1. Kumpi Boss 429 Mustang vai 393 CI MOPAR.....
2. Ottaisitko porsaan joka rakastaa autoilemista siipaksi.
3. Oletko ylpeä että meillä on nainen presidenttinä.
4. Mikä on lempihymiösi.
5. Onko keijuja olemassa.
6. Onko sinulla käsiraudat yöpöydän laatikossa.
7. Onko pingviini onnellinen.
8. Kenen kappale on Hallelujah Goat
9. Mikä on märkä uni.
10. Oletko ollut koskaan "tuhma"
http://youtu.be/zYmOiPJ-atc
Perustavaa laatua...gallup.
4
135
Vastaukset
- BlueNightSatin
1. Kumpi Boss 429 Mustang vai 393 CI MOPAR..... - mikäs kompa tää on? :) mustangi..
2. Ottaisitko porsaan joka rakastaa autoilemista siipaksi. - mielummin moottoripyöräilyä, kun autoilua..
3. Oletko ylpeä että meillä on nainen presidenttinä. - ei vaikutusta..
4. Mikä on lempihymiösi. - :)
5. Onko keijuja olemassa. - on..
6. Onko sinulla käsiraudat yöpöydän laatikossa. - ei..
7. Onko pingviini onnellinen. - ehkä oikeissa olosuhteissa...
8. Kenen kappale on Hallelujah Goat - volbeat?
9. Mikä on märkä uni. - näkee unia sateesta tai kusee alleen..
10. Oletko ollut koskaan "tuhma" - aina kun muilta kiiruksiltani ehdin :) - frost-free
1. Kumpi Boss 429 Mustang vai 393 CI MOPAR..... MUSTANG
2. Ottaisitko porsaan joka rakastaa autoilemista siipaksi. EN
3. Oletko ylpeä että meillä on nainen presidenttinä. JOO TAVALLAAN
4. Mikä on lempihymiösi. :-)
5. Onko keijuja olemassa. EIPÄ OLE
6. Onko sinulla käsiraudat yöpöydän laatikossa. EI OLE
7. Onko pingviini onnellinen. ON
8. Kenen kappale on Hallelujah Goat VOLBEATIN
9. Mikä on märkä uni. MMMMM.....
10. Oletko ollut koskaan "tuhma" JOO. 1. Kumpi Boss 429 Mustang vai 393 CI MOPAR.....
- mopar on peruskamaa joten Mustang
2. Ottaisitko porsaan joka rakastaa autoilemista siipaksi.
- kaksi sikaa ei mahdu samaan kyytiin
3. Oletko ylpeä että meillä on nainen presidenttinä.
- EVVK
4. Mikä on lempihymiösi.
- :-p
5. Onko keijuja olemassa.
- on
6. Onko sinulla käsiraudat yöpöydän laatikossa.
- ei, eikä kolmeviisseiskaa
7. Onko pingviini onnellinen.
- aina välillä
8. Kenen kappale on Hallelujah Goat
- ei sano mitään
9. Mikä on märkä uni.
- http://www.youtube.com/watch?v=0LOOOuHsWJk
10. Oletko ollut koskaan "tuhma"
- http://www.youtube.com/watch?v=fTWQxCoYgXI
Ja se musalinkki
http://www.youtube.com/watch?v=GmswTKNpuOQ&playnext=1&list=PL94912B56A48B9F8D&index=17
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402
