Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jle-66
profiilit
jle-66
jle-66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Maailmassa vallitsee ryöstökapitalismi, jota vahan virsikirjan virsi 440 ennustaa. Surullillsta, että tavalliset matti- ja maijameikäläiset on saatu uskomaan riistokapitalismin autuuteen, vaikka todelliseen rikastumiseen on vain promillen osilla mahdollisuus.
Onko SRK ryöstökapitalismin puolella, vai tavallisen ihmisen puolella sitä vastaan?
12.06.2010 16:29
Olet ilmeisesti aika varttunut ihminen? Olen kuullut että 20-30 luvun kiihkoisänmaallisuudessa venäläiset on sijoitettu sieluvihollisen sijaan em virressä.
Oletko koskaan ajatellut että venäläinenkin on ihminen ja LÄHIMMÄINEN sinulle?
Venäläiset ovat myös eilisiä vallanpitäjiämme Huom! Venäläiset tekivät meistä kansakunnan ja loivat tänne infrastrukstuurin. Suomen sota 1808-9 oli absurdi siinä mielessä, että suomalaiset taistelivat sortajiensa ja sortovallan puolella. Se mitä valapatto tsaari teki 1800 luvun lopussa ja 1900 luvun alussa on toinen juttu. Se kertoo petollisesta tsaarista (joka polveutui englannin kuningassuvusta), eikä venäläläisistä.
Kummallista, että venäjän kansa kokee suomalaiset kaikkein luotetuimpina ja rakastetuimpina, verrattuna muihin ulkomaalaisiin. Kummallista siinä mielessä, että täällä yhä on etnistä ryssävihaa, vaikka muille jakaa.
Sitä ryssävihaa pitää SRK ja paikalliset rauhanyhdistykset edelleenkin hyvin voimissaan. Olisiko siitä syytä tehdä raportti EU-ihmisoikeustuomioistuimeen?
12.06.2010 03:27
Minulle Raamattu ja sen sanoma on ylin auktoriteetti, en ymmärrä miten voit niputtaa minut tuohon porukkaan..
Metsku sanoo olevansa ateisti, MINÄ EN
03.06.2010 21:38
Tehhäänkö sinunkaupat?
31.05.2010 00:24
Aikuinen vl, joka ei koskaan ole ollut rauhanyhdistyksen jäsen? Hyvin epäuskottavaa, koska tuon asian tiimoilta on eräskin hoitokokous käyty.
SRK:n orjat ovat lähimmäisiäni, joista välitän. Jumalakin sanoo: "Lauman kellokkaita kohtaan vihani syttyy"
Osaat kunnostautua väärän todistuksen antamisessa lähimmäisestäsi aivan kiitettävästi, joten etköhän istu työvaliokunnassa vähintään?
31.05.2010 00:23
SRK-lestadiolaisuus on diktatuuria ja harvainvaltaa siinä missä muutkin. Diktatuureihin on aina kuulunut myös orjatyö.
30.05.2010 22:05
Koska olet mitä ilmeisimmin mies, sinua ei koske pullanpaisto- ja sukankutomis orjatyövelvoite.
Oudolta kuulostaa, et ilmeisesti ole sen Rautiosaaren keikan jälkeen ollut edes rauhanyhdistyksen jäsen?
Kyllä miehetkin jonkin verran "talkoisiin" joutuvat kuitenkin osallistumaan.
30.05.2010 21:54
*****Yhdistyneet kansakunnat määritteli orjaksi kenet tahansa, jonka ei sallita vapaaehtoisesti poistua työstään.****
Sopii kuin nenä päähän. vl-pullanpaistajaäidit eivät voi laistaa orjavelvoitettaan SRK:lle.
30.05.2010 21:29
Olemme siis samalla puolella SRK-lestadiolaisuutta vastaan :)
29.05.2010 23:44
Synninpäästöt maksullisiksi,
Annan erittäin hyvän idean SRK;n käyttöön: RIPPISALAISUUS MAKSULLISEKSI. ELI JOS ET VUOSITTAIN MAKSA RIPPISALAISUUDEN PITOMAKSUA, RÖTÖKSESI ILMOITETAAN POLIISILLE.
29.05.2010 23:42
SRK on varmasti upporikas ja tulee pysymäänkin sellaisena, koska rahoittaA NYKYISENKIN "PIETARIN KIRKKONSA" ORJATYÖLLÄ. Suomen lain mukaan orajtyön teettäminen on kiellettyä. Kuka hoksaa valittaa asiasta EU:n ihmisoikeustuomioistuimeen?
29.05.2010 23:40
Jos taistelet Jumalanvaltakuntaa vastaan olet varmasti toivottomassa taistelussa. Tule voittajien (meidän) puolelle ja lopeta se kristittyjen vaino. ;)
29.05.2010 23:36
..Että tuo virsi olisi kokonaan poistettu nykyisestä virsikirjasta.
29.05.2010 23:33
Etkö tiedeä, että se on kirottu, joka muuttaa evankeliumin? Kyllä minä pysyn alkuperäisessä ilosanomassa, joka kertoo ylösnousseesta Kristuksesta.
29.05.2010 23:30
Emme ole edes tavanneet. Teuvo on eteläsuomesta ja minä pohjoissuomesta, välimatkamme on varmasti ainakin 700 km.
29.05.2010 23:26
Kiitos arviostasi, itse korjaisin siitä yhden kirjaimen. Olen mielestäni hUono uskova ihminen....
Kaikille vaan tiedoksi että löysin uskon vasta vl-liikkeestä lähdön jälkeen. Eli en ole ateisti, en sinne päinkään
29.05.2010 23:22
***olen hiljattain menettänyt uskon***
Tuo lause jo paljastaa aloittajan feikiksi. En kenenkään liikkeestä lähteneen ole kuullut käyttävän tuollaista sanamuotoa. Päin vastoin monet ,itseni mukaanlukien, ovat löytäneet uskon vasta vl-liikkeen jätettyään.
23.05.2010 10:30
2.Timoteuksen kirje:
1:9 hän, joka on meidät pelastanut ja kutsunut pyhällä kutsumuksella, ei meidän tekojemme mukaan, vaan oman aivoituksensa ja armonsa mukaan, joka meille on annettu Kristuksessa Jeesuksessa ennen ikuisia aikoja,
23.05.2010 10:22
Kylläpä kyllä, näsäviisaana edellisestä kommentista olisin voinut vääntää vitsiä, mutta minulla ei ollut pienintäkään epäselvyyttä että MIELIPITEESEENI yhdyttiin, -ei minuun..
22.05.2010 23:43
Mutta tältä palstalta tavoittaa ylivoimaisesti eniten ihmisiä jotka katsovat YLE:n ohjelmia ja pahoin pelkään - salaa.. Ja katsokoot salaa uskonveljilttään, niin kuin ennenkin, kunhan suorittavat velvoitteensa..
07.05.2010 16:20
75 / 275