otakoppi
Vapaa kuvaus
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
775
Kommenttia
193
Iloitse...
~~~ . On parempi sytyttää kynttilä kuin kirjoittaa pimeyttä . Onhan maakin pimeässä avaruudessa alati elämää sykkivä pla179~ Matkalla ~
~~ ♥ Päästä perille löytää maaliin se on tässä ja nyt mutta sittenkään en ole valmis vaan keskeneräinen matkalla jonnek078~ Elisabeth ~
~~♥ Kuva kaunis, maisema Rinteestä hyvä, laskea Jalkojeni alla, liukuu Suljen silmäni ja lasken, kuutamoon... ~~♥178Kuningas Saulin kohtalo !
1 Aik 10:8 Seuraavana päivänä filistealaiset tulivat ryöstämään surmattuja ja löysivät Saulin ja hänen poikansa kaatunei77824 Suomessa
Kehitys kehittyy (väli) Minä en *** Ja biisi ;) https://www.youtube.com/watch?v=GMB103x-j0I177Otakoppi: Kevätpörriäinen
Nuorena näin läpiä päähäni . uskomukset oudoimmatkin nyt tuulessa savun matka . ajatelmia hajatelmia . arjessa aivoitell077TYHJYYSTYHMYYS
. Laulamattomat laulut sydänten hämärässä huoneessa odottaa aukaisijaa . Ulkona sairas maailma äänet sen tukahduttaa lai077Parakletos
~~~ . Minun mukaani, puolelleni kutsuttu kiitos, että mestarin lailla seisot vierelläni kaikki huoleni päällesi sälyttäe077Yksinkertainen Evankeliumi = Ilosanoma !
Joel 2:32 "Ja jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu" !!! Ap. 2:21 "Ja on tapahtuva, että jokainen, joka h3076~ Sydän ~
~~ ♥ Sitä mitä minä etsin sitä en salpojen takaakaan löytänyt Löysin vain tyhjyyden ja taas ovien takaa tyhjyyden Ja476~ Ilta saapuu ~
~♥♥~ Yön outo hiljaisuus laskeutuu kaupunkiin Naamioasut ja varietee Kaipuuna sydämet itkut ja epävarmuus Mutta min576Adventistit ei ole Pyhä Jäännös !
Roomalaiskirje: 11:1 Minä sanon siis: ei kaiketi Jumala ole hyljännyt kansaansa? Pois se! 11:2 Ei Jumala ole hyljännyt3176~ Matkalla ~
~~♥♥ Jälleen käsi tavoittaa käden huulet tavoittaa huulet syli toisen sylin etäisyys ikuisuuden sydän sydämen ~~ ♥475~ Kulta ~
~♥♥~ Onpa outoja tapahtumia täällä nyt vähän käsittämätöntä en ymmärrä me emme saa mennä mukaan tässä seison sinun175~ Voiles de mariage ~
~♥♥~ Hiljaisuuden takana on huntu Ja sen takana on ikuisuus Silkkiverho mikä erottaa aidon, epäaidosta Huntu, jonka375~ Alaston ~
~~ ♥ Ihmiset katsovat sinua näkevät sinussa ammattisi tittelisi, omaisuutesi ei sinua Ihmiset katsovat sinua näkevät475~ Skenaario ~
~~ ♥♥ ~~ ~ Jos itsekkyys osaisi Rakastaa niin mihin tämä maailma menisi ~ ~~ ♥♥ ~~ Universe-Wołanie przez ciszę...275~ Vanha ystävä ~
~~ ♥ Se mulle kertoi, oi vanha ystäväni et nuori et oo enää sä sydämeni luopuisit jo sä tuosta kaipuusta iänikuiseen K475~ Usko ~
~~ ♥ Usko on avata ovi Jumalalle Usko on päästää remonttimies sydämesi huoneeseen Itse voit sillä aikaa istahtaa Kat774~ Rakkauden kaipuu ~
~~ ♥ Rakkauden kaipuu ajaa ihmistä ratkaisuihin vääriin Tieltään eksyneet huutavat yössä kotona ja taksijonoissa Kene074