Mitäkö olisi? No tietysti paikka palstapoliisille. Joku ihmeen sekopääporukka on vallannut palstan eikä juurikaan selväpäisten kommentteja enää näe.
Reinon ja Joksun kaltaiset ovat todella hoidon tarpeessa ja jo heidänkin parhaakseen koituisi nikkien rekisteröintipakko koska muutoin varmaan joskus vuosia sitten vitsiksi tarkoitettu on muuttunut kokonaisuuden tarkoitukseksi.
Ei kännääminenkään saa jatkua näin kauaa sillä se vie parhaan puhdin oli seksuaalinen suuntautuminen sitten normaali tai uudempaa mallia.
Tällä palstalla olisi todella
14
92
Vastaukset
- HäivyMaasta
Emme tarvitse valvontaa. Sinä voit häipyä vaikka pohjoiskoreaan, jos valvontaa haluat.
Parempi olisi teidän pölhön laumanne lähteä. Palsta on vaipunut tilaan jossa järkevät karavaanarit välttävät sitä eivätkä tule tänne lukemaan teidän aivopierujanne.
Saisitte hävetä käytöksenne vuoksi!
- Tyäeläkeläinen
Rumatikki, mikä on vuosisadankeksintö pitäisi saada enemmän,keskustelunaihetta ja palstatilaa.Meillä puhallellaan suvella laitteella tyytyväisinä.
- karva.naamarit
Vielä tuli mieleen, että pitäisi saada "ihmistä" mieleni virkistyisi.
- Reinohöpöttäjä_Joksu
Kävisiko sinulle minä,homopoika Kuopiosta
- Joksu_Fani
Joksu on nyt jo änkyttänyt 249 kpl huippu kopioita
- Joksuvan
Pyöräpotkurista myös voimme juttua laittaa.
- Reinohöpöttäjä_Joksu
Oletteko lukenut minun 266 kpl viestejäni toisella palstalla? Ovat todella vauhdikkaita .Kannattaa tutustua juttuihini
- Tyäeläkeläinen
Rumatikki, Aromipesä ja Portapottu, niillä alkuun harrastukseen.
- eihänn
se pakkanen olekaan tappanut tätä palstaidioottia vaikka niin kovasti olen toivonut
- Reinohöpöttäjä_Joksu
Luitko minun 266kpl mainioita juttuja toisella palstalla ? Nyt karavaanarit toivovat , että pakkanen olisi tappanut minut, ja nimittelevät minua idiootiksi.
- Toivotaan
Se onkin ollut kaikkien karavaanareiden yhteinen toivomus!
- ikuinen_ihailija
Minä ainakin haluan Joksun elävän, Kivoja juttuja 266 kpl toisella palstalla Joksulta
- Reinohöpöttäjä_Joksu
Sain olla Sinikkana, kylässä Reinollain.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539019Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492709- 572491
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292491Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971875- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231763Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461295Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61146