tequila_sunset
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
47
Sairautemme
vauvakuume se menee ohi vuodelevolla sanoo vanha viisas yksinäisyys-intoleranssi vaatii pidättäytymisestä pidättäytymis268Hiljaisuus
sateelta tuoksuva tuuli heittelee päälleni mustia ajatuksia kuin katkenneita oksia märät kellastuneet lehdet iskevät vas6107minun syksyni
syksyn kulottunut heinä maalaa maailmani maailmoista kauneimmaksi kuolevat lehdet koristavat tieni vesi ja räntä myrsk476Tuuleen piirsin
tuuleen piirsin kauneimman sydämen kaipauksen kaaren kyynelten jäljet ne lähetän omalleni ilmojen kannettavaksi että6316Huomenta rakas
aamun ensimmäinen kahvi maitoa vain, ei sokeria sanomalehti levällään lukulasit nenänpään varassa tiimarista ostetut ed8599Napaa myöten
putosin katolta toisten tyhmien lailla yrittää nyt pysyä lumikolaan turvaten märällä kaltevalla pellillä ja se avuttom12267Ikuisuuteen
meidänkin rakkautemme on ikuista hetken aikaa se vaelsi eteenpäin rauhallisesti muista välittämättä kuin mammutti kivik6168Huojuva talo
huojuva talo rakkauden tyyssija kukkulan laella raudoitettu betonijalka murentunut pyöreiksi kiviksi laakerin kuuliksi13422Odotan
odotan sinua odotan kuin haavan lehti kesäyön huokausta kuin rannan kivi aallon hyväilyä tai kasteinen ruoho aamuauri6248Tule
tule loppukesän tuoksuina seipäillä kuivuneiden heinien tuleentuvan viljan tule aamusumujen aikaan lintujen noustessa s15269Sinä tulit
tuska ja ahdistus vain sinun vuoksesi en ikinä opi varautumaan enkä osaa valmistautua en tähän, en koskaan sinä vain v8364Rakastanko
' rakastanko rakastanko oikeasti palvonko maata sinun jalkojesi alla olenko valmis kuolemaan rakkautesi tähden en minä6306Talviuni
valkoinen hiljaisuus talven painava peitto rakkauden horros tunteiden talviuni on hiljentänyt äänet vaientanut huokauks8265Ikäväni
kirjoitan ikäväni kaipauksen sanoista huokauksista, kyynelistä punon kultaista nauhaa reittini merkiksi sitä nauhaa s8407Miksi
ajatusten rinki pään täyttävä ahdistus sydän rintakehän vankilassa takoo kylkiluiden kaltereita kukaan ei voi tietää ei18527Muistojen maisema
kesän aurinko toiveena tulevasta tämä hetki harmaata loskaa eilisen muistot rauhoittuneet valkoiseksi talveksi jäähelm11342Tämä ei riitä
hellin käsin kannattelen sinua rakkaani poimin kaipauksesi sanoja ahmin rakkautesi ajatuksia tunkeudun rivinväleihin ku7244Kosketa
sinä rontti suukottelet nenääni joskus vähän imaiset jätä se rauhaan suurikin se on ja minua nolottaa mutta kun samalla6233Olenko kertonut
olenko koskaan sanonut mitä kasvosi ovat minulle miten katseeni hyväilee silmiesi muotoa amorin jousen kaarta suudeltavi10416Kuvajainen
peilikuva ikkunassa taustana syksyinen pimeys tuulen valitus ja kylmät kyyneleet jotka ropisten lyövät vasten kasvoja ku13450