Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

856

Kommenttia

199

1. ¤ Kuvakulmia ¤

¤-¤-♥♥-¤-¤ Katseet kuvakulmista kulman takaa edestä, sivulta Seison edessäsi katso näetkö lävitseni Kierrytkö takaa e
    Rakkausrunot
    7
    262
  2. ~ Jos Rakkaus ~

~ *♥* ~ Sinä olit minun kanssani jos Rakkaus Sinä hait koko ajan parempaa koska nimesi on jos Rakkaus Sinä laskit tar
    Rakkausrunot
    6
    262
  3. ~ Kohtalo ~

~~ ♥♥ Se olisi voinut sattua kenelle tahansa mutta se sattui juuri minun kohdalleni Se oli törmäys ja kohtalo se istu
    Rakkausrunot
    6
    262
  4. --- Tyhjyys ---

*** Mikä minussa on toista korjaamaan kun ei ole kuin käsi kädelle olkapää olkäpäälle Tämä rikkinäisten maa huutaa tyh
    Rakkausrunot
    1
    261
  5. *** Iloitse ***

~~~ Päätin murehtia varman päälle mitä iloa siitä koitui *** (Otakoppi) https://www.youtube.com/watch?v=Sfgia9T3rhY
    Runot
    1
    260
  6. Viimeinen tuomio ! Toinen Kuolema ! IKUINEN ERO !

2 Tess 1:9 (1992 käännös) " Heidän rangaistuksenaan on ikuinen kadotus, ero Herrasta ja hänen voimansa kirkkaudesta,"
    Adventismi
    60
    260
  7. ~ Lukittu ~

~~ (♥`) ~~ Tunsin kerran naisen hän ei osannut enää itkeä Ei itkeä... Voi kuinka surullista ja minä itkin sitä Vaikk
    Rakkausrunot
    8
    260
  8. ...RHAKAH'

. Joskus liika kiltteys on rasittava feikki . Vitut mä mikään viisas ole angstipaskaa asuu minussa ai miten haluaisinka
    Kirjallisuus
    4
    258
  9. ...Vaellus...

*** Täällä auringon alla turhuuksien markkinoilla muistojen kehrä nitoo ihmisen nähdäksemme *** (Otakoppi) https:/
    Runot
    1
    257
  10. Mikä on oikea profetia ?

- Profetoiminen samoin kuin kielilläpuhuminen tulee suorana välittömänä Hengen ilmoituksena ja se puhutaan hurmoksellise
    Jeesus
    10
    257
  11. IHAN LÄHELLE

IHAN LÄHELLE Tulla lähelle, ihan lähelle... Tuntea sisälle, nähdä toinen ... hengittää toista... Ei vain käsin kos
    Rakkausrunot
    2
    257
  12. ... Tuulen tie ...

♥;:;♥;:;♥♥;:;♥;:;♥ ...TUULEN TIE... Suljetut mietteet Salatut aatteet Ratsun selkä Ohikiitävä hetki Tuulen kosketu
    Rakkausrunot
    3
    257
  13. ~ Totuus ~

* Niin kauan kuin olet Kyselijä Olet tiellä ~ Mutta jos sinusta tulee Opettaja Olet jo eksynyt ~ *
    Runot
    1
    257
  14. ~ Ascension Day ~

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ` ~ Ascension Day ~ ` Tänään taivaisiin siivin levitetyin kanssasi lent
    Rakkausrunot
    7
    256
  15. KATSEET

KATSEET Etsin , löysin ja kadotin. Kun katsoin, näin sen. Katseesi kertoi... Etsin, löysin ja kadotin. Kun katsoi
    Rakkausrunot
    2
    254
  16. ¤ Naisen kaipuu ¤

¤¤¤¤¤¤¤ ♥ 100 ♥ ¤¤¤¤¤¤¤ ... Naisen kaipuu ... Kuinka ihana oletkaan Rakkautesi - Suloisuutesi Sinuun on minun hal
    Rakkausrunot
    2
    254
  17. Maapallon ikä... 6000 vuottako ?!

Lainaus kirjasta Suudelma Hunnun läpi - Risto Santala s. 29 " Luomiskertomuksessa on kohtia, joista syntyi kirkolliskok
    Adventismi
    54
    254
  18. Kuka vaiensi Lauran ~

~~~ ♥ Yö yksin huutaa tyhjyyteen kaikuu kanjonista hiljainen kuiskaus ~ Rakkaani ~ Rakkaimpani ~ Falling ~ Falling E
    Rakkausrunot
    4
    253
  19. ,., Kotiinpäin ,.,

♥ ((((((( ♥♥ ))))))) ♥ ,., KOTIINPÄIN ,., Tien niittyjen kivikkojen - Näen kulkevan - Kotiinpäin - Leskenlehdetkin
    Rakkausrunot
    4
    252
  20. ~ Kimallus ~

~~ ♥ Tähden tähdistä kirkkaimman sen haluaisin nähdä mä vain jakaa kanssasi tunteen tään Tähden sen tuikkeen kirkkaude
    Rakkausrunot
    6
    251