Vapaa kuvaus

Vanha jääräpää, lyhyesti sanoen. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

11

Kommenttia

1100

1. Tämä vanha provo on ollut muistaakseni neljään pätkään supistettuna youtubessa jo ainakin vuosi sitten. Siinä pari toheloa yrittää tehdä viihdeohjelmaa huonoin vitsein. Sen huomasi joku SFC:n puolelta ja laittoi linkin joten se on ollut jo kauan vanha juttu. Olisivat hankkineet oikean karavaanarin olisivat pärjänneet paremmin mutta eihän se olisi ollut mitään jos kaikkea ei tehtäisi niin typerästi kuin vaan on mahdollista.

Paljoa en laittaisi painoarvoa viihteelle tässä muodossa. Moista tohelointia en ole nähnyt 10v karavaanariuran aikana muualla, edes likimain.
  2. Alkupäämäärällä tarkoitan päämäärää joka minulla lähtiessä on. Onhan vaikka Tampere paljon lähempänä kuin Rooma tai Budapest. On vaikeampaa saada kulumaan 4 - 5 viikoa aikaa alle 200 km päässä olevaan kohteeseen mutta kun matkaa on vaikka 3000 km /sivu on se jo paljon helpompaa. Tällöin myös vapaan olemisen aika ilman normaaleja arjenkahleita on huomattavasti pidempi. Matkan aikana vapaus antaa myös mahdollisuuden muuttaa alkuperäistä päämäärää tai ainakin ajoreittiä sinne jos jotain uutta mielenkiintoisempaa ilmenee matkan aikana. Siitä tulee vapaudentunnetta.

Kommenttinihan oli kannanotto alkuperäiseen viestiin. Miksi sinä otit minun viestini kommentoitavaksi ilmoittamatta omaa kantaasi asiassa. Tuo sinun kommenttisi ei mitenkään valaissut kantaasi vaan ainoastaan sen, ettet voi olla samaa mieltä kanssani.

Laita nyt kehiin hieman omiakin mielipiteitä. Sitä sanotaan keskusteluksi mutta sinä nähtävästi et sitä osaa vaan ainoastaan haluat kinata ja yrittää lannistaa muita. Minua et kuitenkaan onnistu lannistamaan ainakaan tuolla tyylillä. Herätät ainoastaan säälin tunteita moisella käytöksellä. Hänchenin kirjoitukset alkavat todella näyttää yhä vain paremmilta jos muut eivät pysty esittämääsi parempaan. Enkä nyt puhu kieliopista enkä oikeinkirjoituksesta vaan sisällöstä.

Vihjeeksi, oikeinkirjoitus paranee huomattavasti ainakin minun nakkisormillani jos käyttää selaimeen rakennettua oikeinkirjoituksen tarkastusta, se alleviivaa tunnistamattomat sanat ja antaa hyviä vinkkejä siitä mitä se sana voisi tarkoittaa. Sisällön parantaminen saattaa vaatia ajattelua, se lienee se vaikein osa.
  3. En ole vielä mutta olen aikonut käydä katsomassa koska näyttää ainakin näin keskustelujen valossa mielenkiintoiselta. Minun on vaikeaa uskoa kaikkia vuodatuksia mitä alueesta kirjoitetaan. Väitetään kuitenkin siellä olevan tyytyväistäkin väkeä ja jonoksi asti vielä tulossa. Homma on siten hieman ristiriitainen.

Täälläkin sitä on vain muutama haukkunut eikä ole ainakaan minulle selvinnyt onko vikaa sysissä vai sepissä.

Kiinnitin huomiota muistaakseni siihen, että kommentoimani kirjoittaja vaikutti lapsivihaajalta. Olen isoisä ja lasten kanssa puuhastelu on itseasiassa aika kivaa, kivempaa kuin silloin kun oli omia lapsia. Silloin niistä oli huolehdittava 7/24 systeemillä, nyt kun on saanut kylläkseen voi palauttaa vanhemmille. Isovanhempana olo on mukavampaa kuin ennalta osasin odottaa.

Jos vielä voisit hieman valottaa mistä minä sen haisevan kärsän löydän?