Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kahpe89
kahpe89
kahpe89
Vapaa kuvaus
Katson tv:stä mieluiten: elokuvia Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Liittynyt 18v sitten
0
aloitusta ·
20
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oletko kuinka sosiaalinen, se voi ratkaista koko asian. Nimittäin Lapin luonnosta harvemmin löytää niitä unelmamiehiä :D
10.11.2009 17:52
Jos mies valittelee omaa surkeuttaan, hänen profiilinsa on puutteellinen tai kuva puuttuu, jota hän arkailee näyttää. Nämä kertovat usein epävarmuudesta, jolloin suhteesta ei välttämättä tule mitään.
Seksiseuran hakijat luultavasti ehdottavat tapaamista hyvinkin pian, ilman sen kummempia tutustumisia.
Sillä, että ennen tapaamista keskustelaan niitä näitä on suurikin merkitys. Keskustelussa yleensä pystyy jollain tapaa hahmottamaan toista ihmistä. Jos keskustelukumppani yrittää vähän väliä vaihtaa puheenaihetta tai johdatella keskustelua yksityisempiin asioihin, se ei ole hyvä merkki ainakaan ihan alussa. Seksistäkin voi keskustella asiallisesti ja kannattaakin, kunhan se ei ole aina vain sitä.
Myös se, että toinen ei saa sanaa suustaan ja on koko ajan hiljaa tai erittäin niukkasanainen, ei useinkaan johda mihinkään.
Poikkeuksiakin on tietysti aina liikkeellä, joten vannomatta paras.
06.11.2009 16:02
Hyvä että edes joku on hoksannut tuon asian. Olkaa ihmiset hyvät positiivisempia ja olkaa omat itsenne. Teennäiset ja ruikuttavat ihmiset kaatuvat ennen pitkää omiin kikkoihinsa.
04.11.2009 14:30
Kuuluisuudet eivät mielestäni ole todellakaan kauneimpia, monet ovat mielestäni jopa rumia. Ne "maailman kauneimmat naiset" eivät näyttäisi kovinkaan kummoisilta ilman tajutonta pakkelikerrosta naamallaan, vesi-korppu dieettejään tai silikoni rintojaan, jotka taas tekevät heistä jotenkin luonnottomia ja tekemällä tekaistuja. Kyllä suomalainen "naapurintyttö" päihittää sellaisen tekokaunottaren mennen tullen.
10.10.2009 21:31
Sun pitäis liittyä hirviporukkaan, sieltä löytyy sulle rentoja seurapiirileijonia, saisit vielä paistinkin pöytään.
10.10.2009 21:21
Kuulostaapa mielenkiintoiselta. Itse olen kuitenkin sitä mieltä, että pienikokoiset heput on yleensä äkäisempiä ja agressiivisempia kuin isokokoiset. Ainakin ovat kovempia soittamaan suutaan.
09.10.2009 16:21
Kyllä, ase on "halpissähkö" joka kelpaa vain lähitaisteluun, aloittelijan aseeksi, lutkupeleihin tai muuten vain ramboryskäämiseen. Aseessa on kyllä ihan miniakku, jotain 7,2V 700mAh. Kantomatka reilut kymmenen metriä, muovikoneisto, lähtönopeus ei päätä huimaa. Ei siis ole mikään vitsi että hinta on 40€, ase vain ei ole classic armyn tasoa.
12.03.2008 19:18
Kaikki hyviä. Maruin sähköaseet ovat kaikki hyviä, ksc:n m11 on erinomainen ja warriorin kivääri on hinta/laatusuhdetta huipussaan. Jos saisi valita noista itselle yhden niin ottaisin ksc:n aseen, jos joku pitäisi ostaa niin silloin warrior.
12.03.2008 19:10
Olen omistanut useita kiina-aseita, sekä vemppuja että sähköjä. Cyman, Jg:n, Both elephantin aseita voin ainakin suositella. Olen pelannut kohta lähes vuoden Bellin eg711 aseella (G3 sg-1) ja olen ollut erittäin tyytyväinen.
29.02.2008 15:18
Marui Spas-12, warrior l96, sähköpistoolit, jg:n sähköase. Noita suosittelisin jos haluat lisäaseen alle 200€. Warriorin kivääriin saa kiikarin ja bipodit mukaan jos haluaa.
29.02.2008 11:08
Jos ette keskustelleet millään tavalla ulkonäöstä ja hän heitti oma-aloitteisesti kehiin tuollaista niin kyllä hän on selvästi kiinnostunut sinusta silleen. Minä ainakin kehuisin tytön ulkonäköä jos olisin ihastunut tai jos siitä oli puhe.
18.02.2008 20:33
Itse olen itsekseni harjoitellut taistelulajeja jo monta vuotta ja olen käynyt parilla kurssillakin. Kamppailulajien parissa voin purkaa paineita ja todella rentoutua. Jos olen noussut aamulla väärällä jalalla ja tuntuu ettei mikään onnistu niin menen luonnon hiljaisuuteen tai nyrkkeilysäkille treenaamaan kaikessa rauhassa niin olo on jälkeenpäin paljon parempi. Itse en ketään löisi olkoonpa hän sitten kuinka ärsyttävä tyyppi tahansa ja uskon että melko monen kamppailulajin harrastajan nyrkki menee mieluummin taskuun kuin toisen kasvoihin ;).
18.02.2008 20:23
Marjojen sotkeminen ei pitäisi olla ongelma jos vaan mökillä on vähänkään lintuja. Linnut kun tahtovat putsata tuomipihlajan tyhjäksi marjoista. Jos marjat kuitenkin jäävät puuhun niin merkittävää sotkua ne tuskin aiheuttavat.
18.02.2008 20:00
Jos kyse on sähkötoimisesta niin ase on ihan pelikelpoinen siinä missä muutkin maruin vakiosähköt, koneisto ei kuitenkaan kestä viritystä sillä se on polykarbonaattia. Sarjatuli on nopea ja ase on näppärä käyttää. Jousitoiminen ase ajaa myös asiansa hyvin. Vempusta löytyy ns. 'pump-action' toiminto joka mahdollistaa suuremman tulinopeuden. Tarkkuus, teho ja laatu ovat kohdallaan molemmissa aseissa. Jos ulkonäkö kiehtoo niin kannattaa hankkia.
18.02.2008 19:30
Toi on juuri sitä aivan yleistä pikkupoikien kovistelua. Yläasteella se oli melkein sääntö eikä poikkeus, mutta en minä kuitenkaan :l
12.02.2008 19:21
Kauppaa en tiedä mutta huuto.netistä voi löytyä.
12.02.2008 18:56
Jos aseen tehot on kaikki kaikessa niin cyman uudemmat sähköaseet ovat hyvä valinta, ne kun ampuvat aseesta riippuen 85-120 m/s.
Omistin itse cyman ns.'roikkuja kiven taaakse' aseen eli vanhemman lpeg sähköaseen josta voin sanoa että olen yllättynyt. Tehot eivät todellakaan päätä huimanneet ja kantama oli vaivaiset 15 metriä. 0,12g kuulat olivat aseessa absolute must, sillä raskaammat kuulat putosivat jalkoihisi. Ase kesti kuitenkin kovaakin käyttöä ja lähitaistelussa se oli kiva lisä, pudotin sillä jopa monta pelaajaa ;).
Älkää missään nimessä sekoittako cyman vanhempia ja uudempia sähköaseita keskenään sillä ne ovat aivan eri tasoa.
11.02.2008 21:39
Cybergunin ak tosiaan on cyman cm.028. Kokemusta on monesta halpisaseesta ja cybergunin ak:sta lyhyesti tällaista:
Peliporukassa kolme pelaajaa hankki muutama kuukausi sitten kyseisen aseen. Aseet saapuivat ja kahdessa niistä oli vikaa jo valmiiksi ja ne lähetettiin takaisin. Yksi pelaajista ei uskalla käyttää asettaan talvella, toinen myi ak:nsä pois ja kolmannen ase hajosi lyhyen ajan sisällä (rattaisto).
Ase oli hyvä ja täysin pelikelpoinen niin kauan kuin se kesti, tosin pelaaja joka hajotti ak:n lappasi aseeseensa heti viriakun ja ampui n. 1000 laakia per erä. Suosittelen ostamaan ennemmin jg:n valmistaman aseen jos halpista mielii ;)
Kantama: hyvä
Hop up ja piippu: kohtalainen
Koneisto: parantamisen varaa
Lipas: hyvä
Tehot: hyvä
Tarkkuus: keskitasoa
Akku ja laturi: ei huono
Tuntuma ja ulkonäkö: ok
Hinta: halvalla kaikki härpäkkeet mukaan
11.02.2008 21:29
Aloita jokin harrastus. Tennis, salibandy, karate, uinti, mikä vain tuntuu kiinnostavalta. Kiinnostavan harrastuksen parissa ei tympäänny ja sieltä voi löytää helposti uusia kavereita.
11.02.2008 21:10
Siinä tilaisuutesi. Et vain halaa niin kuin ketä tahansa vaan jotain spesiaalia mukaan, eiköhän se jotain saa aikaan.
11.02.2008 21:03
1 / 1