otakoppi

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
832
Kommenttia
198
~ Kiitoradalla ~
_______________________________ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~ KIITORADALLA ~ Kiitoradalla rakkauden etääntyy katsee0114~ Voitelua ~
~~ ♥ Kummallista Naisten takaa-ajoa pyssyt selässä Lyhyt matka ja heti eväät lopussa Ja lopulta Naiset levittäytyv13114~ Ritirinnan ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Olet silmieni edessä, kuin etäistä utua Jumalaista aromisavua, tuoksuvaa liljaa Hamuillen olen4113~ Ghostbusters ~ R.I.P
http://www.youtube.com/watch?v=4OSrXBSCqCc ~~~~~~~~~~~~~~~~ Missä ? Missä on, Mikä mikä maa... Ihmestyttää, kummastut0113~ Usko ~
~~ ♥ Usko on avata ovi Jumalalle Usko on päästää remonttimies sydämesi huoneeseen Itse voit sillä aikaa istahtaa Kat7113Valot sammuu
. Tuhatta kuuskymmentä leijuu ilmassa pää pilvissä meressä outoja valoja . muovikasseissa tyhjää kolinaa mies jalat maa0113~ Kadonneet ~
~~ ♥ Missä ovat onnemme almut ystävät ja lämmin syli Kaivannut olen sitä vaikka en tiedä mitä Rikkinäisten paratiisi2112Agape.eetuksia
~~~ Pyyhkeesi suloinen tuoksu ja siinä kirjailtuna teksti muistuttamassa minua autoni hattuhyllyllä olin sinulle rakas1112~ Sinulle ~
~~♥ Rakkaani, tulisinko luoksesi lainatuin lausein olisinko se, silloin minä kunnioittaisin valhetta pelkäisin haavoi2110Mikä on ns."Pyhä jäännös" ?
Roomalaiskirje: 11:1 Minä sanon siis: ei kaiketi Jumala ole hyljännyt kansaansa? Pois se! 11:2 Ei Jumala ole hyljännyt7110~ Rakkauden kautta ~
~ ♥♥ ~ Katso minua suoraan silmiin katso minua rakkauden kautta niin että näkisit sisimpäni rösöni ja rikkinäisyyteni h3110~ Lähden yössä ~
~~ Kävelen illassa tummuvassa horjuvien ihmisten joukossa ja tunnen olevani ulkoavaruudesta Olenko menettänyt jotai8109~ Etäältä, Taaksepäin, Tällai ~
♥ ~v~ ♥ Särkyneet sydämet katsovat toisiaan etäältä... Kuinka niin kuumasta voi tulla niin kylmää se mikä ennen oli0109Iltaruskoako
*** Tyhjällä sivulla taas kerran kuin niin monta kertaa ennenkin ehkä en osaa olla jollekin se jokin tai sitten se j0109Jumalallinen Rakkaus ♥
Johdantona: Joh 18:17 Niin palvelijatar, joka vartioi porttia, sanoi Pietarille: "Etkö sinäkin ole tuon miehen opetusl6108Otakoppi: Mitä Martta tiesi ja mitä uskoi ? 2.O
Mietitäänpä tätä Martta-teologiaa hetki tässä yhdessä tästä RAAMATUSTA ! Vrt. Joh 11:19 Ja useita juutalaisia oli tullu70108TYHJYYSTYHMYYS
. Laulamattomat laulut sydänten hämärässä huoneessa odottaa aukaisijaa . Ulkona sairas maailma äänet sen tukahduttaa lai0108¤ Kynä ¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Sain lahjaksi kynän, elämän värit kirjoitusten kirjon, sanomasta ilon Lahjaksi kurjalle eläm0108~ Narsissi ~
~~ ♥ Minä niin ajattelin ja toivoin, vain hyvää niin kauan kuin, en enää voinut. Siksi en enää, kyyneliä vuodata en4108~ Kaipaus ~
~~ ♥ Joka ilta halata ergometristä tyynyä Tyyntyä ja sanoa ehkä huomenna... ~~ ♥ http://www.youtube.com/watch0108