juusto! et semmonen juttu tällä kertaa.
Lady Gaga on
11
122
Vastaukset
- zisel
mikä mun ongelma on. Tuolla mun juustoketjussa kehuttiin vuohenjuustoa ja aattelin että sitä pitää ostaa kaupasta. Kun tulin kaupasta niin olin ostanut KIPPARI-JUUSTOA!! Siellä ketjussa oli kyllä puhe kipparista muttei mun SITÄ pitänyt ostaa! Ei helvetti tätä päätä :D
Ratikkakuski kirjoitti:
Tulikin mieleen tästä Modellin aloituksesta, että miten Lady Gaga toimisi pitsassasi?
Siis piirakassasi vaan samapa tuo...
- zisel
Ratikkakuski kirjoitti:
Tulikin mieleen tästä Modellin aloituksesta, että miten Lady Gaga toimisi pitsassasi?
pistit pahan. Jos se istuis sen päällä niin vois jäädä syömättä
- zisel
Ratikkakuski kirjoitti:
Siis piirakassasi vaan samapa tuo...
mikä pervo :D:D:D Väitätkö sä että piirakka ja pizza on sama asia? :D Nyt mun vastaus meni ihan väärin tossa kun en kerenny huomaa että korjasit kysymyksesi.
zisel kirjoitti:
pistit pahan. Jos se istuis sen päällä niin vois jäädä syömättä
Aika heteroa. ;-)
- zisel
Ratikkakuski kirjoitti:
Aika heteroa. ;-)
niinpä. Kannattaa siirtää nää keskustelut piirakoista vaikka makkaroihin ettei ihan pysyvästi suunta käänny minne sattuu :D
Ratikkakuski kirjoitti:
Aika heteroa. ;-)
resepti, koska noi homot on sun kimpussa koko ajan. Ja se kuuluu näin~ omena perseessä pitää homot loitolla:D
modelli kirjoitti:
resepti, koska noi homot on sun kimpussa koko ajan. Ja se kuuluu näin~ omena perseessä pitää homot loitolla:D
Mistä tiedät, että tuo omenahommeli toimii?
Ratikkakuski kirjoitti:
Mistä tiedät, että tuo omenahommeli toimii?
vanha intiaanien perinne, omena päivässä pitää poppa-miehen loitolla.
modelli kirjoitti:
vanha intiaanien perinne, omena päivässä pitää poppa-miehen loitolla.
Täytyy mennä tarkastamaan, onko meillä omenoita...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897179- 353801
- 453390
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402542- 412312
- 2082296
- 1222202
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292129Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241868- 401779