otakoppi
Vapaa kuvaus
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
775
Kommenttia
193
~ Tie ~
~ ♥♥ ~ Syvään takertuneet kätesi pusertuu rintaani vasten Tiedän, etsit sitä mikä ei näy sitä mitä ei esitä paraskaan8314~ Siinähän Se ~
~~ ♥♥ Sinä katsoit minä katsoin katseesi kysyi minä vastasin halaus ja aika on pysähtynyt ~~ ♥♥ http://www.youtube4313~ Sven Tuuva ~
~~ ♥ Elokuvan näyttelijä näyttelee itkee, nauraa ja ilakoi Elämän näyttelijä menestyy rakastuu, ystäviensä edessä ihas1313~ Ei Se ~
~~ ♥ Risti~tulessa halun ja toiveen kulkee mies yksin ajatuksineen Luulevaisten tanssi soi yö laskeutuu ilakoivat hoip7308Paavalin uskonto
1) Käskyjen pitäminen (10 käskyä) Laki paljastaa ihmiselle hänen todellisen tilansa ja tekee hänestä näin sovitusta kai25308Captain Hook ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Outo otus suloinen sähisee ja raapii kehrää ja puskee Sanat solmii liittää ottaa sieltä laitta3306¤ Tähtisumua ¤
~~~ ♥ Elämän avaruus sylissäsi näissä hetkissä hennoissa leijuva sydämeni huokailee Tässä ajassa näissä pienissä hetki12306# Rakkauden avaimet #
♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ... RAKKAUDEN AVAIMET ... Olen täällä taas Rantavesi myrskyn jälkeen Samea liejun sekoit6301# Sudenkorento #
######################### ~~ SUDENKORENTO ~~ Sudenkorennon lento Ihmeellinen aina Lammella lapsuuden Tulitikkuleikeis2299# Koukussa #
################################ Linja-autossa oli tosi kuuma teepaita takaa hiestä märkänä liimautunut ihoon Heilutan1298PERHOSVAIKUTUS
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%% PERHOSVAIKUTUS Menin autolla - näin vain tien. Vastaani tuli toisia autoja. Auto meni ri4297.Paradoksi.
~~~ Kun onnistut laita leukasi rintaasi vasten Kun epäonnistut nosta leukasi ylös Ja muista kaikella on tarkoituksens1296~ Rikotut ~
~ ♥ ~ Nuoruus toi onnen valuen vuosiin katkeriin Nyt näet vain kaipuun itkee tulevaisuus sylissäsi sinun kasvosi on me8295~ Eeli Eeli Lama sabaktani ~
~~ ♥ " Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit " ~ Näin huusi kärsivä Kristus ristiltä viitaten ehken psalmiin 22 ..1292~ Maailman luominen ~
~~ ♥ Ei munahat ne lepämähän joua siemenehet veen sekaha sadevesjuoksuks pelloho pientarehille munasen tiehä se o ylhä2292~ Uusi kevät ~
~~ ♥ Oi jos vois rakastaa silloinkin kun muistot raastaa vuosien pettymykset, kalvavat muistikuvat opittu rakkaus ja ta4287~ Laivaköysi kolmisäikeinen ~
~~~ ♥ Voimavaraksi kahdelle ystävä iänikuinen Iloksi ehtyvään suloksi salaisuuteen Ole vain oma itsesi voit olla varm4284# Etsintäkuulutettu #
############################ ... ETSINTÄKUULUTETTU ... Voi että sinä Vallaton viiriäinen Versoava maa Itävä viherpi4283Pieni runo...
§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§ PIENI RUNO Ennenkuin minut nöyryytettiin, eksyin. Sinä Uskollinen, nöyr3282RAAMATTU SANOO SAMUELIA SAMUELIKSI !
RAAMATTU kertoo kaksi samanlaista ennustusta, jonka antaa saman niminen henkilö...ja Raamatun alkukielikin sen todista106281