otseri55
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Siviilisääty: Varattu
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 11 kommenttia
- Meitä miehiä ja mieltymyksiä riittää niin moneen lähtöön että ei mitään huolta.
Uskoisin että suurempi osa miehistä tykkää enemmän ylipainoisista kuin alipainoisista.
Ainakin minä. Ja puhtaus siinnä nuolemisessa se A&O.
Tsemppiä! - Samaa mieltä.Tyhmä tyyppi se joka tissin puuttumisen antaa vaikuttaa.Kannattaa mainita tosiaan hyvissä ajoin niin ei tule yllärinä pahaan aikaan.
Tsemppiä! - Minusta yliarvostetaan isoja rintoja.Varsinkin kun nainen alkaa olla keskiiässä on pienet tissit usein vielä ihan nätit mutta isot roikkuu jo navan tietämillä.Iso pylly on ihanan näköinen katsellä. ;O)
- Mieluummin muutama kilo ylipainoa kuin alipainoa.
Kuivahko alipainoinen nainen on sairaan näköinen,kun taas pikkuinen ylpaino vain usein korostaa naisen kauneutta.
Makuasioitahan nämä vain on. - Sekin ihmetyttää että tatuointeja teetetetään selkäpuolelle.
Eihän ne edes itse niitä sieltä voi ihailla kun niistä niin tykkää, vai eikö tykkääkkään ? miksi sitten tehdä?
Helpompi katsella kuvia jostain tapetista tai kirjasta. - Autovahalla lähtee helposti
- Säälittää melkein se naisesi.
Ajattelehan missä kohtaa sen pää on rakastellessa.
Miten suutelet sitä seisaallaan?
Varsin omituiset on asennot. - Ihan samaa mieltä kanssasi.
- Pitkiltä miehiltä sinun on suukot hyppimällä otettava. ;O)
Minusta on paras mahdollinen pituus kun kumppani on suunnilleen saman mittainen.
Seisaaltaan suutelu ja yleensä kaikenlainen läheisyys on silloin helpompaa molemmille.
Rakastellessakin jos on mies paljon pitempi niin naisen suutelu samaan aikaan vaatii melkoisia taivutuksia. - Ettei sitten ne mieltymykset tuosta vielä luiskahtaisi liian nuoriin??!!
- Aika rohkeaa alkaa ketään rosvoksi haukkumaan jos ei varmasti tiedä.