Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

775

Kommenttia

193

1. Iloitse...

~~~ . On parempi sytyttää kynttilä kuin kirjoittaa pimeyttä . Onhan maakin pimeässä avaruudessa alati elämää sykkivä pla
    Runot
    1
    79
  2. ~ Matkalla ~

~~ ♥ Päästä perille löytää maaliin se on tässä ja nyt mutta sittenkään en ole valmis vaan keskeneräinen matkalla jonnek
    Rakkausrunot
    0
    78
  3. ~ Elisabeth ~

~~♥ Kuva kaunis, maisema Rinteestä hyvä, laskea Jalkojeni alla, liukuu Suljen silmäni ja lasken, kuutamoon... ~~♥
    Rakkausrunot
    1
    78
  4. Kuningas Saulin kohtalo !

1 Aik 10:8 Seuraavana päivänä filistealaiset tulivat ryöstämään surmattuja ja löysivät Saulin ja hänen poikansa kaatunei
    Jeesus
    7
    78
  5. 24 Suomessa

Kehitys kehittyy (väli) Minä en *** Ja biisi ;) https://www.youtube.com/watch?v=GMB103x-j0I
    Rakkausrunot
    1
    77
  6. Otakoppi: Kevätpörriäinen

Nuorena näin läpiä päähäni . uskomukset oudoimmatkin nyt tuulessa savun matka . ajatelmia hajatelmia . arjessa aivoitell
    Runot
    0
    77
  7. TYHJYYSTYHMYYS

. Laulamattomat laulut sydänten hämärässä huoneessa odottaa aukaisijaa . Ulkona sairas maailma äänet sen tukahduttaa lai
    Rakkausrunot
    0
    77
  8. Parakletos

~~~ . Minun mukaani, puolelleni kutsuttu kiitos, että mestarin lailla seisot vierelläni kaikki huoleni päällesi sälyttäe
    Runot
    0
    77
  9. Yksinkertainen Evankeliumi = Ilosanoma !

Joel 2:32 "Ja jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu" !!! Ap. 2:21 "Ja on tapahtuva, että jokainen, joka h
    Adventismi
    30
    76
  10. ~ Sydän ~

~~ ♥ Sitä mitä minä etsin sitä en salpojen takaakaan löytänyt Löysin vain tyhjyyden ja taas ovien takaa tyhjyyden Ja
    Rakkausrunot
    4
    76
  11. ~ Ilta saapuu ~

~♥♥~ Yön outo hiljaisuus laskeutuu kaupunkiin Naamioasut ja varietee Kaipuuna sydämet itkut ja epävarmuus Mutta min
    Rakkausrunot
    5
    76
  12. Adventistit ei ole Pyhä Jäännös !

Roomalaiskirje: 11:1 Minä sanon siis: ei kaiketi Jumala ole hyljännyt kansaansa? Pois se! 11:2 Ei Jumala ole hyljännyt
    Uskonnot ja uskomukset
    31
    76
  13. ~ Matkalla ~

~~♥♥ Jälleen käsi tavoittaa käden huulet tavoittaa huulet syli toisen sylin etäisyys ikuisuuden sydän sydämen ~~ ♥
    Kirjallisuus
    4
    75
  14. ~ Kulta ~

~♥♥~ Onpa outoja tapahtumia täällä nyt vähän käsittämätöntä en ymmärrä me emme saa mennä mukaan tässä seison sinun
    Rakkausrunot
    1
    75
  15. ~ Voiles de mariage ~

~♥♥~ Hiljaisuuden takana on huntu Ja sen takana on ikuisuus Silkkiverho mikä erottaa aidon, epäaidosta Huntu, jonka
    Rakkausrunot
    3
    75
  16. ~ Alaston ~

~~ ♥ Ihmiset katsovat sinua näkevät sinussa ammattisi tittelisi, omaisuutesi ei sinua Ihmiset katsovat sinua näkevät
    Rakkausrunot
    4
    75
  17. ~ Skenaario ~

~~ ♥♥ ~~ ~ Jos itsekkyys osaisi Rakastaa niin mihin tämä maailma menisi ~ ~~ ♥♥ ~~ Universe-Wołanie przez ciszę...
    Rakkausrunot
    2
    75
  18. ~ Vanha ystävä ~

~~ ♥ Se mulle kertoi, oi vanha ystäväni et nuori et oo enää sä sydämeni luopuisit jo sä tuosta kaipuusta iänikuiseen K
    Rakkausrunot
    4
    75
  19. ~ Usko ~

~~ ♥ Usko on avata ovi Jumalalle Usko on päästää remonttimies sydämesi huoneeseen Itse voit sillä aikaa istahtaa Kat
    Rakkausrunot
    7
    74
  20. ~ Rakkauden kaipuu ~

~~ ♥ Rakkauden kaipuu ajaa ihmistä ratkaisuihin vääriin Tieltään eksyneet huutavat yössä kotona ja taksijonoissa Kene
    Rakkausrunot
    0
    74