Devoit:"Silloin ennen Teuvo ei ollenkaan ollut tuollainen lähimmäisiään kiroava vihailmestys. Moniaita kertoja sain kuulla miten hän siunasi Jeesukseen turvaavia lähimmäisiään, uskontosuunnasta riippumatta.
Teuvolle tapahtui jotain mullistavaa, joka suisti hänet kiroamaan Kristuksen omia."
Mitä tapahtui, että näin pääsi käymään?
Mitä tapahtui???
131
753
Vastaukset
Kun Teuvo ja Armi löysivät yhteisen sävelen syksyllä 2006, meno muuttui suorastaan infernaaliseksi, silloin kavahdin ensimmäistä kertaa todella, että noissa kahdessa asuu jokin Kristuksen vastustajahenki.
Oli sitä muutosta ennemminkin havaittavissa, yleensäkin tämä nettiin tulo jotenkin avasi eteeni täysin eri Teuvon, jonka aiemmin olin tuntenut.- mitä puhut?
........, mutta ei sitä Jeesuksen sanomaa vastaan taistelemalla tule näkemäänkään.
mitä puhut? kirjoitti:
........, mutta ei sitä Jeesuksen sanomaa vastaan taistelemalla tule näkemäänkään.
Mikäpä tietäjä sieltä puskasta kommentoi?
Itsepä sen sanoit. Ei Suni Jeesuksen sanomaa vastaan taistelemalla totuutta voi julistaa.- ilkkumista
Devoit kirjoitti:
Mikäpä tietäjä sieltä puskasta kommentoi?
Itsepä sen sanoit. Ei Suni Jeesuksen sanomaa vastaan taistelemalla totuutta voi julistaa.edelleen sanon kunpa tietäisit itsekin mitä täällä valehtelet.
ilkkumista kirjoitti:
edelleen sanon kunpa tietäisit itsekin mitä täällä valehtelet.
Mitä valehtelen?
- jo Jumalan puoleen
Devoit kirjoitti:
Mitä valehtelen?
ja pyydä, että Hän sinulle näyttäisi mitä valehtelet?
Miksi on noin vaikeaa Jumalan puoleen kääntyä? Sillä jos sen olisit sydämestäsi tehnyt
tietäisit miten asiat todellisuudessa ovat.
Tiedätkö ei Jumala jätä valheeseen ja tietämättömyyteen? - Käsialantuntija
ilkkumista kirjoitti:
edelleen sanon kunpa tietäisit itsekin mitä täällä valehtelet.
Sinun käsialasi on hyvin tunnistettavissa.
Käsialantuntija kirjoitti:
Sinun käsialasi on hyvin tunnistettavissa.
Armille on ilmeisesti myös kiusallista, kun muistellaan sitä aikaa kun hän oli Teuvon ylin ystävä.
Molemmat kun kiistävät yhteisen sävelensä.
Armi Teuvo oli se "kriittinen massa" joka sai homman kiehumaan yli. Virallisesti ei saanut sunilaisuuden hyväksymis- "joutsenmerkkiä", jos ei tätä parivaljakkoa miellyttänyt/mielistellyt.- tuonti vain
Devoit kirjoitti:
Armille on ilmeisesti myös kiusallista, kun muistellaan sitä aikaa kun hän oli Teuvon ylin ystävä.
Armi Teuvo oli se "kriittinen massa" joka sai homman kiehumaan yli. Virallisesti ei saanut sunilaisuuden hyväksymis- "joutsenmerkkiä", jos ei tätä parivaljakkoa miellyttänyt/mielistellyt.jatkuu kaikki mitä ylläoleva Devoit sanoi oli valhetta ja kerran se hänelle selviää.
Toivoisi vaan, että jo täällä ajassa. Valheen puhujien osa ei ole hyvä. Ellei tällä ajassa näe tarpeelliseksi
tehdä parannusta niin todella huonot on näkymät. Eikä se ole kenenkään ihmisen määrättävissä
vaan Jumala on sanonut mitä on sanonut valheen puhujista. - hmmmm-
Devoit kirjoitti:
Armi Teuvo oli se "kriittinen massa" joka sai homman kiehumaan yli. Virallisesti ei saanut sunilaisuuden hyväksymis- "joutsenmerkkiä", jos ei tätä parivaljakkoa miellyttänyt/mielistellyt.Puhut asiaa D ja totuutta.
Minäkin todistan sanasi oikeiksi Dev. - m 12
Devoit kirjoitti:
Armi Teuvo oli se "kriittinen massa" joka sai homman kiehumaan yli. Virallisesti ei saanut sunilaisuuden hyväksymis- "joutsenmerkkiä", jos ei tätä parivaljakkoa miellyttänyt/mielistellyt.jos jaksat niin kirjoita minulle sähköpostiin tämä TS, KH, Armi ja sinun tarina mahdollisimman seikkaperäisesti. Mistä kaikki alkoi ja miten tähän pisteeseen on päädytty missä nyt tämä ns sunilaisuus on. samalla voimme vaihtaa ajatuksia muutenkin.
osoite: [email protected]
toivon että muut jos kirjoittelee pysyisivät asialinjalla. - toit ja
näin rikot Jumalaa vastaan.
Tiedä valheistasi sinutkin kerran tuomitaan. - Ole hyvä.
toit ja kirjoitti:
näin rikot Jumalaa vastaan.
Tiedä valheistasi sinutkin kerran tuomitaan.Kerro sitten mikä totuus on. Ole hyvä.
Minä pidän "Ei-netti Teuvoa" totena. Tämä tällä palstalla esiintyvä raivoaja on pikemminkin hänen kauttaan kirjoittava pimeyden henki.
***Mutta tämä, että Teuvo ja Armi eivät haluakaan tulla kenenkään kanssa toimeen, juontaa jostakin kauempaa kuin palstakirjoituksista, -tuttavuuksista tai -hengistä. Syyn/syiden kiroavaan käytökseen täytyy nousta heidän henkilökohtaisesta elämästänsä kauempaa.***
Allekirjoitan edellisenm 12 kirjoitti:
jos jaksat niin kirjoita minulle sähköpostiin tämä TS, KH, Armi ja sinun tarina mahdollisimman seikkaperäisesti. Mistä kaikki alkoi ja miten tähän pisteeseen on päädytty missä nyt tämä ns sunilaisuus on. samalla voimme vaihtaa ajatuksia muutenkin.
osoite: [email protected]
toivon että muut jos kirjoittelee pysyisivät asialinjalla.Eipä minulla ole mitään muuta kerrottavaa, mitä palstalle laitan. Nämä kirjoitukset eivät lähde mistään kostonhimosta, vaan siitä että Teuvokin palaisi "alkuaikojen" uskoon.
- silmä-silmä.
Devoit kirjoitti:
Minä pidän "Ei-netti Teuvoa" totena. Tämä tällä palstalla esiintyvä raivoaja on pikemminkin hänen kauttaan kirjoittava pimeyden henki.
***Mutta tämä, että Teuvo ja Armi eivät haluakaan tulla kenenkään kanssa toimeen, juontaa jostakin kauempaa kuin palstakirjoituksista, -tuttavuuksista tai -hengistä. Syyn/syiden kiroavaan käytökseen täytyy nousta heidän henkilökohtaisesta elämästänsä kauempaa.***
Allekirjoitan edellisenOlenhan kertonut että tämä netti ja kirjoitus alusta on nykyinen
spiritistinen "lauta".
Kun AK laittoi sormensa näppäimistölle niin sormet alkoivat kirjoittaa,
ja hän itse ei tiennyt mitä näytölle tuli.(Hänen itse kertomaa)
Ja se tulos on pahuuden lähteestä.
Kun ihminen kirjoittaa tänne,
älkää antako käsienne tehdä työtä ilman järkenne sitä sensuroimatta. - muuta voi tehdäkään
Devoit kirjoitti:
Allekirjoitan edellisenkuin allekirjoittaa kaiken maailman valheet.
Näin tulit syyllistyneeksi samaan syntiin jonka kirjoitukset allekirjoitit. - valheet
silmä-silmä. kirjoitti:
Olenhan kertonut että tämä netti ja kirjoitus alusta on nykyinen
spiritistinen "lauta".
Kun AK laittoi sormensa näppäimistölle niin sormet alkoivat kirjoittaa,
ja hän itse ei tiennyt mitä näytölle tuli.(Hänen itse kertomaa)
Ja se tulos on pahuuden lähteestä.
Kun ihminen kirjoittaa tänne,
älkää antako käsienne tehdä työtä ilman järkenne sitä sensuroimatta."uskovien" sormien kautta jälleen, itsepä joskus vastaat ja raskaimman kautta jos et ajoissa
tule Jumalan armoa kohtaamaan. - Kukapa muu?
Devoit kirjoitti:
Mitä valehtelen?
ArmiKhan se siinä mitätöi ja latistelee.
- Kyselen.
Devoit kirjoitti:
Armi Teuvo oli se "kriittinen massa" joka sai homman kiehumaan yli. Virallisesti ei saanut sunilaisuuden hyväksymis- "joutsenmerkkiä", jos ei tätä parivaljakkoa miellyttänyt/mielistellyt.vain, kuka on uskovainen ja kuka ei? Osasivatko selittää mistä se kyky oli heille tullut? Todistivatko Raamatusta sanelunsa ja näyttivät siitä mikä on vikana, että ihminen, joka uskoo olevansa uskovainen ei sitä ollutkaan heidän mukaansa, vai sanoitvatko jonkun sen heille noin vain ilmoittavan ilman, että siitä sai todistusta pyytää Raamatun Sanasta?
Kyselen. kirjoitti:
vain, kuka on uskovainen ja kuka ei? Osasivatko selittää mistä se kyky oli heille tullut? Todistivatko Raamatusta sanelunsa ja näyttivät siitä mikä on vikana, että ihminen, joka uskoo olevansa uskovainen ei sitä ollutkaan heidän mukaansa, vai sanoitvatko jonkun sen heille noin vain ilmoittavan ilman, että siitä sai todistusta pyytää Raamatun Sanasta?
Jokainen palstaa seurannut näki kuinka heppoisin perustein Teuvo Armi tuomionsa julisti. Teuvo on oikeassa Armin seireeninomaisesta petollisuudesta, sillä hän, "TeuvoSuuri" oli Armin ensimmäinen uhri.
- valheilla
Devoit kirjoitti:
Jokainen palstaa seurannut näki kuinka heppoisin perustein Teuvo Armi tuomionsa julisti. Teuvo on oikeassa Armin seireeninomaisesta petollisuudesta, sillä hän, "TeuvoSuuri" oli Armin ensimmäinen uhri.
mitään määrää.
Näin se on näin kun Jeesus sanoo;"Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä. 45. Mutta minua te ette usko, sentähden että minä sanon totuuden."
Mutta eipä Jeesusta uskota Häntä vastaan soditaan ja nytkö on jo aika, että Jeesuksen omat
joutuvat vainottaviksi. Viha on ilmeistä, valhe kukoistaa saastaisuudessaan niin ettei ole määrää.
Teuvo on ollut mitä on ollut niin kauan kuin olen hänen kirjoituksiaan nähnyt, minutkin tuomitsi
aivan niinkuin kaikki muutkin, joten Devoit jos et enää valheen kourista voi Jumalan yhteyteen
päästä nin mikä silloin osasi on.
Turhaa syyttää toista kun itse valehtelee niin sitäkö ei saisi paljastaa?
Todella olemme kynnyksellä jolloin Jeesus tulee silloin kukin saa mitä tehnyt on ja se on selvästi
sanottu mikä on valheen puhujain osa. Ja se ei ole minun vikani eikä minun tahtoni vaan
Jumala on tien valmistanut, tien jolla ei valheiden kanssa kuljeta. - puoleen anomaan
Kyselen. kirjoitti:
vain, kuka on uskovainen ja kuka ei? Osasivatko selittää mistä se kyky oli heille tullut? Todistivatko Raamatusta sanelunsa ja näyttivät siitä mikä on vikana, että ihminen, joka uskoo olevansa uskovainen ei sitä ollutkaan heidän mukaansa, vai sanoitvatko jonkun sen heille noin vain ilmoittavan ilman, että siitä sai todistusta pyytää Raamatun Sanasta?
että Hän totuuden kaikessa näyttää, täällä on ihmisiä jotka valehtelevat näkevätkö itse sitä en tiedä
vaan sokeudessako täällä omiaan tuovat. - Kuinka on.
Devoit kirjoitti:
Armia erilainen? Miten se ilmeni.
Kuinka on. kirjoitti:
Ehkä Armi sai todellisen Teuvon luonteen vain esille? Kiivas Teuvo oli ennen Armiakin, mutta ei hän muistaakseni ainakaan Sovinto Verta, ennen Armia herjannut.
- Golgatan veri
Devoit kirjoitti:
Ehkä Armi sai todellisen Teuvon luonteen vain esille? Kiivas Teuvo oli ennen Armiakin, mutta ei hän muistaakseni ainakaan Sovinto Verta, ennen Armia herjannut.
Eikö se, että joku herjaa Jeesuksen sovintoverta, ole merkki siitä, että häpäisee jotain pyhimmistä pyhintä, sillä juurii verenvuodattamisen kautta Jeesus hankki Golgatalla sovituksen ja lunasti ihmisen pahan vallasta? Paholainenkin aavistaa Jeesuksen sovitustyössä jotain peruuttamatonta ja sellaista, jota se ei voi vastustaa, ei romuttaa, se tietää, että Golgatalla sen tappio ja tuho sinetöitiin lopullisesti.
Golgatan veri kirjoitti:
Eikö se, että joku herjaa Jeesuksen sovintoverta, ole merkki siitä, että häpäisee jotain pyhimmistä pyhintä, sillä juurii verenvuodattamisen kautta Jeesus hankki Golgatalla sovituksen ja lunasti ihmisen pahan vallasta? Paholainenkin aavistaa Jeesuksen sovitustyössä jotain peruuttamatonta ja sellaista, jota se ei voi vastustaa, ei romuttaa, se tietää, että Golgatalla sen tappio ja tuho sinetöitiin lopullisesti.
Tuo Sovintoveren herjaaminen, joka alkoi Armin liityttyä mukaan, oli se asia muiden muassa joka sai minut kavahtamaan ystävyyttäni Teuvoon.
Hebrealaiskirje:
10:29 kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!
13:20 Mutta rauhan Jumala, joka on kuolleista nostanut hänet, joka iankaikkisen liiton veren kautta on se suuri lammasten paimen, meidän Herramme Jeesuksen,Golgatan veri kirjoitti:
Teuvon ja Armin ahtaanportin oppi herjasi Liiton Verta, syrjäyttäen sen.
- Golgatan risti
Devoit kirjoitti:
Tuo Sovintoveren herjaaminen, joka alkoi Armin liityttyä mukaan, oli se asia muiden muassa joka sai minut kavahtamaan ystävyyttäni Teuvoon.
Hebrealaiskirje:
10:29 kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!
13:20 Mutta rauhan Jumala, joka on kuolleista nostanut hänet, joka iankaikkisen liiton veren kautta on se suuri lammasten paimen, meidän Herramme Jeesuksen,Kyllähän se niin on, että ystävyys ei paljoa paina, jos se estää tai häiritsee ratkaisevasti suhdetta Jumalaan. Jeesuksen sovitusveren pilkkaaminen on uskoakseni Teuvolta ratkaiseva virhe ja merkki syvästä eksymyksestä. Suuri on oltava Jumalan armo Jeesuksessa, jos se saa Teuvon vielä murtumaan ja palaamaan Jeesuksen armoistuimen, ristin luo, jossa Teuvostakin on maksettu äärettömän korkea hinta.
Golgatan risti kirjoitti:
Kyllähän se niin on, että ystävyys ei paljoa paina, jos se estää tai häiritsee ratkaisevasti suhdetta Jumalaan. Jeesuksen sovitusveren pilkkaaminen on uskoakseni Teuvolta ratkaiseva virhe ja merkki syvästä eksymyksestä. Suuri on oltava Jumalan armo Jeesuksessa, jos se saa Teuvon vielä murtumaan ja palaamaan Jeesuksen armoistuimen, ristin luo, jossa Teuvostakin on maksettu äärettömän korkea hinta.
On syntiä, jonka edestä ei enää Uhria ole. On vain kauhistuttava tuomion odotus.
Devoit kirjoitti:
On syntiä, jonka edestä ei enää Uhria ole. On vain kauhistuttava tuomion odotus.
Hebr.
10:26 Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä,
10:27 vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat.- valheitasi
Devoit kirjoitti:
mihin sinä luulet valheinesi pääsevän? Ihmetellä täytyy.
valheitasi kirjoitti:
Onnittelen sinua Delila, olit se pahan lähettiläs johon nasiiri sortui. En Teuvoa puhtopese teoistaan, mutta saatana onnistui jälleen naisen muodossa tuoda viettelyksensä jolla tehokkaan Jumalan aseen tuhosi.
- tulee täällä
Golgatan veri kirjoitti:
poljetuksi maahan jotka eivät Häntä usko vaan herjaavat Häntä.
Niinkuin tuo Jeesuksen mainitsema ahdas porttikin on täällä "pirun portiksi" sanottu.
Ja ylipäätään Jeesuksen tuoma sanoma pelastuksen tiestä on täydellisesti häväisty. - mutta ei
Devoit kirjoitti:
Hebr.
10:26 Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä,
10:27 vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat.tuokaan nukkuvia mitenkään hetkauta.
valheitasi kirjoitti:
Tuomarien kirja:
16:4 Sen jälkeen hän rakastui erääseen Soorekin laaksossa asuvaan naiseen, jonka nimi oli Delila.
16:6 Silloin Delila sanoi Simsonille: "Ilmaise minulle, missä sinun suuri voimasi on ja miten sinut voidaan sitoa ja masentaa."
16:10 Ja Delila sanoi Simsonille: "Katso, sinä olet pettänyt minut ja valhetellut minulle. Ilmaise nyt minulle, miten sinut voidaan sitoa."
16:12 Niin Delila otti uudet köydet, sitoi hänet niillä ja sanoi hänelle: "Filistealaiset ovat kimpussasi, Simson!" Ja sisähuoneessa istui väijyjiä. Mutta hän katkaisi ne käsivarsistaan niinkuin langan.
16:13 Niin Delila sanoi Simsonille: "Sinä olet tähän asti minua pettänyt ja valhetellut minulle; ilmaise minulle, miten sinut voidaan sitoa." Niin hän vastasi hänelle: "Jos kudot minun pääni seitsemän palmikkoa kankaan loimiin."
16:18 Kun Delila huomasi, että hän oli paljastanut hänelle koko sydämensä, niin hän lähetti kutsumaan filistealaisten ruhtinaat sanoen: "Nyt tulkaa, sillä hän on paljastanut minulle koko sydämensä." Niin filistealaisten ruhtinaat tulivat hänen luoksensa tuoden mukanaan rahat.
16:20 Ja Delila sanoi: "Filistealaiset ovat kimpussasi, Simson!" Kun hän heräsi unestaan, niin hän ajatteli: "Kyllä minä selviydyn niinkuin aina ennenkin ja pudistan itseni vapaaksi." Eikä hän tiennyt, että Herra oli poistunut hänestä.- "ahtaan portin
Devoit kirjoitti:
Teuvon ja Armin ahtaanportin oppi herjasi Liiton Verta, syrjäyttäen sen.
oppi herjasi liiton verta, syrjäyttäen sen"????????????
Ei tule loppua kysymysmerkeille jotain niin järkyttävää on nähdä mitä täällä oikeasti
herjataan ja ihmiset EI NÄE, he ovat myyneet itsensä pahalle ja seuraukset näkyvät.
Sinäkin joka puhut perkeleen suulla tuollaisia saastaisia rivouksia niin KÄÄNNY JO
JUMALAN PUOLEEN jos Hän vielä sinua armahtaisi.
Nyt et todellakaan ole JUMALAN OMA alkuunkaan, kun tuolla tavalla herjaat Jeesusta.
ETKÖ YMMÄRRÄ? Vaan vieläkö saastaisemmilla herjoilla tänne tulet valheitasi tuomaan
ja Jeesuksen sanomaa sanomaan herjaksi.
"HYVÄT IHMISET" TEHKÄÄ JO TOTINEN PARANNUS muutoin HUKUTTE. - kauheaa jos
Devoit kirjoitti:
Tuomarien kirja:
16:4 Sen jälkeen hän rakastui erääseen Soorekin laaksossa asuvaan naiseen, jonka nimi oli Delila.
16:6 Silloin Delila sanoi Simsonille: "Ilmaise minulle, missä sinun suuri voimasi on ja miten sinut voidaan sitoa ja masentaa."
16:10 Ja Delila sanoi Simsonille: "Katso, sinä olet pettänyt minut ja valhetellut minulle. Ilmaise nyt minulle, miten sinut voidaan sitoa."
16:12 Niin Delila otti uudet köydet, sitoi hänet niillä ja sanoi hänelle: "Filistealaiset ovat kimpussasi, Simson!" Ja sisähuoneessa istui väijyjiä. Mutta hän katkaisi ne käsivarsistaan niinkuin langan.
16:13 Niin Delila sanoi Simsonille: "Sinä olet tähän asti minua pettänyt ja valhetellut minulle; ilmaise minulle, miten sinut voidaan sitoa." Niin hän vastasi hänelle: "Jos kudot minun pääni seitsemän palmikkoa kankaan loimiin."
16:18 Kun Delila huomasi, että hän oli paljastanut hänelle koko sydämensä, niin hän lähetti kutsumaan filistealaisten ruhtinaat sanoen: "Nyt tulkaa, sillä hän on paljastanut minulle koko sydämensä." Niin filistealaisten ruhtinaat tulivat hänen luoksensa tuoden mukanaan rahat.
16:20 Ja Delila sanoi: "Filistealaiset ovat kimpussasi, Simson!" Kun hän heräsi unestaan, niin hän ajatteli: "Kyllä minä selviydyn niinkuin aina ennenkin ja pudistan itseni vapaaksi." Eikä hän tiennyt, että Herra oli poistunut hänestä.kohtalosi on tuo.
- Kysynpähänpä vaan
"ahtaan portin kirjoitti:
oppi herjasi liiton verta, syrjäyttäen sen"????????????
Ei tule loppua kysymysmerkeille jotain niin järkyttävää on nähdä mitä täällä oikeasti
herjataan ja ihmiset EI NÄE, he ovat myyneet itsensä pahalle ja seuraukset näkyvät.
Sinäkin joka puhut perkeleen suulla tuollaisia saastaisia rivouksia niin KÄÄNNY JO
JUMALAN PUOLEEN jos Hän vielä sinua armahtaisi.
Nyt et todellakaan ole JUMALAN OMA alkuunkaan, kun tuolla tavalla herjaat Jeesusta.
ETKÖ YMMÄRRÄ? Vaan vieläkö saastaisemmilla herjoilla tänne tulet valheitasi tuomaan
ja Jeesuksen sanomaa sanomaan herjaksi.
"HYVÄT IHMISET" TEHKÄÄ JO TOTINEN PARANNUS muutoin HUKUTTE.Sinä ArmiK et ole ainakaan koskaan pitänyt keskusteluissa esillä Jeesuksen sovitustyötä. Miksi et?
Miksi muuten niin kovin kiivastuit? - kiivastui
Kysynpähänpä vaan kirjoitti:
Sinä ArmiK et ole ainakaan koskaan pitänyt keskusteluissa esillä Jeesuksen sovitustyötä. Miksi et?
Miksi muuten niin kovin kiivastuit?kun näki Jumalan huoneen tehdyksi ryövärien luolaksi?
Minä joka tuon sanoman toin en kylläkään kiivaana sitä tuonut niinkuin sinä valehtelet.
Miksi valehtelet? Miksi tahdot valhetta palvella? - Älä näyttele.
kiivastui kirjoitti:
kun näki Jumalan huoneen tehdyksi ryövärien luolaksi?
Minä joka tuon sanoman toin en kylläkään kiivaana sitä tuonut niinkuin sinä valehtelet.
Miksi valehtelet? Miksi tahdot valhetta palvella?Kyllä sinä kiivastuit ja teit sen lihassa. Älä vertaa itseäsi Jeesukseen. Sinä olet syntinen nainen, vaikka yritätkin näytellä jotain muuta.
- ja Hänen omansa
Älä näyttele. kirjoitti:
Kyllä sinä kiivastuit ja teit sen lihassa. Älä vertaa itseäsi Jeesukseen. Sinä olet syntinen nainen, vaikka yritätkin näytellä jotain muuta.
myös miten asia on joten turha on valehdella.
- Astu alas
ja Hänen omansa kirjoitti:
myös miten asia on joten turha on valehdella.
Astu alas itsetehdyltä korokkeeltasi, sinä fariseus ja turvaa Jeesuksen ristin sovitukseen sinäkin, niin löydät levon ja pääset omavanhurskaudestasi.
Muuta minulla ei sinulle ole sanottavaa tällä kertaa. Nöyrä saa armon, ylpeitä vastaan on Jumala. - nyt jo
Älä näyttele. kirjoitti:
Kyllä sinä kiivastuit ja teit sen lihassa. Älä vertaa itseäsi Jeesukseen. Sinä olet syntinen nainen, vaikka yritätkin näytellä jotain muuta.
"hyvä" ihminen sinä sanot toiselle, miksi kiivastuit ja se jolle sanot sanoo miten asia on, niin mieti
jo missä silloin elät TAYDELLISESSÄ epäuskossa ja luulet olevasi Jumala joka todella näkee miten asiat
ovat.
Miksi roikut ihmisessä? Miksi valehdellen puhut kaikenlaista pahaa toisesta ihmisestä?
Mitä luulet saavuttavasi? Tälle toiselle et mitään voi tehdä, mutta itsellesi ja muille teet
todella pahaa.
Mikä on ettet pysty ottamaan "lusikkaa kauniiseen käteesi" ja alkaa sekoittaa sitä soppaa
mikä ehkä nyt katkeruudessa väärän puhumisien seurauksena on syntynyt.
Silloin voisi seljetä itsellesi miten mieletöntä on touhusi nyt ja parannus parempaan elämään
aueta. - valheitasi.
Astu alas kirjoitti:
Astu alas itsetehdyltä korokkeeltasi, sinä fariseus ja turvaa Jeesuksen ristin sovitukseen sinäkin, niin löydät levon ja pääset omavanhurskaudestasi.
Muuta minulla ei sinulle ole sanottavaa tällä kertaa. Nöyrä saa armon, ylpeitä vastaan on Jumala.Ymmärrän että valheessa ihminen ei itseänsä näe vaan luulee kaikki on hyvin juuri hänellä,
ja tuo valheita siitä joka Jumalan armosta on valheen vallasta pois päässyt.
Älä jää katkeruuteesi, vihaasi vaan käänny Jumalan puoleen. Jumalassa ei enää vihata ja puhuta
kenestäkään noin mitä sinä teet. Devoit kirjoitti:
Onnittelen sinua Delila, olit se pahan lähettiläs johon nasiiri sortui. En Teuvoa puhtopese teoistaan, mutta saatana onnistui jälleen naisen muodossa tuoda viettelyksensä jolla tehokkaan Jumalan aseen tuhosi.
Näin kirjoittelit Devoit:
>>Onnittelen sinua Delila, olit se
pahan lähettiläs johon nasiiri sortui.
En Teuvoa puhtopese teoistaan,
mutta saatana onnistui jälleen
naisen muodossa tuoda viettelyksensä
jolla tehokkaan Jumalan aseen tuhosi.>>>
Liekö toista turinapalstaa Enirolla, joka niin 'kompliitli' olisi kiertynyt parin-kolmen inehmon
ympärille kuin tämä, jonka pitäisi nimensä perusteella olla varattu Raamattu-keskusteluun.
No, siitäkin huolimatta lyhyesti kommentoin tuota "nasiiri - Simson - Delila" kuviotasi:
Tuntematta henkilökohtaisesti millään tavalla kumpaakaan roolihahmoistamme (AK, TS)
rohkenisin, Devoit, tasapainottaa kuviota hieman AK:lle kohtuullisempaan suuntaan.
En nimittäin siirtäisi TS:n kiromönjää tippaakaan AK:n harteille - en edes "Delila-syndrooman"
merkeissä. Niin, sinähän nuo pappenheimiläisesi tunnet, minulle he ovat vain nettipersoonia.
Mutta tätä ajan takaa: miksi demonisoida AK:ta ikään kuin vähentääksemme TS:n vastuuta?
Säälin joka tapauksessa molempia mainittuja 'nettipersoonia'. Itseänikään en halua korottaa;
rintani EI ole rottingilla, eikä ole kyllä aihettakaan - omien ansioiden perusteella ;) !Semper.Fidelis kirjoitti:
Näin kirjoittelit Devoit:
>>Onnittelen sinua Delila, olit se
pahan lähettiläs johon nasiiri sortui.
En Teuvoa puhtopese teoistaan,
mutta saatana onnistui jälleen
naisen muodossa tuoda viettelyksensä
jolla tehokkaan Jumalan aseen tuhosi.>>>
Liekö toista turinapalstaa Enirolla, joka niin 'kompliitli' olisi kiertynyt parin-kolmen inehmon
ympärille kuin tämä, jonka pitäisi nimensä perusteella olla varattu Raamattu-keskusteluun.
No, siitäkin huolimatta lyhyesti kommentoin tuota "nasiiri - Simson - Delila" kuviotasi:
Tuntematta henkilökohtaisesti millään tavalla kumpaakaan roolihahmoistamme (AK, TS)
rohkenisin, Devoit, tasapainottaa kuviota hieman AK:lle kohtuullisempaan suuntaan.
En nimittäin siirtäisi TS:n kiromönjää tippaakaan AK:n harteille - en edes "Delila-syndrooman"
merkeissä. Niin, sinähän nuo pappenheimiläisesi tunnet, minulle he ovat vain nettipersoonia.
Mutta tätä ajan takaa: miksi demonisoida AK:ta ikään kuin vähentääksemme TS:n vastuuta?
Säälin joka tapauksessa molempia mainittuja 'nettipersoonia'. Itseänikään en halua korottaa;
rintani EI ole rottingilla, eikä ole kyllä aihettakaan - omien ansioiden perusteella ;) !Soisin sinullekin mielelläni sen, että tapaisit henk. koht. hra Sunin. No itselläkin siitä on jo yli kaksi vuotta kun tapasin hänet. Puhelimessa olen keskustellut viimeksi n. puolitoista vuotta sitten. En voi sanoa millaillainen Suni on tänään face to face tilanteessa.
Jo liki kaksikymmentä vuotta sitten, kun Teuvo viikoittain postitti minullekin kopioita lähettämistään kirjeistä, tein sen havainnon että kirjoituksissa oli eri persoona kuin se Teuvo joka normaalissa kanssakäymisessä oli. Mistä se johtui? Ehkä Teuvo todella kirjoittaa sanelusta?
Sysäämättä tippaakaan Armille vastuuta tapahtuneesta, Teuvon mopo alkoi pahasti keulia, kun hän yhteisen sävelen Armin kanssa löysi.
Ihminen vain on heikko oman ylpeyden muodossa. Oma ylpeyshän se on joka estää myöntämästä erehdyksensä. Siitä sitten seuraa loputon selittely ja sitäkautta totuus pakenee kauas..Devoit kirjoitti:
Soisin sinullekin mielelläni sen, että tapaisit henk. koht. hra Sunin. No itselläkin siitä on jo yli kaksi vuotta kun tapasin hänet. Puhelimessa olen keskustellut viimeksi n. puolitoista vuotta sitten. En voi sanoa millaillainen Suni on tänään face to face tilanteessa.
Jo liki kaksikymmentä vuotta sitten, kun Teuvo viikoittain postitti minullekin kopioita lähettämistään kirjeistä, tein sen havainnon että kirjoituksissa oli eri persoona kuin se Teuvo joka normaalissa kanssakäymisessä oli. Mistä se johtui? Ehkä Teuvo todella kirjoittaa sanelusta?
Sysäämättä tippaakaan Armille vastuuta tapahtuneesta, Teuvon mopo alkoi pahasti keulia, kun hän yhteisen sävelen Armin kanssa löysi.
Ihminen vain on heikko oman ylpeyden muodossa. Oma ylpeyshän se on joka estää myöntämästä erehdyksensä. Siitä sitten seuraa loputon selittely ja sitäkautta totuus pakenee kauas..olisi mielenkiintoista tavata T.M.Suni live-persoonana. Olisihan meillä siinä kisaa kerrakseen
näyttäessämme, kumpi tervehtii ystävällisemmin ja osoittaa kristillistä rakkautta lämpöisemmin.
En usko, että opillisista asioista kannattaisi hänen kanssaan käydä keskustelua - palstan siperia
on opettanut aivan tarpeeksi sitä, etten minä voi tuohon yhden miehen harhaoppiin vaikuttaa.
Totuus on paennut TMS:stä liian kauas. Tai on parempi sanoa, että TMS on eksynyt niin kauas,
että vain Hyvä Paimen armossaan voi löytää ja palauttaa eksyneen lampaan Hänen laumaansa.
Tuomiota en halua Sunin ylle lausua. Se ei ole minun tehtäväni. Enkä muutenkaan halua hänen
paisuneeseen egoonsa enempää koskea. Erehdyin häntä jo aivan liiankin paljon 'tervehtimään'.
Oppirahansa kullakin. Pääasiahan kuitenkin on, että edistyisimme hyvien töiden oppimisessa.
Niin, pari vuotta sitten koetun kiivaamman keskustelujakson jälkeen on toivottavaa, että minun
edistymiseni toisinajattelijoiden ja harhaoppisten (!) kohtaamisessa "olisi kaikkien nähtävissä".
Tässä meille on haastetta ja lupausta jokaiselle päivälle:
"Valvo itseäsi ja opetustasi, ole siinä kestävä; sillä jos sen teet,
olet pelastava sekä itsesi että ne, jotka sinua kuulevat." 1.Tim. 4:16- kauas pakenee
Devoit kirjoitti:
Soisin sinullekin mielelläni sen, että tapaisit henk. koht. hra Sunin. No itselläkin siitä on jo yli kaksi vuotta kun tapasin hänet. Puhelimessa olen keskustellut viimeksi n. puolitoista vuotta sitten. En voi sanoa millaillainen Suni on tänään face to face tilanteessa.
Ihminen vain on heikko oman ylpeyden muodossa. Oma ylpeyshän se on joka estää myöntämästä erehdyksensä. Siitä sitten seuraa loputon selittely ja sitäkautta totuus pakenee kauas..Jumalan totuus, kun sitä vastaan aletaan olla ja taistella.
Aivan muu totuus tulee ihmiselle tilalle joka onkin todellisuudessa pelkkää valhetta.
Kyllä se niin on pitkälle ihmiset ovat menneet ivoissaan Jeesusta kohtaan ja tällöin ei
tietenkään enää muuta voida kuin sääliä niitä joille Jumala saa vielä puhua tai jotka
Hänen omiaan ovat.
Ei olla moksiskaan, vaikka niinkin härskisti on sanottu, että ahdas portti on perkeleen
portti.
Täällä jauhetaan kaikenlaista "sontaa" Jeesuksesta kuin myös Hänen omastaan ja Jumalan
tahdon tiellä olijoista.
EIKÄ pystytä menemään sinne omaan "napaan", että tulisi näkemään mitä moskaa se on täynnä.
Ei Jumala toimi tavallanne se on varma se, joten mitä te oikein takaa ajatte kaikella sillä
saastaisuudella jota nyt yritätte syytää niiden niskaan jotka Jumalan Hengen totuudessa ovat.
Jumalan lasten elämä ei killu toisissa ihmisissä, vaan on kiinni JUMALASSA ja sitä kautta suhteet
kaikkiin ihmisiin on normaalit.
Ei Jumalan Hengessä karsasteta ihmisiä, vaan Jumalan Hengessä tuodaan vain sanomaa
mikä ihmisen Jumalan tahdon tielle Hänen totuuteensa voi johdattaa.
Jumalan Hengessä tuodaan sanomaa jonka ihminen on saanut todeksi tulla elämään.
Ei Jumalan Hengessä pähkäillä miten mikin on, vaan Jumalan Hengessä tiedetään miten on.
EI JUMALA ole niin mitätön mitä täällä annetaan ymmärtää.
JUMALA ELÄÄ JA TOIMII tänään niin kuin ennenkin. Täällä julistetaan kuollutta jumalaa
joka ei mitään voi ja lapsensakin pitää kaikessa vajaudessa ainaisina armonkerjäläisinä.
AIVAN muuta oppia tuodaan kuin mitä Jumala Poikansa kautta on tuonut ja jonka jokainen joka
Poikaa uskoo on saanut todeksi tulla elämään.
Jos siis ei ole muuta tuotavaa tänne kuin valheita toisesta niin miksi niitä pitää tuoda.
Onko se niin, sydämen kyllyydestä suu puhuu? Miksi täyttää sydäntään valheilla?
Miksi EI NYT jo kääntyisi Jumalan puoleen, että se sydän saisi täyttyä totuudella joka
Jumalasta on. - ????????????????
nyt jo kirjoitti:
"hyvä" ihminen sinä sanot toiselle, miksi kiivastuit ja se jolle sanot sanoo miten asia on, niin mieti
jo missä silloin elät TAYDELLISESSÄ epäuskossa ja luulet olevasi Jumala joka todella näkee miten asiat
ovat.
Miksi roikut ihmisessä? Miksi valehdellen puhut kaikenlaista pahaa toisesta ihmisestä?
Mitä luulet saavuttavasi? Tälle toiselle et mitään voi tehdä, mutta itsellesi ja muille teet
todella pahaa.
Mikä on ettet pysty ottamaan "lusikkaa kauniiseen käteesi" ja alkaa sekoittaa sitä soppaa
mikä ehkä nyt katkeruudessa väärän puhumisien seurauksena on syntynyt.
Silloin voisi seljetä itsellesi miten mieletöntä on touhusi nyt ja parannus parempaan elämään
aueta.???????????????????????
- Paatumusraja
Devoit kirjoitti:
Onkohan niin, että kun ihminen ylpistuu, paatuu ja siirtyy Jumalan ulottumattomiin, niin silloin ei tällaista ihmistä enää mikään kosketa, ei Pyhä Henki, eikä mikään järistys. Tällöin ihmisestä tulee pahin mahdollinen Jeesukseen uskovien vainoaja.
Paatumusraja kirjoitti:
Onkohan niin, että kun ihminen ylpistuu, paatuu ja siirtyy Jumalan ulottumattomiin, niin silloin ei tällaista ihmistä enää mikään kosketa, ei Pyhä Henki, eikä mikään järistys. Tällöin ihmisestä tulee pahin mahdollinen Jeesukseen uskovien vainoaja.
Ihmettelen mikä Teuvon niin sokaisi, että hän meni sen rajan yli josta ei enää paluuta ole.
Semper.Fidelis kirjoitti:
olisi mielenkiintoista tavata T.M.Suni live-persoonana. Olisihan meillä siinä kisaa kerrakseen
näyttäessämme, kumpi tervehtii ystävällisemmin ja osoittaa kristillistä rakkautta lämpöisemmin.
En usko, että opillisista asioista kannattaisi hänen kanssaan käydä keskustelua - palstan siperia
on opettanut aivan tarpeeksi sitä, etten minä voi tuohon yhden miehen harhaoppiin vaikuttaa.
Totuus on paennut TMS:stä liian kauas. Tai on parempi sanoa, että TMS on eksynyt niin kauas,
että vain Hyvä Paimen armossaan voi löytää ja palauttaa eksyneen lampaan Hänen laumaansa.
Tuomiota en halua Sunin ylle lausua. Se ei ole minun tehtäväni. Enkä muutenkaan halua hänen
paisuneeseen egoonsa enempää koskea. Erehdyin häntä jo aivan liiankin paljon 'tervehtimään'.
Oppirahansa kullakin. Pääasiahan kuitenkin on, että edistyisimme hyvien töiden oppimisessa.
Niin, pari vuotta sitten koetun kiivaamman keskustelujakson jälkeen on toivottavaa, että minun
edistymiseni toisinajattelijoiden ja harhaoppisten (!) kohtaamisessa "olisi kaikkien nähtävissä".
olet pelastava sekä itsesi että ne, jotka sinua kuulevat." 1.Tim. 4:16Nimittäin sitä kun Teuvo minua kohtaan halpamaisesti käyttäytyi, etten pahemmin hänestä todista.
Mutta se Armin kanssa palaveeraaminen ja minun tuomitseminen, oli se viimeinen piste.- Mitä tarkoitat?
Devoit kirjoitti:
"TeuvoSuuri" oli Armin ensimmäinen uhri."
Mitä tarkoitat? - Missä murtuneisuus?
valheitasi. kirjoitti:
Ymmärrän että valheessa ihminen ei itseänsä näe vaan luulee kaikki on hyvin juuri hänellä,
ja tuo valheita siitä joka Jumalan armosta on valheen vallasta pois päässyt.
Älä jää katkeruuteesi, vihaasi vaan käänny Jumalan puoleen. Jumalassa ei enää vihata ja puhuta
kenestäkään noin mitä sinä teet.Onko paatumuksesi niin kova, ettet kykene enää kovuutesi vuoksi myöntämään virheitäsi?
- Analyysi.
Devoit kirjoitti:
Eipä minulla ole mitään muuta kerrottavaa, mitä palstalle laitan. Nämä kirjoitukset eivät lähde mistään kostonhimosta, vaan siitä että Teuvokin palaisi "alkuaikojen" uskoon.
Taitaisi kaiken seikkaperäinen selvittäminen ja analysointi olla liian kova urakka?
Mitä tarkoitat? kirjoitti:
"TeuvoSuuri" oli Armin ensimmäinen uhri."
Mitä tarkoitat?Totuus oli ensimmäinen uhri, jonka Teuvo uhrasi Armin eteen. Toki "huutaminen" totuudesta jatkui. Totuus muuttui akselilla Teuvo Armi, "totuudeksi".
Seuraavaksi Teuvo uhrasi Armin alttarille parhaan ystävänsä.Analyysi. kirjoitti:
Taitaisi kaiken seikkaperäinen selvittäminen ja analysointi olla liian kova urakka?
Minusta ei ole oikein relevanttia alkaa yksityisviesteissä näitä asioita seikkaperäisesti ruotimaan. Näin tunnen nyt..
- Seuraavaksi Teuvo uh
Devoit kirjoitti:
Totuus oli ensimmäinen uhri, jonka Teuvo uhrasi Armin eteen. Toki "huutaminen" totuudesta jatkui. Totuus muuttui akselilla Teuvo Armi, "totuudeksi".
Seuraavaksi Teuvo uhrasi Armin alttarille parhaan ystävänsä."Seuraavaksi Teuvo uhrasi Armin alttarille parhaan ystävänsä."
Kenet? Sinutko? - Kuka se oli?
Devoit kirjoitti:
Totuus oli ensimmäinen uhri, jonka Teuvo uhrasi Armin eteen. Toki "huutaminen" totuudesta jatkui. Totuus muuttui akselilla Teuvo Armi, "totuudeksi".
Seuraavaksi Teuvo uhrasi Armin alttarille parhaan ystävänsä.Kuka oli se paras ystävä?
- tuskinpa.
Kuinka on. kirjoitti:
Ei Armikilla sellaista valtaa ole.
Semper.Fidelis kirjoitti:
olisi mielenkiintoista tavata T.M.Suni live-persoonana. Olisihan meillä siinä kisaa kerrakseen
olet pelastava sekä itsesi että ne, jotka sinua kuulevat." 1.Tim. 4:16Loppujen lopuksi, olen tätä ennemminkin sanonut: Lähettikö Jumala sittenkin Armin Teuvon ihastukseksi?
Ja nyt sitten en tarkoita mitään "sellaista" ihastumista. Teuvokin havahtui liian myöhään, ettei Armille kelpaa kenenkään usko, kaksi "teuvoa" samassa lahkossa ei toimi :)
Jos Sunin julistuksessa oli alusta lähtien se valheen myrkkykapseli sisällään, Jumala näki Armin henkilönä, joka varmasti tuhoaa kaiken jo orastaneen "sunilaisuuden". Valtakunta joka nousee itseään vastaan sortuu. Se nähtiin sunilaisuuden nousussa ja tuhossa. Toki nousukin oli kovin loivaa, ollakseen Jumalasta..- ei toimi
Devoit kirjoitti:
Loppujen lopuksi, olen tätä ennemminkin sanonut: Lähettikö Jumala sittenkin Armin Teuvon ihastukseksi?
Ja nyt sitten en tarkoita mitään "sellaista" ihastumista. Teuvokin havahtui liian myöhään, ettei Armille kelpaa kenenkään usko, kaksi "teuvoa" samassa lahkossa ei toimi :)
Jos Sunin julistuksessa oli alusta lähtien se valheen myrkkykapseli sisällään, Jumala näki Armin henkilönä, joka varmasti tuhoaa kaiken jo orastaneen "sunilaisuuden". Valtakunta joka nousee itseään vastaan sortuu. Se nähtiin sunilaisuuden nousussa ja tuhossa. Toki nousukin oli kovin loivaa, ollakseen Jumalasta..>>>kaksi "teuvoa" samassa lahkossa ei toimi :)
ei toimi kirjoitti:
>>>kaksi "teuvoa" samassa lahkossa ei toimi :)
Ei syyllistytä samaan kuin Armi ja Teuvo, eli ihmisten mollaamista saatanaksi heidän mielipiteidensä takia.
Eri asia sitten on, jos ihminen saa sanottavansa automaattikirjoituksen kautta, koettelematta hänelle sanelevaa henkeä Raamatun edellyttämällä tavalla. Kun olemme nähneet, että saneleva henki herjaa Sovintoverta, voimme olla varmoja, että ilmoituksen takana on saatana, mutta kirjoituksen välittänyt ihminen ei ole sitä.- 312
Devoit kirjoitti:
Ei syyllistytä samaan kuin Armi ja Teuvo, eli ihmisten mollaamista saatanaksi heidän mielipiteidensä takia.
Eri asia sitten on, jos ihminen saa sanottavansa automaattikirjoituksen kautta, koettelematta hänelle sanelevaa henkeä Raamatun edellyttämällä tavalla. Kun olemme nähneet, että saneleva henki herjaa Sovintoverta, voimme olla varmoja, että ilmoituksen takana on saatana, mutta kirjoituksen välittänyt ihminen ei ole sitä.Mutta ihminen kantaa syyn, eli liha.
Eli T ja A kantavat hengen teettämän pahan syyn. 312 kirjoitti:
Mutta ihminen kantaa syyn, eli liha.
Eli T ja A kantavat hengen teettämän pahan syyn....alkaa pahasti harhaan menneiden lähimmäistemme tuomariksi. Mutta meillä ei sellaiseen ole valtuuksia.
Muista, että Jeesus kantoi syyn puolestamme ristille. Jos omin voimin yritämme, pieninkin synti kadottaa.
On tosin syntiä, jonka puolesta ei enää uhria ole, mutta sittenkään emme ketään voi tuomita, se valta on yksin Jumalalla.- Onhan noita.
ei toimi kirjoitti:
>>>kaksi "teuvoa" samassa lahkossa ei toimi :)
Ei se mitenkään outoa olisi. Onhan tulevassa Pedon valtakunnassakin Antikristus, Peto ja Väärä profeetta. Onhan noita.
- niitä piisaa
Onhan noita. kirjoitti:
Ei se mitenkään outoa olisi. Onhan tulevassa Pedon valtakunnassakin Antikristus, Peto ja Väärä profeetta. Onhan noita.
kuin meren mutaa, saatanan valkoinen enkelikin joka täällä ahkeraan omiensa kautta
huseeraa. - kun toivoa
Missä murtuneisuus? kirjoitti:
Onko paatumuksesi niin kova, ettet kykene enää kovuutesi vuoksi myöntämään virheitäsi?
että sinäkin kuka liet voisit vielä Jumalan edessä murtua. Pahalta vain näyttää .
- kuka tahansa
kun toivoa kirjoitti:
että sinäkin kuka liet voisit vielä Jumalan edessä murtua. Pahalta vain näyttää .
"Pahalta tuntuu" ja "Pahalta näyttää".
- 17+10
niitä piisaa kirjoitti:
kuin meren mutaa, saatanan valkoinen enkelikin joka täällä ahkeraan omiensa kautta
huseeraa.Näytä Raamatusta meille se valkoinen saatanan enkelisi. Ilmeisesti hänen sanelustaan kirjoitat?
- Kerro suoraan.
Devoit kirjoitti:
Ja miksi sinulle se tieto on tärkeää?
Kertomalla vihjailevasti jätät sijaa väärinkäsityksille. S ei ole hyvä.
- Miten voit?
puoleen anomaan kirjoitti:
että Hän totuuden kaikessa näyttää, täällä on ihmisiä jotka valehtelevat näkevätkö itse sitä en tiedä
vaan sokeudessako täällä omiaan tuovat.Mitä sinulle OIKEASTI kuuluu?
- No hei vaan.
Miten voit? kirjoitti:
Mitä sinulle OIKEASTI kuuluu?
vastaamatta jättäminen kertoo.
- mitä täällä
Miten voit? kirjoitti:
Mitä sinulle OIKEASTI kuuluu?
valehdellaan, ja mitä sinullekin valhe tuo.
Todella hyvää kuuluu EI voi parempaa kuulua kuin, että saa olla Pojan vapaudessa.
Se on järkyttävää nähdä, miten ihmiset palvelevat valheen herraa. Miten ihmiset ovat
tahtoneet luikahtaa perkeleen avarasta portista sisälle sen antamaan vale vapauteen.
Ne jotka Poika saa ahtaan portin kautta vapauttaa HE TULEVAT TODELLA VAPAIKSI ja tiedätkö
mistä? Synnin, saatanan, oman lihan, kuin ihmisten orjuudestakin.
Mutta tuosta Pojan antamasta vapaudesta EI tiedä muut kuin ne jotka Hän on saanut vapauttaa.
Joten turhaa on spekuloida mitä se on.
Ihmeellistä on, niin harva tahtoo Jeesuksen luo käydä ja saada kohdata todellinen vapautus ja
pelastus?
Ivaajia piisaa, valehtelijoita piisaa, pahan puhujia piisaa, "kristittyjä" piisaa jne.
JA AIVAN toisenlainen olisi elämä jos todella oltaisiin käyty Jeesuksen Jumalan Pojan viitoittamalle
elämän tielle. mitä täällä kirjoitti:
Todella hyvää kuuluu EI voi parempaa kuulua kuin, että saa olla Pojan vapaudessa.
Se on järkyttävää nähdä, miten ihmiset palvelevat valheen herraa. Miten ihmiset ovat
tahtoneet luikahtaa perkeleen avarasta portista sisälle sen antamaan vale vapauteen.
Ne jotka Poika saa ahtaan portin kautta vapauttaa HE TULEVAT TODELLA VAPAIKSI ja tiedätkö
Mutta tuosta Pojan antamasta vapaudesta EI tiedä muut kuin ne jotka Hän on saanut vapauttaa.
Ihmeellistä on, niin harva tahtoo Jeesuksen luo käydä ja saada kohdata todellinen vapautus ja
pelastus?
Ivaajia piisaa, valehtelijoita piisaa, pahan puhujia piisaa, "kristittyjä" piisaa jne.
JA AIVAN toisenlainen olisi elämä jos todella oltaisiin käyty Jeesuksen Jumalan Pojan viitoittamalle
elämän tielle.Miten me toisetkin voisimme saada yhtä eniromaisen uskon kuin sinä?
Kerro seikkaperäisesti. Sinulla on suuri vastuu meistä. Mites sitten suu pannaan kun Jumala kysyy sinulta, että miksi et opettanut tietä toisillekin, ilkuit vain.- Särjetty henki.
mitä täällä kirjoitti:
pelastus?
elämän tielle.Kirjoituksistasi henkii aivan toinen henki kuin mitä annat sanoilla ymmärtää. Sinulta puuttuu se Jeesuksen antama särjetty henki. Sen ikävällä totean.
- prosessi?
Mikä/mitkä olivat ne seikat, jotka saivat sinut näkemään ArmiKin ja Teuvon valheellisuuden?
- fraasit kunniaan!
kuka tahansa kirjoitti:
"Pahalta tuntuu" ja "Pahalta näyttää".
niitä ArmiK aikoinaan viljeli jatkuvasti. Taisi varasto loppua.
- Saatanan tahto?
kun toivoa kirjoitti:
Saatanan tahto
ArmiK Käyttäjän viestit 13.8.2008 15.43
on että puskista huudetaan joten saatanan tahtoa
en tule täyttämään.
Jumala on minut NIMELTÄ kutsunut ja sillä nimellä myös valkeudessa olen, enkä nimettömänä puskissa
pimeydessä.
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/6121159/32142808
Oletko edelleen samaa mieltä? Miksi mielesi on muuttunut?
Enempää en tähän ketjuun tule jos valheissasi tahdotte olla nin siinä olette KERRAN VAIN SE TOTUUS
teillekin kirkastuu. - Jeesus
fraasit kunniaan! kirjoitti:
niitä ArmiK aikoinaan viljeli jatkuvasti. Taisi varasto loppua.
Hänen omansakin.
Näin sanoo Jeesus:" voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun suljette taivasten valtakunnan ihmisiltä! Sillä itse te ette mene sisälle, ettekä salli meneväisten sisälle mennä. 14. Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun syötte leskien talot, jopa näön vuoksi pitkiä rukouksia pitäen! Sentähden saatte sitä kovemman tuomion. 15. Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette! 16. Voi teitä, te sokeat taluttajat, jotka sanotte: 'Jos joku vannoo temppelin kautta, niin se ei ole mitään; mutta jos joku vannoo temppelin kullan kautta, niin hän on valaansa sidottu'! 17. Te tyhmät ja sokeat! Kumpi on suurempi, kultako vai temppeli, joka kullan pyhittää? 18. Ja: 'Jos joku vannoo alttarin kautta, niin se ei ole mitään; mutta jos joku vannoo sen päällä olevan uhrilahjan kautta, niin hän on valaansa sidottu.' 19. Te sokeat! Kumpi on suurempi, uhrilahjako vai alttari, joka uhrilahjan pyhittää? 20. Sentähden, joka vannoo alttarin kautta, vannoo sen kautta ja kaiken kautta, mitä sen päällä on. 21. Ja joka vannoo temppelin kautta, vannoo sen kautta ja hänen kauttansa, joka siinä asuu. 22. Ja joka vannoo taivaan kautta, vannoo Jumalan valtaistuimen kautta ja hänen kauttansa, joka sillä istuu. 23. Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te annatte kymmenykset mintuista ja tilleistä ja kuminoista, mutta jätätte sikseen sen, mikä laissa on tärkeintä: oikeuden ja laupeuden ja uskollisuuden! Näitä tulisi noudattaa, eikä noitakaan sikseen jättää. 24. Te sokeat taluttajat, jotka siivilöitte hyttysen, mutta nielette kamelin! 25. Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te puhdistatte maljan ja vadin ulkopuolen, mutta sisältä ne ovat täynnä ryöstöä ja hillittömyyttä! 26. Sinä sokea fariseus, puhdista ensin maljan sisus, että sen ulkopuolikin tulisi puhtaaksi! 27. Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te olette valkeiksi kalkittujen hautojen kaltaisia: ulkoa ne kyllä näyttävät kauniilta, mutta ovat sisältä täynnä kuolleitten luita ja kaikkea saastaa! 28. Samoin tekin ulkoa kyllä näytätte ihmisten silmissä hurskailta, mutta sisältä te olette täynnä ulkokultaisuutta ja laittomuutta. 29. Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te rakennatte profeettain hautoja ja kaunistatte vanhurskasten hautakammioita, 30. ja sanotte: 'Jos me olisimme eläneet isäimme päivinä, emme olisi olleet osallisia heidän kanssaan profeettain vereen'! 31. Niin te siis todistatte itsestänne, että olette niiden lapsia, jotka tappoivat profeetat. 32. Täyttäkää siis te isäinne mitta. 33. Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?" - Käänny Jumalan
Saatanan tahto? kirjoitti:
Saatanan tahto
ArmiK Käyttäjän viestit 13.8.2008 15.43
on että puskista huudetaan joten saatanan tahtoa
en tule täyttämään.
Jumala on minut NIMELTÄ kutsunut ja sillä nimellä myös valkeudessa olen, enkä nimettömänä puskissa
pimeydessä.
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/6121159/32142808
Oletko edelleen samaa mieltä? Miksi mielesi on muuttunut?
Enempää en tähän ketjuun tule jos valheissasi tahdotte olla nin siinä olette KERRAN VAIN SE TOTUUS
teillekin kirkastuu.puoleen silloin vasta tulet näkemään totuuden Jumalasta.
Tämä asia on käsitelty etsi nekin kun kerran vanhoissa viihdyt. - jos ihminen
Särjetty henki. kirjoitti:
Kirjoituksistasi henkii aivan toinen henki kuin mitä annat sanoilla ymmärtää. Sinulta puuttuu se Jeesuksen antama särjetty henki. Sen ikävällä totean.
on valheen omana silloin se näkee kaiken nurjana.
Sinä etsit lihallista nöyryyttä joka on nöyristelyä. Silloin kun ihminen on Jumalan edessä
nöyrtynyt se näkyy aivan toisin. - kysytään, mutta
prosessi? kirjoitti:
Mikä/mitkä olivat ne seikat, jotka saivat sinut näkemään ArmiKin ja Teuvon valheellisuuden?
totuus ei kiinnosta.
Sillä totuuden ihminen voi yksin tulla tuntemaan lähtemällä Jeesuksen osoittamalle tielle. Minusta vaan tuohon Armin missioon sopii hyvin "eniromainen", niin kuin Teuvonkin.
Eräänkainen ihmistyyppi kokee itsensä uhriksi, jos ei saa toisen ihmisen asioihin absoluuttista hallintavaltaa.kysytään, mutta kirjoitti:
totuus ei kiinnosta.
Sillä totuuden ihminen voi yksin tulla tuntemaan lähtemällä Jeesuksen osoittamalle tielle.Minkähän tien se "jeesus" on Armipoloisellemme osoittanut? :)
- merkkaa mitään se
Devoit kirjoitti:
Minusta vaan tuohon Armin missioon sopii hyvin "eniromainen", niin kuin Teuvonkin.
Eräänkainen ihmistyyppi kokee itsensä uhriksi, jos ei saa toisen ihmisen asioihin absoluuttista hallintavaltaa.että annat toisista ihmisistä alvariinsa vääriä lausuntoja?
Itse esiinnyt täällä kuin Jumala. Miksi? Mikä on tarkoituksesi? Kunhan vaan auvot suutasi, niinkö?
Ei Jumalan Hengessä puhuta valheita (herjoja heitetä)muista. - Devoit ei
Devoit kirjoitti:
Minkähän tien se "jeesus" on Armipoloisellemme osoittanut? :)
Jumalan Henki vaikuta tämä on totuus ei herja niinkuin sinä herjaat Jeesusta sitä sanomaa
mikä yksin pelastuksen tielle voi johdattaa.
Sinä saat herjata mutta kerran herjasi tulevat eteesi mitä silloin teet?
Valehtelet joku muu herjaa ja totuus on, että itse herjaat kumppaniesi kanssa.
Jeesus ei KETÄÄN harhaan johdata se on saatanan valhe niin väittää.
Joten ota jos vielä voit "lusikka kauniiseen käteesi" JA KÄÄNNY Jeesuksen viitoittamalle
tielle. EI OLE KUIN YKSI TIE ISÄN LUO.
Vielä kun olet sanonut Armi herjaa niin tuo nyt esille ne missä herjaan?
Se, että totuus lihassa koetaan herjana se on sama kuin valhetta joten näytä missä
on todellinen herja jota kyseinen ihminen on tehnyt?
Sinun parhaaksesi vielä jotain sinulle sanon. Mutta se loppuu jos saastaisuus vaan jatkuu
puoleltasi. - Miksi et vastaa?
Käänny Jumalan kirjoitti:
puoleen silloin vasta tulet näkemään totuuden Jumalasta.
Tämä asia on käsitelty etsi nekin kun kerran vanhoissa viihdyt.Et vastaa, vaan toistat samoja fraaseja. Fraaseja toistamalla joudut jatkuvasti vastaaviin pusseihin sanoistasi.
Jumalan puoleen käännyn päivittäin ja jatkuvasti. - näe sille ei
Miksi et vastaa? kirjoitti:
Et vastaa, vaan toistat samoja fraaseja. Fraaseja toistamalla joudut jatkuvasti vastaaviin pusseihin sanoistasi.
Jumalan puoleen käännyn päivittäin ja jatkuvasti.toinen mitään voi.
Sinun itsesi on käännyttävä Jumalan puoleen ei jumalan.
Jumala johtaa kuin johtaakin totuuteen kaikessa. - Liian vaikea kysymys
näe sille ei kirjoitti:
toinen mitään voi.
Sinun itsesi on käännyttävä Jumalan puoleen ei jumalan.
Jumala johtaa kuin johtaakin totuuteen kaikessa.Tämä on keskustelupalsta, eikö niin? Kysyin sinulta, ihmiseltä (?) kysymyksen ja sinä et vastaa. Onko siis ymmärrettävä, että kysymys on sinulle liian vaikea?
- Heitä se pois!
jos ihminen kirjoitti:
on valheen omana silloin se näkee kaiken nurjana.
Sinä etsit lihallista nöyryyttä joka on nöyristelyä. Silloin kun ihminen on Jumalan edessä
nöyrtynyt se näkyy aivan toisin.Sinun omavanhurskautesi aivan puistattaa.
- Mitä ihmisten
Liian vaikea kysymys kirjoitti:
Tämä on keskustelupalsta, eikö niin? Kysyin sinulta, ihmiseltä (?) kysymyksen ja sinä et vastaa. Onko siis ymmärrettävä, että kysymys on sinulle liian vaikea?
välisiin maallisiin kysymyksiin tulee niin se on eri asia kuin hengen tasolla käytävä keskustelu.
Maallisessa keskustelussa yleensä tullaan ymmärtämään mitä toinen sanoo, mutta hengen asioissa
on toisin.
Siksi kehotus kääntymään Jumalan puoleen vilpittä on ensimmäinen askel, että voi alkaa ymmärtää
hengelliset asiat niin kuin ne ovat.
Jos ihminen lipsuu oman mielen ja kenties Jumalan mielen välillä kumpi voittaa on ratkaisevaa.
Se on juuri näin kenen vietäväksi ihminen antautuu sen oma on ja näin sen sanomaa tuo jonka
oma on. - astu alas!
merkkaa mitään se kirjoitti:
että annat toisista ihmisistä alvariinsa vääriä lausuntoja?
Itse esiinnyt täällä kuin Jumala. Miksi? Mikä on tarkoituksesi? Kunhan vaan auvot suutasi, niinkö?
Ei Jumalan Hengessä puhuta valheita (herjoja heitetä)muista.Astu jo omavanhurskautesi jakkaralta, sillä se ei kestä tuomion päivää ollenkaan.
- Miksi väistät?
Mitä ihmisten kirjoitti:
välisiin maallisiin kysymyksiin tulee niin se on eri asia kuin hengen tasolla käytävä keskustelu.
Maallisessa keskustelussa yleensä tullaan ymmärtämään mitä toinen sanoo, mutta hengen asioissa
on toisin.
Siksi kehotus kääntymään Jumalan puoleen vilpittä on ensimmäinen askel, että voi alkaa ymmärtää
hengelliset asiat niin kuin ne ovat.
Jos ihminen lipsuu oman mielen ja kenties Jumalan mielen välillä kumpi voittaa on ratkaisevaa.
Se on juuri näin kenen vietäväksi ihminen antautuu sen oma on ja näin sen sanomaa tuo jonka
oma on.Ei tavallista kysymystä pidä kiertää kuten sinä teet. Miksi sinä väistät aina suoraa kysymystä?
- noin kevyesti
Heitä se pois! kirjoitti:
Sinun omavanhurskautesi aivan puistattaa.
vääriä todistuksia ihmisestä.
Jeesus ei johdata KETÄÄN omaan vanhurskauteen, vaan kyllä se on kaiken maailman
ihmisopit jotka niin tekevät. - Hyvä!
noin kevyesti kirjoitti:
vääriä todistuksia ihmisestä.
Jeesus ei johdata KETÄÄN omaan vanhurskauteen, vaan kyllä se on kaiken maailman
ihmisopit jotka niin tekevät.Ihmisopit johtaa. Siinää olemme samaa mieltä.
- \o/
Devoit kirjoitti:
Nimittäin sitä kun Teuvo minua kohtaan halpamaisesti käyttäytyi, etten pahemmin hänestä todista.
Mutta se Armin kanssa palaveeraaminen ja minun tuomitseminen, oli se viimeinen piste.Pistin tulikuuman tikkuni teidän soppaanne,
ja lähtö tuli minulle, ja porukka repesi,
ja olen kokemuksen kautta tullut tuntemaan,
että minun lusikkani ei sovi mihinkään soppaan.
- palstaa lukenut
joka tekee tuollaisia aloituksia jatkuvasti palstan Jumalan miehestä
- Totuus esiin
En sitäpaitsi herjaa, vaan haluaisin tietää, mikä laittaa Teuvon vihaamaan muita sillä tavalla kuin hän tekee. Minusta on tärkeää päästä syyhyn sisälle. Etkö sinä halua totuutta?
- motiivit
Totuus esiin kirjoitti:
En sitäpaitsi herjaa, vaan haluaisin tietää, mikä laittaa Teuvon vihaamaan muita sillä tavalla kuin hän tekee. Minusta on tärkeää päästä syyhyn sisälle. Etkö sinä halua totuutta?
motiivisi ovat tulleet selväksi lukuisissa samanlaisissa viesteissäsi, joita olet tänne massapotittanut vuosien aikana; mutta et pysty voittamaan totuutta, se tekee, mitä varten se on lähetetty
- Jeesus varoitti!
motiivit kirjoitti:
motiivisi ovat tulleet selväksi lukuisissa samanlaisissa viesteissäsi, joita olet tänne massapotittanut vuosien aikana; mutta et pysty voittamaan totuutta, se tekee, mitä varten se on lähetetty
Niin paljon kun olen saanut huomata Teuvon valehtelua ja vääristelyä voin sanoa, että olen oikealla asialla. Teuvoko se siellä taas vaihteeksi puskassa lymyilee? Ja vaikka et Teuvo tällä kertaa olisikaan, niin eksytykset on paljastettava ja juuriin päästävä käsiksi. Se on pyhän Jumalan tahto. Tietänet sen, että lopun aikoina tällaista (mm. TS) eksytystä on PALJON.
- realisti.
Jeesus varoitti! kirjoitti:
Niin paljon kun olen saanut huomata Teuvon valehtelua ja vääristelyä voin sanoa, että olen oikealla asialla. Teuvoko se siellä taas vaihteeksi puskassa lymyilee? Ja vaikka et Teuvo tällä kertaa olisikaan, niin eksytykset on paljastettava ja juuriin päästävä käsiksi. Se on pyhän Jumalan tahto. Tietänet sen, että lopun aikoina tällaista (mm. TS) eksytystä on PALJON.
Kaltaisellesi väärämieliselle Jumaln sanan totuuden julistus on juuri sitä valehtelua ja vääristelyä, joka saa heidän sisällään olevan demonisen hengen voimaan pahoin.
- Teuvohan se vihassa
realisti. kirjoitti:
Kaltaisellesi väärämieliselle Jumaln sanan totuuden julistus on juuri sitä valehtelua ja vääristelyä, joka saa heidän sisällään olevan demonisen hengen voimaan pahoin.
Niinhän minä arvelinkin, sanavarasto on tuttua ja taattua Teuvoa.
- aivan niin
Teuvohan se vihassa kirjoitti:
Niinhän minä arvelinkin, sanavarasto on tuttua ja taattua Teuvoa.
mutta sinä jatkat valehteluasi entiseen tyyliin, koska sisälläsi oleva henki vaatii valehtelemaan
- Älä viitsi Teuvo
aivan niin kirjoitti:
mutta sinä jatkat valehteluasi entiseen tyyliin, koska sisälläsi oleva henki vaatii valehtelemaan
Valehdella kyllä hyvin osaat.
- Valon arkaa?
On todella hyvä asia, että jotkut ovat päässeet näkemään hyvin läheltä Teuvon touhuja ja nähneet, ettei hänen juttunsa ole valoa kestäviä laisinkaan. KariHenrikin ja Devoitin todistukset kertovat paljon.
Kyllä Jumala tarvitsisi innokkaita totuuden julistajia, mutta intomielisyys ei saisi mennä hurmahenkisyydeksi.
- 312
TeuvoSunin viestien takana on pahuuden lähteet.
- varma sana
312 kirjoitti:
TeuvoSunin viestien takana on pahuuden lähteet.
Teuvo Sunin viestien takana on Totuuden Henki.
- 312
varma sana kirjoitti:
Teuvo Sunin viestien takana on Totuuden Henki.
Varma sana on, että TeuvoSuni tottelee pahuuden lähteestä tulevia henkiä, samoin ArmiK.
Lukekaa TeuvoSunille anettu näky "Limingan niityt"
Siinä TeuvoSunille näytettiin kuinka hän kättelee Jumalan palvelijoita,
ja hänellä kirja ja ego kasvavat kättelyn myötä niinkuin on käynyt.
Ja TS, kertoo tuosta miehestä/hengestä viesteissään; Paholaisesta joka on TS,n viestien lähde. 312 kirjoitti:
Varma sana on, että TeuvoSuni tottelee pahuuden lähteestä tulevia henkiä, samoin ArmiK.
ja hänellä kirja ja ego kasvavat kättelyn myötä niinkuin on käynyt.
Ja TS, kertoo tuosta miehestä/hengestä viesteissään; Paholaisesta joka on TS,n viestien lähde."Limingan niityt" näyssä ei kukaan kätellyt ketään. Vaan siinä, kun Teuvon käteen annettin totuuden sauva; Raamatun totuus,jolla hän alkoi alkoi tuota valkoista tekopyhää hankea pöyhiä, se meni kasaan, ja sen alta paljastui valtava mustien käärmieden lauma, jokainen veti peräässän sen uskonsuunnan nimilappua, jonka se oli myrkyllään omakseen saanut.
Apostoli Johannes näki nuo samat herjaavat nimet merestä nousevan Saatanan sarvissa, ja porton selässä ratsastavassa naisessa, totuudesta luopuneessa seurakunnassa.- 312
TeuvoSuni kirjoitti:
"Limingan niityt" näyssä ei kukaan kätellyt ketään. Vaan siinä, kun Teuvon käteen annettin totuuden sauva; Raamatun totuus,jolla hän alkoi alkoi tuota valkoista tekopyhää hankea pöyhiä, se meni kasaan, ja sen alta paljastui valtava mustien käärmieden lauma, jokainen veti peräässän sen uskonsuunnan nimilappua, jonka se oli myrkyllään omakseen saanut.
Apostoli Johannes näki nuo samat herjaavat nimet merestä nousevan Saatanan sarvissa, ja porton selässä ratsastavassa naisessa, totuudesta luopuneessa seurakunnassa.Varma sana on, että TeuvoSuni tottelee pahuuden lähteestä tulevia henkiä, samoin ArmiK.
ja hänellä kirja ja ego kasvavat kättelyn/kirjeiden myötä niinkuin on käynyt.
Ja TS, kertoo tuosta miehestä/hengestä viesteissään; Paholaisesta joka on TS,n viestien lähde. 312 kirjoitti:
Ja TS, kertoo tuosta miehestä/hengestä viesteissään; Paholaisesta joka on TS,n viestien lähde.valheen neula jumittui sen yhteen uraan.
- "Limingan niityt"?
312 kirjoitti:
Ja TS, kertoo tuosta miehestä/hengestä viesteissään; Paholaisesta joka on TS,n viestien lähde.Mikä toi "Limingan niityt" on?
- "Limingan niityt"?
TeuvoSuni kirjoitti:
valheen neula jumittui sen yhteen uraan.
"Limingan niityt"?
- Ved.2
TeuvoSuni kirjoitti:
"Limingan niityt" näyssä ei kukaan kätellyt ketään. Vaan siinä, kun Teuvon käteen annettin totuuden sauva; Raamatun totuus,jolla hän alkoi alkoi tuota valkoista tekopyhää hankea pöyhiä, se meni kasaan, ja sen alta paljastui valtava mustien käärmieden lauma, jokainen veti peräässän sen uskonsuunnan nimilappua, jonka se oli myrkyllään omakseen saanut.
Apostoli Johannes näki nuo samat herjaavat nimet merestä nousevan Saatanan sarvissa, ja porton selässä ratsastavassa naisessa, totuudesta luopuneessa seurakunnassa.Voisiko kohtalosi olla kaksijakoinen? Toisaalta näit tekopyhän hangen alta nuo käärmeet. Mutta olisiko yksi käärmeistä päässyt selustaasi tekemään tietämättäsi tuhojaan ja lisääntymään? Siis vahinkojakin sattuu, sinullekin, joista oletkin kertonut.Täytyyhän jokaisen kristityn tutkia itseään. Luulisin, että useimmila kristityillä on jokin heikkokohta sotavarustuksessaan. "Pukekaa päällenne KOKO sota-asu!" Väitän, että miekka ei ole koeteltu ja haarniskan alle on päässyt luikertelevainen?
En tuo esiin tätä millään kiista-asenteella, vaan haluaisin kuulla kahden tai kolmen todistuksen. Saattaa olla kirjassasikin, mutta tuli vaan mieleen. - Ladun.....
Ved.2 kirjoitti:
Voisiko kohtalosi olla kaksijakoinen? Toisaalta näit tekopyhän hangen alta nuo käärmeet. Mutta olisiko yksi käärmeistä päässyt selustaasi tekemään tietämättäsi tuhojaan ja lisääntymään? Siis vahinkojakin sattuu, sinullekin, joista oletkin kertonut.Täytyyhän jokaisen kristityn tutkia itseään. Luulisin, että useimmila kristityillä on jokin heikkokohta sotavarustuksessaan. "Pukekaa päällenne KOKO sota-asu!" Väitän, että miekka ei ole koeteltu ja haarniskan alle on päässyt luikertelevainen?
En tuo esiin tätä millään kiista-asenteella, vaan haluaisin kuulla kahden tai kolmen todistuksen. Saattaa olla kirjassasikin, mutta tuli vaan mieleen.minäkin. teuvo on paljastanut oikeasti paljon valhetta kristillisyyteen verhottuna, mutta itseään ei ole koetellut, valvonut jne. ja näkee paholaisen oikeassa harvassa kristityssäkin.
- Tyrnävän pottupellot
"Limingan niityt"? kirjoitti:
Mikä toi "Limingan niityt" on?
lähellä oleva seutu.
- valvokaa!
Jäimme edelleen vastausta vaille. Mikä tekee siis Kristuksen omasta herjaajan? Valvomattomuus? Ei turhaan Jeesus kehottanut valvomaan hengellistä tilaansa. Oman kunnian tavoittelu on tainnut tehdä pahaa jälkeä Teuvon elämässä.
- herjaaja?
Täällä on antikristuksen omia ja se ei totisesti muuta voi kuin herjata.
Ei täällä Jeesuksen Kristuksen omia juuri näy. Tällainen on totuus koko palstasta. - Outo jeesus jollakin
herjaaja? kirjoitti:
Täällä on antikristuksen omia ja se ei totisesti muuta voi kuin herjata.
Ei täällä Jeesuksen Kristuksen omia juuri näy. Tällainen on totuus koko palstasta.Toinen jeesus, sillä Jeesus ei käske:
Matteus 5
43 Te olette kuulleet sanotuksi: 'Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihollistasi'.
44 Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat,
45 että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin.
46 Sillä jos te rakastatte niitä, jotka teitä rakastavat, mikä palkka teille siitä on tuleva? Eivätkö publikaanitkin tee samoin?
47 Ja jos te osoitatte ystävällisyyttä ainoastaan veljillenne, mitä erinomaista te siinä teette? Eivätkö pakanatkin tee samoin?
48 Olkaa siis te täydelliset, niinkuin teidän taivaallinen Isänne täydellinen on." - l-h
Outo jeesus jollakin kirjoitti:
Toinen jeesus, sillä Jeesus ei käske:
Matteus 5
43 Te olette kuulleet sanotuksi: 'Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihollistasi'.
44 Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat,
45 että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin.
46 Sillä jos te rakastatte niitä, jotka teitä rakastavat, mikä palkka teille siitä on tuleva? Eivätkö publikaanitkin tee samoin?
47 Ja jos te osoitatte ystävällisyyttä ainoastaan veljillenne, mitä erinomaista te siinä teette? Eivätkö pakanatkin tee samoin?
48 Olkaa siis te täydelliset, niinkuin teidän taivaallinen Isänne täydellinen on."vihreilta niitylta
http://www.youtube.com/watch?v=cYD3pkbgnKA&feature=fvw - 312
>>>Oman kunnian tavoittelu
- napakymppi!
312 kirjoitti:
>>>Oman kunnian tavoittelu
juuri nämä kaksi asiaa kertovat kaiken.
- Juuret veks!
Kun katkeruus pääsee juurtumaan, niin silloin noin käy.
- vihaan jääminen
tekee todella pahaa jälkeä.
- merkillepanija
vihaan jääminen kirjoitti:
tekee todella pahaa jälkeä.
kuten Teuvon ja ArmiK:n tapauksissa voidaan nähdä.
- näe oikein
merkillepanija kirjoitti:
Käänny Jumalan puoleen jos tahdot sielusi pelastuvan.
Ei vilpillisellä sydämellä vaan vilpittömin.
Sillä minussa ei ole katkeruutta vaan aivan muualla se on. Nyt kun et sitä näe
Jumala ei ole silmiäsi saanut avata. - ja viha mitä
merkillepanija kirjoitti:
täällä on siitä iloitsee saatana ja Jumala on murheellinen.
Ne joiden sydämissä paha asustaa ja saa tehdä tuhoaan, niin näin näkyy pahat pahenee
päivä päivältä.
Kun katkeruuden juuri ja anteeksiantamaton mieli saa ihmisen sisintä jäytää niin todella
pahaa jälkeä syntyy.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie3106136Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta623989Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom413332Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole773244Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava833168Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut1803089Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin1022556Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll522281Abdullah iski Citycenterin vessassa
Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html2132217Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt782103