Sääksin murheet

Kauhulla seurannut

Miksi Sääksissä on niin paljon vihaa ja kaunaa?
Ollisiko syytä poistaa vuosi- tai ns. jatkuvasti alueella oleskelevat, jotta alueelle sataisiin rauha ja ihmisille hyvä tahto. Alue vilisee narsismiin tapuvaisia ihmisiä, jotka eivät tunne muuta kuin omat käsityksensä. Yrittäkää, jos mahdollista sopuun!

17

1545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxyyxx

      Vaikka kuu on piilossa, niin kaikki hörhöt ovat aktivoituneet pimeyden poluille yhtä aikaa.

      • sepä se

        Kun Sinä olet palstalla.


      • xxyyxx

        on taas jouluaattona. UUUUUUUUUUUUUUUUUUUU, kylläpä taas ulvottaa UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!


      • xxyyxx
        xxyyxx kirjoitti:

        on taas jouluaattona. UUUUUUUUUUUUUUUUUUUU, kylläpä taas ulvottaa UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

        Kuutamohulluus.


    • rog

      Koskaan oleskellut ko.alueella ja kuunnellut lasten ja aikuisten naurua? Myös upeasta luonnosta pystyy
      siellä nauttimaan. Tuleppa tutustumaan! Tervetuloa

      • kuiva pölyinen

        kenttä. Johtunee liiasta tallauksesta. Järvikin
        syyhynen. Nauru taas johtuu mitä todennäköisemmin vahingonilosta. Lapsista en välitä lainkaan, inhottaa se meteli. Hyh..
        Että sillai..


      • kuiva pölyinen kirjoitti:

        kenttä. Johtunee liiasta tallauksesta. Järvikin
        syyhynen. Nauru taas johtuu mitä todennäköisemmin vahingonilosta. Lapsista en välitä lainkaan, inhottaa se meteli. Hyh..
        Että sillai..

        On tainnut lapsuutesi olla vallan onneton. Koetapa joskus leikkiä ja jutella niiden, siis lasten, kanssa niin huomaat olleesi väärässä.


      • se vasta

        Onkin suuri paha tällä alueella,kohta ovat isännät
        paikalla lokikirjan kanssa ja hallitus valmistelee
        häätöilmoitusta.


      • sää karva.
        karva.naamari kirjoitti:

        On tainnut lapsuutesi olla vallan onneton. Koetapa joskus leikkiä ja jutella niiden, siis lasten, kanssa niin huomaat olleesi väärässä.

        jotenkin myös Sääksin asiantuntija, kun joka paikkaan pitää haiseva kärsä työntää?


      • sää karva. kirjoitti:

        jotenkin myös Sääksin asiantuntija, kun joka paikkaan pitää haiseva kärsä työntää?

        En ole vielä mutta olen aikonut käydä katsomassa koska näyttää ainakin näin keskustelujen valossa mielenkiintoiselta. Minun on vaikeaa uskoa kaikkia vuodatuksia mitä alueesta kirjoitetaan. Väitetään kuitenkin siellä olevan tyytyväistäkin väkeä ja jonoksi asti vielä tulossa. Homma on siten hieman ristiriitainen.

        Täälläkin sitä on vain muutama haukkunut eikä ole ainakaan minulle selvinnyt onko vikaa sysissä vai sepissä.

        Kiinnitin huomiota muistaakseni siihen, että kommentoimani kirjoittaja vaikutti lapsivihaajalta. Olen isoisä ja lasten kanssa puuhastelu on itseasiassa aika kivaa, kivempaa kuin silloin kun oli omia lapsia. Silloin niistä oli huolehdittava 7/24 systeemillä, nyt kun on saanut kylläkseen voi palauttaa vanhemmille. Isovanhempana olo on mukavampaa kuin ennalta osasin odottaa.

        Jos vielä voisit hieman valottaa mistä minä sen haisevan kärsän löydän?


      • kuule ihmeessä
        karva.naamari kirjoitti:

        En ole vielä mutta olen aikonut käydä katsomassa koska näyttää ainakin näin keskustelujen valossa mielenkiintoiselta. Minun on vaikeaa uskoa kaikkia vuodatuksia mitä alueesta kirjoitetaan. Väitetään kuitenkin siellä olevan tyytyväistäkin väkeä ja jonoksi asti vielä tulossa. Homma on siten hieman ristiriitainen.

        Täälläkin sitä on vain muutama haukkunut eikä ole ainakaan minulle selvinnyt onko vikaa sysissä vai sepissä.

        Kiinnitin huomiota muistaakseni siihen, että kommentoimani kirjoittaja vaikutti lapsivihaajalta. Olen isoisä ja lasten kanssa puuhastelu on itseasiassa aika kivaa, kivempaa kuin silloin kun oli omia lapsia. Silloin niistä oli huolehdittava 7/24 systeemillä, nyt kun on saanut kylläkseen voi palauttaa vanhemmille. Isovanhempana olo on mukavampaa kuin ennalta osasin odottaa.

        Jos vielä voisit hieman valottaa mistä minä sen haisevan kärsän löydän?

        Minä käväsin,enkä taho vieläkään uskoa.
        Ei siellä viihy puheenjohtajakaan.


      • ollakko niinkään
        karva.naamari kirjoitti:

        En ole vielä mutta olen aikonut käydä katsomassa koska näyttää ainakin näin keskustelujen valossa mielenkiintoiselta. Minun on vaikeaa uskoa kaikkia vuodatuksia mitä alueesta kirjoitetaan. Väitetään kuitenkin siellä olevan tyytyväistäkin väkeä ja jonoksi asti vielä tulossa. Homma on siten hieman ristiriitainen.

        Täälläkin sitä on vain muutama haukkunut eikä ole ainakaan minulle selvinnyt onko vikaa sysissä vai sepissä.

        Kiinnitin huomiota muistaakseni siihen, että kommentoimani kirjoittaja vaikutti lapsivihaajalta. Olen isoisä ja lasten kanssa puuhastelu on itseasiassa aika kivaa, kivempaa kuin silloin kun oli omia lapsia. Silloin niistä oli huolehdittava 7/24 systeemillä, nyt kun on saanut kylläkseen voi palauttaa vanhemmille. Isovanhempana olo on mukavampaa kuin ennalta osasin odottaa.

        Jos vielä voisit hieman valottaa mistä minä sen haisevan kärsän löydän?

        En ole lapsivihaaja, itselläni ei kyllä ole lapsia. Se on vain niin että viikonloppuna haluaa ottaa rennosti rankan työputken jälkeen. Perkule kun kakarat kiljuu korvanvieressä, niin pinna siinä palaa. Joillakin alueilla huomioidaan
        lapsiperheet yhteen. Saavat nauttia yhteiselosta.
        Että sillai..


      • makkaranpaisto
        se vasta kirjoitti:

        Onkin suuri paha tällä alueella,kohta ovat isännät
        paikalla lokikirjan kanssa ja hallitus valmistelee
        häätöilmoitusta.

        tosi paha moka


    • toimiva ja hyvä

      Kiitos asiapitoisesta ehdotuksesta.Yksinkertainen,
      mutta varmaan toimisi.Eli kausipaikat pois!

    • sääksin historiaa

      joka selvittäisi taustoja,mutta voisi olla liian rankkaa,näin hienoille sivuille

      • höh

        Pitkä kirjoitus siitä saattaa tulla, mutta haitanneeko tuo mitään.

        On täällä monet ottaneet tavaksi kirjoittaa pitkään ja hartaasti pelkkää puuta heinää, jotta kyllä täällä yksi pidempi historiikki puoltaa paikkansa joukossa.


      • Karva.naamarin
        höh kirjoitti:

        Pitkä kirjoitus siitä saattaa tulla, mutta haitanneeko tuo mitään.

        On täällä monet ottaneet tavaksi kirjoittaa pitkään ja hartaasti pelkkää puuta heinää, jotta kyllä täällä yksi pidempi historiikki puoltaa paikkansa joukossa.

        kirjoittaa se historiikki, sehän on jo valmiiksi omasta mielestään kaikkien aiheiden asiantuntija.
        Saataisiin ainakin sontaa tuutin täydeltä, sitähän täällä on jo ennestään ja lisää mahtuu ovista ja ikkunoista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe