Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lisal
profiilit
lisal
lisal
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
14
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kirjanpitäjänä voin kertoa että näitä poistoja tehdään nimenomaan tuloksen tasaukseksi koska periaatehan on ettei taloyhtiö "tuota" verotettavaa tuloa.
19.04.2010 21:09
Usko vaan että parin vuoden päästä kukaan ei edes muista teidän ikäeroo, itse olin 44 v ja mies oli juuri täyttänyt 30 v. Tässä sitä ollaan 17 vuoden jälkeen...
19.04.2010 21:04
Kasari oli musiikillisesti PAHINTA aikaa!
28.03.2010 02:26
ongelmiin? Asun vaan itte aikas lähellä...
30.11.2007 20:35
...Hanna Ekolan "Vieläkö on villejä hevosia"
30.11.2007 20:21
Eivätkö molemmat tyypit esittäneet yhdessä tämän biisin jokunen vuosi sitten, soi yhteen aikaan aika ahkerasti radiossa tai sitten Marcin osuus oli jotenkin miksattu siihen päälle...
27.11.2007 08:00
Dustyn kappaleen You don´t have to say you love me on suomeksi esittänyt Kristiina Hautala 60-luvun lopulla nimellä En koskaan. Yksi mahtava Dustyn biisi on You´re my world, esittänyt suomeksi Carola v. 1965 nimellä Maailmain. Kaikki Dustyn kappaleet ovat mahtavia, olen aina pitänyt hänestä!
27.11.2007 07:52
Oon todella kyllästynyt joka viestin avattuani kun sinä siellä lähetät tän vakioviestisi ja ainoastaan ärsytät viestin lukijoita.Oiskohan sun jo parastaa lopettaa, toi ei tunnu mukavalta...
27.11.2007 07:30
Oletko asentanut yhtään HP Photosmart C3180 tulostinta Vistaan? HP:n ohjeiden mukaisten toimenpiteiden jälkeen laite pysyy vaan tunnistamattomana. Oon kyselly täällä keskusteluissa ennekin, mutta mikään ei vaan auta.
27.11.2007 00:27
sulla on käytössä? Mulla nimittäin loppuu Norton 360 kokeilu ihan kohta. Riittääkö joku netistä ladattu ilmaisohjelma? Eikö Windowsissa itsessään ole jo palomuuri ym. joten tarvittaisiin ainoastaan virustentorjunta? Ei viitsisi maksaa turhasta älyttömästi. Ajattelin ensin kokeilla F-Securen 30 päivän ilmaisjuttua, mutta olen kuullut että se on melko raskas ja tökkii Vistan kanssa. Kiva kun olet vielä viitsinyt vastailla näihin pitkänkin ajan jälkeen, KIITOS!!!
24.11.2007 23:44
...vai oletko muuttunut jo valkoiseksi? Siis ei voi olla totta että tää on näin vaikeeta! Mä en oo jaksanut painiskella viikkoon pariin ton asian kanssa mutta onhan se saatava kuntoon! Onko sulla ollu koko ajan Vista, mä nimittäin ostin tän koneeni joskus elokuussa ja sillon tuli automaattisesti Vista. Kaikki kaverit kehuu XP:tä ja jäinkin miettiin sitä, että asensit Vistan uudelleen...no joo, tietty että kaikki Windowsjutut alkaa tästä lähtien tukee Vistaa. Ihmettelin vaan sitäkin kun mulla on esmes Soneran nettiliittymä ja yritin asentaa sen Internet-avustajaa niin sivuilla sanotaan jotain sinnepäin että valitettavasti asennus Vistaan ei onnaa TOISTAISEKSI...??? Se on sentään ollu toiminnassa jo about 10 kk eli helmikuusta!
23.11.2007 20:26
Ystäväpiirissäni on samanhenkisiä ihmisiä ja he ovat parhaita ystäviäni. En tunne itse olevani vielä aivan samassa tilanteessa mutta kukapa tietää...Viestisi oli hienosti kirjoitettu, löysin sen aivan sattumalta mutta halusin lähettää sinulle samoin ajattelevan viestin!
14.11.2007 02:25
Painiskeletko vielä saman ongelman kaa? Jos oot selvittäny sen niin kerro mullekin! Ois pientä vihiä mutten oo varma ihan vielä...
08.11.2007 02:27
Windows Update-toimintoa tulostinohjaimen asennuksessa?
27.10.2007 16:23
1 / 1