Alkuteos: Church Manuel Sevent-day Adventist !
Lainaus (s.198):
" Jumala näkee ja kuulee kaiken mitä teemme ja sanomme, hän pitää tarkkaa kirjaa sanoistamme ja teoistamme, sekä että meidän on se kaikki kerran kohdattava, että pelkäisimme tehdä syntiä."
Lainaus( s 198): " Kaikkien tulisi kohota kristillisen elämän korkealle tasolle ja EROTTAUTUA MAAILMASTA. Tämän vuoksi meidän tulisi korostaa Herran kehotusta: " Älkää rakastako maailmaa älkääkä sitä, mikä maailmassa on. Jos joku maailmaa rakastaa, niin Isän rakkaus ei ole hänessä (1 Joh 2:15)"
Joh17:15-17 En minä rukoile, että ottaisit heidät pois maailmasta, vaan että sinä varjelisit heidät pahasta.
He eivät ole maailmasta, niin kuin en minäkään maailmasta ole.
Pyhitä heidät totuudessa; sinun sanasi on totuus."
ELI "En minä rukoile, että ottaisit heidät pois maailmasta" !
" Jumalaa ei miellytä se veltto, epätarkka tapa, millä monet hänen kansansa jäsenet hoitavat maallisia tehtäviään. He näyttävät kokonaan unohtaneen sen tosiasian, että heidän käyttämänsä omaisuus kuuluu Jumalalle ja että heidän on tehtävä hänelle tili taloudenhoidostaan, jotkut jättävät maalliset asiansa täydelliseen epäjärjestykseen. Saatana valvoo tätä kaikkea ja hän tarttuu edulliseen tilaisuuteen ja järjestää siten, että nämä varat siirtyvät hänen riveihinsä."
( sivu 258)
" Jos haluat varojesi tulevan Jumalan asian hyväksi, määrää ne tai kaikki, mitä et tarvitse elämiseesi, jo eläessäsi siihen tarkoitukseen.
Kuoleva armeliaisuus on heikko korvaus elävästä hyväntekeväisyydestä..."
" Seurakunnan virkailijat voivat avustaa jäseniään pääsemään yhteyteen piirikunnan virkailijoiden kanssa varmistaakseen, että Herran varat, jotka hän on uskonut seurakunnalleen, varataan hänen työtään varten."
T Jamppe
Kritiikkiä: "ADVENTTI SEURAKUNTAKÄSIKIRJA" !
5
110
Vastaukset
- kasööri 47
Nykyajasta ja muista aviiseista käy hyvin selvästi ilmi, etteivät kirkkolaisen rahat ole kuin vain lainassa hänellä.
Oikeasti ne kuuluvat sinne ylös, kirkon johtajille. Heille siis pysyvästi.
Aamen.Kopittelija007 kirjoitti:
Niin ei sitä Lahden Adventtikirkkoakaan "kolehtirahoilla" ole rakennettu !
https://plus.google.com/photos/at/116784536671850595342?hl=fi
- Erilahkoisia ovat
Kopittelija007 kirjoitti:
https://plus.google.com/photos/at/116784536671850595342?hl=fi
Meillä kristityillä on eri usko kuin adventisteilla.
Onneksi on muutakin tarjolla kuin adventismia ja lopunajan jäännösruokaa adventismin mausteilla. - plääh!
Erilahkoisia ovat kirjoitti:
Meillä kristityillä on eri usko kuin adventisteilla.
Onneksi on muutakin tarjolla kuin adventismia ja lopunajan jäännösruokaa adventismin mausteilla.Onneksi sinä et kuulu pelastettuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894230
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032383Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?342358Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972134Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281907- 321895
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881550- 291548
- 751314