otakoppi

![]()
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
840
Kommenttia
198
Lounatuuli
*** Ihana kevät ja vapauden tuulet taivu jo sinä pitkä talvenselkä kaipuulla saapukaa ihanat purot metsän tuoksut ja ka0348Jouluruno...
~ ♥ ~ Kävin kirkossa oli juhlat, mutta ei häät Siellä itseltäni kysyin mitä sinä täällä näät ? Näin siellä ihmisiä mo4347~ Niin monin kasvoin ~
777 ~ ♥ Lapsuudesta sinä lähdit niin suora äitinsä rinnoilta vaan niin monin kasvoin sinä kasvoit Varieteessa elämän o4347# Näkymätön #
¤¤¤ ¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤ ¤¤¤ ♥ NÄKYMÄTÖN ♥ Näkymätön - Mutta kuitenkin - Sama kieli - Minä kuiskaan Tuuleen kuiskaan8346- 6344
~ Vuosi 5770 ~
~~~~~~~~ ♥ ~~~~~~~~ Muuri itkee tuhansien kyyneleet valittaa On uusi vuosi vain viikko, ja elämän kirjan kannet suljet7343~ Rakkauden pieni lintu ~
~~~~~ ♥♥ ~~~~~ Oksallansa iloissaan untuvainen onnestansa laulaa vainen Iloissansa ehtoon illan rakentaen meille rakka11342- 6341
~ Ei Se ~
~~ ♥ Risti~tulessa halun ja toiveen kulkee mies yksin ajatuksineen Luulevaisten tanssi soi yö laskeutuu ilakoivat hoip7341Kuoleman maa
*** Lapsi väärän maan keskellä vihollisen maan on aina siksi älä huoli sen kun tietää sä saat Kaksiteräinen ja teräv2339~ Tuoksussasi ~
~~♥~~~~♥ Jos hyvä ei kelpaa niin valitse toisarvoinen kulje sen kanssa kahlaa kivikoissa terävissä lohkareissa Jos hy9335Paavalin uskonto
1) Käskyjen pitäminen (10 käskyä) Laki paljastaa ihmiselle hänen todellisen tilansa ja tekee hänestä näin sovitusta kai25335~ Laaksojen lilja ~
~~ ♥♥ Intohimon tuulet kun mua vie jälleen mielessäin oot mun rakkain Vaik välillämme vuoriakin ois sen matkan pään k8334Varrella ihmisvirran
~~~ Elämässä erilaisia hahmoja tulee ja menee kaikenkarvaisia varrella tämän elämänvirran tahtoen tai tahtomattakin1333Aivoroskaa tulvii
~~~ Millä hevosella ratsastat vai ratsastatko sinä riisuttunakin jäljelle jää vain, apostolin kyyti sitä ei kuitenk4329¤ Tähtisumua ¤
~~~ ♥ Elämän avaruus sylissäsi näissä hetkissä hennoissa leijuva sydämeni huokailee Tässä ajassa näissä pienissä hetki12329~ Tie ~
~ ♥♥ ~ Syvään takertuneet kätesi pusertuu rintaani vasten Tiedän, etsit sitä mikä ei näy sitä mitä ei esitä paraskaan8329# Voi minua #
O####O####O####O####O####O ... VOI MINUA ... Repaleitten valssi Tuulten tuivertamat tähkäpäät Nöyrtyen iltaan taip8327-- Iktys --
*** Ikuisuuden se kestää Kaiken taakse kun jättää Tarinan matkan kuitenkin kuljet Ypöyksin et kuitenkaan Sillä seuranas2327Elävät tietävät mutta Kuolleet ei tiedä mitään ! Saar 9.5
Saar 9:5 " Elävät ( uudestisyntyneet uskovat ) tietävät sen, että heidän on kuoltava (siis sielun on erottava ruumiista40325