Vapaa kuvaus

Tähän joku slogan.
"Kritiikki ilman korjausehdotusta on kiukuttelua."

Aloituksia

0

Kommenttia

54

1. "Kaupassa minulle sanottiin, että jos ostaisin taistelukalan sellaiseen kalamaljakkoon niin sinne ei tarvitsisi laittaa mitään suodattimia eikä sinne ne mahtuisikaan tai jotain tälläistä. Eli voisinko ostaa vaikkapa jonkun suorakulmaisen akvaarion taistelukalalle eikä se tarvitsisi suodatinta?"

Vaihda kauppaa heti, niin vältyt lisä ikävyyksiltä. Ihan täyttä tuubaa. Kas kun ei suositellut vesipullo pidettäväksi taistoa (taistelukala).
  2. 1. naisen hiukset - pitkät vai lyhyet & vaaleat vai tummat? -->
    Muutamista senteistä eteen päin. Värillä ei väliä. Mutta kait kaljukin menis.

2. naisen iho - haittaako muutama finni tai esim. eri ihonväri sinua? -->
    Ei haittaa, ei haittaa.

3. muodot ja vartalo --> pitääkö olla laiha (kuinka laiha) ja millaiset muodot eivät sovi? /millaiset kelpaa? -->
    Ei tod. tarvii olla laina. Normista pyöreeseen käy oikein hyvin :)

4. hampaat - pitääkö olla valkoiset ja suorat, vai haittaavatko vinot hampaat poikia? -->
    Ei tarvitse, ei tarvitse. Ei itsellänikään ole hollywood tähden hampaita vaikka muuten ovat ok.

5. silmälasit / hammasraudat - häiritsevätkö kumpikaan asia naisessa? -->
    Silmälasit ovat ok. Hammasraudat ovat vähän hassuja minusta aikuisilla, mutta ei kait se haittaa.

6. vaatetus - pitääkö naisen olla muodikas, ja minkätyyppisiä asuja toivoisit tyttöystäväsi käyttävän? -->
    Nätti nakuna ;)

7. jos naisella on esim. paljon lävistyksiä/tatuointeja - mitä mieltä olet niistä? -->
    En suuresti pidä lävistyksistä ,joten jos niitä on korvalehtien ulkopuolella niin se voi olla miinus. Tatuoinnin jos niitä on niin olisivat pienehköjä. Tatuoimatonkin on OK.

8. jos naisella on jokin muiden ulkonäöstä selvästi poikkeava asia - vaikka että on menettänyt onnettomuudessa toisen jalkansa/kätensä - kuinka paljon vaikuttaa siihen, kiinnostutko naisesta? -->
    Ei mitään seksuaalista merkitystä. Ei se mun rakastumista hidastais yhtään jos toinen käsi taikka jalka puuttus.

9. pituus - lyhyt vai pitkä (kuinka lyhyt/pitkä enintään?)? -->
    155-185 olis ihanne. Max 190cm kait?

10. Jos nainen on luonteeltaan aivan unelma, ja olet ihan hulluna häneen, onko ulkonäöllä MINKÄÄNLAISTA merkitystä? -->
    On sillä jotain merkitystä, kokonaisuus on tärkein, mutta luonteeseen ihastun yleensä ja muu on kivaa plussaa.

11. Jos ystäväsi pitävät tyttöä rumana, voitko kiinnostua hänestä? -->
    Voisin, minun kanssaan hän seurustelee.

12. Häiritseekö sinua, jos tyttö on itse todella epävarma ulkonäkösä suhteen? -->
    Jossain määrin kyllä.