Vapaa kuvaus

Aloituksia

488

Kommenttia

5492

1. ****Elävä elämä ei ole kirkossa, se on totta. Eikä elävässä elämässä saa ketään ihmistä kutsua huoraksi vaikka hän rakkautta myymällä itsensä elättää. Tai rakkautta ja rakkautta, seksiä kuitenkin.****

Muistapa kun Jeesus puolusti yleistä naista "Joka synnitön on, heittäkööt ensimmäisen kiven ( Niin, miten seurakunnan curlingturnauksessa sitten ;)

***Mutta onko kirkolla rakkautta? Edes myytäväksi asti?****

Näkyy olevan, näkyy olevan. Rahalla vl-liikekin ilmeisesti kirkon rakkauden ostaa. Se on puhdasta huoraamista kirkolta.

***Vaikka lähdettäisiin kuinka vanhalta ajalta kirkon historiassa, niin ei sieltä rakkautta löydy vaan vallanhimoa. Eikö himo ole yksi kuolemansynneistä? Keltä kirkko pyytää anteeksi? Tai kelle ripittäytyy? Onko sisäänlämpiävää koko sakki? Hys hys, ei kerrota Jumalalle.***

Olemme samaa mieltä, :Kirkko on portto..

***Hyvä että puhut roisia kieltä, ei se minua häiritse, naurattaa ennemmin, se kun ei oikein sovi sinun kielenkäyttöösi. Sinähän olet hieno ihminen. Eri se on tällainen maalaistyttö joka sanoo monesti asiat niinkuin ne ovat ja vähän päällekkin. Lapin lisää näet. ***

Krmh, Siussakkii se paha vika, että puhut leikkiä tosissais, mutta saat anteeksi. Tuttu lause, jonka olen kuullut, mutta "hieno" sanan tilalla olen kuullut sanan "huono". Jos näytän hienolta se johtuu vain yksinomaan siitä, ettet tunne minua. Nimim "sika sisälläni"

Siirsin aloitukseni Hakomajaan turvaan, koska varmaa on, että kun ylläpito huomaa asiapitoisen keskustelun täällä, se poistaa sen välittömästi. Siellä turvassa asiasta on kehittynyt hieno keskustelu

http://www.hakomaja.net/keskustelu/lainatut-ja-turvapaikka-/10528-rippi-on-rikoksen-suojelua?limit=8&start=8#10570