Vapaa kuvaus

Kerron itsestäni:

Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.

Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.

Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.

https://is.gd/Rl4wfB

Aloituksia

1085

Kommenttia

8850

  1. Onko tämä yleinen paikka...

    saako täällä juoda julkisesti esim. viskiä. Idiooteilta pääsy kielletty!
    Miehen logiikka
    2
    136
  2. Lady Gaga on

    juusto! et semmonen juttu tällä kertaa.
    Miehen logiikka
    11
    136
  3. Jos Cheek on vetänyt............................................

    ........................................................................................................................
    Sinkut
    0
    136
  4. Okei yleisön pyynnöstä musaketju.

    Tää menee kaikille palstan naisille mut erityisesti sille yhelle sinne jonneki missä ilma on puhdasta ja ahdistuskin tun
    Miehen logiikka
    20
    135
  5. Mä kävin levyyhtiössä

    managerin kanssa vetäsee pari räppidemoo. Ne oli sitä mieltä, että mun kanssa syntyy sopimus ennen kun ehdin vetää yhtää
    Miehen logiikka
    1
    135
  6. Perustavaa laatua...gallup.

    1. Kumpi Boss 429 Mustang vai 393 CI MOPAR..... 2. Ottaisitko porsaan joka rakastaa autoilemista siipaksi. 3. Oletko y
    Miehen logiikka
    4
    135
  7. Hei kaikille!

    Tulin viettämään omaa laatuaikaa tänne palstalle, niin et jättäkää mut rauhaan:D http://youtu.be/KhYcoioForU
    Miehen logiikka
    3
    135
  8. Valitse palstalaisista

    Itsellesi. a. setä b. täti c.pikkuserkku
    Miehen logiikka
    1
    134
  9. Kuka tekee TÄNÄÄN tyhmimmän aloituksen?

    Saa aivot paskana tunnustuksen ja 1000 volttia suoraan Olkiluodosta. ps. jos tätä ei lasketa mukaan
    Miehen logiikka
    3
    134
  10. Hyvää sunnuntai päivää sinne....

    Suomi24 ml-palstalaisille! Miten menee:D onko läski kalpee:D [URL=http://aijaa.com/v.php?i=001317408467.jpg][IMG]http:/
    Miehen logiikka
    2
    134
  11. Ompas hauska juttu..

    ihan oikein naurattaa. Mielestäni vaakunan 7 veljestä ei muistuta juurikaan Donald Trumpia, mutta korviin piiloitettu Al
    Sinkut
    3
    134
  12. Miks kaikki on taas saunoissansa?

    Taxi on taas tilattu, joten monien ilta on pilattu.
    Miehen logiikka
    29
    133
  13. Jotain outoa:

    Mulla on ihan sellainen fiilis kuin olisin syntynyt uudestaan, eilisestä ei ole mitään muistikuvaa. Tähän tunteeseen lii
    Miehen logiikka
    3
    133
  14. Ohjelma tiedoitus!

    Palstalle tihkui tietoa, että Diilistä tuttu http://tinyurl.com/265enad oli avustajana wc-pöntön sankarit -elokuvassa
    Miehen logiikka
    0
    133
  15. Kenen

    palstalaisen kanssa voisit lähteä telttaretkelle Bodominjärvelle? SIELLÄ VOISI SYTTYÄ OIKEA ROMANSSI TAI KATASTROFI!
    Miehen logiikka
    2
    133
  16. "Joka poika uneksii kilteistä tytöistä"

    Kiltit tytöt ovat kaikkien miesten unelmanaisia, jollaisen kaikki haluaa. http://youtu.be/YAQ1_dZD14Q
    Sinkut
    1
    133
  17. Pitäisikö ML-palstalle...

    jakaa V.I.P kortteja? Kysymys on eritoten naisille, mutta mies jos tunnet tarvetta vastata, niin ole hyvä.
    Miehen logiikka
    2
    132
  18. Tunnusta palstalaisille!

    Oletko syönyt lähiaikoina keltaista lunta? 2009→
    Miehen logiikka
    4
    132
  19. MMies ja zisel.....

    aamiaispöydässä, kumpi on kumpi selviää seuraavassa jaksossa. http://www.youtube.com/watch?v=bp_qq22rpng
    Miehen logiikka
    0
    132
  20. ((( Drinkki vinkki )))

    No niin kello onkin jo yli 12:00 joten voikin astella pupiin:D Oletetaan että minä olen baarimestari ja olen tiskin taka
    Miehen logiikka
    30
    131