Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jle-66
profiilit
jle-66
jle-66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
On myös raukkamaista syyttää minua teosta, jonka vain luulet minun tehneeni. Voin puhtaalla omallatunnolla sanoa etten yhtään kirjoitustasi ole koskaan poistattanut. Poistattaminenhan kertoisi etten pärjää sanallisessa väittelyssä. Minä en ole vl, joka kokee vastakkaisen mielipiteen uhaksi itselleni.
Jokainen kirjoituksesi tarjoaa minulle loistavan vastapallon, jonka avulla voin kirkastaa Kristusta.
08.03.2010 01:25
Mukavaa että pidät minua reiluna kaverina, niin pyrin olemaankin, jopa Wehaa kohtaan. En ole poistattanut kenenkään kirjoituksia, koska olen sensuuria vastaan. Törkeyksiä voisi poistattaakin jos jaksaisi jokaiseen puuttua, mutta onhan meillä sefu.
08.03.2010 01:21
Mitä väärää on uskoa Jeesuksen kuolleen minunkin puolestani, että saisin elää Hänen kanssaan paratiisissa?
Usko on luja luottamus lupaukseen, ei magiaa, joka hippakosketuksen lailla tartutetaan eteenpäin..
07.03.2010 14:39
..asian väärinpäin. Nimenomaan vl-oppi on se väärennetty evankeliumi, joka tarvitsee välimiehen välimiehen.. Ihmisen, joka on vain tomu ja tuhka. Ymmärrän vl-opin houkutuksen, koska se tarjoaa jumalallista valtaa ihmiselle. Valta turmelee, ehdoton valta turmelee ehdottomasti.
Todellisuudessa vl-uskoisilla ei ole jumalallista valtaa, vaan heidät on turmellut jo kuviteltu valta. Kuviteltukin valta riittää, jos on ihmisiä, jotka uskovat siihen, -orjia jotka eivät tajua Kristuksen vapauttaneen heidätkin ihmisoppien vallasta.
07.03.2010 14:37
Mutta Pyhän Hengen ja vl-seurakunnan väliin yhtäkuinmerkin laittaminen on mitä suurinta rienausta.
07.03.2010 13:13
Luulosi ei ole tiedonväärti. Teuvo on nimimerkki METASKEEMA.
07.03.2010 13:10
Muistaakseni ohjelma on katsottavissa yle-areenalta, jo noin tunti esityksen jälkeen. Kun tunnin maltat himoasi pidätellä, synti muuttuu synnittömäksi.
07.03.2010 11:09
Aivan impulssina ostin kärkkäiseltä digivirittimen compuutteriini. Oli niin tyrkyllä ja jostain syystä näyttää olevan menestysartikkeli ;) Olisipa ennenvanhaan ollut tuollaiseen mahdollisuus, ei ainakaan meillä oltaisi television katsomisesta kärähdetty.
Kuitenkin on ongelmia kuvassa, joka pysähtelee. Ei marmoroidu, kuten normaalidigi-tv:ssä. Olisiko kellään vinkkejä tuohon ongelmaan?
07.03.2010 10:54
Mutta on sekin täysin mahdollista, että Teuvo saa käskynsä Jeesukseksi tekeytyneeltä riivaajahengeltä.
28.02.2010 19:46
Kaikki jeesusnäyt nykypäivänä ovat eksytystä. Sitäpaitsi kukaan ei tiedä miltä Jeesus näyttää, koska alkuperäisestä Jeesuksesta ei ole tehty yhtään kuvaa. Olemme nähneet kyllä myöhemmin tehtyjä kuvia.
Erittäin tärkeästä asiasta on kysymys, en ymmärrä ved2:n vähättelyä asiasta.
Jeesus lupasi Lähettää meille Pyhän Hengen, jonka yksi olomuoto on opettaja. Ok käytettäköön siitä nimeä "keskustelu". Mutta jos itse Jeesus ilmestyy näkyvänä hahmona, silloin on kysymyksessä väärennös..
28.02.2010 19:44
..sen huomaa? Onko huomio positiivinen?
28.02.2010 10:48
***PS: Kaikki Raamatunhenkilöt ovat kuuluisia" Kaikki "kuuluisat" eivät ole, koska ovat vääriä profeettoja. ***
Selvennätkö sanomasi?
28.02.2010 10:47
***Kaikki Raamatun kuuluisat henkilöt ovat saaneet Jeesusilmestyksen ja puhuneetkin Jeesuksen kanssa suoraan, kun ovat tehtävän saaneet.****
Tämä on Raamattupalsta, joten voit tuoda niitä keskustelukohtia esiin. Miksi et tuonut? Linkki ei riitä, eikä viittaus johonkin kohtaan. Olethan osoittanut kopiointitaitosi, joten kopioi näkyviin tänne.
PS: Kaikki Raamatunhenkilöt ovat kuuluisia
28.02.2010 10:35
****käy toteen hoitomiesten kohdalla raamatunkohta:
"Room. 7:19
sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen. " ****
Voiko lääkäri tai sairaanhoitaja sanoa noin? Miksi hoitomiehellä on niin kova himo hoitamaan, jos hän tietää pahaa tekevänsä. Millainen ihminen tekee tietoisesti pahaa nauttien siitä? Vastaus: Psykopaatti.
21.02.2010 12:53
Ja kun asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä, ihmiset tiedostavat pahan olonsa ja alkavat toimia sen eliminoimiseksi..
21.02.2010 12:51
Psykopaatti kummastelee tunnereaktioita ja varsinkin toistenkin myötätuntoa uhriaan kohtaan. Psykopaatin mielestä hänen uhrinsa on halveksittava hylkiö, joka ansaistsee huonon kohtelunsa.
Nimimerkki: Veljeni vl-psykopaatti?
21.02.2010 12:48
Sorry, etten aiemmin huomannut vastata.
***VL-voi varastaa "kunhan muistaa" pyytää naapurilta anteeksi. Asianomaiselta ei tarvi anteeksi puudellä.***
Noin se menee, vaikka näyttää rienalta. Omakohtaisesti olen tuon kokenut, kun veljeni minua petti. Homman hulluuden kruunaa se, että hän on katkera minulle siitä, kun en suostu elämään kuin mitään ei olisi tapahtunut. Hän pitää asiaa kuitattuna ,kun seuroissa vilkutteli asian pois päiväjärjestyksestä.
21.02.2010 12:45
Tuo on asia, jota en lakkaa ihmettelemästä. Uhri saa halveksunnan, syyllisyyden ohella ja väärintekijä armon kunnioittavan ymmärryksen kera. Ehkä yhteiskunnallisella asemalla on suurin vaikutus?
20.02.2010 13:13
****Elävä elämä ei ole kirkossa, se on totta. Eikä elävässä elämässä saa ketään ihmistä kutsua huoraksi vaikka hän rakkautta myymällä itsensä elättää. Tai rakkautta ja rakkautta, seksiä kuitenkin.****
Muistapa kun Jeesus puolusti yleistä naista "Joka synnitön on, heittäkööt ensimmäisen kiven ( Niin, miten seurakunnan curlingturnauksessa sitten ;)
***Mutta onko kirkolla rakkautta? Edes myytäväksi asti?****
Näkyy olevan, näkyy olevan. Rahalla vl-liikekin ilmeisesti kirkon rakkauden ostaa. Se on puhdasta huoraamista kirkolta.
***Vaikka lähdettäisiin kuinka vanhalta ajalta kirkon historiassa, niin ei sieltä rakkautta löydy vaan vallanhimoa. Eikö himo ole yksi kuolemansynneistä? Keltä kirkko pyytää anteeksi? Tai kelle ripittäytyy? Onko sisäänlämpiävää koko sakki? Hys hys, ei kerrota Jumalalle.***
Olemme samaa mieltä, :Kirkko on portto..
***Hyvä että puhut roisia kieltä, ei se minua häiritse, naurattaa ennemmin, se kun ei oikein sovi sinun kielenkäyttöösi. Sinähän olet hieno ihminen. Eri se on tällainen maalaistyttö joka sanoo monesti asiat niinkuin ne ovat ja vähän päällekkin. Lapin lisää näet. ***
Krmh, Siussakkii se paha vika, että puhut leikkiä tosissais, mutta saat anteeksi. Tuttu lause, jonka olen kuullut, mutta "hieno" sanan tilalla olen kuullut sanan "huono". Jos näytän hienolta se johtuu vain yksinomaan siitä, ettet tunne minua. Nimim "sika sisälläni"
Siirsin aloitukseni Hakomajaan turvaan, koska varmaa on, että kun ylläpito huomaa asiapitoisen keskustelun täällä, se poistaa sen välittömästi. Siellä turvassa asiasta on kehittynyt hieno keskustelu
http://www.hakomaja.net/keskustelu/lainatut-ja-turvapaikka-/10528-rippi-on-rikoksen-suojelua?limit=8&start=8#10570
20.02.2010 13:05
Onko ensimmäinen kerta kun olen kamssasi täysin samaa mieltä?
***tullaan nyt sitten siihen omantunnon ääneen.., joka on Pyhän Hengen ilmoittama , Jumalan ääni ihmisessä.. Rikosta ei voi jaksaa kantaa, kuin paatumuksen rauhalla****
Paatumuksen rauha saavutetaan kätevästi ripittäytymällä..
17.02.2010 23:03
80 / 275