((( Drinkki vinkki )))

No niin kello onkin jo yli 12:00 joten voikin astella pupiin:D Oletetaan että minä olen baarimestari ja olen tiskin takana kuivaamassa laseja. Te tulette asiakkaana tiskille ja sanotte----> tee joku drinkki! Arvatkaa mitä tulee....

30

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin on.

      En ole käynyt aikoihin, mutta aivan varmasti menen tänään aloituksesi johdosta.

      Kiitti. Tai mistä sitä tietää vielä.

    • sori nyt vaan.

      Naiset tilailee drinkkejä.

      • Portsari seisoo selkäsi takana, joten etköhän lähtisi siitä nostelemaan, ja ensi kerralla sitten paremmalla sykkeellä sisään.


      • Näin on
        modelli kirjoitti:

        Portsari seisoo selkäsi takana, joten etköhän lähtisi siitä nostelemaan, ja ensi kerralla sitten paremmalla sykkeellä sisään.

        Akkojen juomaa silti.

        En ylläty jos sinulle kelepaa.


    • sukkaako tarjoot:D

      Olen ihan poikki juuri nyt kaikesta ahertamisesta!

      Eli mitä laitat tulemaan? :)

      • Sulle hartiahierontaa!


      • sukkana
        modelli kirjoitti:

        Sulle hartiahierontaa!

        Kiitos!! Mistä arvasitkin. Se olisi juuri nyt paikallaan :)


      • en juo sukasta
        sukkana kirjoitti:

        Kiitos!! Mistä arvasitkin. Se olisi juuri nyt paikallaan :)

        Nonni, saako sitä juomistakin vielä? ;)


      • syö sukkansa kohta
        en juo sukasta kirjoitti:

        Nonni, saako sitä juomistakin vielä? ;)

        Aika hirvee jano! Mihin se baarimikko hävis? Nestetasapaino horjuu ja pahasti :O Ja nälkäkin tuli, kun toi yks puhuu ruuanlaitosta...


      • syö sukkansa kohta kirjoitti:

        Aika hirvee jano! Mihin se baarimikko hävis? Nestetasapaino horjuu ja pahasti :O Ja nälkäkin tuli, kun toi yks puhuu ruuanlaitosta...

        Happy Hour!!! Itsepalvelu, mulla on vähän hommia tuolla takahuoneessa.


      • vien sukatkin
        modelli kirjoitti:

        Happy Hour!!! Itsepalvelu, mulla on vähän hommia tuolla takahuoneessa.

        No kun luvan annoit. Älä sitten ihmettele jos on vähän tyhjää kun tulet takas :D


    • ?

      Kinkeri alea_

    • Ai että kaada vain itselles, no hyvä on....4cl salmarii, 4cl jeegerii, 4 cl fisuu ja 1 jääpala. KIPPIS;)

    • zisel

      Anna mulle joku ruokavinkki. Oon menossa just kauppaan ja pitäis keksiä jotain halpaa ruokaa joka ei ole taas sitä samaa keittoakeittoakeittoa tai jotain laatikkoa. Jauhelihakastiketta spagettia harkitsin... :)

      Mutta laita mulle Long island ice tea - mä juon sitä aina baarissa.

      • Tuleeko makro vai micro.....no se Long island ice tea? Paista seitä niin kuin minä viimeiset 10 vuotta tai no välillä paistan kanaa...siis jos laitan itse ruokaa.


      • zisel
        modelli kirjoitti:

        Tuleeko makro vai micro.....no se Long island ice tea? Paista seitä niin kuin minä viimeiset 10 vuotta tai no välillä paistan kanaa...siis jos laitan itse ruokaa.

        Mulla tulee seitiä jo korvistakin ulos - ostan Lidlistä aina sellasen helvetin ison amerikan seiti- pussin ja pakastimesta nappaan aina pari sellasta siivua ja heitän uuniin. Näh, mun rupes nyt tekee mieli sitä jauhelihakastiketta, teen sitä kun et parempaa keksinyt :D


      • woksock
        zisel kirjoitti:

        Mulla tulee seitiä jo korvistakin ulos - ostan Lidlistä aina sellasen helvetin ison amerikan seiti- pussin ja pakastimesta nappaan aina pari sellasta siivua ja heitän uuniin. Näh, mun rupes nyt tekee mieli sitä jauhelihakastiketta, teen sitä kun et parempaa keksinyt :D

        Tee wokkia; kanaa ja vihannekset pannulle :)


      • zisel
        woksock kirjoitti:

        Tee wokkia; kanaa ja vihannekset pannulle :)

        Avot! Hyvä kun en lähtenyt jo. Kiitos :)


      • sukasta syöty jo ½
        zisel kirjoitti:

        Avot! Hyvä kun en lähtenyt jo. Kiitos :)

        Ole hyvä vaan :) Tein itse risottoa tänään. Siihenkin käy se jauheliha..ei sen kastiketta tarvii aina olla.


      • ___?
        zisel kirjoitti:

        Avot! Hyvä kun en lähtenyt jo. Kiitos :)

        Joo mä oon samaa mieltä Woodstockkia....hihihhiihi


      • woodstock sock`nroll
        ___? kirjoitti:

        Joo mä oon samaa mieltä Woodstockkia....hihihhiihi

        Siellä kastuu sukat.. Mut haittaakse? ;)


      • ___?

      • sukkamehu

      • sukkamehu kirjoitti:

        Namskis! :D Kiitos paljon.. Entäs juoma?

        jeekerituoremehu:D


      • sukka soikeena?
        modelli kirjoitti:

        jeekerituoremehu:D

        Mikä?!? Pitää ettiä sivistyssanakirja:D


    • 4D tähti

      Titanicin tuho?

      • ostan kumpparit

        Ou my.. Sukkien tuho on väistämätön :O


    • Paarimikko lähtee nyt perehdyttämään itseään ja palaa entistä fiksumpana ja komeampana palstalle......pohjanmaan kautta!

    • uno piña colada por favor!

      miksihän juuri mistään ei enää saa pina colaadaa..?
      se oli hyvvää,

      mur

    • ~c~

      "frozen martini" on nyt uusin villitys New Yorkin ravintoladistrictillä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      168
      1639
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      105
      948
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      76
      762
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      651
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      447
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe