JEESUS KRISTUS RAKASTAA SINUA !!

Daniel 1

Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkisen elämän.(Joh 3:16).

SIINÄPÄ TEILLE, ARVON ATEISTIT, PÄIVÄN MIETELAUSE.

10

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhngjhfhgf

järveen (iso kivi sylissä, pidä tiukasti kiinni)

• Daniel 1

JEESUS EI RAKASTA TEITÄ ATEISTIT, VAAN TAHTOO HUORATA KANSSANNE KOKO ELÄMÄN HINTAISESTA MAKSUSTA !! VAROKAA JESUSATA SILLÄ HÄN ON KIRKAS KOINTÄHTI, ITSE LUSIFEERUS !! JEESUS EI PELASTA, VAAN VIE LOBOTOMISEEN TURMIOON !! KUTEN KÄVI MINULLE ARVON ATEISTIT !!

SIINÄPÄ TEILLE, ARVON ATEISTIT, PÄIVÄN MIETELAUSE.

t. Daniel 1

• kaawk

Tämä kyllä on fAKTAA; toisinkuin aloituksenne!

• Pitää näköjään ruveta kirjautumaan, kun täällä ateistipalstalla on varkaita. Sitä se Jumalattomuus teettää !!

• Daniel 1
        Daniel-1 kirjoitti:

Pitää näköjään ruveta kirjautumaan, kun täällä ateistipalstalla on varkaita. Sitä se Jumalattomuus teettää !!

KUINKA SINÄ SYDÄMETÖN ATEISTI KEHTAAT REKISTERÖIDÄ MINUN NIMIMERKKINI OMAAN KÄYTTÖÖSI !! MUISTA ETTÄ PALAT HELVETIN LIESKOISSA TUON SYNNIN VUOKSI !!

• Niin on jumala myös epäilijöitään vihannut että vaihtoehdoksi taivaalle hän loi helvetin, jotta jokainen joka häneen ei usko kituisi helvetin tulisessa pätsissä iänkaikkisen kärsimyksen. Mutta hän rakastaa sinua. Voi, miten armollinen ja rakastava onkaan tämä kiduttaja ja tuomitsija jumala. Ah, kuinka pikkusieluinen kusipää hän onkaan! Siinä sinulle miettimistä.

• vihtuilija

"....iankaikkisen elämän"

Noinko se menee?

• r.syke

Kai tämän moni tiesikin, mutta kerrataan, koska jankutus on pänttäyksen anoppi.

Sana "iankaikkinen" suomen kielessä tarkoittaa alkujaan koko elämän ajan kestävää eli "iän kaiken".

Loputonta aikaa tarkoittavaa sanaa ei kielestämme löytynyt ollenkaan ja siksi näissä käännöksissäkin on jouduttu luomaan kielelle ennestään vieraita käsitteitä.

Mutta sen uskon kyllä, että elän koko ikäni. Ja luultavasti eläisin vaikka en uskoisikaan.

• Salainen_Agentti

Jumala on verenhimoinen lapsenmurhaaja, sillä olisihan kaikkivaltias voinut korjata tilanteen vaikkapa sormiaan napsauttamalla. Tämä ei kuitenkaan maailmankaikkeuden suurimmalle sadistille ollut mieleen, ja päätti mielummin naulauttaa oman lapsensa ristille roikkumaan.

Että sellaista "rakkauden ilosanomaa" teillä, arvon kristityt.

• Kössönöm

Ei tuossa tarinassa ole mitään tolkkua. Kun kumminkin väitätte, että jesse elää, niin mitä itkemistä tuossa sitten on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      30
      4602
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3346
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3144
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      2208
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      27
      1760
    6. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      160
      1751
    7. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1748
    8. Terveiset kaivatullesi

kesän aluksi tähän ketjuun.
      Ikävä
      101
      1267
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      137
      1097
    10. Mua ei ole rengastettu, vaikka asunkin jonkun kanssa

Siihen on esteitä. Sinä taas olet rengastettu yksilö. En jaa aviovuodetta kenenkään kanssa, enkä mitään muutakaan.
      Ikävä
      14
      954
    Aihe