Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

840

Kommenttia

198

1. Lounatuuli

*** Ihana kevät ja vapauden tuulet taivu jo sinä pitkä talvenselkä kaipuulla saapukaa ihanat purot metsän tuoksut ja ka
    Runot
    0
    348
  2. Jouluruno...

~ ♥ ~ Kävin kirkossa oli juhlat, mutta ei häät Siellä itseltäni kysyin mitä sinä täällä näät ? Näin siellä ihmisiä mo
    Runot
    4
    347
  3. ~ Niin monin kasvoin ~

777 ~ ♥ Lapsuudesta sinä lähdit niin suora äitinsä rinnoilta vaan niin monin kasvoin sinä kasvoit Varieteessa elämän o
    Rakkausrunot
    4
    347
  4. # Näkymätön #

¤¤¤ ¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤ ¤¤¤ ♥ NÄKYMÄTÖN ♥ Näkymätön - Mutta kuitenkin - Sama kieli - Minä kuiskaan Tuuleen kuiskaan
    Rakkausrunot
    8
    346
  5. ~ Suudelma ~

♥ 
    Rakkausrunot
    6
    344
  6. ~ Vuosi 5770 ~

~~~~~~~~ ♥ ~~~~~~~~ Muuri itkee tuhansien kyyneleet valittaa On uusi vuosi vain viikko, ja elämän kirjan kannet suljet
    Runot
    7
    343
  7. ~ Rakkauden pieni lintu ~

~~~~~ ♥♥ ~~~~~ Oksallansa iloissaan untuvainen onnestansa laulaa vainen Iloissansa ehtoon illan rakentaen meille rakka
    Kirjallisuus
    11
    342
  8. >> Mikset sä päästä irti

>>>>>>>>>> @ > @
    Rakkausrunot
    6
    341
  9. ~ Ei Se ~

~~ ♥ Risti~tulessa halun ja toiveen kulkee mies yksin ajatuksineen Luulevaisten tanssi soi yö laskeutuu ilakoivat hoip
    Rakkausrunot
    7
    341
  10. Kuoleman maa

*** Lapsi väärän maan keskellä vihollisen maan on aina siksi älä huoli sen kun tietää sä saat Kaksiteräinen ja teräv
    Runot
    2
    339
  11. ~ Tuoksussasi ~

~~♥~~~~♥ Jos hyvä ei kelpaa niin valitse toisarvoinen kulje sen kanssa kahlaa kivikoissa terävissä lohkareissa Jos hy
    Rakkausrunot
    9
    335
  12. Paavalin uskonto

1) Käskyjen pitäminen (10 käskyä) Laki paljastaa ihmiselle hänen todellisen tilansa ja tekee hänestä näin sovitusta kai
    Adventismi
    25
    335
  13. ~ Laaksojen lilja ~

~~ ♥♥ Intohimon tuulet kun mua vie jälleen mielessäin oot mun rakkain Vaik välillämme vuoriakin ois sen matkan pään k
    Rakkausrunot
    8
    334
  14. Varrella ihmisvirran

~~~ Elämässä erilaisia hahmoja tulee ja menee kaikenkarvaisia varrella tämän elämänvirran tahtoen tai tahtomattakin
    Runot
    1
    333
  15. Aivoroskaa tulvii

~~~ Millä hevosella ratsastat vai ratsastatko sinä riisuttunakin jäljelle jää vain, apostolin kyyti sitä ei kuitenk
    Runot
    4
    329
  16. ¤ Tähtisumua ¤

~~~ ♥ Elämän avaruus sylissäsi näissä hetkissä hennoissa leijuva sydämeni huokailee Tässä ajassa näissä pienissä hetki
    Rakkausrunot
    12
    329
  17. ~ Tie ~

~ ♥♥ ~ Syvään takertuneet kätesi pusertuu rintaani vasten Tiedän, etsit sitä mikä ei näy sitä mitä ei esitä paraskaan
    Rakkausrunot
    8
    329
  18. # Voi minua #

O####O####O####O####O####O ... VOI MINUA ... Repaleitten valssi Tuulten tuivertamat tähkäpäät Nöyrtyen iltaan taip
    Rakkausrunot
    8
    327
  19. -- Iktys --

*** Ikuisuuden se kestää Kaiken taakse kun jättää Tarinan matkan kuitenkin kuljet Ypöyksin et kuitenkaan Sillä seuranas
    Runot
    2
    327
  20. Elävät tietävät mutta Kuolleet ei tiedä mitään ! Saar 9.5

Saar 9:5 " Elävät ( uudestisyntyneet uskovat ) tietävät sen, että heidän on kuoltava (siis sielun on erottava ruumiista
    Adventismi
    40
    325