Sinkkumiehet, kelpaakos

teille???

2:n alle kouluikäisen lapsen Sinkkuäiti?????

6

418

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ATMi

      Ei.

      • hoh-hoijaa

        En tarkoittanut tietenkään että sulla olisi saumaa tuohon kahden lapsen äitiin..


      • Korian
        hoh-hoijaa kirjoitti:

        En tarkoittanut tietenkään että sulla olisi saumaa tuohon kahden lapsen äitiin..

        Rehelinen vastaus. Nainen elää omaa perheidylliään, ja itse koen etten kuulu sen osaksi.

        Olen lapseton sinkku, ja kiinnostunut kaltaisestani seurasta eli toisesta lapsettomasta sinkusta, jonka kanssa voi ajatella yhteistä elämää ihan puhtaalta pöydältä ilman edellisten suhteiden velvollisuuksia/rasitteita, sekä myös omia lapsia.

        En halua perhettä vain velvollisuudentunnosta, vaan olla myös osa sitä...


    • kelpaa ei lapset ole ongelma jos on itellään lapsia niin ymmärtää lapsiperheen arkea paremmin itelläni kolme lasta joista yksi asuu mun kanssa ja olen huomannut että naisille ei kelpaa yh-mies

      • yhtä treffannut

        Olin tässä parilla treffeillä yhden isukin kanssa.

        Tosin, kun menin treffeille, oletin, että miehellä ei ole lapsia. Profiilissa ei ollut niistä mainintaa ja hän itse haki lapsetonta naista, joten siitä oletin, että hänelläkään ei lapsia ole.

        No treffeillä ilmeni, että niitä on.

        Toisilla treffeillä sitten uskaltauduin uteleemaan enemmän lapsista, ja kysyin heidän ikiään. Kävi ilmi, että niitä onkin kolme! Ed. kerralla puhui kahdesta. Ja että nuorimmalla, joka on parin kuukauden ikäinen, on eri äiti kuin näillä kahdella vanhemmalla.

        Mies joi itsensä täysin humalaan tokilla treffeillä.

        Yhden kerran kommentoi naismenestystää, että "eihän kukaan tällaista kolmen lapsen isää ota".

        No en ottanut minäkään. Lapset periaatteessa eivät olisi olleet este. Eivät edes asu isällään.

        Valehtelu ja salailu oli. Ja se kännien veto treffeillä. Muutenkin puheista selkeni, että joka viikonloppu tulee kunnon saunakaljat otettua, ja kyseisellä kerralla herra omasta mielestään joi "vähän" kun kittasi vain viiniä, siideriä ja olutta, eli ei mitään väkeviä.

        (Emme sekstanneet.)


        Mutta: en viitsinyt tuolle miehelle sitten syntyjä syviä selitellä. Sanoin, että ei kiinnosta. En ihastunut (mitä en tehnytkään). Luultavasti väittää minustakin, että ne lapset oli se syy, että hän ei kelvannut....


    • sinkkumies 29v

      Olisimme liian erilaisissa elämäntilanteissa. Yksinhuoltajanaisissa on paljon mukavia, kivoja ja kauniita naisia, mutta vaikka joku sellainen olisikin kiinnostunut minusta (sen kun näkiskin), epäilen, että elämiä olisi aika vaikea yhteensovittaa. Kokemusmaailmakin on niin kovin erilainen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      337
      3357
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2063
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1652
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1487
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1356
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1101
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1091
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      85
      1064
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      149
      925
    Aihe