Miksi näin hiljaista?
Miksi
7
461
Vastaukset
- Koska
Kukaan ei viitsi aloittaa keskustelua eikä kommantoida toisten asiallisiinkaan vastauksiin.
Tahtoo olla vain niin että vittuillaan eikä löydy asiallista vastausta.
Kyllästyneitä Toisten keskusstelupalstojen keskusteluiden vetämisestä tälle puolelle.
Aihepiiri sama mutta keskustelut eivät kuulu tänne mitä siellä jutellaan!
Saattaa toki olla myös joulun läheisyydellä oma syynsä mutta tuskin sekään näin hiljaiseksi vetää. - puskavaanari
Joko kirjoittajat itse tai ylläpito tai molemmat ovat vieneet muutamia ketjuja huoltoon viime päivinä. Siitä lienee iskenyt jonkinlainen juttukrapula ja porukka vetää henkeä ennen uutta rynnistystä, toivottavasti hieman viisaampana.
- Torvinen
Noin voi ajatella vain Joulupukkiin uskova!
Torvinen kirjoitti:
Noin voi ajatella vain Joulupukkiin uskova!
Etkö itse usko? Menetät paljon ja viet viimeisenkin toivon maailmalta. Eikö edes jotain hyvää saa olla edes mielessä, et varmaan ole koskaan ajatellut nimen Joulupukki todella tarkoittavan sitä, että ihmiset ajattelevat toisiaan lämpimästi ja osoittavat sen teoillaan.
Tällä en tarkoita sitä hysteriaa johon nähtävästi kaikki sorrumme kuka vähemmän kuka enemmän vaan ajatusta paremmasta ja ihmisläheisemmästä yhteiskunnasta josta Joulupukki on jonkinlainen kajastus.
Minä olen uskonut Joulupukkiajatukseen jo yli 60 vuotta ja uskon edelleen. Katso joskus lasten silmiä Jouluaattona kun pukki vierailee, ei voi olla uskomatta.- Pukki ei tuu
karva.naamari kirjoitti:
Etkö itse usko? Menetät paljon ja viet viimeisenkin toivon maailmalta. Eikö edes jotain hyvää saa olla edes mielessä, et varmaan ole koskaan ajatellut nimen Joulupukki todella tarkoittavan sitä, että ihmiset ajattelevat toisiaan lämpimästi ja osoittavat sen teoillaan.
Tällä en tarkoita sitä hysteriaa johon nähtävästi kaikki sorrumme kuka vähemmän kuka enemmän vaan ajatusta paremmasta ja ihmisläheisemmästä yhteiskunnasta josta Joulupukki on jonkinlainen kajastus.
Minä olen uskonut Joulupukkiajatukseen jo yli 60 vuotta ja uskon edelleen. Katso joskus lasten silmiä Jouluaattona kun pukki vierailee, ei voi olla uskomatta.Tänävuonna ei tuu ollenkaan, kun näytti aamulla istuvan vaalimaan rekkajonossa,ja ennustettu että menee samassa kusessa yli joulun.
- Kyläkauppias
Kaikki huopatossut on myyty, siinä syy.
- mitäään
tapahdu jäsenpuolellakaan. Siellä aina on ollut jonninlaista liikehdintää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m156472Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402