Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

0

Kommenttia

34

1. Ehkäpä voisit kokeilla Kristittynä olemista vaikka edes yhden päivän. Aloita päiväsi ISÄ MEIDÄN -rukouksella, ja lue sitten yksi luku RAAMATUSTA,JUMALAN SANASTA, siten, että pyydät Jumalalta ilmestyksen ja viisauden Henkeä, jotta myös ymmärtäisit mitä luet. Et ehkä ole kaukana totuudesta, kun olet kerran tullut tänne Kristilliselle palstalle keskustelemaan. Koita sitten elää koko päivä Raamatun ohjeiden mukaisesti, jätä pois kiroileminen, ryyppääminen ym. ja ota tilalle positiivinen kiitosmieli ja yritä oikein ylistää JUMALAA kaikesta hyvästä, mitä olet saanut kokea elämäsi varrella. Tietäisitpä, kuinka paljon JUMALA on sinua varjellut ja auttanut aina päivän kerrallaan. Tutki sitten päivän päätteeksi, että kannattiko RAAMATUN ohjeiden mukaan elää edes yksi päivä. Uskon kyllä, että yrität aina elää parhaasi mukaan muutenkin, mutta ilman Pyhää Henkeä se on vaikeaa, ellei peräti mahdotonta. Jos siis todella uskot sydämessäsi RAAMATUN KOKO ILMOITUKSEN, niin saat vastalahjaksi PYHÄN HENGEN, joka auttaa sinua väsymättä elämäsi loppuun asti. KANNATTAA KOKEILLA !!
  2. Paholainen on todella mainiosti onnistunut saamaan uskovat vikoilemaan toisiaan vastaan, niin että edes se tosiasia, että sadat ja tuhannet ihmiset antavat elämänsä JEESUKSELLE, ei vaikuta mitään heidän tuomitsemishaluunsa. Selväähän se on, että maan päältä ei täydellistä seurakuntaa löydä, mutta eikö RAAMATTU, JUMALAN SANA, KEHOITA MEITÄ AINA ETSIMÄÄN HYVÄÄ TOISISTA, MYÖS PAKANOISTA, SAATI SITTEN TOISISTA USKONVELJISTÄ!! Olen itse käynyt kahdesti Markku Koiviston kokouksissa, ja todennut, että ihan oikein siellä JUMALAN SANAA saarnataan, ja vaikka en ole näitä kokouksia ihan omaksi paikakseni kokenutkaan, niin ei se sitä tarkoita, että haluaisin estää toisilta pääsyn niihin!! Eli kukin taaplaa tyylillään, yhdelle sopii yhdenlainen tyyli, toiselle toisenlainen. Niinkauan kuin vain KRISTUSTA JEESUSTA terveesti saarnataan, niin meidän Kristittyjen pitäisi puhaltaa yhteen hiileen.

Mark 9:38-41 "Johannes sanoi hänelle: "Opettaja, me näimme erään, joka ei seuraa meitä, sinun nimessäsi ajavan ulon riivaajia; ja me kielsimme häntä, koska hän ei seurannut meitä". 39 Mutta Jeesus sanoi: "Älkää häntä kieltäkö; sillä ei kukaan, joka tekee voimallisen teon minun nimeeni, voi kohta sen jälkeen puhua minusta pahaa. 40 Sillä joka ei ole meitä vastaan, se on meidän puolellamme. 41 Sillä joka antaa teille juodaksenne maljallisen vettä siinä nimessä, että te olette Kristuksen omia, totisesti minä sanon teille: se ei jää palkkaansa vaille."
  3. Totta töriset.