Vapaa kuvaus

Aloituksia

47

Kommenttia

47

1. Kyyneleet

kuumat kyyneleesi poskiemme välissä suolaisina huulillani sanot että lähelläni on hyvä olla en vastaa kyyneleet eivät
    Rakkausrunot
    24
    653
  2. Huomenta rakas

aamun ensimmäinen kahvi maitoa vain, ei sokeria sanomalehti levällään lukulasit nenänpään varassa tiimarista ostetut ed
    Rakkausrunot
    8
    598
  3. Miksi

ajatusten rinki pään täyttävä ahdistus sydän rintakehän vankilassa takoo kylkiluiden kaltereita kukaan ei voi tietää ei
    Kirjallisuus
    18
    527
  4. Kuvajainen

peilikuva ikkunassa taustana syksyinen pimeys tuulen valitus ja kylmät kyyneleet jotka ropisten lyövät vasten kasvoja ku
    Rakkausrunot
    13
    449
  5. Yksinäisyyden näyttämö

aamuöiset kadut ihmisvirran kuivuneet kanavat todistavat yksinäisyyden kertovat sen tuhannella ja välittävät eteenpäin a
    Rakkausrunot
    16
    448
  6. Rakkauden voima

minä ymmärsin rakkauden voiman elämää synnyttävän kun kohtasin sinut nousi elämäni aurinko neitseelliselle taivaalle jo
    Rakkausrunot
    15
    435
  7. Joutsenten matkassa II

pääni yllä syystaivasta vasten näen palaavat joutsenet kauniissa muodossaan pareittain toisiinsa sitoutuneina kuinka h
    Rakkausrunot
    18
    430
  8. Huojuva talo

huojuva talo rakkauden tyyssija kukkulan laella raudoitettu betonijalka murentunut pyöreiksi kiviksi laakerin kuuliksi
    Rakkausrunot
    13
    422
  9. Olenko kertonut

olenko koskaan sanonut mitä kasvosi ovat minulle miten katseeni hyväilee silmiesi muotoa amorin jousen kaarta suudeltavi
    Rakkausrunot
    10
    416
  10. Ikäväni

kirjoitan ikäväni kaipauksen sanoista huokauksista, kyynelistä punon kultaista nauhaa reittini merkiksi sitä nauhaa s
    Rakkausrunot
    8
    406
  11. Käytkö usein täällä

saanko luvan? huh, onpas hän kaunis näin läheltäkin katsottuna käsi tuonne taakse hakasten korkeudelle ja toisella sopi
    Rakkausrunot
    12
    398
  12. Joutsenten matkassa

joutsenten matkassa halki tuntureiden maan vain kerran sain kohdata sinut eikä maailmani palannut ennalleen kairojen r
    Kirjallisuus
    11
    367
  13. Sinä tulit

tuska ja ahdistus vain sinun vuoksesi en ikinä opi varautumaan enkä osaa valmistautua en tähän, en koskaan sinä vain v
    Rakkausrunot
    8
    363
  14. Rakkauden tuli

sinun rakkautesi polttaa minua tulena koska se ei ole sallittua rakkautta se liekki on lämmin ja niin kaunis etten voi
    Rakkausrunot
    9
    360
  15. Notta akaksi

soot vissihin taloosen tytär äitimuori käski sitä tierustelemahan eikä se muuta sanonukkaan notta siinä mieles asiat on
    Rakkausrunot
    8
    348
  16. Muistojen maisema

kesän aurinko toiveena tulevasta tämä hetki harmaata loskaa eilisen muistot rauhoittuneet valkoiseksi talveksi jäähelm
    Rakkausrunot
    11
    342
  17. Hunnutettu nainen

miksi tulet uniini nainen valkoisessa hunnussa kuka olet miksi palaat vierelleni lukemattomat kerrat olen herännyt toi
    Rakkausrunot
    8
    340
  18. Rakkauden matematiikkaa

rakkauden kuvaaja alkaa origosta nousee eksponentiaalisesti kulmakerroin ääretöntä hipoen kunnes vuosien myötä kasvu hid
    Rakkausrunot
    8
    340
  19. Katseet

meidän hetkemme kesti sekunnin korkeintaan kaksi kun katseet kohtasivat sinä hymyilit minä häkellyin vielä ovelta katso
    Rakkausrunot
    9
    332
  20. Tuuleen piirsin

tuuleen piirsin kauneimman sydämen kaipauksen kaaren kyynelten jäljet ne lähetän omalleni ilmojen kannettavaksi että
    Rakkausrunot
    6
    315