Pakko mennä kattoo mikä harppu mua pommittaa, taksi tuli pihaan, et se on moro. Otan "rehveistä" kuvan ja paan sen tänne ....jos yleensä enää löydän sitä tuolta kaupugilta. Sano (((modelli))) kun haluat jotain hyvää!
modelli lähtee puska jää!
2
118
Vastaukset
Hyviä treffejähän ei muista kuin päälle jääneestä kortsusta tai muutaman päivän jälkeisestä kirvelystä.
Ps. Muista juoda Hatrsporttia, ettei pannessa hapot iske!Mä tiesin että kaveriin voi aina luottaa.....hapotti jossain vaiheessa ihan sairaasti mutta nykäsin Hartsporttii ja nyt kun kävin suihkussa niin huomasin, että oon duunannu pelkällä kuminauhalla. eli itse kumista ei ole tietookaan. -Varoitus! tämän päivän kortsut ei kestä douppingii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917455- 373967
- 453510
- 2352793
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402652- 432465
- 1322391
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292279Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202218- 451962