missä luuraa syvälliset ystävät

turkkusesta

tahtoisin niin kovin, lisää ystäviä,joiden kanssa voisi puhua...melkeempä kaikesta.

Sellaista ystävää,jolle voi kertoa murheen ja saada siihen toisen mielipiteen ja kommentin ilman minun mielistelyä,antaa omaa näkökantaa asioihin ja yhdessä ratkoa ja löytää ongelmiin vastauksia. Ja ihmistä, joka uskaltaa kertoa arimpiakin asioita luottaen. Minusta ei ole loukkaavaa sanoa omaa mielipidettä ja sanoa, että katso peiliin, jos on kerran sitä mieltä.

Kavereita kyllä löytää suht helposti,mutta tämän tyylinen keskustelu on sitten jo harvinaisempaa antia.

Vaatimukseni on vain tuo edellä mainittu, enkä käännä selkääni kenellekkään ulkonäön, luonteen,ammatin takia.

Samalla paikkakunnalla olisi tietty kiva asua.

Voisiko täältä palstalta löytää ihmistä joka ajattelisi samoin?

7

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n. 83

      tääl ois yks turkulainen..minkäs ikänen oot?? ooks nainen vaiko mies??

      • unohtuipa

        olennaisuuksia eli olen nainen ja parin kympin paremmalla puolella porskutellaan hyvää vauhtia:)


      • turku vm.83
        unohtuipa kirjoitti:

        olennaisuuksia eli olen nainen ja parin kympin paremmalla puolella porskutellaan hyvää vauhtia:)

        ok... noh tääl ois sit yks... =D


    • petroli

      ...on varmaan monella. Kyse on vain löytämisen vaikeudesta, ja sitten käytännön tasolla myös etäisyyksistä... Mikään ei täysin korvaa sitä, että voi nähdä ja jutella samassa ajassa ja tilassa elävän, lihaa ja verta olevan ihmisen kanssa. Vaikka s-postit ym. tietysti jotain auttaa. Itse olen Tampereella, tänne vastikään muuttanut. Ja ikää pyöreät 30.

    • tääl ois vielä yksi ystävä tarjolla olen 32v mies turusta

    • Fito

      Minä uskon et tältä sivultolta löytää ystäviä, yhden olen tainnut jo löytääkin, myös mieheni aikanaan löysin netistä =) Olen myös alta 30 v. naispuolinen. Ja haluaisin ystävän joka kuuntelee ja on mukana iloissa ja suruissa. Jos kiinnostaa niin mailaa [email protected]

      • toivotontako......

        mä en oo kyl löytäny....vaiks yritetty on..parin kans jotai pientä juttuu ollu. tai pari kertaa kirjoteltu siihe ne on jääny sit. en tie oisko ite pitäny kirjotella vaa enempi mut miettii sit taas nii et ei viiti häiritä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      334
      3290
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2043
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1632
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1467
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1346
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1084
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1081
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      83
      1033
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      148
      902
    Aihe