Elikkäs joka aamu aamulenkillä kävelen yhden bussipysäkin ohi jossa on aina yksi poika odottamassa bussia. Se on ihan tavattoman hyvännäköinen :D ja joka kerta kun mä kävelen sen ohi niin tää poika kattoo mua suoraan silmiin ja hymyilee:) Ite en ole ikinä aloitetta tehnyt ja olen luonteeltani aikas ujo, mutta tahtoisin todella tietää olisiko mulla mitään mahkuja sen komistuksen suhteen!!! Nyt sitten olen saanut älynväläyksen, että kiikuttaisin vain numeroni pojalle ja katsoisin mitä tapahtuu... Mutta kysymys siis on, että mitä mieltä miehet on siitä että numero kiikutetaan sanaa sanomatta? Sillä tiedän etten varmasti saa siinä tilanteessa mitään järkevää sanotuksi kun sen katse vangitsee mut :D:D:D
Kannattaako :)?
9
495
Vastaukset
Tai tee sittenkin niin, että siinä lapussa lukee jotain 'taidan tykätä susta' tyyppistä. Mut mä olisin myyty jos mua iskettäisin lapulla.
Ojennat lapun ja katson söpösti silmiin ^.^- Mies 37
Numero lapulla on ihan hyvä idea. Näissä asioissa kaikkea aloitteellisuutta tulee arvostaa. Vaikka et sen kummempia sanoja saisikaan tilanteessa sanotuksi, niin muista kuitenkin hymyillä ja olla positiivinen. Jos homman hoitaa kovin myrtsein ilmein, voi vastaanottajalla olla vähän ristiriitainen tunnelma. Mutta kuten sinuhesieda totesikin, olisi hyvä laittaa siihen lapulle jokunen saatesana. Se varmasti auttaa, jos itse tilanne ei syystä tai toisesta satu menemään maailman sujuvimmin. Joka tapauksessa siis hyvä idea. Toteuta ihmeessä ja kerro jälkikäteen, miten meni.
- alkup. kirjottaja
Kiitoksia mielipiteistänne :) Kaippa sitä on nyt kerättävä rohkeutensa ja kokeiltava mitä tapahtuu... ja vaikka seuraus ei oliskaan sellanen mitä mä toivon niin eipä siihen maailma kaadu :D!
Ja tulen tänne sitte ilmottelemaan, että kannattiko :D!- Mies 37
Juuri niin, maailma ei siihen kaadu. Tsemppiä!
- gwgg
äksdee hymiö äksedee pispis.
- Alkup. kirjottaja
Okei elikkäs lupasin tänne kuulumisia tulla kertoilemaan :) Mä nyt sitten sain jotenkin itteni viemää sen numeron... en mitää järkevää saanut sanotuksi, änkytin vaan nimeni ja ojensin numeron ja noudatin neuvoa: hymyile ja katso silmiin :D Ja kyllä se mun esitys taisi jonkun vaikutuksen tehdä, sillä nyt ollaan kaksilla treffeillä käyty ja kolmannet jo sovittu!!! Eli todellakin kannatti kokeilla tällästäkin :DD Ja henkilö jolle numeroni kiikutin on luonteeltaan vielä ihanampi kuin ulkonäöltään :P Kiitokset teille nyt kannustavista kommenteista, ja vaikka elämä olisi muutenkin jatkunut, niin nyt se ainakin jatkuu hyvillä mielin :)) !
- Mies 37
Aivan mahtava juttu! Isot onnittelut! Näitä uutisia lukee todella mielellään. Toivotaan parasta myös jatkon suhteen.
- Jei!
Ihana kuulla, että uskalsit tehdä aloitteen ja kävi noin hyvin! :) Tsemppiä ja onnea teille myös jatkoon! :)
- onneksi olkoon
Mä olisin pyörtynyt siihen paikkaan jos joku nätti nainen kiikuttais tolleen mulle numeroo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .694118Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503065Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323010Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3912093Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101196Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291014- 601000
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963