Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

832

Kommenttia

198

1. Otakoppi: Jeesus on "ego eimi" !

NÄISSÄ JAKEISSA JUURI JEESUS OSOITTAA RAAMATUSSA JUMALALLISEN ALKUPERÄNSÄ ! Joh 8:57 Niin juutalaiset sanoivat hänelle:
    Adventismi
    21
    163
  2. # Naisen rakkaus #

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ... NAISEN RAKKAUS ... Mitä se rakkaus on Naisen halu tahto Olematon harhailu Päättymätön korp
    Rakkausrunot
    0
    163
  3. ¤ Time ¤

~~~~~~~~~~~~ Kävellen vierestä somasti ohittaa, yhtyvät tuoksut katseet kiinnittyneet Etsii, tavoittaa Tuulee,
    Rakkausrunot
    8
    163
  4. Salassa outoa

*** Sinä olet, täysillä se mitä sinä olet ja sitähän sinä olet niin aito ja niin itse, että oikein ärsyttää En minä mi
    Rakkausrunot
    1
    163
  5. ~ Pidä kiinni ~

~~ ♥ Pidä kiinni Toiveistasi ... Uskostasi ...... Itsestäsi Pidä kiinni, minusta... ~~ ♥
    Kirjallisuus
    1
    161
  6. ¤ Big plan is not big pam ¤

~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Autokin merkissään tehtaansa tietää Luojansa tuntee, osa osalta oivaltaa Ihmisen osan ken tietää, V
    Runot
    3
    160
  7. ~ Päivän lehti ~

¤ ~~~~~~ ♥♥~~~~~~ ¤ Nyt on vielä hämärää aamussa henkii jo syys mutta minä avaan silmäni Ryntään ulos kuin mieletön ja
    Rakkausrunot
    4
    159
  8. ~ Sinä ~

~~ ♥ Olla riittävän rikki ollakseen pehmeä Olla riittävän hajalla nähdäkseen kaiken kauniin Elämänpyörä on paradoksi
    Rakkausrunot
    14
    159
  9. ~ Kätkössä kulkuri ~

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~ KÄTKÖSSÄ KULKURI ~ ~ Mies kävelee tiellä kävelee kuin yksi meistä s
    Runot
    0
    157
  10. .EROSEROS.

~~~ Eros, sinä nuolia ampuva pikkupoika intohimoinen rakkauden kerjäläinen silmäin pyyntö vailla vertaa Sinä, sinä et
    Rakkausrunot
    1
    157
  11. William Miller pyysi anteeksi 1843/1844 erehdystään !

SIIS ADVENTISMIN PERUSTAJA PYYSI ANTEEKSI 1843/1844 EREHDYSTÄÄN MISTÄ KAIKKI ALKOI ! http://www.earlysda.com/miller/
    Adventismi
    4
    157
  12. Mitä mieltä Adventisti on Ortodoksisesta kirkosta ?

Ortodoksinen kirkkohan opettaa siis, että ihmisen SIELU menee ihmisen kuollessa Tuonelaan " Välitilaan" ja ovat siellä t
    Adventismi
    38
    156
  13. Kritiikkiä: "ADVENTTI SEURAKUNTAKÄSIKIRJA" !

Alkuteos: Church Manuel Sevent-day Adventist ! Lainaus (s.198): " Jumala näkee ja kuulee kaiken mitä teemme ja sanomme
    Kristinusko
    5
    156
  14. # Kuilun reunalla #

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Reunalla kuilun syvyyksien hoippuvin askelin yössä pimeimmässä Kohtasin sinut... Sokein silmin va
    Rakkausrunot
    6
    156
  15. ~ Resepti ~

~~ ♥ Istuu uimahallin löylyssä miehet löylyssä miehet löylyn lyömät Toinen toiseltansa kysyy oletkos sinä naimisissa
    Rakkausrunot
    2
    156
  16. # Aidatta aidattu #

################# Ei tarvitse matkustaa kauas, etääntyäkseen itsestään Sulje vain mielesi mielekkyys turruta tunteesi,
    Runot
    0
    155
  17. ~ Deittailua ~

~~ ♥ Naiset etsivät vain hyviä miehiä Etsiköön minun puolestani vaikka maailman tappiin asti Mutta älkööt tulla minul
    Rakkausrunot
    10
    155
  18. "Tutkiva tuomio" on lisäopinlisäopinlisäopinlisäoppi

Siiis oppi Tutkivasta tuomiosta on lisäopin lisäopin lisäopin lisäoppi ! 1) Ensin oli Jeesuksen takaisintulon ennustus
    Adventismi
    13
    154
  19. EPÄTERVETTÄ KARISMAATTISUUTTAKO ?!

Johdanto : kharisma = Armolahja, "Pyhän hengen armolahjan omaava henkilö" 1Kor 14:22 Kielet eivät siis ole merkiksi usk
    Jeesus
    8
    153
  20. # Juoksemassa #

####################### ~~ JUOKSEMASSA ~~ Juoksemassa mä vain Hölkäten hittituote Pihassaan mies Kontaten grilliltä k
    Runot
    0
    153