Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jle-66
profiilit
jle-66
jle-66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mutta onneksi Jumala voimallaan on kuitenkin erottanut heidät Teuvon opista. Ilmeisesti tarpeellinen "odysseuksen harharetki" meille kaikille Teuvon kelkkaan eksyneille.
Vaaraa ei näytä olevan siinäkään suhteessa kun Teuvo suivaantuu ajan oloon jokaiseen myötäilijäänsä. Ei siis mikään expansiivinen harhautusliike.
04.11.2009 11:38
Teuvo oli aikoinaan vilpitön totuuden etsijä. Mutta mikä suisti hänet?
04.11.2009 11:16
Minun puolesta Teuvo saa kernaasti palstalla olla ja enirokin tykkää kun lukijoita ja sitä myötä mainostajia riittää.
Joka on vastaanottanut Rakkauden Totuuteen, on täysin immuuni noin ilmeiselle eksytykselle. Seriffien suitsimisyritykset vain palvelevat sitä, että joku erehtyy luulemaan että Teuvoa vainotaan ja sanomansakin olisi muka totuudellista.
Antaa kukkien kukkia, kyllä luste aikanaan erotetaan suuressa elonkorjuussa.
04.11.2009 11:14
Hedelmät kertovat, mikä puu on..
04.11.2009 11:08
Mikäpä tietäjä sieltä puskasta kommentoi?
Itsepä sen sanoit. Ei Suni Jeesuksen sanomaa vastaan taistelemalla totuutta voi julistaa.
04.11.2009 11:07
Kun Teuvo ja Armi löysivät yhteisen sävelen syksyllä 2006, meno muuttui suorastaan infernaaliseksi, silloin kavahdin ensimmäistä kertaa todella, että noissa kahdessa asuu jokin Kristuksen vastustajahenki.
Oli sitä muutosta ennemminkin havaittavissa, yleensäkin tämä nettiin tulo jotenkin avasi eteeni täysin eri Teuvon, jonka aiemmin olin tuntenut.
04.11.2009 10:54
Olin useita kertoja Teuvon vetämässä Raamattupiirissä n. 15 vuotta sitten. Silloin ei hänen toiminnassaan ollut mitään tunnustusten vastaista, ainoastaan väkevä palo puhtaan uskon puolesta.
04.11.2009 10:43
Toivottavasti olen vapaa "sunihengistä". Mutta oikeaa asiaa hän n 20 vuotta sitten ajoi. Ehkäpä silloinkin siinä oli takana mainitsemasi vaikuttimet? Kukapa tietää. Eksytyksen kavalat siemenethän ovat huomaamattomia alussa.
Silloin ennen Teuvo ei ollenkaan ollut tuollainen lähimmäisiään kiroava vihailmestys. Moniaita kertoja sain kuulla miten hän siunasi Jeesukseen turvaavia lähimmäisiään, uskontosuunnasta riippumatta.
Teuvolle tapahtui jotain mullistavaa, joka suisti hänet kiroamaan Kristuksen omia.
04.11.2009 10:34
****Sinunkin viestistäsi huokuu vielä jonkinasteinen luottamus siihen, että Teuvo todella
olisi ollut oikea nasiiri, sellainen erotettu palvelija, jolle Jumala on antanut tehtävän.
En haluaisi esiintyä liian ankarana, mutta muistutan kuitenkin, että Jumalan puolelta
valituksi tulemiselle ei riitä perusteluksi se, että joku itse "sanoo olevansa" sellainen.***
Teuvo oli ennen hyvin vakavasti otettava persoona, jonka mielipiteille annettiin arvoa. Olen kuullut vl-tahonkin pohdintaa jossa valmistauduttiin siihen, että heidät erotetaan kirkosta. Kaiken takana oli Teuvo ja olettaa sopii että myös Jumala oli silloin Teuvon takana.
Itsekin ihmettelen, että mihin Teuvo lopulta lankesi.
03.11.2009 23:32
Minä en näe motiiviksesi kuin vahingonilon. Voisihan tapauksesta repiäkin vahingoniloa, jos kysymyksessä ei olisi jonkun henkilökohtainen tragedia.
Suosittelen sinulle myötätunnon opettelua.
03.11.2009 12:42
Jos Jumala on Teuvon valinnut johonkin tehtävään, Teuvo tekee sen tehtävän syvästä lankeemuksesta huolimatta.
03.11.2009 10:24
Teuvo on sanonut olevansa Jumalan nasiiri. Hänelle kävi kuin alkuperäiselle esimerkilleenkin Simpsonille.
Teuvon viettelijä- delilah oli se nainen, joka hänet aviorikokseen houkutteli. Ilman tuota tekoa saatana ei Teuvosta olisi otetta saanut ja kehitellyt hänelle noita teorioita.
Muistaa pitää että alkuperäinen Simpsonikin viimeisenä työnään teki hyvän työn, saaden tosin surmansa työnsä seurauksena.
03.11.2009 10:21
***Ja ota huomioon, ettei tälläkään palstalla ole tähän päivään mennessä
ilmestynyt ainuttakaan ihmistä, ei miestä eikä naista, joka tuon
saatanallisen upotuskasteen jälkeen olisi vielä päässyt ahtaasta
portista sisälle ja saanut Pyhän Hengen***
Milloin huomaat Teuvo, että olet tuomari lähimmäisillesi, ilman tuomarin valtuuksia?
01.11.2009 21:02
Mikä tuli selitetyksi?
01.11.2009 13:58
Kaikki vl-liikkeessä tietävät, että jokainen vl katsoo televisiota, muodossa tai toisessa.
-Miksi sitten kuitenkin pidetään jääräpäisesti kiinni järjettömästä tv-kiellosta?
Kysymys on jälleen valtapolitiikasta, väki pysyy nöyränä ja hiljaisena kun saa rauhassa harjoittaa "pahettaan". Kun tarve tulee puhutella jotakin, tv:n katsomiskysymys on takuuvarma aihe,
josta jokainen voidaan kiinni ottaa tarvittaessa kun tekosyytä haetaan.
01.11.2009 11:09
Kuka muistaa ns hevosmiesten virren?
25.10.2009 11:14
Ilmeisesti sopimaton laulu on sellainen josta vanhat vl-uskovaiset ovat sanoneet: "Kylläpä se vanhaa ruokki", tarkoittaen omaa "vanhaa aatamiaan", eli lihallista luontoaan.
Samaala logiikalla kaikki aistinautintoa- ja iloa tuottava pitäisi karsia pois? Miten niitä' lapsia esim tehdään ilman lihan iloja?..
70-luvun alussa tuli lastenlaulurintamalle M.A.Numminen herrahuu hahmollaan. Se oli äitini mielestä ehdottoman epäsopivaa lapselle.
25.10.2009 11:11
SRK on minun paimeneni. Minulta puuttuu kaikki hengellinen.
Mukavassa nojatuolissa SRK saattaa minut lepäämään illat pitkät.
En voi tehdä mitään sieluni autuuden hyväksi, koska se vie kaiken aikani.
SRK estää minua tekemästä vellvollisuuteni kristittynä,
koska se tuo niin paljon kiehtovaa ohjelmaa, jota en voi olla katselematta.
Se suuntaa mieleni ja ajatukseni tämän maailman asioihin ja estää
minua rukoilemasta ja tutkimasta Jumalan Sanaa. Se pitää minut
kaukana Jumalan huoneesta ja pyhien seurakunnasta.
Vaikka eläisin satavuotiaaksi, tahtoisin aina viihtyä katselemassa RY:tä Niin kauan kuin elän, katson sitä, sillä se on aina lähellä sydäntäni.
Sen ääni ja mielikuvat viihdyttävät minua jatkuvasti , aina vanhuteen asti.
Se ruokkii runsaasti minun lihallista mieltäni ja kattaa viettelysten
pöydän minun eteeni. Se täyttää minun sieluni ja mieleni ajatuksilla
ja mielikuvilla, jotka ovat kaukana Jumalan valtakunnasta, ja täyttää
sydämeni tämän maailman saastalla.
Mikään hyvä ei voi seurata minua elämäni päivinä, koska SRK ei anna
minulle aikaa etsiä ja kysyä Jumalan tahtoa. Ja niin saan aina asua
paholaisen saastuttamassa kodissani elämäni loppuun asti,
ellen saa silmiäni auki ja tee tosi parannusta.
25.10.2009 10:48
On käytännössä johtanut siihen, ettei Jeesusta saa mainita missään muussa kuin siinä mantrassa.
25.10.2009 10:41
Mutta seuroissa se rakkauden neuvona annettiin. Oli pyhäihäväistystä kuulemma rienata nooaa. Ajankohta taisi olla sittenkin lähempänä vuotta -75, koska muistan itsekin olleeni vielä silloin vielä melko pieni ja susikkirallatukseni oli juuri em laulu. Ennenkuin kiellettiin.
Kummallista kai etten ollenkaan tuntenut kollektiivista "emme halua" fiilistä.
25.10.2009 10:39
99 / 275