Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

27

Kommenttia

5229

  1. Kannattaisiko+nyt+katsoa+kuka+oikeasti+hölöttää...En+tiedä+näkyykö+sinulla+eri+viestejä,+kun+minulla+vai+etkö+huomannut,+että+mainittiin+skl+ja+elsu.+Niihin+kommentoin.+Mainitsin+myös,+että+oikeusjutut+on+oma+lukunsa.Ja+otetaas+tämäkin,+koska+ilmeisesti+et+koohottamiseltasi+huomannut+eli+"Jos+siis+taasen+rikkoo+määräyksiä,+kuten+teetetään+myös+sekarotuisia+(ja+on+kennelnimi)+ym.+niin+silloin+ehdottomasti+pitää+ottaa+yhteyttä+vastaavaan+tahoon.+Sama+jos+epäilee,+että+eläinsuojelumääräyksiä+rikotaan+ym.niin+ilman+muuta+ilmoitus+valvojille."+Kyllä+AIKA+selvästi+tuossa+lukee,+jos+sääntöjä+rikotaan...Mutta+se,+että+rikotaan+sääntöjä,+johon+siis+voi+puuttua,+on+ihan+eri+asia+se,+että+on+kyse+sellaisesta,+joka+täyttää+kuitenkin+ne+säännöt.+Toi+nyt+yksinkertaistettuna.Ja+jos+viestien+pituus+häiritsee,+siis+toisten+:D,+niin+aina+voi+jättää+lukematta.
  2. "Kasvattaja+puhuu+myydessä+rodun+yleisestä+polvi+tilanteesta,+myyntisopimuksen+merkkaa+tarkkaan+että+rodussa+on+heikot+polvet+yleisesti+ja+pesee+kädet+tällä+koska+ostaja+sitoutuu+siinä+ostamaan+yleisesti+heikkopolvisen+rodun+edustajan."En+pelkästään+puhuisi+kätten+pesemisestä...Jos+kasvattaja+on+kertonut+selkeästi,+niin+kyllä+se+ostaja+ottaa+TIETOISEN+riskin,+jos+ottaa+koiran+rodusta,+jossa+joku+sellainen+on.++Ostaja+ei+voi/eikä+kannata+myöskään+pestä+käsiään+vaan+katsoa+myös+peiliin.+Nykypvä+on+niin+paljon+saatavana+neuvoja+myös,+miten+lähteä+koiran+ostoa+työstämään+ym.ym.+On+jalostusnetit+ym.+Onko+aloittaja+ottanut+selvää+pentueensa+vanhemmista?+Tulokset?+vähintään+se+pitäisi,+mutta+myöskin+kysyä/katsoa+faktat+pidemmälle.+Chihuillahan+on+pevisa,+joten+polvitarkit+pitää+olla.En+vaan+ymmärrä+miten+nykypäivänä+ei+sitä+vastuuta+otettaisi+itselle+lainkaan.Jos+pennunkin+ottaa+paikasta,+jossa+emää+ei+näytetä+tai+ei+ole+mahdollisuutta+nähdä+kaikkia+koiria,+niin+onko+pakko+ottaa?Ja+se,+että+kasvattaja+ei+noudata+jton+/rotuyhdistyksen++suosituksia,+ei+eläinsuojelullisesti+mitään+voi+tietenkään,+eikä+kennelliittokaan.+Suositukset+on+vaan+suosituksia.Ja+jos+ikä+täytyy+tutkimuksille,+niin+sekin+on+sitten+siinä.+Se+on+vaan+ostajien+itse+mietittävä,+ostaako+tuollaisista+paikoista+ja+kannattaako+niitä,+jos+ei+eettiseltä+kasvatukselta+vaikuta+.Ihan+sama+kuin+kaikessa+muussakin,+minkä/millaista+toimintaa+kannatetaan,+niin+se+jatkuu...
  3. Ei+ole+kokemusta+itsellä,+onneksi...Noista+viitearvoista+en+tiedä+myöskään,+mutta+tiedän+tapauksista,+joissa+homma+on+ihan+hallinnassa.+Ylipäätään+tuo+on+tosi+outoa,+että+tuon+ikäisenä+voi+tulos+noin+muuttua+ja+vaikka+koiria+on+iät+ajat+ollut.Minulle+aikoinaan+tarjottiin+kovastikkin+"koirat+pois+diagnoosia",+kun+oli+usea+poskiontelotulehdus.++Mutta+yksi+lääkäri+sanoi(ihan+samaa+mieltä+kuin+minä),+että+ei+kyllä+usko+koiria+syyksi,+kun+aina+ollut...+Noh,+syyksi+paljastui+muutto+kerrostalosta+omakotitaloon+ja+omakotitalossa+tehdyt+isot+remontit.+Herkkänä+sain+niistä+oireita+aluksi.+Mutta+loppuivat+sitten+kokonaan.Tuo+tupakanpoltto+voi+siis+olla+se+nimenomainen+altistava+tekijä+ja+hieno+juttu,+että+olet+valmis+siihen+puuttumaan+:)Onko+sinulla+mahdollisuus+mennä+funktionaalisen+lääketieteen+lääkärille?+Jos+on,+niin+suosittelen.+Siellä+ihmistä+hoidetaan+koknaisuutena+ja+asenne+on+jo+vähän+toinen.+Ja+myös+homeopaatille+voisi+miettiä+mennä,+jos+mahdollista.+Eli+tukihoitoa.Itse+lähtisin+noilla+työstämään.Tsemppiä+kovasti!+Ymmärrän+todella+miten+hankala+tilanne,+kun+itsellenikin+koirat+on+aina+olleet+elämäntapa+jo+itsessään.