((( Drinkki vinkki )))

No niin kello onkin jo yli 12:00 joten voikin astella pupiin:D Oletetaan että minä olen baarimestari ja olen tiskin takana kuivaamassa laseja. Te tulette asiakkaana tiskille ja sanotte----> tee joku drinkki! Arvatkaa mitä tulee....

30

123

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin on.

En ole käynyt aikoihin, mutta aivan varmasti menen tänään aloituksesi johdosta.

Kiitti. Tai mistä sitä tietää vielä.

• sori nyt vaan.

Naiset tilailee drinkkejä.

• Portsari seisoo selkäsi takana, joten etköhän lähtisi siitä nostelemaan, ja ensi kerralla sitten paremmalla sykkeellä sisään.

• Näin on
        modelli kirjoitti:

Portsari seisoo selkäsi takana, joten etköhän lähtisi siitä nostelemaan, ja ensi kerralla sitten paremmalla sykkeellä sisään.

Akkojen juomaa silti.

En ylläty jos sinulle kelepaa.

• sukkaako tarjoot:D

Olen ihan poikki juuri nyt kaikesta ahertamisesta!

Eli mitä laitat tulemaan? :)

• Sulle hartiahierontaa!

• sukkana
        modelli kirjoitti:

Sulle hartiahierontaa!

Kiitos!! Mistä arvasitkin. Se olisi juuri nyt paikallaan :)

• en juo sukasta
        sukkana kirjoitti:

Kiitos!! Mistä arvasitkin. Se olisi juuri nyt paikallaan :)

Nonni, saako sitä juomistakin vielä? ;)

• syö sukkansa kohta
        en juo sukasta kirjoitti:

Nonni, saako sitä juomistakin vielä? ;)

Aika hirvee jano! Mihin se baarimikko hävis? Nestetasapaino horjuu ja pahasti :O Ja nälkäkin tuli, kun toi yks puhuu ruuanlaitosta...

• syö sukkansa kohta kirjoitti:

Aika hirvee jano! Mihin se baarimikko hävis? Nestetasapaino horjuu ja pahasti :O Ja nälkäkin tuli, kun toi yks puhuu ruuanlaitosta...

Happy Hour!!! Itsepalvelu, mulla on vähän hommia tuolla takahuoneessa.

• vien sukatkin
        modelli kirjoitti:

Happy Hour!!! Itsepalvelu, mulla on vähän hommia tuolla takahuoneessa.

No kun luvan annoit. Älä sitten ihmettele jos on vähän tyhjää kun tulet takas :D

• ?

Kinkeri alea_

• Ai että kaada vain itselles, no hyvä on....4cl salmarii, 4cl jeegerii, 4 cl fisuu ja 1 jääpala. KIPPIS;)

• zisel

Anna mulle joku ruokavinkki. Oon menossa just kauppaan ja pitäis keksiä jotain halpaa ruokaa joka ei ole taas sitä samaa keittoakeittoakeittoa tai jotain laatikkoa. Jauhelihakastiketta spagettia harkitsin... :)

Mutta laita mulle Long island ice tea - mä juon sitä aina baarissa.

• Tuleeko makro vai micro.....no se Long island ice tea? Paista seitä niin kuin minä viimeiset 10 vuotta tai no välillä paistan kanaa...siis jos laitan itse ruokaa.

• zisel
        modelli kirjoitti:

Tuleeko makro vai micro.....no se Long island ice tea? Paista seitä niin kuin minä viimeiset 10 vuotta tai no välillä paistan kanaa...siis jos laitan itse ruokaa.

Mulla tulee seitiä jo korvistakin ulos - ostan Lidlistä aina sellasen helvetin ison amerikan seiti- pussin ja pakastimesta nappaan aina pari sellasta siivua ja heitän uuniin. Näh, mun rupes nyt tekee mieli sitä jauhelihakastiketta, teen sitä kun et parempaa keksinyt :D

• woksock
        zisel kirjoitti:

Mulla tulee seitiä jo korvistakin ulos - ostan Lidlistä aina sellasen helvetin ison amerikan seiti- pussin ja pakastimesta nappaan aina pari sellasta siivua ja heitän uuniin. Näh, mun rupes nyt tekee mieli sitä jauhelihakastiketta, teen sitä kun et parempaa keksinyt :D

Tee wokkia; kanaa ja vihannekset pannulle :)

• zisel
        woksock kirjoitti:

Tee wokkia; kanaa ja vihannekset pannulle :)

Avot! Hyvä kun en lähtenyt jo. Kiitos :)

• sukasta syöty jo ½
        zisel kirjoitti:

Ole hyvä vaan :) Tein itse risottoa tänään. Siihenkin käy se jauheliha..ei sen kastiketta tarvii aina olla.

• ___?
        zisel kirjoitti:

Joo mä oon samaa mieltä Woodstockkia....hihihhiihi

• woodstock sock`nroll
        ___? kirjoitti:

Joo mä oon samaa mieltä Woodstockkia....hihihhiihi

Siellä kastuu sukat.. Mut haittaakse? ;)

• ___?

• sukkamehu
        ___? kirjoitti:

Mä teen sulle http://tinyurl.com/3r2ghsw

Namskis! :D Kiitos paljon.. Entäs juoma?

• sukkamehu kirjoitti:

Namskis! :D Kiitos paljon.. Entäs juoma?

jeekerituoremehu:D

• sukka soikeena?
        modelli kirjoitti:

jeekerituoremehu:D

Mikä?!? Pitää ettiä sivistyssanakirja:D

• 4D tähti

Titanicin tuho?

• ostan kumpparit

Ou my.. Sukkien tuho on väistämätön :O

• Paarimikko lähtee nyt perehdyttämään itseään ja palaa entistä fiksumpana ja komeampana palstalle......pohjanmaan kautta!

• uno piña colada por favor!

miksihän juuri mistään ei enää saa pina colaadaa..?
      se oli hyvvää,

mur

• ~c~

"frozen martini" on nyt uusin villitys New Yorkin ravintoladistrictillä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5250
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      130
      1691
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      51
      1680
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1619
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1315
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1220
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      22
      1140
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1067
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1028
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      867
    Aihe