Miksi Sääksissä on niin paljon vihaa ja kaunaa?
Ollisiko syytä poistaa vuosi- tai ns. jatkuvasti alueella oleskelevat, jotta alueelle sataisiin rauha ja ihmisille hyvä tahto. Alue vilisee narsismiin tapuvaisia ihmisiä, jotka eivät tunne muuta kuin omat käsityksensä. Yrittäkää, jos mahdollista sopuun!
Sääksin murheet
17
1516
Vastaukset
- xxyyxx
Vaikka kuu on piilossa, niin kaikki hörhöt ovat aktivoituneet pimeyden poluille yhtä aikaa.
- sepä se
Kun Sinä olet palstalla.
- xxyyxx
on taas jouluaattona. UUUUUUUUUUUUUUUUUUUU, kylläpä taas ulvottaa UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
- xxyyxx
xxyyxx kirjoitti:
on taas jouluaattona. UUUUUUUUUUUUUUUUUUUU, kylläpä taas ulvottaa UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
Kuutamohulluus.
- rog
Koskaan oleskellut ko.alueella ja kuunnellut lasten ja aikuisten naurua? Myös upeasta luonnosta pystyy
siellä nauttimaan. Tuleppa tutustumaan! Tervetuloa- kuiva pölyinen
kenttä. Johtunee liiasta tallauksesta. Järvikin
syyhynen. Nauru taas johtuu mitä todennäköisemmin vahingonilosta. Lapsista en välitä lainkaan, inhottaa se meteli. Hyh..
Että sillai.. kuiva pölyinen kirjoitti:
kenttä. Johtunee liiasta tallauksesta. Järvikin
syyhynen. Nauru taas johtuu mitä todennäköisemmin vahingonilosta. Lapsista en välitä lainkaan, inhottaa se meteli. Hyh..
Että sillai..On tainnut lapsuutesi olla vallan onneton. Koetapa joskus leikkiä ja jutella niiden, siis lasten, kanssa niin huomaat olleesi väärässä.
- se vasta
Onkin suuri paha tällä alueella,kohta ovat isännät
paikalla lokikirjan kanssa ja hallitus valmistelee
häätöilmoitusta. - sää karva.
karva.naamari kirjoitti:
On tainnut lapsuutesi olla vallan onneton. Koetapa joskus leikkiä ja jutella niiden, siis lasten, kanssa niin huomaat olleesi väärässä.
jotenkin myös Sääksin asiantuntija, kun joka paikkaan pitää haiseva kärsä työntää?
sää karva. kirjoitti:
jotenkin myös Sääksin asiantuntija, kun joka paikkaan pitää haiseva kärsä työntää?
En ole vielä mutta olen aikonut käydä katsomassa koska näyttää ainakin näin keskustelujen valossa mielenkiintoiselta. Minun on vaikeaa uskoa kaikkia vuodatuksia mitä alueesta kirjoitetaan. Väitetään kuitenkin siellä olevan tyytyväistäkin väkeä ja jonoksi asti vielä tulossa. Homma on siten hieman ristiriitainen.
Täälläkin sitä on vain muutama haukkunut eikä ole ainakaan minulle selvinnyt onko vikaa sysissä vai sepissä.
Kiinnitin huomiota muistaakseni siihen, että kommentoimani kirjoittaja vaikutti lapsivihaajalta. Olen isoisä ja lasten kanssa puuhastelu on itseasiassa aika kivaa, kivempaa kuin silloin kun oli omia lapsia. Silloin niistä oli huolehdittava 7/24 systeemillä, nyt kun on saanut kylläkseen voi palauttaa vanhemmille. Isovanhempana olo on mukavampaa kuin ennalta osasin odottaa.
Jos vielä voisit hieman valottaa mistä minä sen haisevan kärsän löydän?- kuule ihmeessä
karva.naamari kirjoitti:
En ole vielä mutta olen aikonut käydä katsomassa koska näyttää ainakin näin keskustelujen valossa mielenkiintoiselta. Minun on vaikeaa uskoa kaikkia vuodatuksia mitä alueesta kirjoitetaan. Väitetään kuitenkin siellä olevan tyytyväistäkin väkeä ja jonoksi asti vielä tulossa. Homma on siten hieman ristiriitainen.
Täälläkin sitä on vain muutama haukkunut eikä ole ainakaan minulle selvinnyt onko vikaa sysissä vai sepissä.
Kiinnitin huomiota muistaakseni siihen, että kommentoimani kirjoittaja vaikutti lapsivihaajalta. Olen isoisä ja lasten kanssa puuhastelu on itseasiassa aika kivaa, kivempaa kuin silloin kun oli omia lapsia. Silloin niistä oli huolehdittava 7/24 systeemillä, nyt kun on saanut kylläkseen voi palauttaa vanhemmille. Isovanhempana olo on mukavampaa kuin ennalta osasin odottaa.
Jos vielä voisit hieman valottaa mistä minä sen haisevan kärsän löydän?Minä käväsin,enkä taho vieläkään uskoa.
Ei siellä viihy puheenjohtajakaan. - ollakko niinkään
karva.naamari kirjoitti:
Jos vielä voisit hieman valottaa mistä minä sen haisevan kärsän löydän?En ole lapsivihaaja, itselläni ei kyllä ole lapsia. Se on vain niin että viikonloppuna haluaa ottaa rennosti rankan työputken jälkeen. Perkule kun kakarat kiljuu korvanvieressä, niin pinna siinä palaa. Joillakin alueilla huomioidaan
lapsiperheet yhteen. Saavat nauttia yhteiselosta.
Että sillai.. - makkaranpaisto
se vasta kirjoitti:
Onkin suuri paha tällä alueella,kohta ovat isännät
paikalla lokikirjan kanssa ja hallitus valmistelee
häätöilmoitusta.tosi paha moka
- toimiva ja hyvä
Kiitos asiapitoisesta ehdotuksesta.Yksinkertainen,
mutta varmaan toimisi.Eli kausipaikat pois! - sääksin historiaa
joka selvittäisi taustoja,mutta voisi olla liian rankkaa,näin hienoille sivuille
- höh
Pitkä kirjoitus siitä saattaa tulla, mutta haitanneeko tuo mitään.
On täällä monet ottaneet tavaksi kirjoittaa pitkään ja hartaasti pelkkää puuta heinää, jotta kyllä täällä yksi pidempi historiikki puoltaa paikkansa joukossa. - Karva.naamarin
höh kirjoitti:
Pitkä kirjoitus siitä saattaa tulla, mutta haitanneeko tuo mitään.
On täällä monet ottaneet tavaksi kirjoittaa pitkään ja hartaasti pelkkää puuta heinää, jotta kyllä täällä yksi pidempi historiikki puoltaa paikkansa joukossa.kirjoittaa se historiikki, sehän on jo valmiiksi omasta mielestään kaikkien aiheiden asiantuntija.
Saataisiin ainakin sontaa tuutin täydeltä, sitähän täällä on jo ennestään ja lisää mahtuu ovista ja ikkunoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763432
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302071Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681939Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191500- 281411
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261348Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61316Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671267Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531035