otakoppi

![]()
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
856
Kommenttia
199
~ Gehenna ~
# Iloton elämä etsii hakeutuu joukkoihin aitojen katveeseen aimomies löylynlyömäksi luhistuen Nurmikolla mennyt kuuma8198Runo Rakkaudelle ! ♥
Adventistit ovat ihania ja rakkaudellisia ihmisiä Heillä on huumorintajua ja oikea oppi ja sen ken oivaltaa niin aina68198¤ Flowers of the universe ¤
¤~~~~¤~~~~¤~~~~¤ Avaruus matkaa, vapaana kuin uni siinä olet Sinä, Minä Etsii, syntyy jostain kulkee, kotiaan alati ka8197Ihmisen Poika ei ole "enkeli" !
Vrt. Matt 13:38 Pelto on maailma; hyvä siemen ovat valtakunnan lapset, mutta lusteet ovat pahan lapset. 13:39 Vihamies,13196..Kompassi..
*** Ethän alkajaa leiki kun kämmenen leveyden löydät. kohta edessäsi on kaksi Ei taivasmatkalla olla, toista pitkin0196William Miller pyysi anteeksi 1843/1844 erehdystään !
SIIS ADVENTISMIN PERUSTAJA PYYSI ANTEEKSI 1843/1844 EREHDYSTÄÄN MISTÄ KAIKKI ALKOI ! http://www.earlysda.com/miller/4195IHMISELLÄ ON AINA ELÄVÄ SIELU !
Eroaako siis sielu ruumiista kuollessamme ? Esim... tässä vähän mietittävää: Paavali kertoo itsestään: 2Kor 12:2-443194~ Skorpioni ~
~~ ♥ Sinä pistät sinä kidutat myrkkysi kiertää minuakin saartaa verenkiertoni Mielenkiintoista... Jos minä en olisi m0194~ Voy age ~
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Wou ! Mikä se kynnys on, Ikäkö numerona painaa ? Elämähän on vain lainaa... Kerran saatu on lahja2193Havukastapa päivvee...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kyl maar tää peri outtoo o, tää muailman männö nykkyisi meinnaa, ei järjen häivvää oo missäkä2193~ Kaunein enkeli ~
~~~~~~`♥`~~~~~~ Masiit` Madiiach` Sinä villitsijä, viettelijä vailla vertaa Sinä sopusuhtaisuuden sinetti sinun ihanuu2193# Räjähdysvaara #
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ oIo ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ... RÄJÄHDYSVAARA ... Aamulla heräsin Räjähdysvaara - Kui se nyt tuollain Minähän vain Vähä2192¤ Float on one`s back ¤
~~~~~~~~~~~~~~~~ Kiertyi sana saleihin salaperäisiin Sain astua kanssasi hämyyn lujittua utuun kosketuksen käden puris0192~ Polte ~
~~ ♥ Tulen tapaa tavastakin mietin Polttaa kunnes yhtyy Samaksi hehkuen hiillokseen asti Haihtuen kirjoihin aikojen8192~ Humility ~
~~ ♥ Voittamaton on nöyrän tie alta aisan se kulkee ja ystävät se syliinsä sulkee Ei alas lyö häntä kenkään kun ei kyk8192Kritiikkiä: "ADVENTTI SEURAKUNTAKÄSIKIRJA" !
Alkuteos: Church Manuel Sevent-day Adventist ! Lainaus (s.198): " Jumala näkee ja kuulee kaiken mitä teemme ja sanomme5192Kuningas Saulin kohtalo !
1 Aik 10:8 Seuraavana päivänä filistealaiset tulivat ryöstämään surmattuja ja löysivät Saulin ja hänen poikansa kaatunei7191~¤ Jääthän ¤~
AAAAH~ ♥♥ ~AAAAH Hiustesi väreistä väreilen ~ aaltoilen ihollasi leijun pilvien lomitse Pysähdy rinnalleni älä enää et4191..Uusi maa..
*** Kauneutesi takiako sinä ylpistyit Nähtävällä tavalla Et kuunnellut Miksi teit niin Miksi? Viisautesi ei kuitenk1191Muistathan
~~~ Laitoit pitkospuut astelit niitä varoin minun sydämeen ~~~ (tag haiku) https://www.youtube.com/watch?v=sb2QQfuqA0191