otakoppi

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
832
Kommenttia
198
Otakoppi: Jeesus on "ego eimi" !
NÄISSÄ JAKEISSA JUURI JEESUS OSOITTAA RAAMATUSSA JUMALALLISEN ALKUPERÄNSÄ ! Joh 8:57 Niin juutalaiset sanoivat hänelle:21163# Naisen rakkaus #
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ... NAISEN RAKKAUS ... Mitä se rakkaus on Naisen halu tahto Olematon harhailu Päättymätön korp0163¤ Time ¤
~~~~~~~~~~~~ Kävellen vierestä somasti ohittaa, yhtyvät tuoksut katseet kiinnittyneet Etsii, tavoittaa Tuulee,8163Salassa outoa
*** Sinä olet, täysillä se mitä sinä olet ja sitähän sinä olet niin aito ja niin itse, että oikein ärsyttää En minä mi1163~ Pidä kiinni ~
~~ ♥ Pidä kiinni Toiveistasi ... Uskostasi ...... Itsestäsi Pidä kiinni, minusta... ~~ ♥1161¤ Big plan is not big pam ¤
~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Autokin merkissään tehtaansa tietää Luojansa tuntee, osa osalta oivaltaa Ihmisen osan ken tietää, V3160~ Päivän lehti ~
¤ ~~~~~~ ♥♥~~~~~~ ¤ Nyt on vielä hämärää aamussa henkii jo syys mutta minä avaan silmäni Ryntään ulos kuin mieletön ja4159~ Sinä ~
~~ ♥ Olla riittävän rikki ollakseen pehmeä Olla riittävän hajalla nähdäkseen kaiken kauniin Elämänpyörä on paradoksi14159~ Kätkössä kulkuri ~
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~ KÄTKÖSSÄ KULKURI ~ ~ Mies kävelee tiellä kävelee kuin yksi meistä s0157.EROSEROS.
~~~ Eros, sinä nuolia ampuva pikkupoika intohimoinen rakkauden kerjäläinen silmäin pyyntö vailla vertaa Sinä, sinä et1157William Miller pyysi anteeksi 1843/1844 erehdystään !
SIIS ADVENTISMIN PERUSTAJA PYYSI ANTEEKSI 1843/1844 EREHDYSTÄÄN MISTÄ KAIKKI ALKOI ! http://www.earlysda.com/miller/4157Mitä mieltä Adventisti on Ortodoksisesta kirkosta ?
Ortodoksinen kirkkohan opettaa siis, että ihmisen SIELU menee ihmisen kuollessa Tuonelaan " Välitilaan" ja ovat siellä t38156Kritiikkiä: "ADVENTTI SEURAKUNTAKÄSIKIRJA" !
Alkuteos: Church Manuel Sevent-day Adventist ! Lainaus (s.198): " Jumala näkee ja kuulee kaiken mitä teemme ja sanomme5156# Kuilun reunalla #
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Reunalla kuilun syvyyksien hoippuvin askelin yössä pimeimmässä Kohtasin sinut... Sokein silmin va6156~ Resepti ~
~~ ♥ Istuu uimahallin löylyssä miehet löylyssä miehet löylyn lyömät Toinen toiseltansa kysyy oletkos sinä naimisissa2156# Aidatta aidattu #
################# Ei tarvitse matkustaa kauas, etääntyäkseen itsestään Sulje vain mielesi mielekkyys turruta tunteesi,0155~ Deittailua ~
~~ ♥ Naiset etsivät vain hyviä miehiä Etsiköön minun puolestani vaikka maailman tappiin asti Mutta älkööt tulla minul10155"Tutkiva tuomio" on lisäopinlisäopinlisäopinlisäoppi
Siiis oppi Tutkivasta tuomiosta on lisäopin lisäopin lisäopin lisäoppi ! 1) Ensin oli Jeesuksen takaisintulon ennustus13154EPÄTERVETTÄ KARISMAATTISUUTTAKO ?!
Johdanto : kharisma = Armolahja, "Pyhän hengen armolahjan omaava henkilö" 1Kor 14:22 Kielet eivät siis ole merkiksi usk8153# Juoksemassa #
####################### ~~ JUOKSEMASSA ~~ Juoksemassa mä vain Hölkäten hittituote Pihassaan mies Kontaten grilliltä k0153