juusto! et semmonen juttu tällä kertaa.
Vastaukset 11
- zisel
mikä mun ongelma on. Tuolla mun juustoketjussa kehuttiin vuohenjuustoa ja aattelin että sitä pitää ostaa kaupasta. Kun tulin kaupasta niin olin ostanut KIPPARI-JUUSTOA!! Siellä ketjussa oli kyllä puhe kipparista muttei mun SITÄ pitänyt ostaa! Ei helvetti tätä päätä :D
Ratikkakuski kirjoitti:
Tulikin mieleen tästä Modellin aloituksesta, että miten Lady Gaga toimisi pitsassasi?
Siis piirakassasi vaan samapa tuo...
- zisel
Ratikkakuski kirjoitti:
Tulikin mieleen tästä Modellin aloituksesta, että miten Lady Gaga toimisi pitsassasi?
pistit pahan. Jos se istuis sen päällä niin vois jäädä syömättä
- zisel
Ratikkakuski kirjoitti:
Siis piirakassasi vaan samapa tuo...
mikä pervo :D:D:D Väitätkö sä että piirakka ja pizza on sama asia? :D Nyt mun vastaus meni ihan väärin tossa kun en kerenny huomaa että korjasit kysymyksesi.
zisel kirjoitti:
pistit pahan. Jos se istuis sen päällä niin vois jäädä syömättä
Aika heteroa. ;-)
- zisel
Ratikkakuski kirjoitti:
Aika heteroa. ;-)
niinpä. Kannattaa siirtää nää keskustelut piirakoista vaikka makkaroihin ettei ihan pysyvästi suunta käänny minne sattuu :D
Ratikkakuski kirjoitti:
Aika heteroa. ;-)
resepti, koska noi homot on sun kimpussa koko ajan. Ja se kuuluu näin~ omena perseessä pitää homot loitolla:D
modelli kirjoitti:
resepti, koska noi homot on sun kimpussa koko ajan. Ja se kuuluu näin~ omena perseessä pitää homot loitolla:D
Mistä tiedät, että tuo omenahommeli toimii?
Ratikkakuski kirjoitti:
Mistä tiedät, että tuo omenahommeli toimii?
vanha intiaanien perinne, omena päivässä pitää poppa-miehen loitolla.
modelli kirjoitti:
vanha intiaanien perinne, omena päivässä pitää poppa-miehen loitolla.
Täytyy mennä tarkastamaan, onko meillä omenoita...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361820- 76630
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532