappuna keinuu kevään peppu Sitähän katsoo joka heppu Kun heiluu tytön lanne Ei k0195~ Välinpitämättömyys ~
♥~~♥ Välin pidän sinuun välinpitämättömyys En suutele varpaitasi en kiehnaa kyljessäsi sillä sinä luulet hallitsevasi1195DAAVID EI OLE NOUSSUT YLÖS TAIVAASEEN !
Johdanto: Ap 2:34 Sillä ei Daavid ole astunut ylös taivaisiin, vaan hän sanoo itse: 'Herra sanoi minun Herralleni: Istu23195Avattu ja suljettu ovi ?!
Tässä on kanssa mielenkiintoinen tarina ja voisiko joku adventimin asiantuntija vähän avata tätä minulle, koska kuulemma83194~ Aika kuluu ~
^^^^^^^ ♥♥ ^^^^^^^ Limissä kuin köynnökset sääresi sileät silittävät minua tuoksua ihollasi samettia huulillasi kaunii6194~ I´m Back ~
#################### ~ I´m Back ~ Aina olen Itte itteeni Kehunut Kehunut ja kehunut Ja aina olen Kehutuksi tullu2192,., Mitä jos ,.,
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,., ,., MITÄ JOS ,., Sä tulit Sä riuhtasit Mun sydämen - irti2191~ Tupa Kalle ~
~~ ♥ Sinun silmistäsi näin katseesi kertoi olit vain hetken päässä ja juuri kun olin koskettamassa sinua Silloin sinä4191UNI
UNI Näin kerran unta... Se oli kaunis ja herkkä. Sointia suudelmain, kosketusta hellää... Mutta sitten heräsin. Avasin1190~ Rakkaus ei kuole ~
♥ Rakkaus elää ! koska Luojamme ! Sinä olet Rakkaus ! Olet ikuinen ja Iankaikkinen vailla aikaa, vailla paikkaa ~ Minun8189~Rakkaus ~
~ ♥♥ ~ Ei Rakkaus tavoittele korkeita ja ei niin alhaalla kenkään etteikö Rakkaus siellä olisi Rakkaus tulee rinnalle4188~ Vain hetki ~
~~ ♥ Tänään sen taas mä näin ei kulje kortti aina kädessäin Voi pakasta tulla mutkan takaa Musta Pekka Sen tänään mä4188Tietoista elämää kuoleman jälkeen... ?!
Noh, mitä tämä nyt sitten on... http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2014100718726223_ul.shtml Luuk 16:19-31 Oli rikas m222187~ Keidashetki ~
¤¤ ♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥ ¤¤ Vain häivähdys varjokuva suureen kuvajainen kumma Retki salaperäinen sinuun Rakkaus ~ Minä voimaton7186~ Kuin kiittää ~
* Kuin kiittää mä täst päiväst osaisin kertoa et onnellinen saan olla saan nähdä ilot ja naurut, itkulla itkeä surun kyy7186~ Askeleet ~
~~ ♥ Astutaan askel ~ edemmäs Astutaan tuuleen ~ tietämättömyyteen Astutaan ~ Sinetiksi syliisi sinä laita minut luj8186~ Gehenna ~
# Iloton elämä etsii hakeutuu joukkoihin aitojen katveeseen aimomies löylynlyömäksi luhistuen Nurmikolla mennyt kuuma8186¤ Flowers of the universe ¤
¤~~~~¤~~~~¤~~~~¤ Avaruus matkaa, vapaana kuin uni siinä olet Sinä, Minä Etsii, syntyy jostain kulkee, kotiaan alati ka8185~ Kuvastin ~
~~ ♥ Laulu elää sinussa iloissaan kuin keväinen lintu tai suruissaan kuin kaatopaikan korppi Sielujen säveliksi sen vo6185