otakoppi
Vapaa kuvaus
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
775
Kommenttia
193
JUMALAN 10/2 KÄSKYÄ !
JOHDANTO: Matt 22:34 "Mutta kun fariseukset kuulivat, että hän oli tukkinut saddukeuksilta suun, kokoontuivat he yhtee8104~ Kaipaus ~
~~ ♥ Joka ilta halata ergometristä tyynyä Tyyntyä ja sanoa ehkä huomenna... ~~ ♥ http://www.youtube.com/watch0103~ Kuilu ~
¤ Miksi aarteet elämän unhoittaa tahdot Sukupolvilla on kuilu Pitkospuitten vieressä makaa nuori mies ajatuksenaan ei3103Otakoppi: Elävä vesi ja aamutähti sydänpäivään !
Matt 13:49 Näin on käyvä maailman lopussa; enkelit lähtevät ja erottavat pahat vanhurskaista13:50 ja heittävät heidät tu21102¤ Kynä ¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Sain lahjaksi kynän, elämän värit kirjoitusten kirjon, sanomasta ilon Lahjaksi kurjalle eläm0102~ Narsissi ~
~~ ♥ Minä niin ajattelin ja toivoin, vain hyvää niin kauan kuin, en enää voinut. Siksi en enää, kyyneliä vuodata en4102~ Koukassa ~
~~ ♥ Kesytön se on villi ja vapaa Mutta minne mennä minä olen tässä Maalivahti, joka ottaa kiinni kaikki pallosi sill0100~ Silta ~
~~ ♥ Jos sulle kertoisin kaikki ne ajatukseni pilviin piirretyt pienet kosketukset unet häilyväiset Jos tietäisit tunt9100~ Huoneessa ~
~~ ♥ Huoneessani asuu valkeus niin luulin Siivosin niin liat pois ikkunat kaikki ei pölyä missään En nähnyt Oli jo p8100~ Rakkaus ~
~~ ♥ Videotykki heijastaa valkokankaalla valokuvia meistä, ihmisistä teoista tuntemattomista jo aikaa sitten Kankaan t2100~ Hiljaa ~
~♥♥~ Sieluni katse etsii sinua syvältä sinun sieluasi sisimpääsi sen lämpöön liekkiin yhtyä olla siinä, sinussa sano11100EGW Hengellisiä kokemuksiako ?
Tuolta kautta jokainen voi löytää Ellen G Whiten " Hengellisiä kokemuksia / näkyjä kirjan, niin ehken monen silmät vähä25100Luukas 23:43 Mihin sijoitat kaksoispisteen loogisesti...
Raamatussa Jeesus sanoo n. 53x tämän Hänelle tutun hebrealaisen sanonnan "Totisesti, Totisesti minä sanon sinulle " eli10100Otakoppi: Jehovat väärentäen "harhamarkkinoi" !
Poikani tuossa minun poissa ollessani otti ovelta vastaan Jehovan todistajilta sellaisen lehtisen, jolla he epäraamatull14100# Mihin mä nyt tulin #
################## Messuilla tapahtuu, kaikkeen sitä eksyy kojua jos toista Mitähän täälläkin, lyhenteitä,papereita,099... Kyynelten koti ...
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Kaipauksen suloinen herkkyys etsii kotia, läpi kyynelten poikki taivaan avaruuksien Tuskain kaut099~ Outo ~
~~ ♥ Katseet Herätetyt toiveet Ne kuultaa auringon säteet päivän Niin näkymätön sinä Rakkaus ~~ ♥ Dances With W099~ Lähden yössä ~
~~ Kävelen illassa tummuvassa horjuvien ihmisten joukossa ja tunnen olevani ulkoavaruudesta Olenko menettänyt jotai899William Miller ei uskonut oppiin " Tutkivasta tuomiosta" !
JOHDANTO: Amerikassa elettiin 1800-luvun alussa voimakasta Jeesuksen takaisintulon aikaa, joka synnytti lukuisia uusia1499Eipä hyvältä kuulosta.... Jes 7:14
Profetia Jes 7:14: " Sentähden Herra itse antaa teille merkin: Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan ja anta499