Miksi

Näin?

Miksi näin hiljaista?

7

461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koska

      Kukaan ei viitsi aloittaa keskustelua eikä kommantoida toisten asiallisiinkaan vastauksiin.

      Tahtoo olla vain niin että vittuillaan eikä löydy asiallista vastausta.

      Kyllästyneitä Toisten keskusstelupalstojen keskusteluiden vetämisestä tälle puolelle.

      Aihepiiri sama mutta keskustelut eivät kuulu tänne mitä siellä jutellaan!

      Saattaa toki olla myös joulun läheisyydellä oma syynsä mutta tuskin sekään näin hiljaiseksi vetää.

    • puskavaanari

      Joko kirjoittajat itse tai ylläpito tai molemmat ovat vieneet muutamia ketjuja huoltoon viime päivinä. Siitä lienee iskenyt jonkinlainen juttukrapula ja porukka vetää henkeä ennen uutta rynnistystä, toivottavasti hieman viisaampana.

      • Torvinen

        Noin voi ajatella vain Joulupukkiin uskova!


      • Torvinen kirjoitti:

        Noin voi ajatella vain Joulupukkiin uskova!

        Etkö itse usko? Menetät paljon ja viet viimeisenkin toivon maailmalta. Eikö edes jotain hyvää saa olla edes mielessä, et varmaan ole koskaan ajatellut nimen Joulupukki todella tarkoittavan sitä, että ihmiset ajattelevat toisiaan lämpimästi ja osoittavat sen teoillaan.

        Tällä en tarkoita sitä hysteriaa johon nähtävästi kaikki sorrumme kuka vähemmän kuka enemmän vaan ajatusta paremmasta ja ihmisläheisemmästä yhteiskunnasta josta Joulupukki on jonkinlainen kajastus.

        Minä olen uskonut Joulupukkiajatukseen jo yli 60 vuotta ja uskon edelleen. Katso joskus lasten silmiä Jouluaattona kun pukki vierailee, ei voi olla uskomatta.


      • Pukki ei tuu
        karva.naamari kirjoitti:

        Etkö itse usko? Menetät paljon ja viet viimeisenkin toivon maailmalta. Eikö edes jotain hyvää saa olla edes mielessä, et varmaan ole koskaan ajatellut nimen Joulupukki todella tarkoittavan sitä, että ihmiset ajattelevat toisiaan lämpimästi ja osoittavat sen teoillaan.

        Tällä en tarkoita sitä hysteriaa johon nähtävästi kaikki sorrumme kuka vähemmän kuka enemmän vaan ajatusta paremmasta ja ihmisläheisemmästä yhteiskunnasta josta Joulupukki on jonkinlainen kajastus.

        Minä olen uskonut Joulupukkiajatukseen jo yli 60 vuotta ja uskon edelleen. Katso joskus lasten silmiä Jouluaattona kun pukki vierailee, ei voi olla uskomatta.

        Tänävuonna ei tuu ollenkaan, kun näytti aamulla istuvan vaalimaan rekkajonossa,ja ennustettu että menee samassa kusessa yli joulun.


    • Kyläkauppias

      Kaikki huopatossut on myyty, siinä syy.

    • mitäään

      tapahdu jäsenpuolellakaan. Siellä aina on ollut jonninlaista liikehdintää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe