Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jle-66
jle-66
jle-66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mikä on bossanoovakaulus? Olen kuullut, että vl-rouvien kaulusaukot ovat kuulemma aika "antavia" nykyisin. Kehityssuunta on mielestäni posittivinen, enkä pilkkaa.
09.08.2009 15:09
Eikös se kilpailu vl-rouvilla ole siitäkin että kuka pystyy näyttämään ryntäitään eniten, nännipihan näkymättä? Min puolesta saavat kaulusaukkonsa tehdä vaikka häpykarvoitukseensa asti, sanoinpahan vain.
09.08.2009 14:56
Ei vain etunimesi ole Katariina? ;)
09.08.2009 14:18
Montako itsemurhaa onkaan tehty sen vuoksi, kun on syytetty Pyhän Hengen pilkasta? Mielestäni sellainen syyte tulisi kriminalisoida.
09.08.2009 14:12
Saimme palstalle työterveyslääkärin, että sekin puoli on nyt kunnossa :)
09.08.2009 14:10
Jesaja:
29:13 Ja Herra sanoi: Koska tämä kansa lähestyy minua suullaan ja kunnioittaa minua huulillaan, mutta pitää sydämensä minusta kaukana, ja koska heidän jumalanpelkonsa on vain opittuja ihmiskäskyjä,
09.08.2009 13:42
En yritä tehdä tästä asiasta arvovaltakysymystä sinuunkaan päin. Mutta voit ainakin lukemasi perusteella päätellä, että vl-liikkeessä on paljon korjattavaa heikkkojen ja puolustuskyvyttömien oikeusturvan osalta.
Miksi vl-usko riistää suomen kansalaisilta, hänelle perustuslaillisesti kuuluvat ihmisoikeudet? Miksi ihmisestä tulee lainsuojaton, jos hän on vähäväkinen vl?
09.08.2009 13:18
***Asioiden hengellistäminen voi viedä asiat pahaan sotkuun.
Pitäisi hieman tarkemmin miettiä toimintatapaansa, ettei asioita entisestänn pahennettaisi. ***
Lisäksi olen oppinut tällä nykyisellä tietämykselläni sen, että asioihin liittyi
monitahoisesti juuri, jo mainitsemani psykoottisuus. Ei vain hoitomiehillä.
Syntyy helposti vl-joukkopsykoosi, jota kait hoitokokouksetkin olivat?
09.08.2009 13:13
Epäloogisuus vaivaa vl-oppeja. Ehkäisyssä ei yleensä tuhota, jo hedelmöittyneitä munasoluja, kierukkaa lukuunottamatta. Mutta ehkäisy on peikko heille.
Keinohedelmöityksessä tuhotaan joka kerta, montakymmentä, jo alkanutta ihmiselämää.
Tässäkin tulee esille se vl-ajattelu, että tarkoitus pyhittää keinon. Joka on tässä tapauksessa massamurha.
09.08.2009 13:09
Jos tämä Susanna tyttönen sattuukin olemaan jonkun vl-puhvelin tyttö, tai lähisuvussa on monta vl-isokenkäistä. Kun tämä tyttönen on oppinut pienestä pitäen olevansa parempaa porukkaa kuin muut, niin osaako hän edes ajatella, että halveksitulla työläisen lapsellakin on oikeutensa?
09.08.2009 13:04
Katkeruuteni hoitomies hs:ta kohtaan on jo aikoja hiipunut. Hän oli hyväksikäytetty poloinen. Myös meidän tapauksessamme.
09.08.2009 12:54
Mutta asia oli niin vähäpätöinen, ettei sitä jutussa mainittu. Äidiltä pyydetty- ja saatu vl-siunaus oli se tärkein.
09.08.2009 12:51
Mutta se ei meihin kohdistunutta vääryyttä muuta, lisäksi tulevat sitten nämä hoitokokouksiin johtaneet ilmiannot. Ei riittänyt, että vietiin rahat, vaan lisäksi piti tuhota vielä ihmisarvo.
Näistä meihin kohdistuneista rötöksistä opin senkin, miten kammottavaa jälkeä syntyi, kun vl-oppi yhdistyi sukulaisten psykoottiseen luonteeseen. Kenellekään vl-puhvelille ei kait tullut mieleen, että psykoottisten harhojen pohjalta anteeksiantojansa jakoivat.
09.08.2009 12:45
***Mius tuli Devoit, joka kääntää vaikka koko maailman ylösalaisin, että vl-harhaliike häviää maailmasta.***
Käytän vain laillisia ja yleisesti hyväksyttyjä keinoja..
09.08.2009 12:34
Käsitykseni on, että vl:t hyväksyvät hedelmöityshoidot, olenko väärässä?
09.08.2009 12:31
***Yksittäinen tapaus ei todellakaan merkitse sitä, että tällainen menettely olisi "yleinen käytäntö".***
Pahoin pelkään, että on.
Kysymys oli isäni- ja minun tapauksessa siitä, ettei meitä noteerattu miksikään. Huomautan, että meillä oli eri jutut, aikaväliäkin oli liki parikymmentä vuotta.
Molemmissa jutuissa yhteistä oli se, että tekijä oli lähisukulainen ja vl. Lisäksi lähisukulainen oli vl-sosiaalihierarkiassa, meidän yläpuolella, joten vain heidän mielipidettään asiasta kuultiin ja uskottiin. Isäni kohdalla ylikävely onnistui, kuten oletettiinkin. Mutta ei minun kohdalla. Mius tuli Devoit, joka kääntää vaikka koko maailman ylösalaisin, että vl-harhaliike häviää maailmasta.
09.08.2009 12:28
***Seuroissa on aina opetettu, että väärintekijän tulee korvata aiheuttamansa vahinko toiselle osapuolelle ja pyytää anteeksi ennen kaikkea siltä loukatulta osapuolelta. Vrt. Sakkeus****
Jos noin on, miksi oppi ei mene perille?
Itse ja isäni olemme kokeneet mittavat taloudelliset tappiot vl-ihmisten toimesta ja homma kulki täsmälleen tuon päikkärin jutun mukaan.
Huippuna oli, että isäni sidottiin syntiin, kun uskalsi puhvelin anteeksiantaman asian ottaa esille, ettei hänelle ole puhuttu mitään. Hyvityksestä ei ollut hajuakaan.
09.08.2009 12:15
..kyseisen jutuntekijän oma kommentti asiaan.
09.08.2009 11:58
Tämän ajan ihmiset, jotka sanovat ettemme kuole kuoltuamme, ovat tehneet mukasopimuksen kuoleman kanssa.
Synnin palkka on aina kuolema. Elämän saamme vasta ylösnousemuksessa. Siinä väliajalla kuolemasta ylösnousemukseen, olemme kuolleet täydellisesti.
08.08.2009 19:16
Pirttiseurojen aikaan, öljytuijun savussa, hihhulointien takana oli monesti hapenpuutteen aiheuttama tajunnanalentuminen.
Miksi muuten, nykyisissä hyvin ilmastoiduista toimitaloissa hihhuloinnit olisivat hävinneet?
08.08.2009 12:55
117 / 275