Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

832

Kommenttia

198

1. ~ Kiitoradalla ~

_______________________________ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~ KIITORADALLA ~ Kiitoradalla rakkauden etääntyy katsee
    Runot
    0
    114
  2. ~ Voitelua ~

~~ ♥ Kummallista Naisten takaa-ajoa pyssyt selässä Lyhyt matka ja heti eväät lopussa Ja lopulta Naiset levittäytyv
    Rakkausrunot
    13
    114
  3. ~ Ritirinnan ~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Olet silmieni edessä, kuin etäistä utua Jumalaista aromisavua, tuoksuvaa liljaa Hamuillen olen
    Rakkausrunot
    4
    113
  4. ~ Ghostbusters ~ R.I.P

http://www.youtube.com/watch?v=4OSrXBSCqCc ~~~~~~~~~~~~~~~~ Missä ? Missä on, Mikä mikä maa... Ihmestyttää, kummastut
    Michael Jackson
    0
    113
  5. ~ Usko ~

~~ ♥ Usko on avata ovi Jumalalle Usko on päästää remonttimies sydämesi huoneeseen Itse voit sillä aikaa istahtaa Kat
    Rakkausrunot
    7
    113
  6. Valot sammuu

. Tuhatta kuuskymmentä leijuu ilmassa pää pilvissä meressä outoja valoja . muovikasseissa tyhjää kolinaa mies jalat maa
    Runot
    0
    113
  7. ~ Kadonneet ~

~~ ♥ Missä ovat onnemme almut ystävät ja lämmin syli Kaivannut olen sitä vaikka en tiedä mitä Rikkinäisten paratiisi
    Rakkausrunot
    2
    112
  8. Agape.eetuksia

~~~ Pyyhkeesi suloinen tuoksu ja siinä kirjailtuna teksti muistuttamassa minua autoni hattuhyllyllä olin sinulle rakas
    Rakkausrunot
    1
    112
  9. ~ Sinulle ~

~~♥ Rakkaani, tulisinko luoksesi lainatuin lausein olisinko se, silloin minä kunnioittaisin valhetta pelkäisin haavoi
    Rakkausrunot
    2
    110
  10. Mikä on ns."Pyhä jäännös" ?

Roomalaiskirje: 11:1 Minä sanon siis: ei kaiketi Jumala ole hyljännyt kansaansa? Pois se! 11:2 Ei Jumala ole hyljännyt
    Adventismi
    7
    110
  11. ~ Rakkauden kautta ~

~ ♥♥ ~ Katso minua suoraan silmiin katso minua rakkauden kautta niin että näkisit sisimpäni rösöni ja rikkinäisyyteni h
    Rakkausrunot
    3
    110
  12. ~ Lähden yössä ~

~~ Kävelen illassa tummuvassa horjuvien ihmisten joukossa ja tunnen olevani ulkoavaruudesta Olenko menettänyt jotai
    Runot
    8
    109
  13. ~ Etäältä, Taaksepäin, Tällai ~

♥ ~v~ ♥ Särkyneet sydämet katsovat toisiaan etäältä... Kuinka niin kuumasta voi tulla niin kylmää se mikä ennen oli
    Rakkausrunot
    0
    109
  14. Iltaruskoako

*** Tyhjällä sivulla taas kerran kuin niin monta kertaa ennenkin ehkä en osaa olla jollekin se jokin tai sitten se j
    Rakkausrunot
    0
    109
  15. Jumalallinen Rakkaus ♥

Johdantona: Joh 18:17 Niin palvelijatar, joka vartioi porttia, sanoi Pietarille: "Etkö sinäkin ole tuon miehen opetusl
    Jeesus
    6
    108
  16. Otakoppi: Mitä Martta tiesi ja mitä uskoi ? 2.O

Mietitäänpä tätä Martta-teologiaa hetki tässä yhdessä tästä RAAMATUSTA ! Vrt. Joh 11:19 Ja useita juutalaisia oli tullu
    Adventismi
    70
    108
  17. TYHJYYSTYHMYYS

. Laulamattomat laulut sydänten hämärässä huoneessa odottaa aukaisijaa . Ulkona sairas maailma äänet sen tukahduttaa lai
    Rakkausrunot
    0
    108
  18. ¤ Kynä ¤

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Sain lahjaksi kynän, elämän värit kirjoitusten kirjon, sanomasta ilon Lahjaksi kurjalle eläm
    Runot
    0
    108
  19. ~ Narsissi ~

~~ ♥ Minä niin ajattelin ja toivoin, vain hyvää niin kauan kuin, en enää voinut. Siksi en enää, kyyneliä vuodata en
    Rakkausrunot
    4
    108
  20. ~ Kaipaus ~

~~ ♥ Joka ilta halata ergometristä tyynyä Tyyntyä ja sanoa ehkä huomenna... ~~ ♥ http://www.youtube.com/watch
    Rakkausrunot
    0
    108