otakoppi

![]()
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
840
Kommenttia
198
~ Oi Rakas ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Oi Rakas ! Sinun silmäsi hullaannuttaa minut käännä katseesi tai humallun Sinun kyyhky4349~ Niin monin kasvoin ~
777 ~ ♥ Lapsuudesta sinä lähdit niin suora äitinsä rinnoilta vaan niin monin kasvoin sinä kasvoit Varieteessa elämän o4349~ Jähmettyneet ~
~~ ♥ Kaduilla huutaa puistoissa huutaa hiljaisuuden kätköissä sielläkin huutaa Rakkaus Etsii kotia kaipaa lämpöä Jäh4348# Näkymätön #
¤¤¤ ¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤ ¤¤¤ ♥ NÄKYMÄTÖN ♥ Näkymätön - Mutta kuitenkin - Sama kieli - Minä kuiskaan Tuuleen kuiskaan8347~ Vuosi 5770 ~
~~~~~~~~ ♥ ~~~~~~~~ Muuri itkee tuhansien kyyneleet valittaa On uusi vuosi vain viikko, ja elämän kirjan kannet suljet7345- 6345
~ Rakkauden pieni lintu ~
~~~~~ ♥♥ ~~~~~ Oksallansa iloissaan untuvainen onnestansa laulaa vainen Iloissansa ehtoon illan rakentaen meille rakka11344Kuoleman maa
*** Lapsi väärän maan keskellä vihollisen maan on aina siksi älä huoli sen kun tietää sä saat Kaksiteräinen ja teräv2344- 6342
~ Ei Se ~
~~ ♥ Risti~tulessa halun ja toiveen kulkee mies yksin ajatuksineen Luulevaisten tanssi soi yö laskeutuu ilakoivat hoip7342Varrella ihmisvirran
~~~ Elämässä erilaisia hahmoja tulee ja menee kaikenkarvaisia varrella tämän elämänvirran tahtoen tai tahtomattakin1339~ Tuoksussasi ~
~~♥~~~~♥ Jos hyvä ei kelpaa niin valitse toisarvoinen kulje sen kanssa kahlaa kivikoissa terävissä lohkareissa Jos hy9336Paavalin uskonto
1) Käskyjen pitäminen (10 käskyä) Laki paljastaa ihmiselle hänen todellisen tilansa ja tekee hänestä näin sovitusta kai25336~ Laaksojen lilja ~
~~ ♥♥ Intohimon tuulet kun mua vie jälleen mielessäin oot mun rakkain Vaik välillämme vuoriakin ois sen matkan pään k8335Aivoroskaa tulvii
~~~ Millä hevosella ratsastat vai ratsastatko sinä riisuttunakin jäljelle jää vain, apostolin kyyti sitä ei kuitenk4332-- Iktys --
*** Ikuisuuden se kestää Kaiken taakse kun jättää Tarinan matkan kuitenkin kuljet Ypöyksin et kuitenkaan Sillä seuranas2332¤ Tähtisumua ¤
~~~ ♥ Elämän avaruus sylissäsi näissä hetkissä hennoissa leijuva sydämeni huokailee Tässä ajassa näissä pienissä hetki12331~ Tie ~
~ ♥♥ ~ Syvään takertuneet kätesi pusertuu rintaani vasten Tiedän, etsit sitä mikä ei näy sitä mitä ei esitä paraskaan8330# Voi minua #
O####O####O####O####O####O ... VOI MINUA ... Repaleitten valssi Tuulten tuivertamat tähkäpäät Nöyrtyen iltaan taip8328Ihminen...
. Näetkö kaikki silmiesi tasolta ei erotusta päämääränä sama riisuttu . Näetkö kaikki silmiesi tasolta ihminen ihmisten1327