Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jle-66
jle-66
jle-66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vauva pelastuu kuollessaan ilman kastettakin. Todella ihmettelen millainen jumalkuva on ihmisillä, jotka kuvittelevat Jumalan tuomitsevan vauvoja helvettiin, vain ettei joku syntinen leupäpappi heitä ehtinyt kastaa..
Järki hoi!
15.09.2009 21:08
Eikö vl-äitejä olla jo tarpeeksi lyöty?
Miksi sinäkin haluat loukata heitä?
Eikö mielestäsi vl-äitejä halveksita jo muutenkin riittävästi?
Epäilemättä halusit aloituksesi merkityksen muualle, mutta vl-äiteihin se tosiasiassa kohdistuu. Jos heitä auttaa haluat, tuolla tavalla teet heille vain suuren karhunpalveluksen.
15.09.2009 21:04
..vauvan epäuskoa perustella?
Et kai luule että pelastus olisi taikauskoisessa päänkastelussa? Vauvakaste on taikauskoa siinä missä vl-mantrakin.
15.09.2009 20:57
Asiantuntijoiden mukaan useita. Homokulttuuriin kuuluu erottamattomasti holtittomat kontaktit ihmisiin, joita he tuskin edes tuntevat.
Löysin yhden Paavalin mielipiteen jälleen homoudesta. Hän käyttää ilmaisua "miehimys". Jälleen voimme ottaa esille kysymyksen, mikä oli se paavalin "piikki", joka häntä vainosi. Oletettu homous?
1.Tim.
1:9 ja tiedetään, että lakia ei ole pantu vanhurskaalle, vaan laittomille ja niskoitteleville, jumalattomille ja syntisille, epähurskaille ja epäpyhille, isänsä tappajille ja äitinsä tappajille, murhamiehille,
1:10 haureellisille, miehimyksille, ihmiskauppiaille, valhettelijoille, valapattoisille ja kaikelle muulle, mikä on tervettä oppia vastaan -
15.09.2009 18:31
ja viisastella. Tarkoitus oli kirjoittaa anarkia, ei anargia..
14.09.2009 18:54
Ettei ainakaan poliitikon kannata julkisesti sanoa mitään homoja ja homoutta vastaan. Mediassa oleva laaja homojen hyväveliverkosto ei jätä kostamatta = poliittinen itsemurha.
****Oletko sä miettinyt, että kun homous on ollut pakko salata, pitkäaikaisen, elämänmittaisen parisuhteen löytäminen ja vaaliminen on ollut tosi vaikeaa aikaisempina aikoina. Ei ole ollut mahdollista elää normaalisti ja hoitaa parisuhdetta kuten heteroilla on ollut.****
Olen nähnytkin sen. Ja senkin olen nähnyt kuinka joku, saadessaan salaisuudesta vihiä, ei ole epäröinyt kiristää heitä tiedollansa. Seurauksena molempien kuolema..
14.09.2009 18:39
Ja se on minusta kohtuutonta,
14.09.2009 18:15
Otit esiin asian, joka jää/jätetään huomiotta.
*** me homot haluamme ihan sama akuin te heterotkin: rakkaussuhteen, liiton joka kestää läpi elämän****
Tuo on inhimillinen asia, johon katsoisin teilläkin olevan oikeuden...
14.09.2009 18:13
Muistaakseni asiasta on tehty tutkimuskin. Sen mukaan keskivertosuomalaisella heterolla on enintään kymmenen partneria elämänsä aikana.
Homouteen näyttää liittyvän sairaalloisen korostunut -kiima.
14.09.2009 18:09
Miksi homokulttuuriin liittyy partnerien hurja vaihtuminen, olen lukenut, että yhdellä homolla voi olla elämänsä aikana yli kaksituhatta seksipartneria.
14.09.2009 00:02
Tuo homojuttu vain pitäisi saada jotenkin päivänvaloon. Ihan kuin aikoinaan viinan myynti luvalliseksi valtion monopoliksi.
Kun se homokulttuuri on nyt maan alla, sen ympärillä muhii myös kaikenlainen sairas alistaminen ja jopa -rikollisuus?
Tottakai ymmärrän, ettei se ole tahtojuttu, vaan syntymäominaisuus.
14.09.2009 00:00
Tiesit varmaan jo ennen kuin kysyitkään, että vl-tytöt ovat ihan tavallisia ihmisiä. Tuntevia ihmisiä, niin kuin muutkin. Joten - kaikki on mahdollista.
13.09.2009 23:55
Kuinka läheltä sitä tuskaa olen seurannut.
Lisäksi näin, että homous ei jää ainoaksi vinksaukseksi heillä. Yleensä Homot ovat hyvin vihamielisiä nimeä Jumala kohtaan, miksi?
13.09.2009 23:50
Tiedän ettei minun pidä tuomita homoja, koska he eivät taipumukseleen mitään voi..
Ja empaattisena ihmisenä osaan eläytyä heidän tuskaansa, kun eivät voi olla "normaaleja".
Minulle nainen on maailman ihanin olento - parhaimmillaan. Ainakin minä ottaisin Jumalan rangaistuksena sen, etten näkisi naista maailman ihanimpana olentona..
Ugh, olen puhunut..
13.09.2009 23:37
...Mutta armahdettu sellainen. En näe mitään syytä poistaa lainaamaani tekstiä, joka toimii herättäjänä hyvin.
Eikö vl-liikekkin ollut alunalkujaan herätysliike?
13.09.2009 23:24
Hyvä muistutus minulle, tarkistamisen tärkeydestä..
Yleensä AINA tarkistan raamatunkohdat, jotka vl:t tuovat joko asiayhteydestään irrotettuina sitaatteina tai viitenumeroina esille..
13.09.2009 23:21
Sillä lapsena kuolleet perivät taivaan..
13.09.2009 17:17
Joten muistutanpa siitä jälleen, vuoden tauon jälkeen
13.09.2009 10:13
Alkaa muistuttamaan aitoa diktatuuria. Tosiasiassa SRK:ta voi johtaa eselleen joku yksittäinen ihminen Heikki Saaren malliin 2harmaana eminenssinä". H Saarikaan ei virallisesti johtanut liikettä, mutta tosiasiallisesti hän oli mielipidejohtaja.
10.09.2009 14:01
http://fi.wikipedia.org/wiki/Juri_Derjabin
10.09.2009 12:20
107 / 275