Vapaa kuvaus

Vanha jääräpää, lyhyesti sanoen. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

11

Kommenttia

1100

1. Hupaisaako?+Lähemmin+katsoen+järjetöntä+joka+on+vienyt+kaiken+asiallisen+keskustelun+muuanne+tai+ainakin+täältä+pois.Höpöttäjä+ja+kaverinsa+saisivat+mennä+saman+tien+ja+palsta+jäisi+järkensä+säilyttäneille!+Vai+ovatko+nuo+tovereita+kun+jutut+hieman+siltä+näyttävät!
  2. Minulla on nyt menossa neljäs matkailuauto Fiat pohjalla ja jokaisella olen matkaillut myös talven pakkasilla max -32 C leirintäalueen mittarin mukaan eli "pirun" kylmässäkin. Aina on riittänyt auton oma lämppäri pitämään auton lämpimänä ajossa.

Kaksi ensimmäistä oli alkovivehkeitä ja niissä piti sulkea ohjaamon oviin sijoitetut poistoreiät jolloin lämmin ilma kulki asunto-osan kautta, tätä ei ole tarvinnut tehdä näiden kahden viimeisen integroidun kanssa koska alkuperäiset ohjaamon ovet ovat jääneet pois. Nyt tässä uusimmassa on repsikan penkin alla puhallinpatteri joka puhaltaa asuinosaan lämmintä/kuumaa jotta ei tarvitse pitää ohjaamon lämmityspuhallusta niin kuumana ja se tekee talviajon miellyttävämmäksi.

Molemmat lämppärityypit toiminevat mutta itse pidän puhallinta mukavampana vaihtoehtona. Oikeaa ratkaisua ei edes liene vaan toinen tykkää toisesta ja toinen taas siitä toisesta.