Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jle-66
profiilit
jle-66
jle-66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mukavaa, että olen toivottu vieras taholtasi..
Olen tietoisesti pyrkinyt välttämään palstalle kirjoittelua, syytkin tiedät..
Edelleenkin odotan ihmettä, joka saisi nöyrtymään nämä itsensä ylentäneet..
Voin hyvin, kiitos kysymästä..
08.09.2008 21:39
"Jopa epäuskoiset työnantajat ottavat "pohjoisen ihmisiä" eli vl:iä ennemmin töihin kuin tavallisia. Sen itsekkin kuulin."
Tietenkin ottavat, kun tietävät miten alistettu luonne vl on. Minun mielestä työnantajat, etenkin vl-työnantajat hyväksikäyttävät näitä puolustuskyvyttömiä ihmisiä, jotka eivät saa valittaa mistään, vaikka minkälaista kohtelua olisi. Onko muuten kukaan nähnyt että ammattiliittoon kuuluminen olisi syntilistalla?
Valitettavan monesti törmään sellaiseen asenteeseen, että vl koetaan synonyymiksi, arvaa minkä kanssa..
08.09.2008 21:20
Hän ei lyönyt lyötyä.
08.09.2008 20:44
Itse koen vasta löytäneeni uskon, kun olin täydellisesti ulkona vl-ympyröistä.
Montako todellista ystävää luulet vl-ihmisissä sinulla olevan? Siellä on tosi vaikeaa erottaa aidot ystävät.
Se on luonteestasi kiinni, löydätkö ystäviä ulkopuolelta liikkeen. Mutta muista että kenelläkään ei ole parhaillaankaan kuin muutama hyvä ystävä. Jo yksikin on aarre.
08.09.2008 20:29
Vaikutat "normaalilta" ihmiseltä, joten sinun on siis mahdoton ymmärtää niitä aikoja, kun et elänyt silloin.
Hyvää yötä sinulle ja kiitokset sympatiasta ja jopa empatiasta. olisivatpa puoletkaan teikäläisistä kaltaisiasi. (Antanet anteeksi yleisykseni :)
06.09.2008 01:15
Nyt ymmärrän, kun sanot ettet ole elänyt niitä hulluuden aikoja. Metodisi ei tosiaankaan toimi.
Hoitokokoukset olivat SRK:n masinoima puhdistus, ei tosiaankaan mikään yksittäisten ihmisten yksittäinen ylilyonti. Kysymyksessä oli organisoitu vaino ja hoitomiehet olivat SRK:n lähettäminä paikalla, joille kerrottiin ilmiannot sen hetkisistä "hoidettavista".
06.09.2008 00:52
Niin..
06.09.2008 00:43
Hyväksytte menneet väkivallan teot, muka siunauksellisina..
06.09.2008 00:40
1.Timoteuksen kirje:
4:10 Sillä siksi me vaivaa näemme ja kilvoittelemme, että olemme panneet toivomme elävään Jumalaan, joka on kaikkien ihmisten vapahtaja, varsinkin uskovien.
6:12 Kilvoittele hyvä uskon kilvoitus, tartu kiinni iankaikkiseen elämään, johon olet kutsuttu ja johon hyvällä tunnustuksella olet tunnustautunut monen todistajan edessä.
Juudaan kirje:
1:3 Rakkaani! Kun minulla on ollut harras halu kirjoittaa teille yhteisestä pelastuksestamme, tuli minulle pakko kirjoittaa ja kehoittaa teitä kilvoittelemaan sen uskon puolesta, joka kerta kaikkiaan on pyhille annettu.
En usko kivoittelun tarkoittavan uskovaisten keskinäistä kilpailua.
06.09.2008 00:37
Minusta on vain tullut tosi tarkka kaikissa eri ilmaisuiden hyväksymisissä. Koska olen nähnyt, että eksytys lähtee monesti hyvin pienestä, mitättömältä näyttävistä asioista.
Anteeksi vain, mutta olen nähnyt paljon "uskovaisissa" sitä ettei sanaa usko tajuta sen varsinaisessa merkityksessä, vaan siihen on lisätty suorastaan taikauskoinen ulottuvuus.
06.09.2008 00:13
Minä jos kuka olen saanut tuta sen yleisen vl-vihan, turpiinkin on sen takia tullut. Ihmettelen itsekin sinun sijassa olleena, miten sorrun tuollaisiin yleistyksiin.
06.09.2008 00:07
Eikö sana kilvoittelu, kuvaa sitä "uskon tyotä"?
06.09.2008 00:04
Kunnioitan sitä, kun uskallat tunnustaa värisi..
Jotenkin erotin, ettet ole avaaja..
06.09.2008 00:03
Se sana on: Olla uskossa. Minun mielestä paaljon kuvaavampi sana. Sana joka kuvaa paremmin sitä tilaa, että olemme armon kerjäläisiä, suorittamisen sijaan. Tämä sana uskomassa on jälleen niitä vl kummallisuuksia. Ymmärrän kuiteskin mainiosti mitä tarkoitit, aktiivisuuttahan se kuvaa, mutta tässä tapauksessa yliaktiivisuutta.
06.09.2008 00:01
Helmasyntini..
05.09.2008 23:55
Tiedätkö mitä? Minulla on hyviä vl ystäviä vieläkin. Tosin he ehkä salaavat sen eräälle taholle päin.
Teen nyt väärin jos syytän koko vl- liikettä näistä minulle aiheutetuista kostotoimenpiteistä. Sillä kysymyksessä ovat tietyt rajatilapersoonallisuushäiriöiset ihmiset, vl-uskoisia tosin.
05.09.2008 23:55
12 v.
05.09.2008 23:51
Vl-uskovaisia. Tietenkin nyt ilmoitat, ettet ole vl? :)
05.09.2008 23:49
Kuten Jaakob sanoo: Totisesti usko ilman tekoja on kuollut, mutta toisaalla Raamatussa sanotaan, ettei armo tule työtä tekemällä. Jos tulisi se olisi palkkaa..
Tarkoitan vl termiä: Olla uskomassa.. Eikö siinä sinunkin mielestä ole tekemisen meininki? Uskohan on luja luottamus lupauksiin ja sellaiseen, jota emme näe..
05.09.2008 23:48
Varmasti, jos mahdollista olisi ollut, minut olisi poltettu roviolla. niin vahvaa viha kohtaani oli. Mutta käytännössä se oli sosiaalinen eristäminen ja kapuloiden rattaisiin lyöminen aina tähän päivään saakka.
Tosiasiassa huomasin lentäneeni Jeesuksen syliin, ettei minulle olleskaan huonosti käynyt.
05.09.2008 23:38
253 / 275