Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

832

Kommenttia

198

1. >> Mikset sä päästä irti

>>>>>>>>>> @ > @
    Rakkausrunot
    6
    336
  2. ~ Rakkauden pieni lintu ~

~~~~~ ♥♥ ~~~~~ Oksallansa iloissaan untuvainen onnestansa laulaa vainen Iloissansa ehtoon illan rakentaen meille rakka
    Kirjallisuus
    11
    336
  3. ~ Tuoksussasi ~

~~♥~~~~♥ Jos hyvä ei kelpaa niin valitse toisarvoinen kulje sen kanssa kahlaa kivikoissa terävissä lohkareissa Jos hy
    Rakkausrunot
    9
    331
  4. ~ Laaksojen lilja ~

~~ ♥♥ Intohimon tuulet kun mua vie jälleen mielessäin oot mun rakkain Vaik välillämme vuoriakin ois sen matkan pään k
    Rakkausrunot
    8
    329
  5. ¤ Tähtisumua ¤

~~~ ♥ Elämän avaruus sylissäsi näissä hetkissä hennoissa leijuva sydämeni huokailee Tässä ajassa näissä pienissä hetki
    Rakkausrunot
    12
    327
  6. # Voi minua #

O####O####O####O####O####O ... VOI MINUA ... Repaleitten valssi Tuulten tuivertamat tähkäpäät Nöyrtyen iltaan taip
    Rakkausrunot
    8
    325
  7. Kunnes kointähti koittaa sydämessä...

1 Piet 1:19 "Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pi
    Adventismi
    14
    325
  8. Paavalin uskonto

1) Käskyjen pitäminen (10 käskyä) Laki paljastaa ihmiselle hänen todellisen tilansa ja tekee hänestä näin sovitusta kai
    Adventismi
    25
    325
  9. ~ Tie ~

~ ♥♥ ~ Syvään takertuneet kätesi pusertuu rintaani vasten Tiedän, etsit sitä mikä ei näy sitä mitä ei esitä paraskaan
    Rakkausrunot
    8
    323
  10. Jouluruno...

~ ♥ ~ Kävin kirkossa oli juhlat, mutta ei häät Siellä itseltäni kysyin mitä sinä täällä näät ? Näin siellä ihmisiä mo
    Runot
    4
    322
  11. * EI VAIHTOMIEHIÄ *

§§§§§§§§§§§§§§§§§§♥§§§§§§§§§§§§§§§§§§ EI VAIHTOMIEHIÄ Kummaa peliä - ei vaihtomiehiä Elämän valtatiet - siintää ede
    Runot
    8
    319
  12. ~ Broken Hallelujah ~

~~ ♥ Olin niin yksin ajatuksineni... Oli lämmin kesä kauneimmillaan ja minä kaipasin ~ Sinua Nytkin on tulossa kesä j
    Rakkausrunot
    9
    319
  13. ,., ¤ Saanko luvan ¤ ,.,

♥ ,.,.,., ♥♥ ,.,.,., ♥ ¤ SAANKO LUVAN ¤ Mä vien sut Mä keinutan sua Avaa mulle maailmas Pyöritä mua Mennään ete
    Rakkausrunot
    8
    318
  14. ~ Ei Se ~

~~ ♥ Risti~tulessa halun ja toiveen kulkee mies yksin ajatuksineen Luulevaisten tanssi soi yö laskeutuu ilakoivat hoip
    Rakkausrunot
    7
    318
  15. ~ Siinähän Se ~

~~ ♥♥ Sinä katsoit minä katsoin katseesi kysyi minä vastasin halaus ja aika on pysähtynyt ~~ ♥♥ http://www.youtube
    Rakkausrunot
    4
    318
  16. Otakoppi: Katuvalot

~ Kun katuvalot sammuvat nostan katseeni ylöspäin vuoria kohti . en pakene varjoihin en nosta kaulusta . sill
    Runot
    1
    314
  17. Captain Hook ~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Outo otus suloinen sähisee ja raapii kehrää ja puskee Sanat solmii liittää ottaa sieltä laitta
    Runot
    3
    310
  18. Dia. bo. los.

*** Erikseen erilleen Liity siis Erikseen erilleen Käy ympäriinsä Erikseen erilleen Näethän Erikseen erilleen
    Runot
    4
    310
  19. Ihminen...

. Näetkö kaikki silmiesi tasolta ei erotusta päämääränä sama riisuttu . Näetkö kaikki silmiesi tasolta ihminen ihmisten
    Runot
    1
    310
  20. # Sudenkorento #

######################### ~~ SUDENKORENTO ~~ Sudenkorennon lento Ihmeellinen aina Lammella lapsuuden Tulitikkuleikeis
    Runot
    2
    309