juusto! et semmonen juttu tällä kertaa.
Vastaukset 11
- zisel
mikä mun ongelma on. Tuolla mun juustoketjussa kehuttiin vuohenjuustoa ja aattelin että sitä pitää ostaa kaupasta. Kun tulin kaupasta niin olin ostanut KIPPARI-JUUSTOA!! Siellä ketjussa oli kyllä puhe kipparista muttei mun SITÄ pitänyt ostaa! Ei helvetti tätä päätä :D
Ratikkakuski kirjoitti:
Tulikin mieleen tästä Modellin aloituksesta, että miten Lady Gaga toimisi pitsassasi?
Siis piirakassasi vaan samapa tuo...
- zisel
Ratikkakuski kirjoitti:
Tulikin mieleen tästä Modellin aloituksesta, että miten Lady Gaga toimisi pitsassasi?
pistit pahan. Jos se istuis sen päällä niin vois jäädä syömättä
- zisel
Ratikkakuski kirjoitti:
Siis piirakassasi vaan samapa tuo...
mikä pervo :D:D:D Väitätkö sä että piirakka ja pizza on sama asia? :D Nyt mun vastaus meni ihan väärin tossa kun en kerenny huomaa että korjasit kysymyksesi.
zisel kirjoitti:
pistit pahan. Jos se istuis sen päällä niin vois jäädä syömättä
Aika heteroa. ;-)
- zisel
Ratikkakuski kirjoitti:
Aika heteroa. ;-)
niinpä. Kannattaa siirtää nää keskustelut piirakoista vaikka makkaroihin ettei ihan pysyvästi suunta käänny minne sattuu :D
Ratikkakuski kirjoitti:
Aika heteroa. ;-)
resepti, koska noi homot on sun kimpussa koko ajan. Ja se kuuluu näin~ omena perseessä pitää homot loitolla:D
modelli kirjoitti:
resepti, koska noi homot on sun kimpussa koko ajan. Ja se kuuluu näin~ omena perseessä pitää homot loitolla:D
Mistä tiedät, että tuo omenahommeli toimii?
Ratikkakuski kirjoitti:
Mistä tiedät, että tuo omenahommeli toimii?
vanha intiaanien perinne, omena päivässä pitää poppa-miehen loitolla.
modelli kirjoitti:
vanha intiaanien perinne, omena päivässä pitää poppa-miehen loitolla.
Täytyy mennä tarkastamaan, onko meillä omenoita...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.386939- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei209749- 82696
- 70659
- 68655
- 50645
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581