Vapaa kuvaus

Kerron itsestäni:

Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.

Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.

Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.

https://is.gd/Rl4wfB

Aloituksia

1085

Kommenttia

8850

  1. modelli lähtee puska jää!

    Pakko mennä kattoo mikä harppu mua pommittaa, taksi tuli pihaan, et se on moro. Otan "rehveistä" kuvan ja paan sen tänne
    Miehen logiikka
    2
    131
  2. Kenen palstalaisen kanssa...

    haluaisit paeta Perun Andeille nauttimaan Argentiinalaista härän ulkofilettä Pinotage punkun kera ja samalla kuunnellen
    Miehen logiikka
    25
    131
  3. Siniristilippumme....haistaka.....

    Brasiliasta Suomeen palannut ympäristöministeri Dille Loisisito (vihr) kertoo joutuneensa sairaalahoitoon mahdollisen ba
    Miehen logiikka
    0
    131
  4. Jos olen selvinpäin....

    huolestuttaako se sinua? 2 viikkoa sitten jos joku olisi kysynyt, mitä lasissa:D :D joo istuin kaverin kanssa bissellä s
    Miehen logiikka
    1
    130
  5. Shemale on juusto

    et semmonen tiedox mummuille tällä kertaa.
    Miehen logiikka
    1
    130
  6. Oikeesti vittu!

    nyt tuutte hakee nää muijanne ja siskonne vittunn täältä, mä lähen nukkuu. Ei mun kalu oo mikään yleinen tikkari. http
    Miehen logiikka
    0
    130
  7. Lähtötapapoju!

    Olen kuullut että olet kova lähtemään, entäs muut? Mikä tapa sopii sinulle. 1. hiihtomonoo persuksillelähtö 2. "voltti
    Miehen logiikka
    3
    130
  8. Uudistus!

    En ole löytänyt mistään missä yllä/allapito olisi vastannut saatikka perustellut näitä uudistuksia. Käyttäjät kyselevät
    Miehen logiikka
    4
    130
  9. Kävin hakemassa kaupasta kahvinsuodattimia ja...

    törmäsin pihalla naapurin isäntään, jäin siinnä sitten juttelemaan hänen kanssaan niitä näitä. Yllättäen "Pena" sitten k
    Miehen logiikka
    9
    130
  10. Moi mä oon taas täällä hi hih

    mitä veikkaat sataako vai paistaako huomenna. http://www.iltalehti.fi/saa/
    Miehen logiikka
    1
    129
  11. Mitä potassa?

    potta vai riuku? Millaiset näkymät?
    Miehen logiikka
    1
    129
  12. Minä olen lyhyiden välimatkojen mies

    ja tiedän monta salaisuutta......tiedän koska nappaa. "Ekana vaan täytyy löytää joku joka tykkää samoista asioista ku it
    Miehen logiikka
    0
    129
  13. Mutsi, mutsi et oo mikään strutsi!

    Tiedäthän sinä äiti sen, että susta kovasti iloitsen olet mulle tärkeä ihminen. Tiedätkö myöskin äiti sen, usein su
    Miehen logiikka
    0
    129
  14. Mikä meni Irmeliin?

    Miksi Irmeli ei rakasta...... http://www.youtube.com/watch?v=7YcvaEWjQbw
    Miehen logiikka
    0
    128
  15. Illan virru aamun torkku...

    terveisiä Pariisista! Kivaa olla taas kotona, syödä karjalanpiirakoita, koskenlaskijaa ja punkkua. http://tinyurl.com/k
    Miehen logiikka
    61
    128
  16. Elämä hukassa...

    kauheesti tapahtuu mutta mitään ei tapahdu. Laulajia menee ja tulee, silti en saa melodiasta selvää, joku kai soittaa vi
    Musiikkivideot
    3
    127
  17. Suomessa siis täällä kahvin juonnin ihmemaassa...

    on kehitetty uusi versio 3.5 exbresso...se on tupla espersso. Siinnä on tupla määrä vettä mutta singlen verran puruja...
    Miehen logiikka
    6
    127
  18. Kuka meikeissä?

    http://alltopmovies.com/wp-content/uploads/2009/11/clockWork-Orange-Alex.jpg
    Miehen logiikka
    5
    126
  19. Miltä se tuntuu...

    kun on fiilikset päällä? Musta tuntuu et mulle ne on just nousemassa.
    Miehen logiikka
    5
    126
  20. Tyhmin aloitus kilpailu on päättynyt.

    Ei tuota nyt olisi tarvinnut ottaa noin kirjaimellisesti. Miten mukavaa tänne kirjoitteleminen ja etenkin kirjoitetun si
    Miehen logiikka
    1
    126