Vapaa kuvaus

30.7.2010 perjantai Tänään tytön aamu alkoi siten, että nukahti autooni mutta heräsi puheeseeni niin ettei ehtinyt nukkumaan kuin jotain 15 minuuttia. Nukahti n,09.30 aikoihin. Sitten kotiin ja likka nukahti uudelleen klo 11.10 ja nukkui 12.50 asti. Sen jälkeen tein Rachelille ruokaa, paistoin kananmunia ja amerikanpekonia. Ensimmäisen kerran likka söi kunnolla kananmunaa. Italiansalaattia oli myös. Sitten mentiin kastelemaan tomaatteja ja likka tietysti pääasiassa kasteli punasipuleitaan ja söi aika ison tomaatin. Sitten halusi keinumaan sekä sisällä että ulkona, myös riippumatossa hetken. Isi antoi lapselle taas metsämansikoita aika paljon, likka poimi itsekin suuhunsa yhden mansikan, myös vadelmia Rachel söi sekä yhden mustaviinimarjan.Sitten vähän piirrettiin ja soitettiin syntetisaattoriakin. Sitten iltapäivällä vähän ennen neljää likalle tuli taas uni mutta nyt ei voinut alkaa nukkumaan kun oli saunapäivä. Mentiin laittamaan kiukaaseen tuli ja sitten parin pesällisen jälkeen mentiin vessaan yhdessä. Isi istui pöntölle ja likka potalle. Pissaa ei tullut mutta kakkasi kyllä. Saunassa Rachel istui myös ylälauteilla leppoisissa löylyissä ja vihtoi itseään parisen viikkoa sitten hänelle tekemälläni pikkuvihdalla. Jalkojaan ja nassuaan ainakin vihtoi, oikein kunnolla nyt ensimmäistä kertaa elämässään itse. Viimeksi isi vihtoi likkaa. Ammeleluna likalla on Karoliina-tädin isille v.2006 lahjoittama Litle Pony. Pihalla likka tietysti talutteli isiä sormesta kiinni pitäen ja istumaankin piti taas päästä kurkkulavallekin, kuten joka kerta kun luonani on. Isin pikku puutarhuri.. Tällainen päivä meillä tänään oli. 10.8.2010 tiistai Tänään Rachel nukahti aamulla 09.40 ja nukkui tunnin ajan. Nukahti uudelleenkin isin viereen klo 16.00 ja heräsi 17.55. Otti isin sormesta kiinni ja laittoi poskelleen ennen nukahtamista että silittelisin. Oli sadepäivä että pääasiassa oltiin sisällä. Palloleikkiä yms, vähän väritystä ja kirjojen katselua. Kasvihuoneessa kasteltiin ja likka nappasi taas raa,ankin tomaatin. Karviaisista likka tykkää ja niitä yhdessä noukittiin ja sai niitä sitten taas mukaankin. Piikkikin pisti pieneen sormeen. Varsinaista ruokaa tyttö ei sitten syönytkään. 13.8.2010 perjantai Rachelin kanssa tavanomaista puuhastelua. Ajatuksissaan oli aamulla ensin tunnin verran. Makoili vierelläni tunnin verran, vähän väsyneen oloisena. Sitten kasteltiin kasvihuonetta, karviaiset ei enää niin maistuneet, tomaatin söi kyllä ja söikin muistaakseni yhteensä kolme tomaattia päivän aikana. Eija saapui kolmen aikoihin ja sitten lähdettiin Poriin ja ostettiin torin laidan kultasepänliikkeestä kihlasormukset. Kun oltiin menossa liikkeeseen huomasi likka naakan torilla kävelemässä ja likka tietysti kiinnostui heti. Valittiin sormukset ja mentiin odottelemaan kaiverruksien valmistumista ravintolan terassille. Eija joi janoonsa yhden oluen ja me likan kanssa jaffaa. Naapuripöydän nuoret naiset ihastelivat pikku-Rachelia. Kun haettiin sormukset pois, Eija aikoi ostaa likalle kaulaketjun, mutta sen sijaan omistajarouva lahjoitti Rachelille kullatun ketjun joka laitettiin likalle kaulaan jo liikkeessä. Kotiin päästyä laitoimme saunan lämpenemään ja saunottiin. Rachel ei ollut nyt innostunut vihtomaan. Oli kai aika väsynyt vaikka nukkuikin päivällä klo 12.00-13.55 välisen ajan. 20.8.2010 Rachelilla on kai vauvarokko, eikä tiistaina ollut luonani, eikä äiti tietenkään pitänyt tärkeänä antaa korvauksena likan tulla luokseni muuna päivänä.. Likka halusi taas karviaisiakin tomaatteja ei nyt syönyt, yhdestä vähän haukkasi. Kai sitten ei vaan nyt ollut oikein ruoka maistillaan. Saunamakkaraa tosin halusi sentään.Saunassa isi valutteli vesikupista likan varpaille vettä ja siitä likka tykkäsi ja naureskeli. Tomaatteja tietysti kasteltiin ja likka kasteli ruusupavutkin mökin seinustalta ja isi otti kuvia samaten kuin mm siitä kun likka makaili riippumatossa. Oli kaunis aurinkoinen päivä. Kun vein likan Poriin, oli hiljainen ja katseli poispäin minusta, kuin alakuloisena. Piristyi sitten kuitenkin kun perille päästyämme tuli tavanomaisesti syliini ennen kuin äiti hakee. Katseli kauan perääni kun äiti häntä kantoi pois. Mitkähän on likan mietteet, ne kun tietäisi.. Linkit: http://kartanonherra.suntuubi.com/, http://www.varola.fi/temp/olin.htm, http://racheltytsy.suntuubi.com, http://www.adressi.org/Virkarikoksettutkittavarangaistava, http://oikeuttakansalle.suntuubi.com, http://keskustelu.suomi24.fi/node/8640311, http://www.mikko.fi/announcements/details.action?itemIndex=1&announcementId=1174183&isMinilist=true&itemsCount=23&isHighlightList=false, http://kartanonherra.suntuubi.com/admin/?cat=13&preview=2 Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

556

Kommenttia

401

1. Perusturvajohtajan mukaan poikani huostaanoton syynä oli pitkin syksyä (2004) tulleet lastensuojeluilmoitukset. Niin joo.. Näitä ilmoituksia tehtaili poikani äiti tuttavapiirinsä kanssa kuten sellaisenkin, että olisin kahlehtinut 5-vuotiaan poikani baarijakkaraan ketjulla kiinni,heh. Yhteistä näille kaikille ilmoituksille kuitenkin oli, etteivät sosiaalitoimen henkilökunta niitä tosissaan ottanutkaan, koska kertaakaan sellaisista ei tultu kotikäynnille tarkastusta kotioloista suorittamaan, eikä näitä ilmoituksia oltu siis todennettu, joten ne olisi tullut todeta aiheettomiksi. Näin ei kuitenkaan tehty, vaan niitä käytettiin huostaanoton tukena kuukausia ilmoitusten tekojen jälkeen.. Perusturvajohtaja Vainio väitti myös että avohuollon tukitoimet eivät purreet, etten ottanut vastaan. En niin, koska tarjottiin kotiavustajaa, jota en tarvinnut koska hoidin asuntoa, ja ruoanlaittoa yms itsenäisesti, ilman yhteiskunnan tukea toisin kuin poikani äiti. Perusturvajohtaja väitti myös, nyt jo neljännen kerran pojallani olevan pakkoliikkeitä, joita mikään muu taho ei ole havainnut. Ei lääkäri Ritva Kalli helmikuussa 2005, vaikka hänen vastaanotollaan poikani kanssa kävin nimenomaisesti perusturvajohtajan väittämän vuoksi, eikä edes lastenpsykiatrisissa tutkimuksissa ole tullut esiin mitään pakkoliikkeisiin viittaavaa. Poikani huostaanotto on kokonaisuudessaan perustunut perätöntä tietoa oleviin asiakirjoihin, joissa minua on mustamaalattu kuten nyt lähiaikoina, jolloin samainen perusturvajohtaja väitti minua päihteiden käyttäjäksi, vaikka en ole milloinkaan ollut edes epäiltynä huume- taikka lääkekäytöstä tms. Näitä perättömiä, täysin järjenvastaisiakin väittämiä perusturvajohtaja on laatinut lukuisia näiden vuosien aikana, eikä poikani oma kertoma vaikuta asioihin mitenkään, vaikka on jo 14-vuotias. Lastensuojelulain mukainen kuuleminenkin hänelle tehtiin vasta täytettyään 14-vuotta, vaikka lain mukaan hänet olisi tullut kuulla jo 12-vuotta täytettyään. Tässä kuulemisessaan, sosiaaliasiamiehen mukana ollessa poikani sitten kumosikin useita perusturvajohtajan perättömiä väittämiä. Mitään ei kuitenkaan tunnnuta tehtävän poikani vapauttamisen puolesta, ei vaikka kustannukset kunnalle ovat olleet, ja tulevat edelleen olemaan suunnattomat. Eniten ihmettelen kuitenkin sitä, ettei Suomen lainvalvontaviranomaiset asiaan puutu vaikka olen osoittanut Köyliön perusturvajohtajan rikkovan lakeja..
  2. Alla on sinun viestisi minulle vastauksena siihen, kun pyysin sinua, olettaen että olet Köyliön kunnanvaltuustossa, kuten annoit aiheen olettaa, ottamaan kunnanhallituksessa käsittelyyn perusturvajohtaja Vainion ilmeiset väärinkäytökset viranhoidossaan. Asiat koskivat Vainion tekemiä todistamattomia väittämiä, joita käyttänyt mm. poikani huostaanoton vahvistamisen tukena hallinto-oikeudessa sekä yleensäkin poikani huostaanoton yhteydessä. Näihin edellisiin kuuluu myös perättömät lastensuojeluilmoituikset joita ei milloinkaan edes tutkittu, mutta joita silti käytettiin huostaanoton tukena kuukausia ilmoitusten tekemisten jälkeen. Kyllä minun ymmärtääkseni sosiaaliviranomaisten velvollisuuksiin kuului v.2004-2005 asioiden tutkiminen,kuten nykyäänkin. Olen nyt lähettänyt kunnanjohtaja Saariselle useitakin asiaa koskevia lausuntoja kunnanhallituksen tutkittaviksi, joissa olen vaatinut perusturvajohtaja Vainiota kuultavaksi, ja että hänet vaaditaan todistamaan väittämiensä todenperäisyyden, taikka sitten kumoamaan ne. Jos siis olet tosiaan Köyliön kunnanvaltuustossa, niin lunastappa lupauksesi alla olevan tekstisi mukaisesti.Olen jostakin saanut sellaisen kuvan, että nimenomaisesti Perussuomalaisten vaalilupauksiin ovat kuuluneet vanhat arvot / rehellisyys. Onko niin myös todellisuus? TarxTarx Mies Vastaanottaja: MagnusVonLagerbom Mies Lähetetty: 16-04-2009 klo 21:29 Otsikko: RE: RE: RE: Oikeudenmukaisuutta minäkin toivon, ja vaadin.. Viesti: Hei, Tämäkin päivä meni nopeasti. Sinun asiaan täytyy perehtyä porukalla jossain valtuustoryhmässä. Minun ryhmäni on Perussuomalainen ja olen tavallaan yksin. Olen tutustunut muutamiin Keskustalaisiin, jotka puolustavat Euran ja Köyliön välistä kuntayhteistyötä, Säkylän ja Köyliön välillä homma sujuu jo perinteisesti hyvin. Heidän kanssaan tavallaan muodostan PRO KÖYLIÖ-ryhmän. Olen sitä mieltä, että otan asian siinä määrin esille mitä tuossa vaiheessa siitä tiedän. Tutkin asiaa avoimin mielin ja asetun osaasi. Katsotaan mihin se johtaa. Kerro asiasta vielä jotain. Huomenna tapaan Seppo Saarisen ilta päivällä kaavoitusasioissa. Terv Tarx
  3. Muutaman jutun tutkintaan. On kyllä merkillistä että eräät saavat antaa perättömiä lausumiakin oikeudessa eikä poliisi taikka syyttäjä asioihin puutu. Samaten poliisin tapana on pitkittää tutkintaa, eikä muka näe rikosta tapahtuneeksi vaikka itse osoittaa lainkohdan, joka kiistatta osoittaa rikoksen tapahtuneen. Olen tehnyt poliisin toimínnasta kanteluita sisäministeriötä myöden, mutta eihän asioita tutkita, saati että poliisi saisi niistä jotain sanktioita. Porin poliisi määrättiin kanteluideni johdosta asioita tutkimaan, mutta ei huomannut mitään rikoksia- taikka laiminlyöntejä tutkinnassa tapahtuneen. Ei, vaikka asiapaperilla selvästi osoitin erään kiinniottotilanteen tapahtumia vääristellyn. Miten voi olla niin, että jos toinen lausunto samasta asiasta väittää että henkilö löydettiin toisen henkilön oven takaa, ja toinen lausunto samasta asiasta kertookin ettei näin ole tapahtunut.. Kuitenkaan ei syyttäjä löytänyt tässäkään tapauksessa syyllistytyn edes virka-aseman väärinkäyttöön.On myös niin, että viranhaltijoita vastaan tehtyjä rikosilmoituksia ei mielellään tutkita- taikka tutkintaa ainakin pitkitetään tarpeettomasti. Tälläkin hetkellä on rikosilmoitukseni johdosta esitutkinta suoritettu, mutta mitään muuta ei asiasta olekaan sitten kuulunut. Tämä taas johtuu kaiketi syyttäjävirastosta. Kyseessä on viranhaltijaa vastaan tehty rikosilmoitus, jonka todisteet ovat kiistattomat, mutta syytettä ei vaan näemmä nosteta.