Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

27

Kommenttia

5230

1. Kyllä minulle syksykin vielä kelpais,ainakin jotenkuten :D,jos olisi sellaisia,kuin ennenvanhaan oli.Että oli kuulaita ja hienoja syyspäiviä,aurinkoa,eikä semmoista samaa harmaata mössöä kuin nykysyksyt talveen asti.Pelkkää pimeyttä,yäk ja yäk.

Minä olen ihan kesäihmisiä,keskikesällä syntynytkin.Vaikuttaisko sekin :D
    Vilukissa,jolla jo nyt on yhtä paljon vaatteita lenkillä melkein,että melkein Michelin ukkoa jo muistuttaa...
    Varusteista sen verran,että onneksi on keksitty goretexit.
    Nytkin ostin Lillistä syyspökät ja edullisesti.Tosin ei ole ihan goretexiä,vähän miedompaa pitävyyttä vaan.
  2. Kyllä noit vanhat ukotkin on hankalia ja itseppäisiä,voi että...

Meillä on papparainen tottunut siihen,että näin kypsällä iällä :D on lenkillä puolessa välin pysähdytty aina pieneen piknikkiin eli pysähdytään ja saa nameja.
    Mutta pahus vieköön tänään unohtui ladata taskut ja oli päässyt ihan tyhjäksi.
    Ja puolivälissä,juuri piknikpaikalla,se veti lossit pohjaan ja jämähti paikalleen kuin tatti.
    Noh siinä sitten yritin sitä rapsutella (eikä saanut koskea) ja höpötellä,että öh,sait jo,ynnä muuta älykästä.Annettiin pieni ruohonpalanenkin,mutta tietty sen räkäsi pois.
    Eipä siinä sitten auttanut,kun lähteä vaan liikkeelle.Jos sitä voi siksi sanoa...

Äijä jumitti koko pahuksen loppumatkan,pysähtyi,tuijotteli kaukaisuuteen,tuhahteli,ja kääntyi tulosuuntaan ja jämähteli ja sitä sai suurinpiirtein raahata loppumatkan.Tuntui,että ohikulkevat katsoi syyttävän näköisenä,kun yritettiin ukkoa perässä "raahata".Väliillä maanittelua ja rapsutuksia yriteltiin (eikä saa koskea,kun ei evästäkään tullut).
    Kun sitten äijä pääsi omalle pihalle,hihna pois,niin eikö mitä,jalat löytyi,ja ensimmäiseksi haukkailemaan mutaa maasta,KUN ei kuulemma mitään muutakaan ollut saanut,koskaan,ikuna,never...
    Pitäiskö nyt sitten alkaa katsomaan viktuurioita vai seesareita,vai suunnata suoraan kokemäelle,kun ei tuollaista muuten enää millään tunnu hanskaavan o_O