Tiedostatko itsessäsi

Profeetta 3

Olevat synnit, vaan annatko ne pesiintyä?

Huomaatko itsessäsi olevan katkeruuden, kateuden, rakkaudettomuuden, piikikkyyden, pitkävihaisuuden, vihan, kaunan, itsekyyden,itsekeskeisyyden, anteeksi antamuuden, arvostelun, tuomio hengen.

Ahtauden Hengessä, joka sairastuttaa ihmisen.

Jeesus on Vapauden anttaja, Raikkaan Hengen antaja, Hänessä on Rauha.

Millä tavalla sitten pääsemme tähän tilaan, antamalla tilat Jeesuksen puhdistettavakasi.

Ei ihminen itseään voi puhdistaa, Jeesus tekee sen.

Hänhän meni ristille meidän syntiemme tähden, eikö Hänellä olisi myös avin meidän sisimpäämme.

Kun, me taivutamme tahtomme meille annettin oma vapaa tahto, pitättää synnit itsellämme.
Jos emme taho luopua synneistä ja niistäkin synneistä, joita emme tiedosta.

Tahotko tulla vapaaksi? Mene Jeesuksen eteen.

Pikkuhiljaa vapaudut, ei se käy hetkessä.

Mutta, kun vapaudut pääset avaralle paikalle ja tunet itsesi vapaaksi, eikä mikään pahan pahan palava nuoli sinua enään satuta.

13

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsessäni läheskään

aina ja kaikkia en varmaan koskaan, vain sitämukaa kun Pyhähenki näyttää minulle todeksi syntini, ja jos ymmärrän pyytää parannuksen armoa ja sitä että näytä minulle syntini.

Olen matkalla kohti täydellisyyttä askel kerrallaan.

• luulla olevani

hyvä, kunnes Jeesus tuli ja näytti minulle totuuden ja sain huomata, että olin kaukana hyvästä:).

Niin suuri on Jumalan armo, että sain kasvatuksen Jumalan tuntemiseen ja sain tulla asumaan hyvään, eli sain tulla Jeesuksen ruumiin jäseneksi ja se on muuttanut minua enemmän ja enemmän Jeesuksen kaltaisuuteen, mutta tie on vielä kesken, se tie jolla me katsomme Jeesukseen ja muutumme.

• Samat kokemukset

ja fiilikset Rahikaisella.

• Kyllä, Jumalan Henki aina paljastaa minulle joka päivä jonkun virheen luonteesssani tai ajatustavoissani, jota sitten aina päivän aikana korjataan eri tilanteita läpi käymällä.

• Profeetta 3

Minulla itselläni on ollut kova puhdistustyö Jeesuksen suorassa puhdistus työssä olen joutunut tekemään parannusta. Ja palamaan tulessa.

Kaiken moiset synnit kerkesivät minuun pesiytyä.
      Ehkä, minä suorassa nuhtelussa pääsin kuitenkin helpommalla.
      Työ olisi kestänyt varmasti vieläkin kauvemmin mitä se kesti, kun olin nöyrä.
      Eihän se niin ole, että kun synti otetaan pois että se heti lähtisi pois pian huomaa, että sama tapa tai muistoista tuleva synti on taas vaivaamassa.

Siksipä tulee ollakin nöyrä ja uudelleen mennä Jeesuksen luo ja tehdä parannusta.

Siksi onkin kirkoissa sanottu tehkää parannus, mutta ei kehoiteta ihmisiä huomaamaan sitä mitä syntiä on tehnyt.

Ei synti ole yksiä sama vaan silloin alkaa tapahtua, kun havaitsee synnin ja tekee todellista parannusta.

Vapautus tapahtuu sitten, kun huomaa vapautuksen tulleen.

Niinkuin mainitsin minulle oli syntejä,esimerkkinä pitkävihaisuus raamatu sanoo: älkää kantako yön yli suutumusta siinä yksi, jos niin tekee on pitkävihainen.

Taikka sitten katus jos tatoo itselleen, jotakin mitä ei ole ja menee siinä niin pitkälle tulee ajatuksin katkeraksi ja kaunaiseksikin.

Jokainen katkeruus saattaa kietoutua kavalaksi juoneksi.

Uskovakin saattaa olla toiselle uskovalle niin kateellinen toisen Hengellisistä lahjoista, että hyökää toisen eteen solvaten.
      Juuri Hengellinen kateus on se joka saa aikaan ristiriitaisuuksia.

Mutta, jos on nöyrä ja ottaa vastaa toisen saaman Hengellisen sanoman löytää viisauden ja saa siitä siunauksen itselleen.
      Antaessaan saa, kun on valmis antamaan itsestään saa lähimäiseltä itselleen.

Kaikki eivät ole kaiken opineita, siksipä näkevät silmät ja kuulevat korvat olkoot aina avoimina.
      Rikonaisuus tulee eheäksi, jotta voi työskennellä Herran Hengellisissä töissä kannattaa olla nöyrä, että puhdistus tapahtuisi nopeasti, Pyhä Henki opettajana Raamatun avulla löytää totuuden.

• on kaikki.

1. Samuelin kirja 2
        6 Herra antaa kuoleman ja antaa elämän, hän vie alas tuonelaan ja tuo ylös jälleen.
        7 Herra köyhdyttää ja rikastuttaa, hän alentaa ja ylentää.
        8 Hän tomusta nostaa halvan, hän loasta korottaa köyhän, pannaksensa heidät ruhtinasten rinnalle ja antaaksensa heidän periä kunniasijat. Sillä maan tukipylväät ovat Herran, hän on asettanut niiden päälle maanpiirin.
        9 Hän varjelee hurskastensa jalat, mutta jumalattomat hukkuvat pimeyteen; sillä mies ei omalla voimallaan mitään voi.
        10 Jotka taistelevat Herraa vastaan, ne joutuvat kauhun valtaan; hän jylisee taivaasta heidän ylitsensä. Herra tuomitsee maan ääret; hän antaa vallan kuninkaallensa ja korottaa korkealle voideltunsa sarven."

• Profeetta 3
        on kaikki. kirjoitti:

1. Samuelin kirja 2
        6 Herra antaa kuoleman ja antaa elämän, hän vie alas tuonelaan ja tuo ylös jälleen.
        7 Herra köyhdyttää ja rikastuttaa, hän alentaa ja ylentää.
        8 Hän tomusta nostaa halvan, hän loasta korottaa köyhän, pannaksensa heidät ruhtinasten rinnalle ja antaaksensa heidän periä kunniasijat. Sillä maan tukipylväät ovat Herran, hän on asettanut niiden päälle maanpiirin.
        9 Hän varjelee hurskastensa jalat, mutta jumalattomat hukkuvat pimeyteen; sillä mies ei omalla voimallaan mitään voi.
        10 Jotka taistelevat Herraa vastaan, ne joutuvat kauhun valtaan; hän jylisee taivaasta heidän ylitsensä. Herra tuomitsee maan ääret; hän antaa vallan kuninkaallensa ja korottaa korkealle voideltunsa sarven."

Emme tee mitään itse, ei emme tado tehdä parannusta Krisuksen edessä, Hän ei meitä pakota mihinkään.

Meille annettiin vapaa tahto, joka haluaa kasvaa taivastiellä hän tehköön parannusta, että tulisi vapaaksi Kristuksessa.

Jeesus on sannassaan antanut meille kehoituksen:
        Tehkää parannukseen soveliaita hedelmiä ja uskokaa siihen Ristin työ tehtiin sen tähden, että meidän sydämessämme olisi rauha.

Rauha tulee sinne, kun meillä ei ole ristiriitaa oman lihamme kanssa.

Jeesus antaa meille vain rakkautta sydämeen, se oma ajatus mailma, joka vääristää suorat tiet.

Mitä enemmä meissä on syntiä stä vaikeampaa on kulkea taivastietä, joka on kapea ja suora.

Nöyrtyen Jeesuksen eteen vapaudumme taakoista, jota meidän ei tarvitse kantaa.

Tekemällä paranusta Jeesuksen edessä löydämme taivastien ja rikkonaisuus tulee ehjäksi, ja saamme iloita ja olla vapaita.

• Herra on neuvonut sinulle
        Profeetta 3 kirjoitti:

Emme tee mitään itse, ei emme tado tehdä parannusta Krisuksen edessä, Hän ei meitä pakota mihinkään.

Meille annettiin vapaa tahto, joka haluaa kasvaa taivastiellä hän tehköön parannusta, että tulisi vapaaksi Kristuksessa.

Jeesus on sannassaan antanut meille kehoituksen:
        Tehkää parannukseen soveliaita hedelmiä ja uskokaa siihen Ristin työ tehtiin sen tähden, että meidän sydämessämme olisi rauha.

Rauha tulee sinne, kun meillä ei ole ristiriitaa oman lihamme kanssa.

Jeesus antaa meille vain rakkautta sydämeen, se oma ajatus mailma, joka vääristää suorat tiet.

Mitä enemmä meissä on syntiä stä vaikeampaa on kulkea taivastietä, joka on kapea ja suora.

Nöyrtyen Jeesuksen eteen vapaudumme taakoista, jota meidän ei tarvitse kantaa.

Tekemällä paranusta Jeesuksen edessä löydämme taivastien ja rikkonaisuus tulee ehjäksi, ja saamme iloita ja olla vapaita.

elämän tien.

Psalmit 16
        7 Minä kiitän Herraa, joka on minua neuvonut; yölläkin minua siihen sisimpäni kehoittaa.
        8 Minä pidän Herran aina edessäni; kun hän on minun oikealla puolellani, en minä horju.
        9 Sentähden minun sydämeni iloitsee ja sieluni riemuitsee, ja myös minun ruumiini asuu turvassa.
        10 Sillä sinä et hylkää minun sieluani tuonelaan etkä anna hurskaasi nähdä kuolemaa.

11 Sinä neuvot minulle elämän tien; ylenpalttisesti on iloa sinun kasvojesi edessä, ihanuutta sinun oikeassa kädessäsi iankaikkisesti.

• kuuluu yleensä

uskon alkuaikoihin sitä olen itsekin kokenut, Herra onneksi kasvattaa ja näyttää typeryytemme, syntimme.

Niinhän pienet lapsetkin ovat kateellisia leluista toisille, armolahjat eivät tosin ole mitään leluja vaan ne on seurakunnan rakennukseksi eli kaikkien hyödyksi, jos tajuamme tämän emme tarvitse enää olla kateellisia, vaan kiitollisia.

• Hengelliset lahjat
        kuuluu yleensä kirjoitti:

uskon alkuaikoihin sitä olen itsekin kokenut, Herra onneksi kasvattaa ja näyttää typeryytemme, syntimme.

Niinhän pienet lapsetkin ovat kateellisia leluista toisille, armolahjat eivät tosin ole mitään leluja vaan ne on seurakunnan rakennukseksi eli kaikkien hyödyksi, jos tajuamme tämän emme tarvitse enää olla kateellisia, vaan kiitollisia.

on tarkoitettu koko seurakunnan hyödyksi ja Jeesus tietää, kuka niitä lahjoja käyttää toisten hyödyksi, kuten tekee tämä meidän rakas profetta3. Kiitos sinulle profeetta, että jaat sitä viisautta ja käytät niitä lahjoja, jotka olet Jumalalta saanut meidän kaikkien hyödyksi.

• Profeetta 3
        kuuluu yleensä kirjoitti:

Jouduin todella Hengellisen kateuden kohteeksi silloin, kun lahjat sain.

Jopa eräskin henkilö meni toiselle puolen tietä ja syjeskeli.

Toiset taas käänsivät minulle selkänsä.
        Eräät ihmiset eivät tahtoneet olla tekemisissä minun kansani, nämä ihmiset ovat palautuneet yhteyteeni olin heitä kohtaan ymmätäväinen.

Minun osakseni tuli vain monta kertaa posken kääntäminen, lahja olisi sammunut, jos ei minulla olisi ollut suoraa voitelua Jeesukselta.

Siksipä sanon älkää koskaan sammuttako Henkeä sillä silloin voitte olla Jumalan kanssa vastakkain.

Minulle annettiin tämä kokemus, jotta voisin teille tästä opettaa.

Anteeksi anto on se, joka on kuitenkin minulla ollut ja ennen kaikkea Jeesuksen työ, jonka Jeesus antoi.

Ymmärrys heitä kohtaan, jotka lankesivat kateuteen ei ole helppoa kuolettaa lihaa, joka mieluummin antaisi samalla mitalla.

Jeesuksen Nimi on minun sydämeeni asetettu siksi, anteeksi anto on ollut ainoa tieni heitä kohtaan.

Taipuminen Jeesuksen tahtoon on kuitenkin oikea tie, ylpeys ei johda mihinkään.
        Rakkaus parantaa syvimmätkin haavat, ja avaa uusia mahdollisuuksia uskon tiellä.

Rukous on Jeesuksen nimessä tie, joka antaa tahdon taipumisen myötä rikkautta ja uusia ulotuvuukaia Jeesuksessa.

Jeesus on antanut minulle paljon ystäviä, jotka todella vilpittömästi ovat rinnallani.
        Eteenkin paras ystäväni, joka ei minua silloin hyljännyt, kuin muut selkänsä käänsivät.

• sinusta profeetta kolmonen.
        Profeetta 3 kirjoitti:

Jouduin todella Hengellisen kateuden kohteeksi silloin, kun lahjat sain.

Jopa eräskin henkilö meni toiselle puolen tietä ja syjeskeli.

Toiset taas käänsivät minulle selkänsä.
        Eräät ihmiset eivät tahtoneet olla tekemisissä minun kansani, nämä ihmiset ovat palautuneet yhteyteeni olin heitä kohtaan ymmätäväinen.

Minun osakseni tuli vain monta kertaa posken kääntäminen, lahja olisi sammunut, jos ei minulla olisi ollut suoraa voitelua Jeesukselta.

Siksipä sanon älkää koskaan sammuttako Henkeä sillä silloin voitte olla Jumalan kanssa vastakkain.

Minulle annettiin tämä kokemus, jotta voisin teille tästä opettaa.

Anteeksi anto on se, joka on kuitenkin minulla ollut ja ennen kaikkea Jeesuksen työ, jonka Jeesus antoi.

Ymmärrys heitä kohtaan, jotka lankesivat kateuteen ei ole helppoa kuolettaa lihaa, joka mieluummin antaisi samalla mitalla.

Jeesuksen Nimi on minun sydämeeni asetettu siksi, anteeksi anto on ollut ainoa tieni heitä kohtaan.

Taipuminen Jeesuksen tahtoon on kuitenkin oikea tie, ylpeys ei johda mihinkään.
        Rakkaus parantaa syvimmätkin haavat, ja avaa uusia mahdollisuuksia uskon tiellä.

Rukous on Jeesuksen nimessä tie, joka antaa tahdon taipumisen myötä rikkautta ja uusia ulotuvuukaia Jeesuksessa.

Jeesus on antanut minulle paljon ystäviä, jotka todella vilpittömästi ovat rinnallani.
        Eteenkin paras ystäväni, joka ei minua silloin hyljännyt, kuin muut selkänsä käänsivät.

Opetuksistasi kuultaa valta, eli sinä olet todella voideltu opettamaan ja kasvatettu siihen tehtävään.

• Paras!!!

!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      347
      8709
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2561
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2338
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1945
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1532
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1381
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1337
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      179
      1307
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1300
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1217
    Aihe