Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jle-66
profiilit
jle-66
jle-66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Näithän miten halpaversio kompastui lautakasaan ;) Ei vaiskaan, Mikael (onko nimi enne?) on hyvä jätkä.
Muuten MENSA:n jäsenkin (uusi johtaja tuskin on).
Ei johtajanpalkan kadehtiminen oikeuta fuskaamaan lupamaksussa.
Muuten, minäkään en katso paljon televisiota!
07.05.2010 16:02
http://fi.wikipedia.org/wiki/Televisiomaksu
07.05.2010 15:45
..jolla osallistut puljun nimeltä Yleisradion kustantamiseen. Veikkaan että koirasi omistaja on paljon enemmän sitä piskiä kiinnostuneempi ohjelmiin. Osaako koirasi laittaa sen apparaatin päälle, josta katsoo? (huomaa, en sanonut tv:n)
07.05.2010 15:35
Kuka tietää maksaako SRK:n pääkonttori televisioluvan?
Ehkä koira ei kelpaa siksi, että siltä olisi lupatarkastajan suhteellisen mahdotonta karhuta maksamatonta lupaa..
07.05.2010 15:17
..asia ei näytä menevän kirveelläkään perille. Yle menettää kymmeniä miljoonia euroja vapaamatkustajien vuoksi vuosittain.
07.05.2010 15:15
Täällä pohjoispohjanmaalla on vanha sanonta tuollaisesta: "istua toisen perseellä tuleen".
Kuitenkin uskon suurimman osan olevan rehellisiä, jotka jo maksavat tai haluaisivat maksaa, jos se olisi nimettömänä mahdollista.
07.05.2010 15:13
meilläkin se on päällä liian paljon. Minusta 16 tuntia päälläoloa on ehdottomasti liikaa..
06.05.2010 12:10
Kuka asiaa valvoo?
Kuka voi taata että tv;n katsominen jää lapsilta alle kahden tunnin päivässä?
06.05.2010 10:12
http://www.youtube.com/watch?v=Ir0v-XP66NI&feature=related
01.05.2010 10:10
http://www.youtube.com/watch?v=JO5-hM6xKt4
01.05.2010 10:01
Oletko pannut merkille, että hän kääntää ilkeytensä muotoon "ei sietänyt totuutta"?
"Totuutta" keppihevosena käyttäen, hän saa ilkeilylleen muka jonkun hyväntyön leiman.
26.04.2010 20:09
No mukava kun kaivataan
26.04.2010 20:07
Itse olen koettanut nykyisin loistaa poissaolollani mahdollisimman paljon täältä. Monet monet kerrat täällä ollaan vedottu siihen, että jätetään tuo valheapostoli omaan rauhaansa. Muuten huomasitko etten käyttänyt aloituksessani hänen nimeään?
Näyttää olevan turha toivo, ettei vastaanväittäjiä löydy "palstapersoonalle". Ikuinen inttäminen jatkuu niin kauan kunnes palstapersoona on päässyt viimein pirun hämmennettäväksi..
25.04.2010 18:45
Tunnustan että olen luullut ettei vl-liikkeen sisällä edes ole kaltaistasi ihmisryhmää. En väitä etteikö liikkeen sisällä olisi ollut yksinhuoltajia. Luulin vain heidän tullleen "ulostetuksi" liikkestä.
25.04.2010 14:32
Hyvällä tahdolla ymmärrän sinua Jussi.
****Teuvolla saattoi olla mahdollisesti Ellenin sun muiden harhaoppien vaikutusta. Mutta kun olin rukouksessa Teuvon kanssa ja hän kertoi useiden hengenilmiöiden suhteen rukoilleensa ja paastonneensa. Hän myös itse oli sitä mieltä, että on ensin itse rukoiltava, tutkittava Raamatusta ja löydettävä "totuus" omalla kohalla kunkin asian suhteen. Tuli näkyjä, ilmestyksiä; asioista, ihmisistä, mitkä pitivät ihan perusevankeliumin suhteen paikkansa. Mutta kaikki koeteltiin ankaralla "hengen kouralla", Teuvonkin tuntien. Mutta silloin myös tunnustettiin oma syntisyys ja lihallisuus, siis viat itsessä. Vaikka Teuvo oli jo tuolloinkon kovin syyttäväinen muita kohtaan. Mutta erittäin ankara itselleen****
Tuolloin ei Teuvossa ollut vielä ainakaan ellenin oppien vaikutusta, minustakin hän vaikutti silloin raittiilta opissaan. Hänen fanaattisuutensa vain ihmetytti, hyvä ettei tappanut paastoamalla itseään.
25.04.2010 14:28
Armi ja Teuvo eivät ikinä tunnusta erehtyneensä
25.04.2010 11:34
Lue ylempi vastaukseni
25.04.2010 11:34
Olin itse vuosikausia Ellenin lumoissa ja luin kirjansa tarkkaan, liki päivittäin kerroin puhelimessa Teuvolle löydökseni ja oivallukseni kirjoista. Esim sanakäsittteet porttokirkko- ja papit ovat suoraa lainaa Elleniltä.
Koko keskeisin "Teuvon oivallus" on Teuvo kauttani ominut itselleen adventistien kantaäidiltä.
Olen merkittävässä osasyyllisyydessä Teuvon eksymiseen, kun erehdyin hänelle sen harhaoppisen ajatuksia syöttämään. En tosin uskonut, että Teuvo haluaa minua kuulla vain siksi että minun avulla pääsee gurun ja profeetan asemaan. Hän siis hyväksikäytti tietojani oman kunniansa eteen.
25.04.2010 11:33
Kenelle luulet puhuvasi nyt?
25.04.2010 11:22
Kiitoksia positiivisesta näkemyksestäsi tomumajastani..
**Siis Teuvo puhui aikanaan totta ylimaar. Ei silloin ollut ketään muuta torvea siinä suhteessa. En ainakaan kuullut missään päin Suomea. Liikuin Suomessa silloin aika laajalla säteellä, ihan maantieteellisesti. Et ymmärtänyt, kun sanoin tuon raittiin kokemuksen. Vedit sen omaan piikkiisi. Ja annoin tapahtua niin. Koska havaitsin, että olet niin innostunut taas omasta totuudestasi****
Teuvo on lahjakas ideavaras, eikä epäröi käyttää ystäviään hyväkseen nostaakseen omaa gloriaansa.
***Mutta TS:n oivallukset 20 vuotta sitten olivat ainutlaatuisia.***
Ne olivat Ellen G whiten oivalluksia
25.04.2010 11:21
76 / 275