Vapaa kuvaus

Aloituksia

488

Kommenttia

5492

1. Matt.
    6:14 Sillä jos te annatte anteeksi ihmisille heidän rikkomuksensa, niin teidän taivaallinen Isänne myös antaa teille anteeksi;
    6:15 mutta jos te ette anna ihmisille anteeksi, niin ei myöskään teidän Isänne anna anteeksi teidän rikkomuksianne.

****No mihin sinä laitat ja unohdat sen , kun Jeesus antoi omilleen Pyhän Hengen valtuuksin että joille te synnit anteeksi annatte niille ne on anteeksiannettu myöskin taivaassa ja jolta ne pidätätte niiltä ne on pidätetty myöskin taivaassa. jos tuo sun kertomasi tyyli riittäis niin Jeesus varmaan suotta lainkaan antoi tuota opetustaan omilleen.****

Kuten näet matteuksen evankeliumista, voit pidättää lähimmäisesi synnit, mutta myös sinun syntisi sitten pidätetään myös ja olet tuhon oma. Tuo lainaamani kohta on muuten heti isämeidän rukouksen jälkeen.
  2. ****Haluaisin tietää missä Heino Korpela ja Devoit käyvät seuroissa? Missä heidän mielestään on jumalan valtakunta nykyään löydettävissä? ****

En käy seuroissa missään, sillä olen suoraan päämajan alainen, eli olen lammas jota itse Herra kaitsee...

Hesekiel:
    34:6 Minun lampaani harhailevat kaikilla vuorilla ja kaikilla korkeilla kukkuloilla; pitkin koko maata ovat minun lampaani hajallaan, eikä kenkään niistä välitä eikä niitä etsi.
    34:8 Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, Herra, totisesti, koska minun lampaani ovat ryöstettävinä ja koska minun lampaani ovat kaikkien metsän petojen syötävinä, kun paimenta ei ole ja kun minun paimeneni eivät välitä minun lampaistani, vaan minun paimeneni kaitsevat itseänsä, eivätkä kaitse minun lampaitani,
    34:10 Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä käyn paimenten kimppuun, vaadin lampaani heidän kädestänsä ja teen lopun heidän lammasten-kaitsennastaan, eivätkä paimenet saa enää kaita itseänsä. Minä pelastan lampaani heidän kidastansa, eivätkä ne sitten enää ole heidän syötävinänsä.
    34:11 Sillä näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä itse etsin lampaani ja pidän niistä huolen.
    34:15 Minä itse kaitsen lampaani ja vien itse ne lepäämään, sanoo Herra, Herra.
    34:17 Mutta te, minun lampaani! Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä tahdon tuomita lampaan ja lampaan, oinasten ja vuohipukkien välillä.
    34:22 niin minä tahdon vapauttaa lampaani, etteivät ne enää jää ryöstettäviksi; ja minä tahdon tuomita lampaan ja lampaan välillä.
    34:31 Niin, te olette minun lampaani, minun laitumeni lampaat, te ihmiset; minä olen teidän Jumalanne, sanoo Herra, Herra." >> Jakeen lisätiedot