törmäsin pihalla naapurin isäntään, jäin siinnä sitten juttelemaan hänen kanssaan niitä näitä. Yllättäen "Pena" sitten kysyi minulta, että jos sinulla olisi olisi parikymppinen tytär niin päästäisitkö sen pariksi kuukaudeksi johonkin etelään (määränpää ei tiedossa eikä matkaseura) ns.kielimatkalle. Hemmetti soikoon että minua alkoi yskittämään ja menin varmaan ihan oudon näköiseksi, kun "Penakin" säikähti mun reaktioa......minkä yritin pistää allergisuus kohtauksen piikkiin. Siitä sitten toivuttuani sanoin että mikäpä ettei jos kaikki asiat on kunnossa ja häippäsin paikalta enempää kommentoimatta, menin äkkiä himaan ja vedin verhot kiinni, ei tehnyt enää mieli kahvia. Mietin vaan että onkohan toi "Pena ja sen Muija" kelannut näitä meikäläisen kuvioita tai jos ne vaikka lukevatkin näitä sivuja......viTT* että alkoi ahistamaan. Nyt kyllä lähtee pari tekstaria yhdelle likalle. Tässä on muuten hyvä piisi vähän ehkä pitkä, mutta onhan tässä vielä reissuun aikaa. http://youtu.be/4_JhuDY67FA
Kävin hakemassa kaupasta kahvinsuodattimia ja...
9
102
Vastaukset
- :)
:) kumma että minulle ei tapahdu edes noinkin :) järisyttävää kun käyn ostoksilla vain fittereitä .hihihih......
Naura vaan, mut ei ole kivaa ki vaa joutua tilanteeseen mikä aiheuttaa änkytystä, siitä tulee väistämättä sellainen tunne niin kuin olisi jäänyt rysänpäältä kiinni. Mitä pidit tosta piisistä?
modelli kirjoitti:
Naura vaan, mut ei ole kivaa ki vaa joutua tilanteeseen mikä aiheuttaa änkytystä, siitä tulee väistämättä sellainen tunne niin kuin olisi jäänyt rysänpäältä kiinni. Mitä pidit tosta piisistä?
hyväntahtoista hymyilyä vain ja mitä sitten piisiin tulee niin en avaa täällä mitään kuvastoja, vinkkejä, klikkaa tästä jne...
:) kirjoitti:
hyväntahtoista hymyilyä vain ja mitä sitten piisiin tulee niin en avaa täällä mitään kuvastoja, vinkkejä, klikkaa tästä jne...
Vähän erikoinen väite ja asenne:) olethan saanut nämäkin sivut auki, vai avasiko ne puolestasi joku muu?
modelli kirjoitti:
Vähän erikoinen väite ja asenne:) olethan saanut nämäkin sivut auki, vai avasiko ne puolestasi joku muu?
:) noinko ajattelet no siitäkin huolimatta mukavaa joulun odotusta teille kaikille.
:) kirjoitti:
:) noinko ajattelet no siitäkin huolimatta mukavaa joulun odotusta teille kaikille.
Ihminen on ajatustensa vanki, ajatus on kuin hiki joka tuoksuu pelolta tai työltä ja kastelee sinut sukkia myöten tahdoitpa sitä tai et, mutta hikistä joulun odotusta myös sinulle, kuka sitten oletkin:D
- rose18
onko isännällä pari kymppinen tyttö??
jospa hänellä tilanne sellainen..
hän kyseli varmaan mielipiteitä ja halusi tukea mietteisiin..Kyllä! Juuri tällä isännällä on noin pari kymppinen tytär ja joka käy minun asunnossa auttamassa kotitöissä ja jonka kanssa on tullut höpöteltyä kaikenlaista. Ihan kiva likka kaikin puolin ja asiallinen, mutta nyt minulla on herännyt epäilys että ihan kaikki ei ole kohdallaan.
- heko.heko
ihgu homostelija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso234734Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1584116Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani133416Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai673076- 872794
Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1512652Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist282423- 372373
- 201645
"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1211640