Vapaa kuvaus

Kerron itsestäni:

Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.

Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.

Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.

https://is.gd/Rl4wfB

Aloituksia

1085

Kommenttia

8850

1. :D mä oon taas lähdössä tän mun kaverin kanssa paariin, mut vaan heiluu ja dokaa...silleen sivistyneesti. Mut joo, kerran tää jamppa= mun kaveri joka muistutaa naistenpelätintä pokas aidon ladyn ja se tuli sanoo mulle et su täytyy tulla tonne miesten vessan...mä olin että wtf? Kaveri: Joo joo mä sanoin tolle muijalle, että mennäänkö tonne vessaan panee ja kaveri tulee kattoo:D Paha juttu tässä vaan oli se, että tämä lady oli mun entisen duunipomon vaimo.....en menny:D
  2. Toi on oikeesti vakava asia, nimittäin pelin avaus, varsinkin jos haluat tutustua toiseen sukupuoleen. Mä olin kerran jenkeissä yhdessä kuppilassa missä soitettin jazzia, se oli sellainen easy plase. Siellä oli aika vähän jengiä sinä iltana, mä istuin baaritiskillä ja mun viereen tuli istuu paikallinen "stara", alettin heittää juttuu kaikesta. Se kysyi tietty, että mistä olet.... onko siellä cooleja muija ja onko niitä helppo pokaa. Mä iskin factat pöytään, suomesta oon ja jääkarhukin saa siellä baarista pesää ennemmin kuin tavisjamppa, tää äijä alkoi nauramaan ja kysy minulta tai sanoi, että jos tarjoot paukun niin kerron sulle sellaisen salaisuuden ja repliikin millä saat muijaa niin paljon kuin jaksat vaan käydä ulkona hakee. Tottakai tarjosin kierroksen ja toisen, "stara" kertoi sen *jujun ja sanoi vielä mulle muistaakseni näin "A cool guy knows he can't please everyone, and he is totally "ok" with it." En tiedä olenko ollut onnellinen siitä, että olen saanut sen "staran" kertomalla salaisuudella muijan kuin muijan mukaani, mutta enpä ainakaan ole jäänyt ilman. Tää juttu on myös meikäläisen toimesta tieteellisesti kokeiltu ja todistettu, nimittäin minulla on eräs hyvä ystävä joka valitettavasti on saanut sellaisen pärstäkertoimen, että muijat on juosseet sitä karkuun. Kerroin nimittäin tämän salaisuuden/jujun hänelle....jätkä kun menee paariin ja pääsee avaamaan pelin tällä jujulla ja yllättämään muijan niin, että se ei pääse heti karkuun, niin ette voi uskoa ei mene yhtä tuntia pidempää kun muijat alkaa nuolemaan tän mun kaverin naamaa.
  3. pointti =jutun ydin
  4. Lisa Fischer a.k.a xena
  5. Yvonne.... Elliman