Märisijä kansa

Tunnen satapäin ihmisiä jotka eivät uskalla ottaa mihinkään kantaa, nämä samat ihmiset pelkäävät toisia ihmisiä ja mikä huvittavinta he pelkäävät myös puhelimiin asentuvia sovelluksia. Prisma-mies ei asenna puhelimeen kuin korkeintaan "Heren" ja siitäkin on poistettu salli paikallistamis toiminto, näin koska Prisma-vaimon kanssa on sovittu, että turvallisuus ensin.

Kysyin eräältä Prisma-pariskunnalta, että oletteko ottaneet osaa esim. kansalaisaloitteisiin tai käyttekö edes äänestämässä, koska tuntuu olevan paljon asioita mitkä ovat mielestänne päin persettä. Miten vitussa voi saada mihinkään muutosta, jos paskat tulee housuun kun kuulee edes sanan, tunnuslukusovellus mobiililaitteellesi?

Kansalaisaloitteet, ovat hyvä indikaattori pelkurikansasta. Siellä on asiallisia ja ajankohtaisia aloitteita, mutta kannatus.....mikä kannatus??? Kaikkien mielestä "1" asia on korjattava heti, mutta kannattamassa on käynyt vain 671 henkilöä, kun suomessa on 5,495 miljoonaa ihmistä, joiden päät on pistetty pölkylle 101 henkilön toimesta...demokratiaa. Ja vitut. Saamattoman itkijäkansan tuleekin kadota maapallolta, näin se vaan on, evoluutio porskuttaa eteenpäin sinne asti kunnes isompi katastrofi tasoittaa pelivelat.

12

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja monituisella märisijäkansan edustajalla on erityinen tarkoitus nähdä kokonaisuus mätänä. Montako maailmanlopun julistajaa onkaan ollut? Milloin se tulee maahan tunkeutuvista oudoista ja outoa kieltä mongertavista ihmisistä, milloin siitä että pohjois-Korea tai Venäjä litistää Suomen. Kapitalismikin on litistämässä pienen ja piskuisen kansan kuusikon juurakkoon. Feminismi ja ituhippiys valtaa alaa kiihtyvällä vauhdilla. Otsonikato ja kummalliset keliolosuhteet ainakin sen tekevät, jos ei hullu Trumppi sitten lähetä atomipommia piruuttaan.

      Pitäisi ajaa polkupyörällä, että oma kunto ei huononisi ja äiti maan antamaa rättipäät rikkaaksi leipovaa öljyä riittäisi pitempään. Liittyä johonkin puolueeseen, tai ainakin kannattaa niitä sosiaalisessa mediassa, että voi vaikuttaa omaan ja lasten tulevaisuuteen. Kirota kerran päivään jotain, jos ei muuta niin keliolosuhteita.

      Entäpä jos kaikki onkin hyvin? Pitääks kaikki olla helkatin hyvin...upeasti? Mikä on kenellekin upeaa ja mikä ei?

      Mä otan päikkärit. Helpotti jo tää mesuaminen....

    • Normimies38

      Ihmiset ei ota riskejä edes ihmisiin tutustumisessa koska pelkäävät että pakit tulee heti. Varsinkin naiset ei tee alotteita ollenkaan, odottavat vaan että joku mies ehkä joskus lähestyy. Työpaikallakaan naiselta ei voi mitään kysyä kahvitauolla koska ne välttelee miehiä. Sitten rahaa ei haluta tuhlata edes pieneen lomaan vaan mielummin sitä istuu tylsänä kotona ja katsoo telkkaria. Valittaa sentään ihmiset jaksaa kaikesta eikä mihinkään olla tyytyväisiä.

      • mansikkakakkua

        "Varsinkin naiset ei tee alotteita ollenkaan, odottavat vaan että joku mies ehkä joskus lähestyy."
        Myönnän etten tehnyt aloitetta istuessani kahvilassa kahvilla, mutt viereiseen pöytään tuli mies arviolta vähän päälle 40 vuotias. Siemaisi kahviaan ja totesi mulle ett ompas tuimaa! mä vastasin siihen ett on vahvaa kyllä, mutt mulla on kerma kahvissani... niin se loiventaa makua niin paljon ett kyllä mä tämän juon.

        Mies lisäsi kahviinsa sokerinpaloja ja sekoitteli juomaansa, samalla puhuen mulle koko ajan.
        Ihan tavalista small talk:ia, ja aika kului mukavasti ainakin vartti, kunnes hän kysyi ett voiko hän istua samaan pöytään istumaan, kun suuri osa kahvilasta jo näyttää kuuntelevan tarinointiamme. Vastasin ett onhan siinä 3 istuinta vapaana, valitse niistä... minä olen varannut vain tämän tuolin. Hän nosti tarjottimensa pöytääni ja istuutui vastapäätä minua ja keskustelu jatkui taas hetken, kunnes ilmoitin ett mun pitää kyllä lähteä nyt.

        Mies vastas ett älä kuule vielä lähde, just vasta tutustuttiin. Lupautui hakemaan meille uudet kahvit, johon vastasin ettei mun vatsani kestäisi tämän kahvilan piki kahvia enää pisaraakaan enempää, kiitos vaan tarjouksesta! ..." Ottaisitko mieluummin oikean kaakaon, sitäkin heillä täällä on tarjolla... haen sulle sellaisen jos haluat?" Kun kieltäydyin kaakaostakin, hän pyysi minun fb-osoitettani tai kännynumeroani.
        Enhän mä ole FaceBook:ssa, enkä jakele kännykkäni numeroa ympäriinsä tuntemattomille.

        Sitkeä sissi jatkoi: "Kuule mä voisin tulla luoksesi yökylään tänään, vaikka kukkakimpun ja viinipullon kanssa?"
        Hymyilin oikein makeasti hänelle ja vastasin: Joo tietenkin, kotiosoitteeni mä tietenkin voin antaa... ett pääset luokseni yökylään, 3:n vartin tuttavuuden jälkeen! Imbesilli!

        Olin melkein kahvilan ovella kun, - " Niin h*lvetin paljon en maksa yhdestäkää p*rs**tä!"
        Teki mieli mennä takaisin ja iskeä päin lättyä, nyrkillä! Jätin vastaamatta mitenkään.

        Kivaa ja voit vain arvella mitä ne kahvilaan jääneet ihmiset ajattelivatkaan... ihan sama lopultakin... koska mä tiedän mistä oli kyse... toisin kuin ne sivulliset siinä kahvilassa.

        Mikä hiivatti teitä äijiä riivaa, alle tunnin tuttavuuden jälkeen tämäkin antisankari yritti kaatoa tyyliin; jalka taakse ja muija nurin! Kun se ei tehonnut; mustamaalataan ko.muija.
        Ihmetelkää ihan rauhassa että ne normaalit itsenäiset naiset välttelevät jo puheisiin alkamista miesten kanssa.
        Kun siitäkin saattaa syntyä tosiaankin PUHEITA, ko. naisesta ja ihan syyttä suotta.


      • mansikkakakkua kirjoitti:

        "Varsinkin naiset ei tee alotteita ollenkaan, odottavat vaan että joku mies ehkä joskus lähestyy."
        Myönnän etten tehnyt aloitetta istuessani kahvilassa kahvilla, mutt viereiseen pöytään tuli mies arviolta vähän päälle 40 vuotias. Siemaisi kahviaan ja totesi mulle ett ompas tuimaa! mä vastasin siihen ett on vahvaa kyllä, mutt mulla on kerma kahvissani... niin se loiventaa makua niin paljon ett kyllä mä tämän juon.

        Mies lisäsi kahviinsa sokerinpaloja ja sekoitteli juomaansa, samalla puhuen mulle koko ajan.
        Ihan tavalista small talk:ia, ja aika kului mukavasti ainakin vartti, kunnes hän kysyi ett voiko hän istua samaan pöytään istumaan, kun suuri osa kahvilasta jo näyttää kuuntelevan tarinointiamme. Vastasin ett onhan siinä 3 istuinta vapaana, valitse niistä... minä olen varannut vain tämän tuolin. Hän nosti tarjottimensa pöytääni ja istuutui vastapäätä minua ja keskustelu jatkui taas hetken, kunnes ilmoitin ett mun pitää kyllä lähteä nyt.

        Mies vastas ett älä kuule vielä lähde, just vasta tutustuttiin. Lupautui hakemaan meille uudet kahvit, johon vastasin ettei mun vatsani kestäisi tämän kahvilan piki kahvia enää pisaraakaan enempää, kiitos vaan tarjouksesta! ..." Ottaisitko mieluummin oikean kaakaon, sitäkin heillä täällä on tarjolla... haen sulle sellaisen jos haluat?" Kun kieltäydyin kaakaostakin, hän pyysi minun fb-osoitettani tai kännynumeroani.
        Enhän mä ole FaceBook:ssa, enkä jakele kännykkäni numeroa ympäriinsä tuntemattomille.

        Sitkeä sissi jatkoi: "Kuule mä voisin tulla luoksesi yökylään tänään, vaikka kukkakimpun ja viinipullon kanssa?"
        Hymyilin oikein makeasti hänelle ja vastasin: Joo tietenkin, kotiosoitteeni mä tietenkin voin antaa... ett pääset luokseni yökylään, 3:n vartin tuttavuuden jälkeen! Imbesilli!

        Olin melkein kahvilan ovella kun, - " Niin h*lvetin paljon en maksa yhdestäkää p*rs**tä!"
        Teki mieli mennä takaisin ja iskeä päin lättyä, nyrkillä! Jätin vastaamatta mitenkään.

        Kivaa ja voit vain arvella mitä ne kahvilaan jääneet ihmiset ajattelivatkaan... ihan sama lopultakin... koska mä tiedän mistä oli kyse... toisin kuin ne sivulliset siinä kahvilassa.

        Mikä hiivatti teitä äijiä riivaa, alle tunnin tuttavuuden jälkeen tämäkin antisankari yritti kaatoa tyyliin; jalka taakse ja muija nurin! Kun se ei tehonnut; mustamaalataan ko.muija.
        Ihmetelkää ihan rauhassa että ne normaalit itsenäiset naiset välttelevät jo puheisiin alkamista miesten kanssa.
        Kun siitäkin saattaa syntyä tosiaankin PUHEITA, ko. naisesta ja ihan syyttä suotta.

        "Kukkakimppu" tosi vanhanaikaista. 4 L viiniä ja renneke villin seksiseikkailuun ainakin viikoksi, olisi ollut minun tarjous. Kukaan ei ole vielä kieltäytynyt.


      • Kiltti-ja-kunnollinen
        mansikkakakkua kirjoitti:

        "Varsinkin naiset ei tee alotteita ollenkaan, odottavat vaan että joku mies ehkä joskus lähestyy."
        Myönnän etten tehnyt aloitetta istuessani kahvilassa kahvilla, mutt viereiseen pöytään tuli mies arviolta vähän päälle 40 vuotias. Siemaisi kahviaan ja totesi mulle ett ompas tuimaa! mä vastasin siihen ett on vahvaa kyllä, mutt mulla on kerma kahvissani... niin se loiventaa makua niin paljon ett kyllä mä tämän juon.

        Mies lisäsi kahviinsa sokerinpaloja ja sekoitteli juomaansa, samalla puhuen mulle koko ajan.
        Ihan tavalista small talk:ia, ja aika kului mukavasti ainakin vartti, kunnes hän kysyi ett voiko hän istua samaan pöytään istumaan, kun suuri osa kahvilasta jo näyttää kuuntelevan tarinointiamme. Vastasin ett onhan siinä 3 istuinta vapaana, valitse niistä... minä olen varannut vain tämän tuolin. Hän nosti tarjottimensa pöytääni ja istuutui vastapäätä minua ja keskustelu jatkui taas hetken, kunnes ilmoitin ett mun pitää kyllä lähteä nyt.

        Mies vastas ett älä kuule vielä lähde, just vasta tutustuttiin. Lupautui hakemaan meille uudet kahvit, johon vastasin ettei mun vatsani kestäisi tämän kahvilan piki kahvia enää pisaraakaan enempää, kiitos vaan tarjouksesta! ..." Ottaisitko mieluummin oikean kaakaon, sitäkin heillä täällä on tarjolla... haen sulle sellaisen jos haluat?" Kun kieltäydyin kaakaostakin, hän pyysi minun fb-osoitettani tai kännynumeroani.
        Enhän mä ole FaceBook:ssa, enkä jakele kännykkäni numeroa ympäriinsä tuntemattomille.

        Sitkeä sissi jatkoi: "Kuule mä voisin tulla luoksesi yökylään tänään, vaikka kukkakimpun ja viinipullon kanssa?"
        Hymyilin oikein makeasti hänelle ja vastasin: Joo tietenkin, kotiosoitteeni mä tietenkin voin antaa... ett pääset luokseni yökylään, 3:n vartin tuttavuuden jälkeen! Imbesilli!

        Olin melkein kahvilan ovella kun, - " Niin h*lvetin paljon en maksa yhdestäkää p*rs**tä!"
        Teki mieli mennä takaisin ja iskeä päin lättyä, nyrkillä! Jätin vastaamatta mitenkään.

        Kivaa ja voit vain arvella mitä ne kahvilaan jääneet ihmiset ajattelivatkaan... ihan sama lopultakin... koska mä tiedän mistä oli kyse... toisin kuin ne sivulliset siinä kahvilassa.

        Mikä hiivatti teitä äijiä riivaa, alle tunnin tuttavuuden jälkeen tämäkin antisankari yritti kaatoa tyyliin; jalka taakse ja muija nurin! Kun se ei tehonnut; mustamaalataan ko.muija.
        Ihmetelkää ihan rauhassa että ne normaalit itsenäiset naiset välttelevät jo puheisiin alkamista miesten kanssa.
        Kun siitäkin saattaa syntyä tosiaankin PUHEITA, ko. naisesta ja ihan syyttä suotta.

        Onhan niitä jännämiehiä jotka yrittää kaikkensa mutta jos kiltti ja kunnollollinen mies olis pyytänyt sua leffan niin olisit heittänyt kahvit naamalle.


      • mansikkakakua
        Kiltti-ja-kunnollinen kirjoitti:

        Onhan niitä jännämiehiä jotka yrittää kaikkensa mutta jos kiltti ja kunnollollinen mies olis pyytänyt sua leffan niin olisit heittänyt kahvit naamalle.

        Ihan OK; jos sä siint oisit ollut hyvilläsi. Tosin aika outo juttu...tuottaa sulle mielihyvää.

        Itse olen pyytänyt extempore yhtä työkaveria kanssani elokuviin; hän sanoi ettei ollut käynyt pitkään aikaan elokuvissa, kun ei yksin sinne viitsi lähteä.
        Mullakaan ei ollut silloin oikein kavereita, jotka olis harrastaneet elokuvissa käyntiä, vaan katsoivat mieluummin kotonaan videoita TV:n ruudulta. Käytiin monet leffat katsomassa yhdessä... kaveruus ei enää jatku, ja hän on nykyään parisuhteessa toisen työkaverinsa kanssa.

        Ja ihan oikeesti; tuo mies josta aiemmin kerroin, olisi voinut pyytää mua vaikka uudelleen kahville jonnekin... vaikka Wiklundin kahvioon tai Naantalin aurikoisen johonkin kahvilaan.
        Pakkoko hänen oli röyhkeäksi heittäytyä?
        Jos joskus sopiva paikka tulee; Niin taatusti muistan maksaa potut pottuina...


      • mansikkakakkua kirjoitti:

        "Varsinkin naiset ei tee alotteita ollenkaan, odottavat vaan että joku mies ehkä joskus lähestyy."
        Myönnän etten tehnyt aloitetta istuessani kahvilassa kahvilla, mutt viereiseen pöytään tuli mies arviolta vähän päälle 40 vuotias. Siemaisi kahviaan ja totesi mulle ett ompas tuimaa! mä vastasin siihen ett on vahvaa kyllä, mutt mulla on kerma kahvissani... niin se loiventaa makua niin paljon ett kyllä mä tämän juon.

        Mies lisäsi kahviinsa sokerinpaloja ja sekoitteli juomaansa, samalla puhuen mulle koko ajan.
        Ihan tavalista small talk:ia, ja aika kului mukavasti ainakin vartti, kunnes hän kysyi ett voiko hän istua samaan pöytään istumaan, kun suuri osa kahvilasta jo näyttää kuuntelevan tarinointiamme. Vastasin ett onhan siinä 3 istuinta vapaana, valitse niistä... minä olen varannut vain tämän tuolin. Hän nosti tarjottimensa pöytääni ja istuutui vastapäätä minua ja keskustelu jatkui taas hetken, kunnes ilmoitin ett mun pitää kyllä lähteä nyt.

        Mies vastas ett älä kuule vielä lähde, just vasta tutustuttiin. Lupautui hakemaan meille uudet kahvit, johon vastasin ettei mun vatsani kestäisi tämän kahvilan piki kahvia enää pisaraakaan enempää, kiitos vaan tarjouksesta! ..." Ottaisitko mieluummin oikean kaakaon, sitäkin heillä täällä on tarjolla... haen sulle sellaisen jos haluat?" Kun kieltäydyin kaakaostakin, hän pyysi minun fb-osoitettani tai kännynumeroani.
        Enhän mä ole FaceBook:ssa, enkä jakele kännykkäni numeroa ympäriinsä tuntemattomille.

        Sitkeä sissi jatkoi: "Kuule mä voisin tulla luoksesi yökylään tänään, vaikka kukkakimpun ja viinipullon kanssa?"
        Hymyilin oikein makeasti hänelle ja vastasin: Joo tietenkin, kotiosoitteeni mä tietenkin voin antaa... ett pääset luokseni yökylään, 3:n vartin tuttavuuden jälkeen! Imbesilli!

        Olin melkein kahvilan ovella kun, - " Niin h*lvetin paljon en maksa yhdestäkää p*rs**tä!"
        Teki mieli mennä takaisin ja iskeä päin lättyä, nyrkillä! Jätin vastaamatta mitenkään.

        Kivaa ja voit vain arvella mitä ne kahvilaan jääneet ihmiset ajattelivatkaan... ihan sama lopultakin... koska mä tiedän mistä oli kyse... toisin kuin ne sivulliset siinä kahvilassa.

        Mikä hiivatti teitä äijiä riivaa, alle tunnin tuttavuuden jälkeen tämäkin antisankari yritti kaatoa tyyliin; jalka taakse ja muija nurin! Kun se ei tehonnut; mustamaalataan ko.muija.
        Ihmetelkää ihan rauhassa että ne normaalit itsenäiset naiset välttelevät jo puheisiin alkamista miesten kanssa.
        Kun siitäkin saattaa syntyä tosiaankin PUHEITA, ko. naisesta ja ihan syyttä suotta.

        "Siemaisi kahviaan ja totesi mulle ett ompas tuimaa! ... "

        Tästä syystä juon kahvini, jos mahdollista McDonaldsilla. Amerikkalainen franchise-ketju huolehtii että kahvi on tasalaatuista ja vain seisomisaika pannussa korkeintaan hiukan tuo jotain vivahteita. Pahvimukit on aina samanlaisia ja lapset kiljuu happymeal-aterian kanssa sen verran kovaa, ettei edes huvittaisi keskustella. Ei ole sellaisessa paikassa tarvetta ja halua ryhtyä paskaa jauhamaan tuntemattomille kahvin laadusta.


    • Buhahaha

      Puhelimeen asentuvia sovelluksia on syytäkin varoa. Mikään ei ole Facebookia pahempi vakoilukone, mutta puhtaita niistä sovelluksista ei ole mikään. Kaikki tekevät sinusta itsestäsi kauppatavaraa kaupallisille toimijoille, ihan puhtaille huijareille ja ties mille muulle siinä sivussa.

    • Ketkä nuo 101 henkilöä ovat?

      • Enemmistö, koostuu niistä jotka ovat manipuloitavissa ja joita ohjaa valtava virkamieskoneisto. He ovat ihmisiä joilla ei ole omaa kantaa tai näkemystä mistään kokonaisuudesta. He ovat ihmisiä, jotka eivät ole juurikaan tehneet päivääkään oikeita töitä. Tämä turhuuden kulminaatio sakki odottaa vain tyllistävänsä itsensä tulevaisuudessa jossakin valiokunnassa, ministeriössä tai valtion/kuntien instanssissa.


    • Totuus-

      Miksei naiset ota kantaa jännämiesten tekemiin rikoksiin naisia vastaan? Menkää nyt jumalauta mellakoimaan.

    • Kaikysyäsaa

      Kuka vittu sen sipilän äänesti hallituksen . Voi vittu teitä idiootteja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe