kaljami2

kaljami2 profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

vaalea rauhallinen nallekarhu mul on 9 vuotias poika joka asuu mun luona ja sit vielä 8 vuotias tyttö joka asuu äitinsä luona ja 3 vuotias tyttö joka asustelee myös äitinsä luona luona nykyään olen varattu vippi myönnetty 18.helmikuuta 2009 Koulutus: Peruskoulu Ammatti: Muu Työskentelen: kuljetus ala Ase tai siviilipalvelus: suoritettu Siviilisääty: --- Lapset: Olen ylpeä vanhempi IRC: linsekuski Hakusanat: koira, sakemanni, asuntovaunu

Liittynyt 24v sitten
2 aloitusta · 9 kommenttia
12 § (21.7.2006/700)
Tupakointi on kielletty:

1) päiväkotien lapsille ja oppilaitosten oppilaille tarkoitetuissa sisätiloissa sekä niiden pääasiassa kahdeksaatoista vuotta nuoremmille tarkoitetuilla ulkoalueilla;

2) virastojen ja viranomaisten sekä niihin verrattavien julkisten laitosten yleisölle ja asiakkaille varatuissa sisätiloissa;

3) sisätiloissa järjestettävissä yleisissä tilaisuuksissa, joihin yleisöllä on esteetön pääsy;

4) yleisten kulkuneuvojen sisätiloissa; sekä

5) työyhteisöjen yhteisissä ja yleisissä sekä asiakkaille tarkoitetuissa sisätiloissa, jollei jäljempänä toisin säädetä.

Jos elinkeinonharjoittaja sallii tupakoinnin ravitsemisliikkeensä ulkona olevassa tarjoilutilassa tai muualla ulkona hallinnassaan olevalla alueella, hänen on huolehdittava, ettei tupakansavu kulkeudu sieltä avoimen ikkunan, oven, muun aukon tai ilmanvaihdon kautta ravitsemisliikkeen sisätiloihin.
nartut on rita ja mira