karva.naamari
Vanha jääräpää, lyhyesti sanoen. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia11 aloitusta · 1100 kommenttia
- Aika paljonkin, on päästy alkuun vanhan sosialistisen järjestelmän korjaamisessa. Sitä ei voi suoraan tehdä vaan vähän kerrassaan jotta ihmiset ehtivät sopeutumaan!
- Hyvä jos on oikeistolainen halliotus, sillä kun näyttää olevan enemmän järkeä mitä edelliseltä sosialistiselta löytyi. Sannan hallitushan ei korjaillut liian suuria menoja lainkaan vaan aina kuin oli rahan puutetta otettiin lisää lainaa ja nyt siitä maksetaan.
Ei nytkään ole mitään ongelmaa jos olet elänyt tulojesi mukaan. Minä olen eikä ongelmia näy! - Ei keneltäkään mitään leikata, minkä ansaitset saat pitää veroja lukuun ottamatta!
Meillä on pakko sopeuttaa jotta saadaan ajan mittaan menot tuloja pienemmiksi! Se tapahtuu menojen sopeutukselle, jos rahaa ei ole kassassa niin ei makseta periaatteella.
Se toivottavasti opettaa porukkaa itse ansaitsemaan elantonsa, aivan kuten ennenkin tehtiin! - Oikeuslaitos on varmasti luotettavin organisaatio maassamme.
Kokoomus ei hallinnoi sitä eli oikeuslaitosta muutoin kuin osana eduskuntaa! - Poliitikoissa on aika paljon tuota samaa henkeä, puhuvat poliittisenuskontonsa mukaan välittämättä mitään siitä mikä olisi oikeasti totta ja oikein! Enemmän tuo tuppaa olemaan vasemmiston ongelmaa!
- Taisit nyt ylittää sen rajan noiden poliitikoille esitettävien paikkansapitämättömien ja loukkaavien väitteiden osalta. Fiksu ei moiseen sortuisi mutta se ei ollekkaan tuo fiksuus sinun vaivanasi!
- Oikeistolaisuus eli itsensä itse elättäminenhän on se normaali johon pitää pyrkiä. Se kahtia jakaantuminen on vasemmiston aikaansaamaa, koska he eivät kykene elättämään itseään itse vaan he vaativat oikeistolaista porvarillista järjen käyttöä! Tuo järki taas ei vasurin komuloismieleen mahdu!
- Ruotsi on kerännyt pääomia jo vuosisatoja joten siellä on pohjaa teollisuudelle isommin kuin meillä jossa pääoman kertyminen alkoi lähes kokonaan vasta itsenäistymisen kohdalla.
Kuitenkin osa kansaa vihaa pääomia ja haluaa verotta tuloja niin innokkaasti jottei kotimaista pääomaa pääse kertymään, koska se aiheuttaa kateutta! - Sinäkö se olet tuo Moktar? Et kuulun tuttuihini ja tuskin tulet koskaan kuulumaankaan!
Jos poliisi sinulle soittaa, niin tuskin ne minulle siitä ilmoittavat! - Tässä nyt kantasuomalainen eläkeläinen, jonka partakone on hajonnut, sanoo sen vanhan totuuden jota olisi jokaisen syytä oppia noudattamaan, maassa maan tavalla tai maasta pois.
Turistina, viikon tai kaksi, voi aina viettää mutta ei jäädä asumaan jos maan kulttuuriin ei kykene sopeutumaan täydellisesti.
Tuo oppi ratkaisee lähes kaikki ongelmat siirtolaisuuden osalta! - Voisit selvittää mihin viittaat kähminnällä yritysten tapauksessa ja millaisia todisteita kykenet esittämään.
Minä veikkaan, sinulla ei ole mitään todelliseen perustuvaa käsitystä asiasta mutta joku on kännipäissään väittänyt ja sinä tollo olet uskonut! - Onhan se aikalailla noinkin mutta jos et niitä opeta, niin eivät koskaan opi. Yrittämällä saa sentään pienen toivon kipinän, jotta edes joskus oppisivat itse ajattelemaan!
- Sinä kirjoitit:
"Mitä on avustusten ja korvausten vähennykset, jonka jälkeen niistä säästyneet rahat annetaan yrityksille investointiavustukseksi? Ja kun yritys ei investoi enempää kuin saa avustuksia, niin kaikki liikevoitot voidaan jakaa rikkaille osakkeenomistajille, joita osa olisi käytetty investointeihin.
Joten se on siirtoa köyhiltä rikkaille.
Joten kirjoituksesi on samaa valhetta mitä oikeisto on päästänyt koko olemassaolonsa ajan."
Tuo sinun investointiavustus satusi ei ole mitään reaalia ainakaan yleisesti yritysmaailmassa. Tiedän tuon oltuani mukana siinä maailmassa vuosikymmeniä.
Yritys investoi jos näkee sen lisäävän tuottavuutta, voi ostaa lisää tilaa, uusia koneita tai vaikka suunnitella uutta tuotantoa noin esimerkkeinä. Nuo kaikki ovat toimia, jotka onnistuessaan lisäävät liikevaihtoa ja ehkä tuottavuuttakin, eli lisää verotuloja on odotettavissa.
Jos ei olisi osinkojen maksua niin ei kukaan sijoittaisi yrityksiin, osinkohan on vain kiitos siitä, että saadaan sijoittajan rahaa käyttää yrityksen pyöritykseen ja luoda siten niin työpaikkoja kuin tuloja yhteiskunnallekin. Ilman osinkoja tuskin moni sijoittaisi pääomiaan yrityksiin. Onko tuo niin vaikeaa ymmärtää? Hyvinvointimme riippuu juuri siitä pääomasta joka on sijoitettu tuottaviin yrityksiin.
Pääomia on vaan meillä liian vähän ja siksi niiden lisääntymistä pitäisi suosia jolloin vuosikymmenten päästä olisimme lähempänä esim. Ruotsin tilannetta. - Jos on köyhä niin eipä juuri ole tulojakaan, joten kuten jo pitkään on sanottu, tyhjästä on paha nyhjäistä!
- Yritystoimen tuntemuksesi ei perustu tietoon, vaan kommunistiseen kuvitelmaan!
Ota siinäkin asiassa selvää todellisuudesta! - Millaisia tulonsiirtoja arvelet köyhiltä voitavan siirtää kelleen? Veikkaan, että jos ovat oikeasti köyhiä niin ei ole mitään merkityksellisiä summia siirrettävänä.
Avustushan ei edes ole tuloa vaan avustusta. Tulo on itse ansaittua ja pienistä ansioista valtion veron osuuskin on lähes olematon, joten paremman vitsin saisit kehitellä! - Myönnän, makkaran grillaus on todellinen suuri synti monessa suhteessa.
- Oikeuslaitos ei kuitenkaan ollut samaa mieltä!
- Valitettavasti en ollut, se jättää paljon arvelujen varaan! Varsinkin kun todiste aineisto näyttää hieman vajaalta!
- Kertoiko Hesari totuuden vai sen mitä arveli totuudeksi ja minkä arveli myyvän?
On todellisuudessa moisessa asiassa vain kaksi jotka tietävät totuuden, mutta kertooko kumpikaan sitä totuutta vai sen mikä tuntuu mukavammalta?
Vai olitko paikalla kun asia johon viitataan tapahtui?