Sinkkumiehet, kelpaakos

teille???

2:n alle kouluikäisen lapsen Sinkkuäiti?????

6

500

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ATMi

Ei.

• hoh-hoijaa

En tarkoittanut tietenkään että sulla olisi saumaa tuohon kahden lapsen äitiin..

• Korian
        hoh-hoijaa kirjoitti:

En tarkoittanut tietenkään että sulla olisi saumaa tuohon kahden lapsen äitiin..

Rehelinen vastaus. Nainen elää omaa perheidylliään, ja itse koen etten kuulu sen osaksi.

Olen lapseton sinkku, ja kiinnostunut kaltaisestani seurasta eli toisesta lapsettomasta sinkusta, jonka kanssa voi ajatella yhteistä elämää ihan puhtaalta pöydältä ilman edellisten suhteiden velvollisuuksia/rasitteita, sekä myös omia lapsia.

En halua perhettä vain velvollisuudentunnosta, vaan olla myös osa sitä...

• kelpaa ei lapset ole ongelma jos on itellään lapsia niin ymmärtää lapsiperheen arkea paremmin itelläni kolme lasta joista yksi asuu mun kanssa ja olen huomannut että naisille ei kelpaa yh-mies

• yhtä treffannut

Olin tässä parilla treffeillä yhden isukin kanssa.

Tosin, kun menin treffeille, oletin, että miehellä ei ole lapsia. Profiilissa ei ollut niistä mainintaa ja hän itse haki lapsetonta naista, joten siitä oletin, että hänelläkään ei lapsia ole.

No treffeillä ilmeni, että niitä on.

Toisilla treffeillä sitten uskaltauduin uteleemaan enemmän lapsista, ja kysyin heidän ikiään. Kävi ilmi, että niitä onkin kolme! Ed. kerralla puhui kahdesta. Ja että nuorimmalla, joka on parin kuukauden ikäinen, on eri äiti kuin näillä kahdella vanhemmalla.

Mies joi itsensä täysin humalaan tokilla treffeillä.

Yhden kerran kommentoi naismenestystää, että "eihän kukaan tällaista kolmen lapsen isää ota".

No en ottanut minäkään. Lapset periaatteessa eivät olisi olleet este. Eivät edes asu isällään.

Valehtelu ja salailu oli. Ja se kännien veto treffeillä. Muutenkin puheista selkeni, että joka viikonloppu tulee kunnon saunakaljat otettua, ja kyseisellä kerralla herra omasta mielestään joi "vähän" kun kittasi vain viiniä, siideriä ja olutta, eli ei mitään väkeviä.

(Emme sekstanneet.)

Mutta: en viitsinyt tuolle miehelle sitten syntyjä syviä selitellä. Sanoin, että ei kiinnosta. En ihastunut (mitä en tehnytkään). Luultavasti väittää minustakin, että ne lapset oli se syy, että hän ei kelvannut....

• sinkkumies 29v

Olisimme liian erilaisissa elämäntilanteissa. Yksinhuoltajanaisissa on paljon mukavia, kivoja ja kauniita naisia, mutta vaikka joku sellainen olisikin kiinnostunut minusta (sen kun näkiskin), epäilen, että elämiä olisi aika vaikea yhteensovittaa. Kokemusmaailmakin on niin kovin erilainen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      74
      6364
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      41
      5438
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      62
      4279
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      76
      4159
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      67
      3911
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      78
      1261
    7. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      328
      1105
    8. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      60
      1070
    9. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      32
      890
    10. Toivotko, että

Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?
      Ikävä
      62
      831
    Aihe