JEESUS KRISTUS RAKASTAA SINUA !!

Daniel 1

Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkisen elämän.(Joh 3:16).

SIINÄPÄ TEILLE, ARVON ATEISTIT, PÄIVÄN MIETELAUSE.

10

355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhngjhfhgf

järveen (iso kivi sylissä, pidä tiukasti kiinni)

• Daniel 1

JEESUS EI RAKASTA TEITÄ ATEISTIT, VAAN TAHTOO HUORATA KANSSANNE KOKO ELÄMÄN HINTAISESTA MAKSUSTA !! VAROKAA JESUSATA SILLÄ HÄN ON KIRKAS KOINTÄHTI, ITSE LUSIFEERUS !! JEESUS EI PELASTA, VAAN VIE LOBOTOMISEEN TURMIOON !! KUTEN KÄVI MINULLE ARVON ATEISTIT !!

SIINÄPÄ TEILLE, ARVON ATEISTIT, PÄIVÄN MIETELAUSE.

t. Daniel 1

• kaawk

Tämä kyllä on fAKTAA; toisinkuin aloituksenne!

• Pitää näköjään ruveta kirjautumaan, kun täällä ateistipalstalla on varkaita. Sitä se Jumalattomuus teettää !!

• Daniel 1
        Daniel-1 kirjoitti:

Pitää näköjään ruveta kirjautumaan, kun täällä ateistipalstalla on varkaita. Sitä se Jumalattomuus teettää !!

KUINKA SINÄ SYDÄMETÖN ATEISTI KEHTAAT REKISTERÖIDÄ MINUN NIMIMERKKINI OMAAN KÄYTTÖÖSI !! MUISTA ETTÄ PALAT HELVETIN LIESKOISSA TUON SYNNIN VUOKSI !!

• Niin on jumala myös epäilijöitään vihannut että vaihtoehdoksi taivaalle hän loi helvetin, jotta jokainen joka häneen ei usko kituisi helvetin tulisessa pätsissä iänkaikkisen kärsimyksen. Mutta hän rakastaa sinua. Voi, miten armollinen ja rakastava onkaan tämä kiduttaja ja tuomitsija jumala. Ah, kuinka pikkusieluinen kusipää hän onkaan! Siinä sinulle miettimistä.

• vihtuilija

"....iankaikkisen elämän"

Noinko se menee?

• r.syke

Kai tämän moni tiesikin, mutta kerrataan, koska jankutus on pänttäyksen anoppi.

Sana "iankaikkinen" suomen kielessä tarkoittaa alkujaan koko elämän ajan kestävää eli "iän kaiken".

Loputonta aikaa tarkoittavaa sanaa ei kielestämme löytynyt ollenkaan ja siksi näissä käännöksissäkin on jouduttu luomaan kielelle ennestään vieraita käsitteitä.

Mutta sen uskon kyllä, että elän koko ikäni. Ja luultavasti eläisin vaikka en uskoisikaan.

• Salainen_Agentti

Jumala on verenhimoinen lapsenmurhaaja, sillä olisihan kaikkivaltias voinut korjata tilanteen vaikkapa sormiaan napsauttamalla. Tämä ei kuitenkaan maailmankaikkeuden suurimmalle sadistille ollut mieleen, ja päätti mielummin naulauttaa oman lapsensa ristille roikkumaan.

Että sellaista "rakkauden ilosanomaa" teillä, arvon kristityt.

• Kössönöm

Ei tuossa tarinassa ole mitään tolkkua. Kun kumminkin väitätte, että jesse elää, niin mitä itkemistä tuossa sitten on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      2875
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      117
      1170
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      941
    4. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      907
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      895
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      867
    7. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      824
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      820
    9. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      143
      770
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      754
    Aihe