ukkob
Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu
Ammatti: Muu
Siviilisääty: Varattu
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Hakusanat: Bi, cd, trans, tv
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 9 kommenttia
- Täällä 53v ukkomies, jolla olisi myös kiinnostusta tulla mukaan runkkukerhoon.
- Olen maistanut useasti ja hyvää on. Eniten kiihottaa ajatus asiasta ennen laukeamista.
Usein teen niin, että runkkaan melkein rajalle ja sitten kun on laukeamassa niin vedän kiveksistä alaspäin (ei satu) ja niin laukeminen estyy, mutta spermaa tulee jonkin verran. Tämän voi toistaa pari kertaa. Sama saadaan aikaan myös puristamalla terskan alta juuri ennen h-hetkeä...
Jos joku haluaa jutella tai katsella, niin klikkaamalla nimimerkkiä pääset sivulle, jossa voi laittaa viestiä. - Terve runkku-ukko! Asun myös pk-seudulla ja m-m kiinnostaa. Jos sinua kiinnostaa niin laita viestiä klikkaamalla nimimerkkiä.
- Terve vaan. Täällä toinen 53v ukkomies, jota seura kiinnostaisi. Olen pääkaupunkiseudulta.
- Klikkamalla nimimerkkiäni sinun pitäisi päästä profiilisivulle, jossa on mahdollisuus viestin jättämiseen minulle niin, että vain minä näen sen.
- Porukka olis kiva. Mutta myös kahden kesken olisi mukavaa. Olen itse myös pk-seudulta
- Tuommoiseen porukkaan olisi kiva päästä mukaan.
- Samat jutut mullakin mielessä. Olisi kiva löytää porukka, jossa tätä voisi harrastaa.
Ikää 53v ja bi-seksuaalisuuteni olen löytänyt reilut 10v sitten. - Kiinnostaisi ottaa suihin ja voisin itsekin pukeutua....